"Waar we enkel demo's runnen"quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:20 schreef Dance99Vv het volgende:
Wordt morgen vechten om zendtijd, demo hier demo daar heel the middle east demo-ot
GPD niet gezien, Houda was er vanochtendquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:21 schreef Dance99Vv het volgende:
Geen nieuws is goed nieuws maare heeft iemand GPD vandaag gezien of andere reporters ter plaatse op twitter? iemand houda nog gezien vanavond?
Renooitquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef Lagrinta het volgende:
Frits Wester net: dit is de Renooit Kangoo onder de helikopters. Haha
"Ja, met Mo van de Tamoil, ik kom dit weekend naar NL en neem jullie blonde stoot mee als bodyguard nu mn Oekraïense toedeledokie zei." "Ik ga het er eens flink van nemen in Oeteldonk."quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:33 schreef carboni het volgende:
"Waar we bij Tamoil onze heli terugvragen"
Gaddafi bereid zich voor op morgenmiddag.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef yavanna het volgende:
NicRobertsonCNN Nic Robertson
Security racheted up around #Tripoli, at same time, telephone internet access down.
Ben benieuwd hoe Tripoli eruit gaat zien na het vrijdagmiddag gebedquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef yavanna het volgende:
NicRobertsonCNN Nic Robertson
Security racheted up around #Tripoli, at same time, telephone internet access down.
Ik kreeg een onderhouds-pagina.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Was 'ie weg dan? Ik dacht dat mijn internet gaar was
Ow bij mij wilde Fok niet meer laden, mja nu doet alles het weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kreeg een onderhouds-pagina.
rood van de mensenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:44 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Tripoli eruit gaat zien na het vrijdagmiddag gebed
vloog eruit hier was traag kon niet opstarten(foksite) lijkt libie hier wel ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ow bij mij wilde Fok niet meer laden, mja nu doet alles het weer
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef Ulpianus het volgende:
"Waar, door gebrek aan nieuws, de TT wordt besproken"
Tot morgen/laterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ook, nu rustig. Ik ga lekker gitaar spelen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:33 schreef remlof het volgende:
[PAINT] Hoe zou jij die Lynx overspuiten als jij Ghadaffi was?
Er is geen oorlog verklaard aan Libië, en dus geldt het oorlogsrecht niet. De militairen vallen daarmee onder het Libische recht. Volgens Liesbeth Zegveld, hoogleraar Humanitair Recht aan de Universiteit Leiden.quote:
dat kan ik nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:08 schreef boekenplank het volgende:
Dance wil je nu perse je gelijk halen?
idd ik ook (en dat wil ik ook) niet. Al die tegenstrijdigheden maken het er niet makkelijker op om een juist oordeel te vellen, zover we dat al kunnen.quote:
quote:http://www.guardian.co.uk(...)oup-us-libya-gaddafi
A consultancy firm based in Cambridge, Massachusetts, has admitted it had made serious mistakes in entering into a multimillion dollar contract with the Libyan regime to portray Muammar Gaddafi to the west in a positive light.
The Monitor Group, which has 30 offices around the world, has become the focal point of a billowing controversy over the engagement of western individuals and institutions with the discredited Gaddafi regime.
quote:http://www.guardian.co.uk(...)i-scandal?intcmp=239
A deepening row over the London School of Economics and its dealings with the Gaddafi regime has claimed the career of the university's director. Sir Howard Davies resigned after fresh revelations that the institution had been involved in a deal worth £2.2m to train hundreds of young Libyans to become part of the country's future elite.
An independent inquiry headed by Lord Woolf, a former lord chief justice, will examine the LSE's relationship with Libya and with Muammar Gaddafi's son Saif al-Islam. It will also establish guidelines for international donations to the university.
quote:DEALING WITH TEAR GAS CANISTERS
TREATING BROKEN BONES
.quote:elharaty RT @AlmanaraMedia: A Request to all Media on the land of #Tripoli, Plese be available outside the mosques Friday 4th March, esp Fashloom, Tajoora, Bin Ashoor.
Volgens معمر القذافي een hoop drugs.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:54 schreef Lagrinta het volgende:
Wie weet hoe het in Tripoli is tijdens carnaval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |