Zo heb ik ook eens door een weiland gelopen. Alleen dan wel netjes geschorenquote:
Een 'en terecht, zo is het ook' had beter geweest.quote:
Oh, idd. Ik lees de OP nooit, dus het is me tot nu nog niet opgevallenquote:
Maar...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een 'en terecht, zo is het ook' had beter geweest.
Niks te jamaar...quote:
Da's beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef -Engel- het volgende:
LET OP!!!!!!...Geen idee of ik deze hier mag posten trouwens?
Van mij wel. Maar ziet er een beetje nep uit. En die gast geeft licht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef -Engel- het volgende:
LET OP!!!!!!...Geen idee of ik deze hier mag posten trouwens?
Ik kan dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de dop los zit
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Boeit me niet.... en handig toch.... dan hoeft er ook geen lampje meer aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar ziet er een beetje nep uit. En die gast geeft licht.
Dat ik het volgehouden heb eens niet de hele avond aan de pc te zittenquote:
Heb ik gisteravond niet gedaan..... Zo goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ik het volgehouden heb eens niet de hele avond aan de pc te zitten
Maar ook geen seks in het donker dan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef -Engel- het volgende:
Boeit me niet.... en handig toch.... dan hoeft er ook geen lampje meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |