Anders ik welquote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben in elk geval heel nieuwsgierig geworden naar je boek, door je antwoorden hier
Misschien kon hij haar niet vinden. Zoeken is nu natuurlijk een stuk makkelijker, met internet en dergelijke. En na de oorlog zijn zoveel mensen op drift geraakt. Of is je oma altijd op hetzelfde adres blijven wonen?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef AlexDekker het volgende:
Ik denk het niet. Hij had naar Alkmaar kunnen gaan, maar hij ging in Duitsland op vakantie. Misschien heeft hij wel gezocht, maar dan weet ik er niets van af.
Wat vind je daarvan?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:55 schreef AlexDekker het volgende:
Mijn oma is omstreeks de tijd dat mijn opa uit krijgsgevangenschap vrij kwam verhuisd. Aan de andere kant, zo groot is Alkmaar nou ook weer niet. Ik denk dat als mijn opa een beetje op mijn vader leek (wat hij qua uiterlijk al deed!), hij het gewoon heeft laten rusten.
Graag gedaan. :-)quote:Op maandag 7 maart 2011 22:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik dacht trouwens dat je maar een uurtje langs zou komen, top dat je het zo lang met ons volhoudt!
Ja bedankt voor de tijd die je er in hebt gestoken en voor de openhartige antwoorden!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik dacht trouwens dat je maar een uurtje langs zou komen, top dat je het zo lang met ons volhoudt!
yup, en dat zeker!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja bedankt voor de tijd die je er in hebt gestoken en voor de openhartige antwoorden!
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
FOK! is nu eenmaal verslavend, als je op de juiste plekken komt![]()
Het is ook een erg interessant onderwerp, waar volgens mij nog heel veel meer over te vertellen isquote:Op maandag 7 maart 2011 22:01 schreef Goodbye het volgende:
En daar sluit ik me ook bij aan. Ik weet niet of er nog vragen zijn, of dat je nog iets wilt zeggen, maar hartelijk dank voor de tijd die je hebt genomen om alle vragen te beantwoordenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja bedankt voor de tijd die je er in hebt gestoken en voor de openhartige antwoorden!
Vooral als je in het fobo van motorbloempje komt.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
FOK! is nu eenmaal verslavend, als je op de juiste plekken komt![]()
Minder dan 6 uur te gaan dusquote:
Ik ook, het lijkt me erg indrukwekkend!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:54 schreef Goodbye het volgende:
Gefeliciteerd winnaars!![]()
Mede door de leuke discussie ga ik dit boek zeker zelf aanschaffen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ha, dat had ik niet zien aankomen.
Dankjewel, ik vind WWII reuze interessant dus ik ben er blij mee.
Lekkere wijven horen heul niets met geschiedenis en lezen te maken te hebben, doe waar je goed in bent.quote:
Je hebt ze liever dom?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Lekkere wijven horen heul niets met geschiedenis en lezen te maken te hebben, doe waar je goed in bent.
Dus toch dom.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt ze liever dom?
Ik ben ongeduldig, ik wil het gisteren lezen
Bij mij naar tliciouz.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
In REV hè.
Ik heb hem ook binnen, hij was naar Harajuku gestuurd
Niks daarvan. Ik wil het boek zelf lezen.quote:
Een review hoort het verhaal niet weg te geven, hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niks daarvan. Ik wil het boek zelf lezen.![]()
Als ik hem mag lenen.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
In REV hè.
Ik heb hem ook binnen, hij was naar Harajuku gestuurd
Dan lees je niet de reviews?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niks daarvan. Ik wil het boek zelf lezen.![]()
Als ik hem mag lenen.
Dat is waar maar mijn financien staan het niet toe om het boek te lezen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een review hoort het verhaal niet weg te geven, hoor
Je mag hem voor een zacht prijsje wel overkopen van mij als ik hem uit heb. Grapje grapje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is waar maar mijn financien staan het niet toe om het boek te lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |