SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Na carnaval die woensdag?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wanneer potje tegen jouw clan dan?![]()
Alles helemaal opnieuw leren.quote:![]()
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
In het begin?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prestige 14 level 28 ofzo
no life gehad in het begin![]()
![]()
Vanmiddag begonnen met de zesde prestige.. zuchtOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
De laatste maanden speel ik alleen s'avonds alleen afgelopen week had ik vakantie dus heb ik ook beetje overdag zitten kutten. Maarja ik speel verder ook geen games behalve COD dus dan valt het ook wel weer meequote:![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De laatste maanden speel ik alleen s'avonds alleen afgelopen week had ik vakantie dus heb ik ook beetje overdag zitten kutten. Maarja ik speel verder ook geen games behalve COD dus dan valt het ook wel weer mee![]()
![]()
9 telkens als je went weer omhoog zetten, zo heb je voordeel uiteindelijk tegenover mensen die op lagere sensitivity spelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef MagischMannetje het volgende:
Op welke sensitivity spelen jullie eigenlijk?
rice rice baby tututututedudududum![]()
Bullshit waarom denk je dat alle MLG spelers op 3 of soms wel 2 sensitivity spelen omdat ze dan veel preciezer zijn met hun schot.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
9 telkens als je went weer omhoog zetten, zo heb je voordeel uiteindelijk tegenover mensen die op lagere sensitivity spelen![]()
Dude, als je telkens verhoogt dan moet je zelf preciezer gaan spelen en je hebt voordeel omdat je sneller kan draaien wat betekent dat je misschien net een seconde voorsprong hebt met richten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bullshit waarom denk je dat alle MLG spelers op 3 of soms wel 2 sensitivity spelen omdat ze dan veel preciezer zijn met hun schot.
Als ik op 2 of 3 ga spelen dan lijkt het echt net alsof ik in cement vast zit.rice rice baby tututututedudududum![]()
Nogmaals waarom denk je dat alle MLG spelers op een lage sensitivity spelen niet omdat het minder goed is voor hun schotquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:47 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Dude, als je telkens verhoogt dan moet je zelf preciezer gaan spelen en je hebt voordeel omdat je sneller kan draaien wat betekent dat je misschien net een seconde voorsprong hebt met richten.
Als ik op 2 of 3 ga spelen dan lijkt het echt net alsof ik in cement vast zit.!
![]()
9 van de 10 keer als ik online speel sta ik bovenaan in de matches.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals waarom denk je dat alle MLG spelers op een lage sensitivity spelen niet omdat het minder goed is voor hun schot!
Dat geloof ik meteen het betekend niet dat je een slechte speler bent als je met een hoge sensitivity speelt alleen is het bullshit dat je beter bent dan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:04 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
9 van de 10 keer als ik online speel sta ik bovenaan in de matches.![]()
Maar je recoil gaat ook echt niet omhoog ofzo als je de sensitivity omhoog zet. Verder krijg ik wel wat extra kills zo bv wanneer je precies elkaar voorbij loopt, dan draai ik veel sneller om. Speel nu ook met Ghost en Ninja Pro, soms als ze je besluipen van de zijkant dan hoor ik ze en ben je zelfs sneller dan dat ze jou neer hebben geknald. Ik heb vandaag heel de ps3 niet aangeraakt misschien van het weekend nog wel een keer dan ga ik die momenten proberen te filmen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen het betekend niet dat je een slechte speler bent als je met een hoge sensitivity speelt alleen is het bullshit dat je beter bent dan.
Ik heb wel een vraag verder: Aim assist aan of uit?rice rice baby tututututedudududum![]()
Het heeft misschien zijn voordelen maar ook 100 nadelen dus uiteindelijk ben je beter af met een lage sensitivity. Vroeger speelde ik ook altijd op een hogere maar sinds ik omlaag ben gegaan haal ik veel betere scores. Op een console spelen zonder aim assistquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:15 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Maar je recoil gaat ook echt niet omhoog ofzo als je de sensitivity omhoog zet. Verder krijg ik wel wat extra kills zo bv wanneer je precies elkaar voorbij loopt, dan draai ik veel sneller om. Speel nu ook met Ghost en Ninja Pro, soms als ze je besluipen van de zijkant dan hoor ik ze en ben je zelfs sneller dan dat ze jou neer hebben geknald. Ik heb vandaag heel de ps3 niet aangeraakt misschien van het weekend nog wel een keer dan ga ik die momenten proberen te filmen.
Ik heb wel een vraag verder: Aim assist aan of uit?!?
![]()
Soms is aim assist echt pure kanker. Dan schiet je op een gast die met z'n rug naar je toe staat, rent er iemand voor langs. Aim assist volgt die vent. Nummer 1 draait zich om en knalt je neer. Dat is een van de weinige dingen bij mij waarvoor ik echt vaak ragequit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het heeft misschien zijn voordelen maar ook 100 nadelen dus uiteindelijk ben je beter af met een lage sensitivity. Vroeger speelde ik ook altijd op een hogere maar sinds ik omlaag ben gegaan haal ik veel betere scores. Op een console spelen zonder aim assist!?
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Ik speel op 8. xJawz zei ooit ook nog eens (hij speelt ook op 8 geloof ik), dat hij alles kan doen (qua aimen dan) wat iemand op 3 of 4 ofzo ook kan, alleen je bent veel sneller met draaien etc wat dus sowieso in je voordeel werkt.![]()
Ik weet dat WoR op 3-4 speelt, en als hij snipet blijkbaar op 2quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:34 schreef Parvus het volgende:
Ik speel op 8. xJawz zei ooit ook nog eens (hij speelt ook op 8 geloof ik), dat hij alles kan doen (qua aimen dan) wat iemand op 3 of 4 ofzo ook kan, alleen je bent veel sneller met draaien etc wat dus sowieso in je voordeel werkt.
Ik kan aan beide kanten wel het voordeel zien, en uiteindelijk komt het volgens mij gewoon neer op gewenning en persoonlijke voorkeur.![]()
Ja is ook gewoon puur persoonlijke voorkeur. Ik vind het fijn om sneller te draaien etc. Gaat wel een beetje ten koste van m'n accuracy maar daarom extended mags; lekker sproeienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik weet dat WoR op 3-4 speelt, en als hij snipet blijkbaar op 2
Ik kan aan beide kanten wel het voordeel zien, en uiteindelijk komt het volgens mij gewoon neer op gewenning en persoonlijke voorkeur.![]()
![]()
Low sensitivity = High precision in middle-long range
High sensitivity = Fast reactions in CQC
Nuff said
Maps als array speel ik met 4-5
En maps als Summit 5-6
Als ik echt NIKS geregeld krijg wil ik hem op 3 zetten, maar dan ben ik wel in campy modeVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Ik heb 'm inderdaad eerder vaak horen zeggen dat ie op 8 speelt en daar voordeel mee heeft. Deze nog niet gezien en hij speelt tegenwoordig blijkbaar op 3 hehe.quote:![]()
Ik speel op 7 en ik ben steeds hoger aan het gaan. Ik krijg ook steeds betere scores, maar dat is beiden een gevolg van hoeveel ik speel en hoe "goed" ik dus in dit spel wordt in plaats van dat de betere scores een gevolg zijn van de sensitivity. Misschien binnenkort maar eens terugschroeven en kijken hoe dat gaat na een weekje zoals die gast zegt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het heeft misschien zijn voordelen maar ook 100 nadelen dus uiteindelijk ben je beter af met een lage sensitivity. Vroeger speelde ik ook altijd op een hogere maar sinds ik omlaag ben gegaan haal ik veel betere scores. Op een console spelen zonder aim assist!?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ik werkte eerst ook omhoog, maar merkte dat ik minder accuraat ging schieten.
Toen ik hem terug zetten merkte ik meteen dat ik beter richte, en doordat ik de game zo goed kende werd ik minder van achter aangevallen, je weet immers hoe en waar je moet kijken..'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Map pack is binnen, eerste indrukken: Berlin Wall, best een oke map. Discovery, Mwah, Stadium, Kut! Kowloon, ziet er goed uit, maar wordt kapot gemaakt door 2-3 lui in ieder potje die met hun ghost, silencer en motionsensor hun tent opzetten in een donker hoekje. Beetje jammer.A mind with a heart of it's own![]()
I've got one sensitive gun.
Pc gamer?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef Parvus het volgende:
echte bazen gebruiken hun rechter thumbstick niet.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Kinect
Je bent pas een baas als je met een guitar hero gitaar speelt. of met zon drumstelletje van rock band.![]()
Kinect.
Schaamteloze poging om een pauperkast als de wii na te doen.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Klopt. Beter plempen ze er gewoon carnavalsmuziek in.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef SoldMayor het volgende:
Muziek games.![]()
En dan vooral die takke kanker herrie van rock flop.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Guitar hero met BzBOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ze gaan wel mee in de trend die nintendo is begonnen, maar ze doen op geen manier het type controller van de wii na.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef kutkabouter het volgende:
Kinect.
Schaamteloze poging om een pauperkast als de wii na te doen.![]()
Klopt, maar het principe is hetzelfde. Gamen door te bewegen in plaats van stil te zitten met je controller.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ze gaan wel mee in de trend die nintendo is begonnen, maar ze doen op geen manier het type controller van de wii na.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Duck hunt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt, maar het principe is hetzelfde. Gamen door te bewegen in plaats van stil te zitten met je controller.
NESVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hadden we beiden gelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is de trend waar ik het over had jaOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Pro players?quote:Net of iemand zijn geld verdient met cod spelen
Naja zullen er vast een paar zijn. Maar heeeeel weinig.
![]()
Pro = hoogste niveauquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Pro players?Net of iemand zijn geld verdient met cod spelen
heeft niks met geld te maken
Al zullen er zekers Pro's zijn die er wat aan verdienen ...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
![]()
IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
quote:http://www.majorleaguegam(...)k-ops-at-mlg-dallas/quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Pro = hoogste niveau
heeft niks met geld te maken
Al zullen er zekers Pro's zijn die er wat aan verdienen ...
Alsjullieblieft.
Klein toernooitje wat ze nu houden.quote:* 1st = $10,000
* 2nd = $6,000
* 3rd = $4,000
* 4th = $2,800
* 5th = $2,000
* 6th = $1,400
* 7th = $1,000
* 8th = $800![]()
Oh, en de nationale kampioenschappen Black Ops in de Verenigde Staten:Er zijn hier overduidelijk een paar mensen die dingen belachelijk maken waar ze geen verstand van hebbenquote:Regular Season Competitions
1st = $10,000
2nd = $6000
3rd = $4000
4th = $2800
5th = $2000
6th = $1400
7th = $1000
8th = $800
National Championship Competition
1st = $50,000
2nd = $30,000
3rd = $20,000
4th = $14,000
5th = $10,000
6th = $7000
7th = $5000
8th = $4000![]()
![]()
Michhas, wat is je punt? Al verdiende ze miljoenen, dat wil je toch niet? Dat haalt alle plezier uit een spel.![]()
Dan is het nog een heel klein percentage dat er wat aan verdient, in verhouding met de hoeveelheid recreatiegamers...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
De acog scope is wat beter, omdat je precies zie waar je schiet inplaats van dat irritante naaldje van de l96quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:48 schreef DutchSpike het volgende:
Heb een tijdje met de PSG-1 gespeeld, kut wapen is dat zeg, geef mij maar de L96A1...![]()
Dat naaldje zuigt he...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De acog scope is wat beter, omdat je precies zie waar je schiet inplaats van dat irritante naaldje van de l96
Blockt teveel op afstandVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Net die video gekeken, hmm ik ben zelf wel beter geworden met een hogere sensitivity maar misschien omdat ik het spel beter snap gewoon? Ik ga binnenkort dan ook maar eens proberen op standje 4 weerIk wil het niet maar ga toch proberen om te kijken of het beter is.
>Impliceren dat dit in sport niet zo is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:50 schreef BzP het volgende:
Dan is het nog een heel klein percentage dat er wat aan verdient, in verhouding met de hoeveelheid recreatiegamers...![]()
dan is het percentage bij sport zeker groter, but I get what u meanVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nee hoor. Bekant de halve wereld sport, terwijl er misschien enkele miljoenen gamers zijn. Nee, ik denk dat het redelijk in verhouding ligt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:07 schreef BzP het volgende:
dan is het percentage bij sport zeker groter, but I get what u meanOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
123456789Anarchy 2 maanden geleden 69quote:the old ps3 would go through the tv and like 3 walls behind it and stil workneus591 3 dagen geledenquote:@123456789Anarchy Pity that the PS3 has no games!KingOfClubz100 4 uur geledenquote:@neus591 Get the fuck off of PlayStation stuff you RETARD. You have no games this year you dumbass.
They see me trollin' they hatin'
Sommige gasten leven van gamen hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kijk die giveaway van xjawz en wat andere videos. Of van andere machimina 'directors'. Dan hoor je dat hun (meer dan) genoeg verdiend aan uploaden.![]()
Als je bij de keuze van een auto de Range Rover Sport, Audi A5 en BMW M3 afwijst dan verdien je er genoeg aan idd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Die gasten leven van gamen hoor.
Kijk die giveaway van xjawz en wat andere videos. Dan hoor je dat hij (meer dan) genoeg verdiend aan uploaden.A mind with a heart of it's own![]()
Auto's kosten geen kut in Amerika.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:17 schreef MagischMannetje het volgende:
Ja gewoon op zn 16e al zelf zon auto kopen he. En ondertussen ook nog een giveaway doen van 2800$Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Een Range Rover sport is niet de goedkoopste auto hoor. En had jij op je 16e sws al genoeg geld voor een nieuwe auto? Denk het niet. Dus dan kan je wel nagaan dat hij wel 'iets meer' dan gemiddeld verdient op die leeftijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Auto's kosten geen kut in Amerika.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Auto's kosten geen kut in Amerika.Hij betaalt er ook z'n studie van, dus al met al een beste klap geld voor een ventje van 16.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:17 schreef MagischMannetje het volgende:
Ja gewoon op zn 16e al zelf zon auto kopen he. En ondertussen ook nog een giveaway doen van 2800$A mind with a heart of it's own![]()
Oke, studeren is dan weer kapot duur daar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
[..]
Hij betaalt er ook z'n studie van, dus al met al een beste klap geld voor een ventje van 16.
Ligt het trouwens aan mij of zijn de spawns bij TDM aangepast en daarmee verneukt? Ik spawn nu regelmatig 5 keer achter elkaar op dezelfde plek. Best irritant als er een sniper zit te campen.A mind with a heart of it's own![]()
Alsof de spawns bij TDM ooit niet verneukt zijn geweest.
Komt wel vaker voor hoor. Zouden meer mensen moeten doen, zich niet in een keurslijf laten persen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:24 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Een Range Rover sport is niet de goedkoopste auto hoor. En had jij op je 16e sws al genoeg geld voor een nieuwe auto? Denk het niet. Dus dan kan je wel nagaan dat hij wel 'iets meer' dan gemiddeld verdient op die leeftijd.![]()
Mee eens. En je moet niet vergeten dat een auto op je 16e daar net zoiets is als een brommer op je 16e hier. Echt niet zo raar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Komt wel vaker voor hoor. Zouden meer mensen moeten doen, zich niet in een keurslijf laten persen.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Hehe nee, misschien in een paar staten in het midden en westen waar ze allemaal op hun 16e door het land banjeren en hun vaders even een goede bak voor ze kopen, maar in het oosten, in de gewone staten heeft bijna geen een 16-jarige een auto. Behalve als ze ouders hebben die 80.000 dollar neerleggen voor zo'n spuuglelijke Range Rover Sport.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mee eens. En je moet niet vergeten dat een auto op je 16e daar net zoiets is als een brommer op je 16e hier. Echt niet zo raar.![]()
Zo zo 10 000 euro ik denk dat je er je beroep van kan maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.majorleaguegam(...)k-ops-at-mlg-dallas/
Alsjullieblieft.
Klein toernooitje wat ze nu houden.
[..]![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zo zo 10 000 euro ik denk dat je er je beroep van kan maken.
Zo zo, 30.000 euro, ik denk dat dat ongeveel een gemiddeld jaarinkomen in Nederland is.
Als je twee van die toernooitjes per jaar wint heb je geen andere baan meer nodig.![]()
Ze hebben iets aan de matchmaking verandert of niet?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Voor mensen geintereseerd in epic games etc..
http://gdc.gamespot.com/video/6302264/?tag=latest-highlights
verkeerde topicmaar ik laat het mooi staan
[ Bericht 13% gewijzigd door KoningStoma op 05-03-2011 02:18:12 ]![]()
Is het dubbel xp weekend nu ofzo? Ik krijg ineens dubbele xp voor allesGeen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.![]()
Uhu.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:45 schreef HerbertThePervert het volgende:
Is het dubbel xp weekend nu ofzo? Ik krijg ineens dubbele xp voor alles![]()
Ik krijg gewoon 100 xp voor een kill bij tdm...Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
hoeveel grote toernooien zijn er nou per jaar?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zo zo, 30.000 euro, ik denk dat dat ongeveel een gemiddeld jaarinkomen in Nederland is.
Als je twee van die toernooitjes per jaar wint heb je geen andere baan meer nodig.Kijk hoe weinig mensen veel winnen. Zijn misschien 5 mensen die er van kunnen leven. Dat zijn de enige die zich echt pro mogen noemen.
![]()
![]()
Er zouden ook zulke toernooien moeten komen met schijten, of vaatwassen. Zelfde principe. Je leert de trucjes, je oefent als een gek, en je hoopt dat je de trucjes beter kan dan een tegenstander, die dezelfde trucjes heeft.![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:13 schreef KoningStoma het volgende:
Er zouden ook zulke toernooien moeten komen met schijten, of vaatwassen. Zelfde principe. Je leert de trucjes, je oefent als een gek, en je hoopt dat je de trucjes beter kan dan een tegenstander, die dezelfde trucjes heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MLG heeft om de 2 maanden een toernooi, ik weet dat de halo3 spelers er goed van kunnen leven, naast de winst van een toernooi zit er ook veel sponsoring achter (dr pepper, hot pockets, astro, MS, Samsung en ga zo maar door)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoeveel grote toernooien zijn er nou per jaar?Kijk hoe weinig mensen veel winnen. Zijn misschien 5 mensen die er van kunnen leven. Dat zijn de enige die zich echt pro mogen noemen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoeveel grote toernooien zijn er nou per jaar?Kijk hoe weinig mensen veel winnen. Zijn misschien 5 mensen die er van kunnen leven. Dat zijn de enige die zich echt pro mogen noemen.
Dit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
MLG heeft om de 2 maanden een toernooi, ik weet dat de halo3 spelers er goed van kunnen leven, naast de winst van een toernooi zit er ook veel sponsoring achter (dr pepper, hot pockets, astro, MS, Samsung en ga zo maar door)
En dat is alleen MLG. Er zijn nog genoeg andere sites en bedrijven die zich bezighouden met professioneel gamen en alles wat ermee te maken heeft.
Komt ook nog eens bij dat als je iets doet waarmee je je brood verdient, je dan een 'professional' genoemd mag worden.![]()
ja dat was nou net mijn punt. Dat 95% mensen het word pro verkeerd gebruikt. Zijn best mensen die er echt van leven. Maar zijn er erg weinig hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Dit.
En dat is alleen MLG. Er zijn nog genoeg andere sites en bedrijven die zich bezighouden met professioneel gamen en alles wat ermee te maken heeft.
Komt ook nog eens bij dat als je iets doet waarmee je je brood verdient, je dan een 'professional' genoemd mag worden.![]()
![]()
Ooit mooi filmpje gezien van een team halo spelers dat bij 50cent langsgaan, die lui eerst heel onwennig, en zodra fitty de deur open doet vliegt hij die lui om de nek en zijn de rollen compleet omgedraaid, die fitty was helemaal fan van die lui! (volgens mij was het str8 rippin)'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
![]()
Deze lui leven ervan.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Op welk platform spelen die gasten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Je zou maar heel de dag helo moeten spelen.quote:Wat ene kut leven heb je dan
![]()
![]()
En weer bewijs je dat je net wat minder slim bent dan dat je je voordoet!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Op welk platform spelen die gasten?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Oh wacht, Halo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En weer bewijs je dat je net wat minder slim bent dan dat je je voordoet!Zegt trouwens inderdaad erg veel over je intelligentie als je een keer vergeet dat iets een exclusive is. NOT.
Het is ook zo makkelijk
I wanted a red mercedes!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor het uploaden van wat gameplay...
xJawz heeft ook echt iets van $ 90.000 verdiend met die gameplays he
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.![]()
Ik wil die map pack toch gaan kopen voor de PS3. Maar zijn er eigenlijk sites die die codes (in het weekend) direct naar je toe sturen via e-mail? Die codes van die vouchers bedoel ik.![]()
volgens mij hierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:54 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik wil die map pack toch gaan kopen voor de PS3. Maar zijn er eigenlijk sites die die codes (in het weekend) direct naar je toe sturen via e-mail? Die codes van die vouchers bedoel ik.
http://www.psncode.nl/![]()
Die heeft geen voorraad meer. Ik heb net http://gamecardcenter.nl/(...)6puKcCFcWHDgodoGz9_g gebruikt!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
volgens mij hier
http://www.psncode.nl/![]()
Dat wil je nu alleen omdat iedereen deze dag allemaal in nieuwe maps zit. Daarna baal je.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:54 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik wil die map pack toch gaan kopen voor de PS3. Maar zijn er eigenlijk sites die die codes (in het weekend) direct naar je toe sturen via e-mail? Die codes van die vouchers bedoel ik.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Vermaak me prima met de nieuwe maps, alleen berlin wall vind ik niet zo leuk..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dank je.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Een echte baas koopt die zooi gewoon niet!![]()
Kowloon..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vermaak me prima met de nieuwe maps, alleen berlin wall vind ik niet zo leuk...
![]()
Berlin Wall vind ik de enige leuke map die erbij zit. Discovery is redelijk, Stadium en Kowloon zijn ronduit kut. Nou speel ik bijna alleen maar TDM en ik heb ze nog niet getest voor bijv Dominiation of Headquaters, maar voor TDM is het iig weggegooid geld.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vermaak me prima met de nieuwe maps, alleen berlin wall vind ik niet zo leuk..A mind with a heart of it's own![]()
Kowloon + Stakeoutquote:Op zondag 6 maart 2011 02:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Berlin Wall vind ik de enige leuke map die erbij zit. Discovery is redelijk, Stadium en Kowloon zijn ronduit kut. Nou speel ik bijna alleen maar TDM en ik heb ze nog niet getest voor bijv Dominiation of Headquaters, maar voor TDM is het iig weggegooid geld.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Dat klopt. Maar ik kan me denk ik lang genoeg vermaken met die nieuwe zombies map. Doe namelijk nogal vaak zombies met een party. En hun hebben die nieuwe map pack al.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat wil je nu alleen omdat iedereen deze dag allemaal in nieuwe maps zit. Daarna baal je.![]()
Word net wakker, meid ligt nog in bed dus ik snel een code online gekocht. Download voor First Strike aangezet > wachttijd 6400min voor dat ie klaar is met downloaden WTF.rice rice baby tututututedudududum![]()
4 days 10 hours 40 minutesquote:Op zondag 6 maart 2011 10:34 schreef Rijstkoker het volgende:
Word net wakker, meid ligt nog in bed dus ik snel een code online gekocht. Download voor First Strike aangezet > wachttijd 6400min voor dat ie klaar is met downloaden WTF.
OOow, dat valt wel mee.![]()
![]()
Vermindert nadelige effecten van alcoholgebruik, zoals problemen met evenwicht, motoriek, spraak en draaierigheid.
Pro: Geen kater de volgende dag.
[ Bericht 5% gewijzigd door DemonRage op 06-03-2011 16:46:55 ]![]()
PS3 en dingen downloaden, daarna moet ie nog 5 dagen instaleren en dan weer 3 uur updaten.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Bij mij was het in een half uurtje binnen en kon ik spelen. Wat dat betreft dus geen klachten.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef KneusTeun het volgende:
PS3 en dingen downloaden, daarna moet ie nog 5 dagen instaleren en dan weer 3 uur updaten.A mind with a heart of it's own![]()
Niet in de TDM-lobby's die ik tegenkom. In iedere lobby zitten er dan wel een man of 5-6 in een donker hoekje te campen met ghost pro en silencer.quote:A mind with a heart of it's own![]()
En daarom de stakeout of de spasquote:Op zondag 6 maart 2011 11:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet in de TDM-lobby's die ik tegenkom. In iedere lobby zitten er dan wel een man of 5-6 in een donker hoekje te campen met ghost pro en silencer.Flashbang erop en prijsschieten maar
Trouwens, als bijv. een vriend van jullie al die map pack heeft gekocht dan kan je hem gratis van z'n PSN account downloaden.
Dit scheelt ¤15.
![]()
Zo het gaat lekker.
Zaterdag nacht in prestige 8 gegaan en nu alweer level 38.
Vanavond ergens dus prestige 9.![]()
![]()
Ik heb nog helemaal niet gespeeld sinds dubbel xp weekend, zal vandaag ook niet gebeuren waarschijnlijk en maandag weer beginnen met werken
Dit liedje speeld zich constant af in de hoofden van alle mentaal geretardeerde cod spelers die in mijn team komen.
Oja, het liedje gaat zich ook afpelen door mijn mic
![]()
Oude kirbiequote:Op zondag 6 maart 2011 13:40 schreef KoningStoma het volgende:
Dit liedje speeld zich constant af in de hoofden van alle mentaal geretardeerde cod spelers die in mijn team komen.
Oja, het liedje gaat zich ook afpelen door mijn mic![]()
![]()
Waarom zou je verminderde effecten willen?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:09 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Vermindert effecten van alcoholgebruik.
Pro: Geen kater de volgende dag.Zodat je nog meer geld uit kan geven op een avond?
Ff editten.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom zou je verminderde effecten willen?Zodat je nog meer geld uit kan geven op een avond?
(moest nadelige tussen)
![]()
Hahaha, wat een figuurquote:.
![]()
Ik snap al die comentators niet
90% van die mensen pakt een of ander gemiddeld potje om vervolgens om compleet willekeurige shit te gaan lullen.. En mensen gaan daar naar luisteren..![]()
*pling*
Eindelijk gehaald
Nu alleen nog See Me, Stab Me, Heal me en dan heb ik eindelijk fucking platinum trophy![]()
![]()
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.![]()
grapje zeker?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:26 schreef Tical2000 het volgende:
Trouwens, als bijv. een vriend van jullie al die map pack heeft gekocht dan kan je hem gratis van z'n PSN account downloaden.
Dit scheelt €15.
![]()
Nee, tuurlijk niet. Ik heb dat ook gedaan, al m'n vrienden hebben het van één vriend. Lekker makkelijk!quote:![]()
![]()
Al je vrienden. Dan heb je ook weinig vrienden aangezien het maar 5x kanquote:Op zondag 6 maart 2011 20:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Ik heb dat ook gedaan, al m'n vrienden hebben het van één vriend. Lekker makkelijk!![]()
![]()
Jup koos-vriendloos.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Al je vrienden. Dan heb je ook weinig vrienden aangezien het maar 5x kan
Nee, maar een paar vrienden van me gamen![]()
![]()
Maak een nieuwe gebruiker aan op je PS3. Log in, met de nieuwe gebruiker, op de psn-store met de gegevens van je vriend. E-mail adres en wachtwoord dus hetzelfde. Dan selecteer je de maps, druk je op downloaden en als het goed is, lukt het dan!quote:![]()
![]()
Ze komen er niet achter. Daarnaast, PSN banned toch nooit iemandquote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef MagischMannetje het volgende:
En als ze er echt achter komen - Ban![]()
![]()
Hele middag S&D gedaan me paar mensen en dan gebeurd er altijd wel iets waar nog tijden of na gepraat wordt.![]()
![]()
Het was wel jammer want hij was als laatste over, schoot 4 tegenstanders neer en toen moest tie dus defusen alleen faal dus.
Soms is hacker pro dus niet echt handig.![]()
Volgens mij heeft Rijstkoker alle 6 files gedownload
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Inderdaad, tering alcohol ik ben nog half zat. Maar gisteren had ik verbinding time-out ofzo dus nu download ik er maar eentje het duurt een kwartier
Heb je de goede BLES (meestal 0131)code genomen Rijstkoker?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Er stond 6x zo'n bestand en nu heb ik gewoon de bovenste gedownload? De code heb ik net wel gezien met dat BLES, ze zijn allemaal hetzelfde toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:59 schreef BzP het volgende:
Heb je de goede BLES (meestal 0131)code genomen Rijstkoker?
edit: BLES-01105
[ Bericht 2% gewijzigd door Rijstkoker op 07-03-2011 13:12:00 ]rice rice baby tututututedudududum![]()
Nee, 01031 geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:04 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Er stond 6x zo'n bestand en nu heb ik gewoon de bovenste gedownload? De code heb ik net wel gezien met dat BLES, ze zijn allemaal hetzelfde toch?
edit: BLES-01105![]()
quote:en ik ben ook nog eens gecockblocked. Nam gisteren een meid mee naar huis maar die had een jeugdvriend ofzo ook bij en die ging heel de tijd zitten janken dat ze naar huis moesten en blablabla. Vannacht komt ze alleen. Ik moet eigenlijk een topic erover maken.
[ Bericht 27% gewijzigd door Rijstkoker op 07-03-2011 13:31:18 ]rice rice baby tututututedudududum![]()
Maat van me had ook een compleet andere BLES code op zn hoes.
Maar de file met 01031 werkte gewoon...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
nog 3 minutenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:36 schreef DrMarten het volgende:
Tot hoe laat duurt die dubbele XP toestand eik?![]()
Als je trouwens gewoon online blijft en niet uitlogt dan krijg je nog steeds dubbel xp, deed ik de vorige keer ook.rice rice baby tututututedudududum![]()
Waarom krijg ik godverdomme NOOIT een ballistic knife uit de mystery box?
Deze ookquote:Op zondag 6 maart 2011 13:40 schreef KoningStoma het volgende:
Oja, het liedje gaat zich ook afpelen door mijn mic
![]()
Twee uurtjes extra double XP aldus David Vonderhaar op twitter.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nee, je kan gewoon het bestand in je winkelwagentje ofzo plaatsen en als je dan gaat betalen zegt hij dat er te weinig geld in je portemonnee zit. Als je dan via creditcard betaald vult hij het precies aan tot het bedrag dat je nodig hebt.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:42 schreef MagischMannetje het volgende:
Als ik met credit card betaal op PSN betaal ik dan gewoon ¤15? Of MOET je sws ¤20 betalen?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Opgestard? Dit doe je zeker express?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef KoningStoma het volgende:
Ligt eraan of cod nog niet (opnieuw) hebt opgestard sinds het is afgelopen.![]()
Hoe kom je erbij dat ze je daarvoor bannen?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef MagischMannetje het volgende:
En als ze er echt achter komen - Ban
"Een eenmalige vergoeding voor het gebruik van downloads op maximaal 5 geactiveerde ps3 systemen" -PSN Store![]()
ja klopt, had even later cod opnieuw opgestart en toen was de dubbel xp weg.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef KoningStoma het volgende:
Ligt eraan of cod nog niet (opnieuw) hebt opgestard sinds het is afgelopen.![]()
Heb gister tot 01:00 snachts dubbel XP gehad
Ik had wel beetje zelfde, ben niet 1 prestige omhoog gegaan..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:03 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe nee van level 45 naar 47 (geloof ik). Hele weekend niet thuis geweest's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik ben bijna 2 prestiges omhoog gegaan, heb me wel verstopt het hele weekend ivm schijt carnavalVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dan heb je t vliegtuigje ook maar kort gehad!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:15 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ben van prestige 7 lvl 44 naar prestige 9 lvl 21 gegaan.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja en die emblem was eigenlijk wel mooi.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Dan heb je t vliegtuigje ook maar kort gehad!![]()
Nou heb ik een of andere lelijke leeuwen kop.![]()
Ik vind die mappen, behalve Kowloon, best te doen. Domination op Berlin Wallquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:05 schreef RijstNatie het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe mappen? First strke...
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:15 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Ik vind die mappen, behalve Kowloon Discovery, best te doen. Alles op Berlin Wall Kowloon.
ik vind die vliegtuig ook wel mooi, terwijl de meeste hem ronduit lelijk vinden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja en die emblem was eigenlijk wel mooi.![]()
Nou heb ik een of andere lelijke leeuwen kop.
Ik heb nu die ijzeren pinguin, en de volgende wordt het vliegtuigje.
Ik neem mn uitspraak over Berlin wall terug, DoMination kicks ass daaro..
Al een hoop triple/double nade kills op B gehad, same goes for Discovery (Beste eruit trouwens)
Ik vind stadium maar een lepra map....
Terwijl ik dacht dat ik die het mooiste ging vinden...Discovery is Masterrrrr..... Ninja pro <3quote:
Een longshot heaven is die map...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Enige nadeel aan discovery is dat je vrij weinig hebt aan je chopper gunner...
Iedereen verstopt zich binnen zonder problemen...
Maarja, wie heeft tegenwoordig nog een overvloed aan kills met de huey?
Ik niet sinds er gemiddeld 2-3 ghost pro strela's in een team zitten..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
¤4 per map.... Volgende DLC ga ik sws niet kopen. Want zoveel voegt het ook niet toe aan het spel vind ik.![]()
Zombies en archievements.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:39 schreef MagischMannetje het volgende:
¤4 per map.... Volgende DLC ga ik sws niet kopen. Want zoveel voegt het ook niet toe aan het spel vind ik.
Laat de volgende DLC maar weer komen hoor.![]()
Ik heb de DLC gedeeld met 4 man...
PS3'ers hoor je niet klagenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik had ook beter kunnen wachten en dan wachten totdat iemand hem wel koopt. Of ik kan hem nog terugverdienenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:50 schreef BzP het volgende:
Ik heb de DLC gedeeld met 4 man...
PS3'ers hoor je niet klagen![]()
![]()
Wat een kanker dat map packnet even voor de xbox gekocht.
De maps zijn kanker en het is vol met mensen die in 1 hoekje zitten
Mooi weer verwijderd![]()
![]()
Lekker taalgebruikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:11 schreef Proletariaat het volgende:
Mooi weer verwijderd![]()
![]()
Betaal je ¤15 euro. Verwijder je hem weerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:11 schreef Proletariaat het volgende:
Mooi weer verwijderd. Er is altijd nog een optie om te kiezen tussen First Strike en Core he....
![]()
Ja weet ik maar dan krijg je ook die maps erbijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Betaal je ¤15 euro. Verwijder je hem weer. Er is altijd nog een optie om te kiezen tussen First Strike en Core he....
Zonde van m'n geld wel.![]()
Bij TDM vind ik Berlin Wall en Discovery wel oke. Kowloon wordt verkloot door campers, Stadium is kut.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:05 schreef RijstNatie het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe mappen? First strke..
Met Domination vind ik ze allemaal wel oke,behalve Stadium, die blijft kut.
Met Headquaters is alleen Kowloon oke, Berlin Wall en Discovery zijn kut. Iedere keer spawn je compleet aan de verkeerde kant van de map. Je besteedt daar meer tijd aan het verplaatsten naar de goede kant van de map dan daadwerkelijk schieten en HQ's pakken. Ook hier is Stadium gewoon kut.
Wat mij betreft verdient de maker van Stadium dus gewoon ontslag op staande voet.A mind with a heart of it's own![]()
Bij core komen ook de mappen uit de mappack voorbij,quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Betaal je ¤15 euro. Verwijder je hem weer. Er is altijd nog een optie om te kiezen tussen First Strike en Core he....
A mind with a heart of it's own![]()
Oké ik probeer dus in online zombies See Me, Stab Me, Heal Me te halen. Uiteraard alleen snipers en andere kut dingen uit de mystery box, ga ik even solo: 4x ballistic knife![]()
![]()
Volgens mij word je gewoon keer op keer geowned omdat de uitdaging + concurrentie een stuk hoger ligt dan voorheen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:11 schreef Proletariaat het volgende:
Mooi weer verwijderd
Een dikke meerderheid vd gebruikers van de nieuwe maps is bovengemiddeld en volgens mij bots je daar nu tegenop...
Ik heb het in ieder geval duidelijk gemerkt, maar ik heb liever een spannende pot waar ik 37-29 ga dan dat ik de hele avond met een ratio van 5-10 speel tegen lepra patienten...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Alsof de score mij wat boeitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Volgens mij word je gewoon keer op keer geowned omdat de uitdaging + concurrentie een stuk hoger ligt dan voorheen.
Een dikke meerderheid vd gebruikers van de nieuwe maps is bovengemiddeld en volgens mij bots je daar nu tegenop...
Ik heb het in ieder geval duidelijk gemerkt, maar ik heb liever een spannende pot waar ik 37-29 ga dan dat ik de hele avond met een ratio van 5-10 speel tegen lepra patienten...
ik vind het kutmaps.
En ze zien er onafgewerkt uit![]()
![]()
En net had je t nog over mensen in hoekjes?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:37 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Alsof de score mij wat boeit
ik vind het kutmaps.
En ze zien er onafgewerkt uitVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Volgens mij is het vandaag Nazi dag op black ops.
Al heel wat mensen met een hakenkruis als embleem gezien![]()
![]()
Instant complaintquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Al heel wat mensen met een hakenkruis als embleem gezien's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik vind stadion wel een leuke mapquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij TDM vind ik Berlin Wall en Discovery wel oke. Kowloon wordt verkloot door campers, Stadium is kut.
Met Domination vind ik ze allemaal wel oke,behalve Stadium, die blijft kut.
Met Headquaters is alleen Kowloon oke, Berlin Wall en Discovery zijn kut. Iedere keer spawn je compleet aan de verkeerde kant van de map. Je besteedt daar meer tijd aan het verplaatsten naar de goede kant van de map dan daadwerkelijk schieten en HQ's pakken. Ook hier is Stadium gewoon kut.
Wat mij betreft verdient de maker van Stadium dus gewoon ontslag op staande voet.![]()
![]()
Die kom je echt veel tegen iddquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Al heel wat mensen met een hakenkruis als embleem gezien
echt niet het is vrouwen dagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Al heel wat mensen met een hakenkruis als embleem gezien![]()
![]()
Mooi toch, ik report niemand met een achterlijk embleem tot ze me te vaak killen en ik kwaad ben, kan je toch nog "iets" terug doen![]()
En Discovery kan je nog lekker ver vooruit kijken ook al is de map zo groot
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Nadat ik maandagavond geragequit was heb ik besloten het roer om te gooien en met Ghost Pro & silencers te gaan spelen.
Dat beviel goed gisteren![]()
![]()
Wanneer is je eerste date met een man?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:22 schreef Doopy-X- het volgende:
Nadat ik maandagavond geragequit was heb ik besloten het roer om te gooien en met Ghost Pro & silencers te gaan spelen.
facepalm.jpgquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:22 schreef Doopy-X- het volgende:
Dat beviel goed gisterenOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Al mijn classes hebben ghost pro. Je bent gek om in tdm zonder ghost rond te lopen omdat mensen die niet uit hun doppen kijken dan gaan jankenquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:22 schreef Doopy-X- het volgende:
![]()
Alleen ghost gebruiken is niks mis mee, maar mensen die het icm een silencer gebruiken vind ik gewoon fucking laf.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Al mijn classes hebben ghost pro. Je bent gek om in tdm zonder ghost rond te lopen omdat mensen die niet uit hun doppen kijken dan gaan jankenOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maargoed, als je er betere scores mee haalt moet je het vooral doen. Ik stoor me er niet aan, ik pak je gewoon keihard terug.Zeker van die campertjes die die setup dus gebruiken.
Wanneer je een gaatje hebt!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wanneer is je eerste date met een man?![]()
Het is slim om met ghost een silencer te gebruiken....quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alleen ghost gebruiken is niks mis mee, maar mensen die het icm een silencer gebruiken vind ik gewoon fucking laf.
Laf is het als een ghost van hoekje naar hoekje gaat de hele pot.
Ghost moet je mee flanken.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Precies. Ghost + hacker is dé anti-camp combi. Als je goed kijkt zie je vanaf heel ver de claymores en motion sensors door de muur heen. Gewoon naar een donkere muur kijken en dan weet je waar de campers zijn![]()
![]()
Iemand al op zo'n lullige manier zn dood gevonden?
Daarbij ben ik al 2 keer victim geweest van een begin van pot over de map tomahawk
1 x Summit, 1 x Jungle
Ik ben een keer door 1 kogel van een ak47 door een metalen object heen in mijn voet doodgeschoten
Dit is ook wel lullig te noemen.![]()
Ja oke dat is ook wel zo. Maar ik rush liever met marathon als ik ga flanken. Ik bedoel, je weet toch wel de plekjes waar altijd campers zitten en als je het goed doet met rushen, ben je na het schieten meteen weer van die plek verdwenen en heb je dus ook geen silencer nodig. Dat is eigenlijk de flank tactiek waar ik altijd vanuit ga. Ik haal er gewoon betere scores mee dan met hacker omdat ik sneller ben en net wat meer firepower heb zonder silencer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:18 schreef KoningStoma het volgende:
Precies. Ghost + hacker is dé anti-camp combi. Als je goed kijkt zie je vanaf heel ver de claymores en motion sensors door de muur heen. Gewoon naar een donkere muur kijken en dan weet je waar de campers zijn
Maarja, ieder z'n ding he.Ik haal hier goeie scores mee, jij met hacker en silencer. Ook prima.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Al mijn classes hebben ghost pro.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alleen ghost gebruiken is niks mis mee, maar mensen die het icm een silencer gebruiken vind ik gewoon fucking laf.Wat is het nou laf of prima?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja oke dat is ook wel zo. Maar ik rush liever met marathon als ik ga flanken. Ik bedoel, je weet toch wel de plekjes waar altijd campers zitten en als je het goed doet met rushen, ben je na het schieten meteen weer van die plek verdwenen en heb je dus ook geen silencer nodig. Dat is eigenlijk de flank tactiek waar ik altijd vanuit ga. Ik haal er gewoon betere scores mee dan met hacker omdat ik sneller ben en net wat meer firepower heb zonder silencer.
Maarja, ieder z'n ding he.Ik haal hier goeie scores mee, jij met hacker en silencer. Ook prima.
En dat met die Gaymore heb ik ook vaker gehad man
Heb ook weleens dat mn stuns/flashes die Second chancers niet afmaken..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Denk je nou echt dat ik met een silencer speel? Op een sniper? Ik krijg al genoeg hitmarkers zonderquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja oke dat is ook wel zo. Maar ik rush liever met marathon als ik ga flanken. Ik bedoel, je weet toch wel de plekjes waar altijd campers zitten en als je het goed doet met rushen, ben je na het schieten meteen weer van die plek verdwenen en heb je dus ook geen silencer nodig. Dat is eigenlijk de flank tactiek waar ik altijd vanuit ga. Ik haal er gewoon betere scores mee dan met hacker omdat ik sneller ben en net wat meer firepower heb zonder silencer.
![]()
![]()
Ik vind het laf, maar het is verder niet zo dat ik er echt last van heb of zoals sommigen dat ik ga ragen ofzo als ik door zo'n pauper wordt neergeknald.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:58 schreef BzP het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou laf of prima?
En dat met die Gaymore heb ik ook vaker gehad man
Heb ook weleens dat mn stuns/flashes die Second chancers niet afmaken..
Het enige waar ik tegenwoordig nog pissed om kan worden is als ik met een sniper iemand in second chance knal die me vervolgens met 2/3 pistoolschoten neerknalt.
Een beetje dit idee zeg maar:
Ik bedoelde het meer in z'n algemeenheid.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik met een silencer speel? Op een sniper? Ik krijg al genoeg hitmarkers zonderOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik erger me het meeste aan second chance want die verneuken je "ritme" zeg ik maar...
Wil je een multikill sprayen maar de targets staan wat uit elkaar, dan ben je fucked als er een second chancer tussen zit.
En als je aant rushen bent dat je een downt, dat je je dan weer moet omdraaien om die homo afmaken en vervolgens wordt je neergeschoten terwijl je het 100% had overleefd als je niet terug ging om die fgt af te maken...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik ren gewoon door. een team maat killed hem 9 van de 10x welquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:12 schreef BzP het volgende:
Ik erger me het meeste aan second chance want die verneuken je "ritme" zeg ik maar...
Wil je een multikill sprayen maar de targets staan wat uit elkaar, dan ben je fucked als er een second chancer tussen zit.
En als je aant rushen bent dat je een downt, dat je je dan weer moet omdraaien om die homo afmaken en vervolgens wordt je neergeschoten terwijl je het 100% had overleefd als je niet terug ging om die fgt af te maken...![]()
![]()
Dacht ik ook, tot er een paar revived werdenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ren gewoon door. een team maat killed hem 9 van de 10x welVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik weet t..quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die nova gas shit voor tac mask pro is wel echt een bitch om te halen
Beste aanpak is scavenger pro + warlord pro en dan Domination of HQ.
Kan ook het beste met gas beginnen aangezien flash/stuns van teamgenoten je ook dichter bij de challenge brengen...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Die flash en stuns had ik met 5 potjes FFA al zowat bij elkaar. Alleen die gas kills zijn kut heb daarna nog 3 potjes TDM gespeeld en wel geteld 3 kills gehad daar meequote:Op woensdag 9 maart 2011 12:33 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik weet t..
Beste aanpak is scavenger pro + warlord pro en dan Domination of HQ.
Kan ook het beste met gas beginnen aangezien flash/stuns van teamgenoten je ook dichter bij de challenge brengen...!
![]()
Zeker 3 man in de rug tegengekomen....quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die flash en stuns had ik met 5 potjes FFA al zowat bij elkaar. Alleen die gas kills zijn kut heb daarna nog 3 potjes TDM gespeeld en wel geteld 3 kills gehad daar mee!
Maar TDM schiet niet op met zo'n challenge.
DoM is the wayYVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja DoM is wel makkelijker ja maar ik had maar een maat online dus schiet dan niet opquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:04 schreef BzP het volgende:
[..]
Zeker 3 man in de rug tegengekomen....
Maar TDM schiet niet op met zo'n challenge.
DoM is the wayY![]()
Why?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja DoM is wel makkelijker ja maar ik had maar een maat online dus schiet dan niet op
gister was ook ergerlijk, heb je een super HQ party van 6 man waar je alles 250-0 mee wint.
Komt er een 7de man bij de party
Teringlijer had ook nog geen headset__!
Met 2 mensen DOM spelen is voor mij veel te frustrerend terwijl je TDM nog heel makkelijk wint met 2 personen. Verder heb ik echt een bloedhekel aan verliezenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:16 schreef BzP het volgende:
[..]
Why?
gister was ook ergerlijk, heb je een super HQ party van 6 man waar je alles 250-0 mee wint.
Komt er een 7de man bij de party
Teringlijer had ook nog geen headset__!
!
![]()
Dan kan je idd beter geen DOM spelen, te vervelend als je met zn 2en alles moet doen en dat je andere teammates sitting ducks zijn die de tegenstanders van killstreaks voorzien die je ZELF ook nog eens uit de lucht moet knallen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met 2 mensen DOM spelen is voor mij veel te frustrerend terwijl je TDM nog heel makkelijk wint met 2 personen. Verder heb ik echt een bloedhekel aan verliezen!
Fixed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:04 schreef BzP het volgende:
[..]
Dan kan je idd beter geen DOM spelen, te vervelend als je alles in je eentje moet doen en dat je andere teammates sitting ducks zijn die de tegenstanders van killstreaks voorzien die je ZELF ook nog eens uit de lucht moet knallen en je tegen minstens 4 clanmates speelt.![]()
heb je geen vrienden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Omdat de rest van m'n team meestal idioten zijn, die denken dat het TDM / FFA is.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Jezus wat slecht gedaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)peelt_black_ops.html![]()
![]()
Had hem op BO forum gezien, kan alleen niet met audio kijken hier op werk
Nog geen kut aan gehadVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ligt het aan mij of krijg je geen kills voor challenge met granaten? Paar keer gehad dat ik een nova gas gooide, hitmarkers kreeg, direct een semtex er achteraan en daarmee een double kill en vervolgens geen vooruitgang in die challengequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die nova gas shit voor tac mask pro is wel echt een bitch om te halen
Heb die sheen vid ff thuis bekeken.
hehehe BOOM!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
chill spel dit had laatst nog dikke killstreek kan nu alleen niet online spelen op ps3 balen man =(Rollen met ons, of rotten in de ...![]()
ja ik weet niet ik kreeg gwn foutmelding, iets van 17 ofzo ging wel lekker toen. jij danRollen met ons, of rotten in de ...![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:51 schreef jeffreyvisser het volgende:
chill spel dit had laatst nog dikke killstreek kan nu alleen niet online spelen op ps3 balen man =(What the?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:56 schreef jeffreyvisser het volgende:
ja ik weet niet ik kreeg gwn foutmelding, iets van 17 ofzo ging wel lekker toen. jij dan_!
![]()
Het begint met justin en het eindigt op -er. Het is justinzwitser.quote:
Zeer slechte troll dit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:56 schreef jeffreyvisser het volgende:
ja ik weet niet ik kreeg gwn foutmelding, iets van 17 ofzo ging wel lekker toen. jij dan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: