Deze ookquote:Op zondag 6 maart 2011 13:40 schreef KoningStoma het volgende:
Dit liedje speeld zich constant af in de hoofden van alle mentaal geretardeerde cod spelers die in mijn team komen.
Oja, het liedje gaat zich ook afpelen door mijn mic
Nee, je kan gewoon het bestand in je winkelwagentje ofzo plaatsen en als je dan gaat betalen zegt hij dat er te weinig geld in je portemonnee zit. Als je dan via creditcard betaald vult hij het precies aan tot het bedrag dat je nodig hebt.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:42 schreef MagischMannetje het volgende:
Als ik met credit card betaal op PSN betaal ik dan gewoon ¤15? Of MOET je sws ¤20 betalen?
Opgestard? Dit doe je zeker express?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef KoningStoma het volgende:
Ligt eraan of cod nog niet (opnieuw) hebt opgestard sinds het is afgelopen.
Hoe kom je erbij dat ze je daarvoor bannen?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef MagischMannetje het volgende:
En als ze er echt achter komen - Ban
ja klopt, had even later cod opnieuw opgestart en toen was de dubbel xp weg.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef KoningStoma het volgende:
Ligt eraan of cod nog niet (opnieuw) hebt opgestard sinds het is afgelopen.
Ik had wel beetje zelfde, ben niet 1 prestige omhoog gegaan..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:03 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe nee van level 45 naar 47 (geloof ik). Hele weekend niet thuis geweest
Dan heb je t vliegtuigje ook maar kort gehad!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:15 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ben van prestige 7 lvl 44 naar prestige 9 lvl 21 gegaan.
Ja en die emblem was eigenlijk wel mooi.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Dan heb je t vliegtuigje ook maar kort gehad!
Ik vind die mappen, behalve Kowloon, best te doen. Domination op Berlin Wallquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:05 schreef RijstNatie het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe mappen? First strke..
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:15 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Ik vind die mappen, behalve Kowloon Discovery, best te doen. Alles op Berlin Wall Kowloon.
ik vind die vliegtuig ook wel mooi, terwijl de meeste hem ronduit lelijk vinden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja en die emblem was eigenlijk wel mooi.![]()
Nou heb ik een of andere lelijke leeuwen kop.
Discovery is Masterrrrr..... Ninja pro <3quote:
Zombies en archievements.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:39 schreef MagischMannetje het volgende:
¤4 per map.... Volgende DLC ga ik sws niet kopen. Want zoveel voegt het ook niet toe aan het spel vind ik.
Ik had ook beter kunnen wachten en dan wachten totdat iemand hem wel koopt. Of ik kan hem nog terugverdienenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:50 schreef BzP het volgende:
Ik heb de DLC gedeeld met 4 man...
PS3'ers hoor je niet klagen
Lekker taalgebruikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:11 schreef Proletariaat het volgende:
Wat een kanker dat map packnet even voor de xbox gekocht.
De maps zijn kanker en het is vol met mensen die in 1 hoekje zitten
Mooi weer verwijderd
Betaal je ¤15 euro. Verwijder je hem weerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:11 schreef Proletariaat het volgende:
Mooi weer verwijderd
Ja weet ik maar dan krijg je ook die maps erbijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Betaal je ¤15 euro. Verwijder je hem weer. Er is altijd nog een optie om te kiezen tussen First Strike en Core he....
Bij TDM vind ik Berlin Wall en Discovery wel oke. Kowloon wordt verkloot door campers, Stadium is kut.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:05 schreef RijstNatie het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe mappen? First strke..
Bij core komen ook de mappen uit de mappack voorbij,quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Betaal je ¤15 euro. Verwijder je hem weer. Er is altijd nog een optie om te kiezen tussen First Strike en Core he....
Volgens mij word je gewoon keer op keer geowned omdat de uitdaging + concurrentie een stuk hoger ligt dan voorheen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:11 schreef Proletariaat het volgende:
Mooi weer verwijderd
Alsof de score mij wat boeitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Volgens mij word je gewoon keer op keer geowned omdat de uitdaging + concurrentie een stuk hoger ligt dan voorheen.
Een dikke meerderheid vd gebruikers van de nieuwe maps is bovengemiddeld en volgens mij bots je daar nu tegenop...
Ik heb het in ieder geval duidelijk gemerkt, maar ik heb liever een spannende pot waar ik 37-29 ga dan dat ik de hele avond met een ratio van 5-10 speel tegen lepra patienten...
En net had je t nog over mensen in hoekjes?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:37 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Alsof de score mij wat boeit
ik vind het kutmaps.
En ze zien er onafgewerkt uit
Instant complaintquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Volgens mij is het vandaag Nazi dag op black ops.
Al heel wat mensen met een hakenkruis als embleem gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |