SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Na carnaval die woensdag?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wanneer potje tegen jouw clan dan?![]()
Alles helemaal opnieuw leren.quote:![]()
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
In het begin?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prestige 14 level 28 ofzo
no life gehad in het begin![]()
![]()
Vanmiddag begonnen met de zesde prestige.. zuchtOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
De laatste maanden speel ik alleen s'avonds alleen afgelopen week had ik vakantie dus heb ik ook beetje overdag zitten kutten. Maarja ik speel verder ook geen games behalve COD dus dan valt het ook wel weer meequote:![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De laatste maanden speel ik alleen s'avonds alleen afgelopen week had ik vakantie dus heb ik ook beetje overdag zitten kutten. Maarja ik speel verder ook geen games behalve COD dus dan valt het ook wel weer mee![]()
![]()
9 telkens als je went weer omhoog zetten, zo heb je voordeel uiteindelijk tegenover mensen die op lagere sensitivity spelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef MagischMannetje het volgende:
Op welke sensitivity spelen jullie eigenlijk?
rice rice baby tututututedudududum![]()
Bullshit waarom denk je dat alle MLG spelers op 3 of soms wel 2 sensitivity spelen omdat ze dan veel preciezer zijn met hun schot.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
9 telkens als je went weer omhoog zetten, zo heb je voordeel uiteindelijk tegenover mensen die op lagere sensitivity spelen![]()
Dude, als je telkens verhoogt dan moet je zelf preciezer gaan spelen en je hebt voordeel omdat je sneller kan draaien wat betekent dat je misschien net een seconde voorsprong hebt met richten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bullshit waarom denk je dat alle MLG spelers op 3 of soms wel 2 sensitivity spelen omdat ze dan veel preciezer zijn met hun schot.
Als ik op 2 of 3 ga spelen dan lijkt het echt net alsof ik in cement vast zit.rice rice baby tututututedudududum![]()
Nogmaals waarom denk je dat alle MLG spelers op een lage sensitivity spelen niet omdat het minder goed is voor hun schotquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:47 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Dude, als je telkens verhoogt dan moet je zelf preciezer gaan spelen en je hebt voordeel omdat je sneller kan draaien wat betekent dat je misschien net een seconde voorsprong hebt met richten.
Als ik op 2 of 3 ga spelen dan lijkt het echt net alsof ik in cement vast zit.!
![]()
9 van de 10 keer als ik online speel sta ik bovenaan in de matches.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals waarom denk je dat alle MLG spelers op een lage sensitivity spelen niet omdat het minder goed is voor hun schot!
Dat geloof ik meteen het betekend niet dat je een slechte speler bent als je met een hoge sensitivity speelt alleen is het bullshit dat je beter bent dan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:04 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
9 van de 10 keer als ik online speel sta ik bovenaan in de matches.![]()
Maar je recoil gaat ook echt niet omhoog ofzo als je de sensitivity omhoog zet. Verder krijg ik wel wat extra kills zo bv wanneer je precies elkaar voorbij loopt, dan draai ik veel sneller om. Speel nu ook met Ghost en Ninja Pro, soms als ze je besluipen van de zijkant dan hoor ik ze en ben je zelfs sneller dan dat ze jou neer hebben geknald. Ik heb vandaag heel de ps3 niet aangeraakt misschien van het weekend nog wel een keer dan ga ik die momenten proberen te filmen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen het betekend niet dat je een slechte speler bent als je met een hoge sensitivity speelt alleen is het bullshit dat je beter bent dan.
Ik heb wel een vraag verder: Aim assist aan of uit?rice rice baby tututututedudududum![]()
Het heeft misschien zijn voordelen maar ook 100 nadelen dus uiteindelijk ben je beter af met een lage sensitivity. Vroeger speelde ik ook altijd op een hogere maar sinds ik omlaag ben gegaan haal ik veel betere scores. Op een console spelen zonder aim assistquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:15 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Maar je recoil gaat ook echt niet omhoog ofzo als je de sensitivity omhoog zet. Verder krijg ik wel wat extra kills zo bv wanneer je precies elkaar voorbij loopt, dan draai ik veel sneller om. Speel nu ook met Ghost en Ninja Pro, soms als ze je besluipen van de zijkant dan hoor ik ze en ben je zelfs sneller dan dat ze jou neer hebben geknald. Ik heb vandaag heel de ps3 niet aangeraakt misschien van het weekend nog wel een keer dan ga ik die momenten proberen te filmen.
Ik heb wel een vraag verder: Aim assist aan of uit?!?
![]()
Soms is aim assist echt pure kanker. Dan schiet je op een gast die met z'n rug naar je toe staat, rent er iemand voor langs. Aim assist volgt die vent. Nummer 1 draait zich om en knalt je neer. Dat is een van de weinige dingen bij mij waarvoor ik echt vaak ragequit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het heeft misschien zijn voordelen maar ook 100 nadelen dus uiteindelijk ben je beter af met een lage sensitivity. Vroeger speelde ik ook altijd op een hogere maar sinds ik omlaag ben gegaan haal ik veel betere scores. Op een console spelen zonder aim assist!?
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Ik speel op 8. xJawz zei ooit ook nog eens (hij speelt ook op 8 geloof ik), dat hij alles kan doen (qua aimen dan) wat iemand op 3 of 4 ofzo ook kan, alleen je bent veel sneller met draaien etc wat dus sowieso in je voordeel werkt.![]()
Ik weet dat WoR op 3-4 speelt, en als hij snipet blijkbaar op 2quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:34 schreef Parvus het volgende:
Ik speel op 8. xJawz zei ooit ook nog eens (hij speelt ook op 8 geloof ik), dat hij alles kan doen (qua aimen dan) wat iemand op 3 of 4 ofzo ook kan, alleen je bent veel sneller met draaien etc wat dus sowieso in je voordeel werkt.
Ik kan aan beide kanten wel het voordeel zien, en uiteindelijk komt het volgens mij gewoon neer op gewenning en persoonlijke voorkeur.![]()
Ja is ook gewoon puur persoonlijke voorkeur. Ik vind het fijn om sneller te draaien etc. Gaat wel een beetje ten koste van m'n accuracy maar daarom extended mags; lekker sproeienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik weet dat WoR op 3-4 speelt, en als hij snipet blijkbaar op 2
Ik kan aan beide kanten wel het voordeel zien, en uiteindelijk komt het volgens mij gewoon neer op gewenning en persoonlijke voorkeur.![]()
![]()
Low sensitivity = High precision in middle-long range
High sensitivity = Fast reactions in CQC
Nuff said
Maps als array speel ik met 4-5
En maps als Summit 5-6
Als ik echt NIKS geregeld krijg wil ik hem op 3 zetten, maar dan ben ik wel in campy modeVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Ik heb 'm inderdaad eerder vaak horen zeggen dat ie op 8 speelt en daar voordeel mee heeft. Deze nog niet gezien en hij speelt tegenwoordig blijkbaar op 3 hehe.quote:![]()
Ik speel op 7 en ik ben steeds hoger aan het gaan. Ik krijg ook steeds betere scores, maar dat is beiden een gevolg van hoeveel ik speel en hoe "goed" ik dus in dit spel wordt in plaats van dat de betere scores een gevolg zijn van de sensitivity. Misschien binnenkort maar eens terugschroeven en kijken hoe dat gaat na een weekje zoals die gast zegt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het heeft misschien zijn voordelen maar ook 100 nadelen dus uiteindelijk ben je beter af met een lage sensitivity. Vroeger speelde ik ook altijd op een hogere maar sinds ik omlaag ben gegaan haal ik veel betere scores. Op een console spelen zonder aim assist!?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ik werkte eerst ook omhoog, maar merkte dat ik minder accuraat ging schieten.
Toen ik hem terug zetten merkte ik meteen dat ik beter richte, en doordat ik de game zo goed kende werd ik minder van achter aangevallen, je weet immers hoe en waar je moet kijken..'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Map pack is binnen, eerste indrukken: Berlin Wall, best een oke map. Discovery, Mwah, Stadium, Kut! Kowloon, ziet er goed uit, maar wordt kapot gemaakt door 2-3 lui in ieder potje die met hun ghost, silencer en motionsensor hun tent opzetten in een donker hoekje. Beetje jammer.A mind with a heart of it's own![]()
I've got one sensitive gun.
Pc gamer?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef Parvus het volgende:
echte bazen gebruiken hun rechter thumbstick niet.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Kinect
Je bent pas een baas als je met een guitar hero gitaar speelt. of met zon drumstelletje van rock band.![]()
Kinect.
Schaamteloze poging om een pauperkast als de wii na te doen.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Klopt. Beter plempen ze er gewoon carnavalsmuziek in.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef SoldMayor het volgende:
Muziek games.![]()
En dan vooral die takke kanker herrie van rock flop.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Guitar hero met BzBOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ze gaan wel mee in de trend die nintendo is begonnen, maar ze doen op geen manier het type controller van de wii na.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef kutkabouter het volgende:
Kinect.
Schaamteloze poging om een pauperkast als de wii na te doen.![]()
Klopt, maar het principe is hetzelfde. Gamen door te bewegen in plaats van stil te zitten met je controller.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ze gaan wel mee in de trend die nintendo is begonnen, maar ze doen op geen manier het type controller van de wii na.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Duck hunt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt, maar het principe is hetzelfde. Gamen door te bewegen in plaats van stil te zitten met je controller.
NESVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hadden we beiden gelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is de trend waar ik het over had jaOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Pro players?quote:Net of iemand zijn geld verdient met cod spelen
Naja zullen er vast een paar zijn. Maar heeeeel weinig.
![]()
Pro = hoogste niveauquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Pro players?Net of iemand zijn geld verdient met cod spelen
heeft niks met geld te maken
Al zullen er zekers Pro's zijn die er wat aan verdienen ...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
![]()
IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
quote:http://www.majorleaguegam(...)k-ops-at-mlg-dallas/quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Pro = hoogste niveau
heeft niks met geld te maken
Al zullen er zekers Pro's zijn die er wat aan verdienen ...
Alsjullieblieft.
Klein toernooitje wat ze nu houden.quote:* 1st = $10,000
* 2nd = $6,000
* 3rd = $4,000
* 4th = $2,800
* 5th = $2,000
* 6th = $1,400
* 7th = $1,000
* 8th = $800![]()
Oh, en de nationale kampioenschappen Black Ops in de Verenigde Staten:Er zijn hier overduidelijk een paar mensen die dingen belachelijk maken waar ze geen verstand van hebbenquote:Regular Season Competitions
1st = $10,000
2nd = $6000
3rd = $4000
4th = $2800
5th = $2000
6th = $1400
7th = $1000
8th = $800
National Championship Competition
1st = $50,000
2nd = $30,000
3rd = $20,000
4th = $14,000
5th = $10,000
6th = $7000
7th = $5000
8th = $4000![]()
![]()
Michhas, wat is je punt? Al verdiende ze miljoenen, dat wil je toch niet? Dat haalt alle plezier uit een spel.![]()
Dan is het nog een heel klein percentage dat er wat aan verdient, in verhouding met de hoeveelheid recreatiegamers...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
De acog scope is wat beter, omdat je precies zie waar je schiet inplaats van dat irritante naaldje van de l96quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:48 schreef DutchSpike het volgende:
Heb een tijdje met de PSG-1 gespeeld, kut wapen is dat zeg, geef mij maar de L96A1...![]()
Dat naaldje zuigt he...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De acog scope is wat beter, omdat je precies zie waar je schiet inplaats van dat irritante naaldje van de l96
Blockt teveel op afstandVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Net die video gekeken, hmm ik ben zelf wel beter geworden met een hogere sensitivity maar misschien omdat ik het spel beter snap gewoon? Ik ga binnenkort dan ook maar eens proberen op standje 4 weerIk wil het niet maar ga toch proberen om te kijken of het beter is.
>Impliceren dat dit in sport niet zo is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:50 schreef BzP het volgende:
Dan is het nog een heel klein percentage dat er wat aan verdient, in verhouding met de hoeveelheid recreatiegamers...![]()
dan is het percentage bij sport zeker groter, but I get what u meanVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nee hoor. Bekant de halve wereld sport, terwijl er misschien enkele miljoenen gamers zijn. Nee, ik denk dat het redelijk in verhouding ligt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:07 schreef BzP het volgende:
dan is het percentage bij sport zeker groter, but I get what u meanOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
123456789Anarchy 2 maanden geleden 69quote:the old ps3 would go through the tv and like 3 walls behind it and stil workneus591 3 dagen geledenquote:@123456789Anarchy Pity that the PS3 has no games!KingOfClubz100 4 uur geledenquote:@neus591 Get the fuck off of PlayStation stuff you RETARD. You have no games this year you dumbass.
They see me trollin' they hatin'
Sommige gasten leven van gamen hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kijk die giveaway van xjawz en wat andere videos. Of van andere machimina 'directors'. Dan hoor je dat hun (meer dan) genoeg verdiend aan uploaden.![]()
Als je bij de keuze van een auto de Range Rover Sport, Audi A5 en BMW M3 afwijst dan verdien je er genoeg aan idd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Die gasten leven van gamen hoor.
Kijk die giveaway van xjawz en wat andere videos. Dan hoor je dat hij (meer dan) genoeg verdiend aan uploaden.A mind with a heart of it's own![]()
Auto's kosten geen kut in Amerika.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:17 schreef MagischMannetje het volgende:
Ja gewoon op zn 16e al zelf zon auto kopen he. En ondertussen ook nog een giveaway doen van 2800$Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Een Range Rover sport is niet de goedkoopste auto hoor. En had jij op je 16e sws al genoeg geld voor een nieuwe auto? Denk het niet. Dus dan kan je wel nagaan dat hij wel 'iets meer' dan gemiddeld verdient op die leeftijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Auto's kosten geen kut in Amerika.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Auto's kosten geen kut in Amerika.Hij betaalt er ook z'n studie van, dus al met al een beste klap geld voor een ventje van 16.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:17 schreef MagischMannetje het volgende:
Ja gewoon op zn 16e al zelf zon auto kopen he. En ondertussen ook nog een giveaway doen van 2800$A mind with a heart of it's own![]()
Oke, studeren is dan weer kapot duur daar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
[..]
Hij betaalt er ook z'n studie van, dus al met al een beste klap geld voor een ventje van 16.
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: