Waarom liet je hem binnen dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:50 schreef Rijstkoker het volgende:
Hij heeft echt een uur lang bij mij thuis gezeten haar te overtuigen dat ze het beste naar huis kon gaan en ging die zelfs vertellen dat ik de dag daarvoor ook een ander meisje al in bed heb gehad.
Kheb een maand geleden misschien voor het eerst een trio gedaan met meisje 1 + een vriendin van haar. Maar ik ga mijn prooi echt niet delen met een knulletje die bijna gaat janken wanneer een vriendin van hem bij iemand wil blijven slapen. OMG ik had gewoon plaatsvervangende schaamte bij welk woord dat uit zijn mond kwam.quote:
Kooi, ketting en keuken. Dat is de 3k combinatie.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:54 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Terechte klacht, maar wat nou als je een dochter krijgt?
quote:Nou uiteindelijk wilde het meisje nog steeds met mij mee naar huis maar dat kereltje liep dus ook mee. En ik kon hem niet dumpen ergens GVD.
Hij heeft echt een uur lang bij mij thuis gezeten haar te overtuigen dat ze het beste naar huis kon gaan en ging die zelfs vertellen dat ik de dag daarvoor ook een ander meisje al in bed heb gehad.
Ja die jongen bleef dus eigenlijk bij haar slapen maar woonde zelf in een ander dorp. En hij heeft dat meisje dus overtuigd na een uur lang zitten janken. Waarop ze zei: Ik kom morgen zeker terug, alleen ik beloof het.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:54 schreef gamezz het volgende:
[..]
Waarom liet je hem binnen dan?![]()
En heeft hij dat meisje kunnen overtuigen?
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:57 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja die jongen bleef dus eigenlijk bij haar slapen maar woonde zelf in een ander dorp.
Klinkt als dat hij haar daarna waarschijnlijk alsnog gepakt heeft.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:57 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja die jongen bleef dus eigenlijk bij haar slapen maar woonde zelf in een ander dorp. En hij heeft dat meisje dus overtuigd na een uur lang zitten janken. Waarop ze zei: Ik kom morgen zeker terug, alleen ik beloof het.
Ik sta nog steeds perplex omdat hij bijna ging huilen omdat ie zijn zin bijna niet kreeg.
Ik ben nu 2 keer gecockblocked in mijn leven en die 3e keer ga ik zeker proberen te voorkomen dus ik leef en leer ervan nu.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:56 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
Bij jouw thuis gezeten he¿. Waarom neem je hem dan mee naar je huis. Je had tegen em moeten zeggen dat hij op moet flikkeren.
En dat hij dan ook in JOUW HUIS dat soort dingen gaat zeggen.
Lekker bezig ts
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:00 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik ben nu 2 keer gecockblocked in mijn leven en die 3e keer ga ik zeker proberen te voorkomen dus ik leef en leer ervan nu.
dom wijf dan als ze zo'n jankerd paktquote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klinkt als dat hij haar daarna waarschijnlijk alsnog gepakt heeft.
In een droom kan alles.......quote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Hoe wist hij eigenlijk dat je de dag ervoor een ander meisje in bed had?
Ik had de dag ervoor dus ook die meid en jongen gezien terwijl ik met meisje 1 was feesten in mijn dorp, toen vroeg ze al of ik gisteren ook nog terug wilde komen naar die kroeg. En eergisteren stond ik in de bosjes tegenover de kroeg te neukenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Nou moet ik ook huilenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ts laat zijn pussy verneuken door een klein huiljochie
Hij was dat andere meisjequote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |