Hij kaapt de lapo en doet dan een kut TTquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef ToT het volgende:
Wazzup met HSG dan? Het vorige topic had ook al zo'n leuke naam over hem. Is-ie niet komen opdagen of zo?
Hij zit de tts te verneuken en doet aan topickaapquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef ToT het volgende:
Wazzup met HSG dan? Het vorige topic had ook al zo'n leuke naam over hem. Is-ie niet komen opdagen of zo?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Iemand die net doet of ie luistert blijkbaar
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Iemand die net doet of ie luistert blijkbaar
Het aas is uitgegooid..quote:
Geen idee, ik wil het alleen maar zo leuk mogelijk voor jong en oud houdenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef ToT het volgende:
wie is dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil het alleen maar zo leuk mogelijk voor jong en oud houden! Ik ken die ajacxied567 niet eens.
Voor in mijn fotoboek.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef utopie het volgende:
Heb yvonne al gemaild over HSG,
hij luistert niet, hij post nooit, hij topic kaapt. het is gewoon een lul
Zal ik hem retweeten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef utopie het volgende:
Heb yvonne al gemaild over HSG,
hij luistert niet, hij post nooit, hij topic kaapt. het is gewoon een lul
Loempia...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:55 schreef mc-Piel het volgende:
Pieloes gaat filmkijken en loempia eten!
Sharr je hebt weer leuk gedraait!
kusjelikjedansje!
Eetzequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:55 schreef mc-Piel het volgende:
Pieloes gaat filmkijken en loempia eten!
Sharr je hebt weer leuk gedraait!
kusjelikjedansje!
Aziatische boy dezen enzoquote:
dit heb jij in fb gepost, wat een mietje ben jij zegquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ONZ Radio] #1095 - Faalhaas HSG heeft geen LaPo en Sharr draait goed
Faalhaas ajaxcied :S
Hopen dat ze allebei goed aflopen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ben goed bezig vandaag. Een sollicitatiegesprek en een date geregeld
Bans worden niet besproken, vertel het ff over de pm/dm , anders gaat de reeks op slot...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus? Wat had ie gedaan dan?
Pics van yvonne met een hont geplaatstquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus? Wat had ie gedaan dan?
Oh, sorry. Wist ik niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, vertel het ff over de pm/dm , anders gaat de reeks op slot...
Hoezo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dit heb jij in fb gepost, wat een mietje ben jij zeg![]()
![]()
één is toch genoeg?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan zou al helemaal top zijn inderdaad
Daarbij weet ik niet eens waarom!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, vertel het ff over de pm/dm , anders gaat de reeks op slot...
de kuikmachine?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:03 schreef Pizzalucht het volgende:
SHARR DRAAIT ILLEGALEN MUZIEK VAN ZIELZOEKER, SNEL HAAL DE KUIKMACHINE!!!
wh?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is DAT hem nou? Ik had eigenlijk een soort wh in mijn hoofd
Dé man die nog minder van internet weet dan mijn omaquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is DAT hem nou? Ik had eigenlijk een soort wh in mijn hoofd
En nu?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef sharr het volgende:
Godver, mensen die een uur te vroeg bellen
Hij zit nu wel lekker in de shit omdat hij die server in beslag had genomen he!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dé man die nog minder van internet weet dan mijn oma
Nu moest ik weer dus twee keer heen en weer rennen van boven naar beneden en ben ik buiten ademquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Nu moest ik weer dus twee keer heen en weer rennen van boven naar beneden en ben ik buiten adem
En dat tussen al de liedjes doorquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Nu moest ik weer dus twee keer heen en weer rennen van boven naar beneden en ben ik buiten adem
Ja echt, ik ga snel ademen door rennen omdat ik geen buikademhaling kan doen door m'n ribquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En dat tussen al de liedjes door
En je rib
Boh, stomme menerenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja echt, ik ga snel ademen door rennen omdat ik geen buikademhaling kan doen door m'n rib
En die man ook zo droog nog "En hoe gaat het nu met je rib?" JA UHUOD:UFLOBVW>khV L>VLK!!!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:11 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
garpje
Wat is er dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:19 schreef yvonne het volgende:
Ik deel maar een waarschuwing uit: bij deze.
Geen gekloot in deze reeks, opbokken.
Triestquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:20 schreef utopie het volgende:
[..]
users die de reeks verzieken, en andere topics
En als er wéér zo'n irritante kloon komt aanzetten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:19 schreef yvonne het volgende:
Ik deel maar een waarschuwing uit: bij deze.
Geen gekloot in deze reeks, opbokken.
Volgens mij bestaat er pm, dm, FB en nog een hoop mogelijkhedenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En als er wéér zo'n irritante kloon komt aanzetten?
Thanks TOT!quote:
ik ben weer bijgelezen in de FB, Bedanktquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er pm, dm, FB en nog een hoop mogelijkheden
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat kunnen vrouwen als de beste, als het goed is
Ben je ziek dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik weer beter ben ga ik mezelf ook weer op het rooster plaatsen.
Jaquote:
Dankuquote:
Koorts enzo maar lig al 3 dagen op bed en dat trek ik echt niet meer.quote:
Beterschapquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Koorts enzo maar lig al 3 dagen op bed en dat trek ik echt niet meer.
ooh beterschapjes manquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Koorts enzo maar lig al 3 dagen op bed en dat trek ik echt niet meer.
SNUFTERREUR!quote:
Want koelkast is de enige DJ naast Sharr die praat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:36 schreef Beach het volgende:
Ik ga vaker naar sharr luisteren eens wat anders dan de stem van koelkast.
jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Want koelkast is de enige DJ naast Sharr die praat?
Jij bent ook leuk hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Want koelkast is de enige DJ naast Sharr die praat?
Hij heeft lynyrd skynyrd aangevraagd zeker?quote:
Ja maar ik ben de bandnaam ook kwijtquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Euhm, had geen specifieke in gedachte, ze zijn allemaal wel tof.
Doe maar wat![]()
Oh..quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ok.
[..]
DankjeMaar daar ging het even niet om
Of Joe Satrianiquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft lynyrd skynyrd aangevraagd zeker?
Neequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft lynyrd skynyrd aangevraagd zeker?
En nee.quote:
Maar hij is wel heel erg snel dat hoort niet of juist nog snellerquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef sharr het volgende:
Enige nummer wat ik het snelst kon vinden van eeeeeeditoooooors
maakt niet uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef sharr het volgende:
De édietorsquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef sharr het volgende:
Wat!?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar hij is wel heel erg snel dat hoort niet of juist nog sneller
Het was ook een garpjequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee
[..]
En nee.
Ik ben wel zo fatsoenlijk om binnen het genre aan te vragen.
Alleen soms voor de lolz niet
quote:# DJ Sharr draait nu: Skrillex - Scary Monsters and Nice Sprites (Original Mix) #radioonzin http://www.onz-radio.nl
15 minutes ago
New Moon als in Twilightquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Oh god dit is de New Moon versie nu weet ik het.
ik wist dat ik het ergens van herkendequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Editors had een goed nummer. Toen hebben ze er een piano versie van gemaakt. Prima. Mooie versie. Toen kwam Twilight film en daarvoor werd deze aids versie gemaakt.
HAHA BEACH KIJKT TWILIGHT THAT MAKES YOU A GAYFAGquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:43 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wist dat ik het ergens van herkende
Ik weet er alles van, volgens mij ben ik nu al naar alle 3 de films in de bios geweest.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JaEditors heeft er waarschijnlijk een bak geld voor gekregen maar het is antiwin
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HAHA BEACH KIJKT TWILIGHT THAT MAKES YOU A GAYFAG
Goed zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, volgens mij ben ik nu al naar alle 3 de films in de bios geweest.
Ja ik weet het, ik ben onder invloed van kut...
Is best hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef sharr het volgende:
Dit nummer goed Toon? Ik weet helemaal niet of het die artiest is though
Huppel, ik heb nog een 5.1 setje voor je liggen, heb jij d'r wat aan voor in je nieuwe huisje ?quote:
Het is deze:quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Huppel, ik heb nog een 5.1 setje voor je liggen, heb jij d'r wat aan voor in je nieuwe huisje ?
Moet je me wel even vertellen wat het isquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Huppel, ik heb nog een 5.1 setje voor je liggen, heb jij d'r wat aan voor in je nieuwe huisje ?
Een setje speakers met 5 speakers en 1 subwoofer, voor aan de laptop of pc ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je me wel even vertellen wat het is
Je gaat de bel opeten? Dat is volgens mij niet heel goed voor jequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:50 schreef djkoelkast het volgende:
Lekker dit hoor
En ik heb mijn nieuwe stoel binnen + ik heb bloedsinaasappels die ik nu ga eten
en de bel
De bel = je nieuwe speeltje tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:50 schreef djkoelkast het volgende:
Lekker dit hoor
En ik heb mijn nieuwe stoel binnen + ik heb bloedsinaasappels die ik nu ga eten
en de bel
Helaas niet, het is de Eismannquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De bel = je nieuwe speeltje toch?!
Haha soryy, ik zal de volgende keer even heeeel hard pratenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
SHARRR iedere keer als ik het volume hoger zet om je te kunnen horen schrik ik me de tiefus omdat ik net te laat ben en zet je de muziek in
Ditquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
SHARRR iedere keer als ik het volume hoger zet om je te kunnen horen schrik ik me de tiefus omdat ik net te laat ben en zet je de muziek in
ja maar dan schrik ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha soryy, ik zal de volgende keer even heeeel hard praten
Kan niet harder.. ik praat echt heul zachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je mic ietsiepietsie harder zetten?
Hmm, lastige kwestiequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Kan niet harder.. ik praat echt heul zacht
Met koptelefoon hoor je je zelf natuurlijk amper en praat je maar watquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja dat komt dus doordat ik mijn koptelefoon op hebdan praat ik blijkbaar heul zachtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Vers van de persLevenloze fokkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dankjequote:
mwuhahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Die 'doeii' had ik moeten opnemen![]()
Dankjequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
Sharr ik vind dat je weer goed gedraaid hebt hoor
En ditquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
Sharr ik vind dat je weer goed gedraaid hebt hoor
gastquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt weer een pareltje al zeg ik het zelf uiteraard
Man raakt iets kwijt tijdens het rennen
Wat flauwquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je vergeet dequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga proberen de nieuwe tong80 te worden, qua topics dan.
Postaantal lukt me nooit...
Je moet nog veel flauwer en slechter worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga proberen de nieuwe tong80 te worden, qua topics dan.
Postaantal lukt me nooit...
En dat is soms wel heerlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
sorry, maar echt ZO voorspelbaar en hetzelfde
Hoi. Heeft Sharr nou zo'n zware stem of is ze al niet meer aan het draaien?quote:
Koop een pc.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik deed net iets op fok, afbeeldingen blokkeren ofzo.
Nu zie ik geen posticons meer enzo (firefox)
Hoe zet ik dat terug?
Feli!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Terug van sollicitatie. GOT THE JOB![]()
gzquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Als wat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef Spouwerranger het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik deed net iets op fok, afbeeldingen blokkeren ofzo.
Nu zie ik geen posticons meer enzo (firefox)
Hoe zet ik dat terug?
Ik ga werken voor een kunsthandelaar. Ik moet schilderijen door heel nederland vervoeren. Morgen moet ik naar Almerequote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hoi. Heeft Sharr nou zo'n zware stem of is ze al niet meer aan het draaien?
ban ban ban!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja de quoteknop is nu ook weggodverdomme.
Eens kijken
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Oh dat is wel tofquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga werken voor een kunsthandelaar. Ik moet schilderijen door heel nederland vervoeren. Morgen moet ik naar Almere
Ahh, vandaar.quote:
Neem Opera en fuck FF en zet die adblocker uit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja de quoteknop is nu ook weggodverdomme.
Eens kijken
koffiequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh dat is wel tof![]()
Als je eens in de buurt bent hier kom je maar een bakkie halen
Haha komt goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh dat is wel tof![]()
Als je eens in de buurt bent hier kom je maar een bakkie halen
Allebeiquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hoi. Heeft Sharr nou zo'n zware stem of is ze al niet meer aan het draaien?
Eind van de wereld: Den Helderquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha komt goed. Waar woon jij eigenlijk?
Ik had het binnen Firefox zelf geblokkeerdquote:
Den Helderquote:
Heb Firefox op mijn werklaptop om webportals te testenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neem Opera en fuck FF en zet die adblocker uit.
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik dacht al wat heeft Sharr opeens een zware stem. Blijkt het zokunen te zijn
Ik zit op een Dell Latitude E5500 met Windows XP manquote:
Koelkastquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet mijn quotes editen. Editors zijn
Editten voor de editorsquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet mijn quotes editen. Editors zijn
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet mijn quotes editen. Editors zijn![]()
Applequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zit op een Dell Latitude E5500 met Windows XP man
Dit was gewoon een user failurelag aan mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |