Hij kaapt de lapo en doet dan een kut TTquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef ToT het volgende:
Wazzup met HSG dan? Het vorige topic had ook al zo'n leuke naam over hem. Is-ie niet komen opdagen of zo?
Hij zit de tts te verneuken en doet aan topickaapquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef ToT het volgende:
Wazzup met HSG dan? Het vorige topic had ook al zo'n leuke naam over hem. Is-ie niet komen opdagen of zo?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Iemand die net doet of ie luistert blijkbaar
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Iemand die net doet of ie luistert blijkbaar
Het aas is uitgegooid..quote:
Geen idee, ik wil het alleen maar zo leuk mogelijk voor jong en oud houdenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef ToT het volgende:
wie is dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil het alleen maar zo leuk mogelijk voor jong en oud houden! Ik ken die ajacxied567 niet eens.
Voor in mijn fotoboek.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef utopie het volgende:
Heb yvonne al gemaild over HSG,
hij luistert niet, hij post nooit, hij topic kaapt. het is gewoon een lul
Zal ik hem retweeten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef utopie het volgende:
Heb yvonne al gemaild over HSG,
hij luistert niet, hij post nooit, hij topic kaapt. het is gewoon een lul
Loempia...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:55 schreef mc-Piel het volgende:
Pieloes gaat filmkijken en loempia eten!
Sharr je hebt weer leuk gedraait!
kusjelikjedansje!
Eetzequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:55 schreef mc-Piel het volgende:
Pieloes gaat filmkijken en loempia eten!
Sharr je hebt weer leuk gedraait!
kusjelikjedansje!
Aziatische boy dezen enzoquote:
dit heb jij in fb gepost, wat een mietje ben jij zegquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ONZ Radio] #1095 - Faalhaas HSG heeft geen LaPo en Sharr draait goed
Faalhaas ajaxcied :S
Hopen dat ze allebei goed aflopen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ben goed bezig vandaag. Een sollicitatiegesprek en een date geregeld
Bans worden niet besproken, vertel het ff over de pm/dm , anders gaat de reeks op slot...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus? Wat had ie gedaan dan?
Pics van yvonne met een hont geplaatstquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus? Wat had ie gedaan dan?
Oh, sorry. Wist ik niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, vertel het ff over de pm/dm , anders gaat de reeks op slot...
Hoezo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dit heb jij in fb gepost, wat een mietje ben jij zeg![]()
![]()
één is toch genoeg?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan zou al helemaal top zijn inderdaad
Daarbij weet ik niet eens waarom!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, vertel het ff over de pm/dm , anders gaat de reeks op slot...
de kuikmachine?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:03 schreef Pizzalucht het volgende:
SHARR DRAAIT ILLEGALEN MUZIEK VAN ZIELZOEKER, SNEL HAAL DE KUIKMACHINE!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |