abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_93562007


Welkom in het altijd bruisende ONZ Feedback topic! Voor al uw 'Onzin voor je leven' gerelateerde vragen zit u hier goed!

De Fok ONZ! Service desk bestaat uit: murp, Myraela

5.gif Waar dient dit topic voor, zeg je? :?. Soms kan het gebeuren dat je het niet eens bent met een slotje, een verdwenen post of andere ingrepen door ons kloeke moderators team. Om te voorkomen dat men als een losgeslagen gilles de la tourette patiënt topics begint te openen met vragen over moderaties, hebben we 'feedback' in het leven geroepen. Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent moderaties in het onzin forum. Bedenk je echter wel dat ook wij moderators, al lijken we nog zo eng, gewoon mensen zijn. Stel je vragen op een normale manier, dan zullen wij deze graag beantwoorden. Kortom: houd het netjes.

swtb_no_pm.png Okay, maar wat als ernstige haast bij is? :?. Mochten er dingen gebeuren die echt niet door de beugel kunnen of wil je de moderators attent maken op rasechte bagger, gebruik dan een topicreport of stuur ons een PM. Ons frivole team deelt een gezamenlijke inbox welke te bereiken is onder de username ONZePM. Gezien een leven bij ons blauwen niet bekend is, zal er ongetwijfeld iemand aanwezig zijn om je vragen te beantwoorden.

1.gif Tof! Ik vind het hier nu al gezellig! :Y. En zo zien we het ook graag. Let echter wel dat het feedback topic niet bedoeld is om gezellig met zijn allen te keuvelen over allerlei triviale zaken. Enige slowchat zal niemand tegen het been stoten, maar weet waar de grenzen liggen. Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.

1.gif Maar hoe weet ik waar ik mag slowchatten en waar niet? :@ . Als er een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij 'ONZ-mod's seal of ontopicworthiness' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier dus niet geslowchat gaat worden.



Ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts.

Om de slowchatters van dienst te zijn hebben we ook een banner met de tekst 'ONZ-modjes seal of permitted' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt (policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). Zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn.



Het is in geen geval de bedoeling dat men de banners zelf erin gaat zetten want dan heb je een goede kans dat iedereen dat gaat doen en de banners hun 'waarde' verliezen, wij zullen dus zorgen voor plaatsing. Je kan ons altijd vragen om de banner erin te doen mocht je dat willen.

En misbruik wordt gewoon beschouwd als topicverkloten en ook als zodanig tegen opgetreden.

De seals zijn gemaakt door LOLBOY.

bulbon.gifHet wordt me volkomen duidelijk nu :D . Mooi zo. Je kan je ei altijd aan ons kwijt. Gebruik dit topic niet om te slowchatten, kijk eens de regels door voor de lol, en mocht je iets speciaals willen vertellen, maak dan gebruik van de speciale PM. En onthoud:

quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ;)) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.

They are the few, the proud, the able.
Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door murp op 02-03-2011 21:44:42 ]
pi_93562084
Murp, kan je mij even een PM/DM sturen met wat dan echt NIET mag ?
Dan speel ik dat door naar de DJ's en users :)
  Forum Admin woensdag 2 maart 2011 @ 21:35:46 #3
35723 crew  GGMM
pi_93562171
Wat is er eigenlijk gebeurd?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin woensdag 2 maart 2011 @ 21:37:07 #4
58651 crew  murp
murp
pi_93562266
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Murp, kan je mij even een PM/DM sturen met wat dan echt NIET mag ?
Dan speel ik dat door naar de DJ's en users :)
Nou als er een user een topic binnenkomt en hij wordt gelijk aan allekanten negatief bejegend.

dat vind ik niet echt kunnen
  Forum Admin woensdag 2 maart 2011 @ 21:37:29 #5
58651 crew  murp
murp
pi_93562307
gewoon met users omgaan zoals je zelf ook behandeld wil worden
pi_93563580
quote:
19s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef murp het volgende:
gewoon met users omgaan zoals je zelf ook behandeld wil worden
Akkoord, logisch.
Excuses!
pi_93563682
quote:
19s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef murp het volgende:

[..]

Nou als er een user een topic binnenkomt en hij wordt gelijk aan allekanten negatief bejegend.

dat vind ik niet echt kunnen
Ah, het befaamde kliekjesvorming.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:13:15 #8
334705 ConnorMacLeod
There can be only one.
pi_93564958
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:26 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
moet dit? Van n mod nog wel...
  Forum Admin woensdag 2 maart 2011 @ 22:16:44 #9
58651 crew  murp
murp
pi_93565245
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:13 schreef ConnorMacLeod het volgende:

[..]

moet dit? Van n mod nog wel...
nee, ik haal het wel weg :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:27:55 #10
334705 ConnorMacLeod
There can be only one.
pi_93566069
Luf you for life
pi_93567778
quote:
19s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef murp het volgende:

[..]

nee, ik haal het wel weg :)
Open je ff een topic. B-)
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Forum Admin woensdag 2 maart 2011 @ 22:54:02 #12
58651 crew  murp
murp
pi_93567959
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:51 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Open je ff een topic. B-)
http://forum.fok.nl/topic/1616102
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:59:49 #14
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_93592913
quote:
Gast, je kan beter stoppen met onnozel lopen doen. Ik heb yvonne op de hoogte gesteld. Je verziekt de ONZ Radio reeks. Je luistert niet, je post nooit, je komt alleen maar topic kapen en lapohunten en verkrachtte TT's zetten.

Kap er eens mee

edit: inclusief Micchas zijn naam, en Rectum

[ Bericht 1% gewijzigd door utopie op 03-03-2011 15:05:26 ]
pi_93592957
:S :S
pi_93592972
quote:
99s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef utopie het volgende:

[..]

Gast, je kan beter stoppen met onnozel lopen doen. Ik heb yvonne op de hoogte gesteld. Je verzient de ONZ Radio reeks. Je luistert niet, je post nooit, je komt alleen maar topic kapen en lapohunten en verkrachtte TT's zetten.

Kap er eens mee
yvonne weet donders goed dat jij een mongooltje bent die zelf nooit normaal kunt doen. En nu weer in je mandje.
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:03:20 #17
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_93593038
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

yvonne weet donders goed dat jij een mongooltje bent die zelf nooit normaal kunt doen. En nu weer in je mandje.
Open er een topic over :') !

Ik ken mijn grenzen :) Jij blijkbaar niet. Verder laat ik het hierbij en laat ik het aan de FA's en modjes over. Koelkast vind je een lul. Je verkut het hele idee van de radio.
pi_93593081
quote:
99s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:03 schreef utopie het volgende:

[..]

Ik ken mijn grenzen :) Jij blijkbaar niet. Verder laat ik het hierbij en laat ik het aan de FA's en modjes over. Koelkast vind je een lul. Je verkut het hele idee van de radio.
Tuurlijk :'). Heb je wel eens naar al die kuttopics gekeken die je opent _O-. En bijna iedereen post als lapo alleen ":)" en als ik het een keer doe word je boos?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2011 15:04:52 ]
pi_93593210
quote:
99s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:03 schreef utopie het volgende:

[..]

Open er een topic over :') !

Ik ken mijn grenzen :) Jij blijkbaar niet. Verder laat ik het hierbij en laat ik het aan de FA's en modjes over. Koelkast vind je een lul. Je verkut het hele idee van de radio.
Alsof het nog over radio gaat. :')

fipo *O* *O* *O*
lapo *O* *O* *O*

Meer komt er niet uit. Het is gewoon een verkapte slowchat geworden en dat weet jij dondersgoed, opdringerig vlegeltje. :) En dan ook nog in de OP zetten dat het geen slowchat is. :')
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:12:05 #20
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_93593346
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef Rectum het volgende:

[..]

Alsof het nog over radio gaat. :')

fipo *O* *O* *O*
lapo *O* *O* *O*

Meer komt er niet uit. Het is gewoon een verkapte slowchat geworden en dat weet jij dondersgoed, opdringerig vlegeltje. :) En dan ook nog in de OP zetten dat het geen slowchat is. :')
Het is een en al slow chat jah. Maar wat jij/jullie doen is de boel te verzieken door dingen te posten zoals dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lapohunten, topic kapen en de TT verkutten. Dat terwijl jullie nooit luisteren, laat staan in de reeks gepost hebben. Dankzij users zoals jij en HSG bestaat de radio onz reeks straks niet meer.

Dus maak lekker je eigen bagger topic aan en ga daar lopen zieken :r Uiteindelijk zullen we wel zien wie er gelijk gaat krijgen.
pi_93593430
quote:
99s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:12 schreef utopie het volgende:

[..]

Het is een en al slow chat jah. Maar wat jij/jullie doen is de boel te verzieken door dingen te posten zoals dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lapohunten, topic kapen en de TT verkutten. Dat terwijl jullie nooit luisteren, laat staan in de reeks gepost hebben.

Dus maak lekker je eigen bagger topic aan en ga daar lopen zieken :r Uiteindelijk zullen we wel zien wie er gelijk gaat krijgen.
Hoe weet jij nou wie er luistert of niet. Bemoei je er niet mee, THANKS!!
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:15:25 #22
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_93593468
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou wie er luistert of niet. Bemoei je er niet mee, THANKS!!
Iemand moet er toch een melding van maken :Y En aangezien koelkast er geen tijd voor heeft, doe ik het wel. Hij doet z'n best om er wat van te maken. Laten we het dan ook leuk houden of niet?
Je gaat me niet vertellen dat als je zo door gaat, dat de reeks over een week nog bestaat ?
  Admin donderdag 3 maart 2011 @ 15:22:14 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_93593694
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Tuurlijk :'). Heb je wel eens naar al die kuttopics gekeken die je opent _O-. En bijna iedereen post als lapo alleen ":)" en als ik het een keer doe word je boos?
Hé kap er eens mee, die radiolui zitten niemand in de weg, doe je ding, elders..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 3 maart 2011 @ 15:22:51 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_93593716
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef Rectum het volgende:

[..]

Alsof het nog over radio gaat. :')

fipo *O* *O* *O*
lapo *O* *O* *O*

Meer komt er niet uit. Het is gewoon een verkapte slowchat geworden en dat weet jij dondersgoed, opdringerig vlegeltje. :) En dan ook nog in de OP zetten dat het geen slowchat is. :')
.
HSG kan het prima alleen af dank je
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_93593762
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hé kap er eens mee, die radiolui zitten niemand in de weg, doe je ding, elders..
Goed, ik zal de TT wat netter maken volgende keer.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')