Hij kaapt de lapo en doet dan een kut TTquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef ToT het volgende:
Wazzup met HSG dan? Het vorige topic had ook al zo'n leuke naam over hem. Is-ie niet komen opdagen of zo?
Hij zit de tts te verneuken en doet aan topickaapquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef ToT het volgende:
Wazzup met HSG dan? Het vorige topic had ook al zo'n leuke naam over hem. Is-ie niet komen opdagen of zo?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Iemand die net doet of ie luistert blijkbaar
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Iemand die net doet of ie luistert blijkbaar
Het aas is uitgegooid..quote:
Geen idee, ik wil het alleen maar zo leuk mogelijk voor jong en oud houdenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef ToT het volgende:
wie is dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil het alleen maar zo leuk mogelijk voor jong en oud houden! Ik ken die ajacxied567 niet eens.
Voor in mijn fotoboek.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef utopie het volgende:
Heb yvonne al gemaild over HSG,
hij luistert niet, hij post nooit, hij topic kaapt. het is gewoon een lul
Zal ik hem retweeten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef utopie het volgende:
Heb yvonne al gemaild over HSG,
hij luistert niet, hij post nooit, hij topic kaapt. het is gewoon een lul
Loempia...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:55 schreef mc-Piel het volgende:
Pieloes gaat filmkijken en loempia eten!
Sharr je hebt weer leuk gedraait!
kusjelikjedansje!
Eetzequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:55 schreef mc-Piel het volgende:
Pieloes gaat filmkijken en loempia eten!
Sharr je hebt weer leuk gedraait!
kusjelikjedansje!
Aziatische boy dezen enzoquote:
dit heb jij in fb gepost, wat een mietje ben jij zegquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ONZ Radio] #1095 - Faalhaas HSG heeft geen LaPo en Sharr draait goed
Faalhaas ajaxcied :S
Hopen dat ze allebei goed aflopen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ben goed bezig vandaag. Een sollicitatiegesprek en een date geregeld
Bans worden niet besproken, vertel het ff over de pm/dm , anders gaat de reeks op slot...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus? Wat had ie gedaan dan?
Pics van yvonne met een hont geplaatstquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus? Wat had ie gedaan dan?
Oh, sorry. Wist ik niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, vertel het ff over de pm/dm , anders gaat de reeks op slot...
Hoezo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dit heb jij in fb gepost, wat een mietje ben jij zeg![]()
![]()
één is toch genoeg?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan zou al helemaal top zijn inderdaad
Daarbij weet ik niet eens waarom!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, vertel het ff over de pm/dm , anders gaat de reeks op slot...
de kuikmachine?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:03 schreef Pizzalucht het volgende:
SHARR DRAAIT ILLEGALEN MUZIEK VAN ZIELZOEKER, SNEL HAAL DE KUIKMACHINE!!!
wh?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is DAT hem nou? Ik had eigenlijk een soort wh in mijn hoofd
Dé man die nog minder van internet weet dan mijn omaquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is DAT hem nou? Ik had eigenlijk een soort wh in mijn hoofd
En nu?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef sharr het volgende:
Godver, mensen die een uur te vroeg bellen
Hij zit nu wel lekker in de shit omdat hij die server in beslag had genomen he!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dé man die nog minder van internet weet dan mijn oma
Nu moest ik weer dus twee keer heen en weer rennen van boven naar beneden en ben ik buiten ademquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Nu moest ik weer dus twee keer heen en weer rennen van boven naar beneden en ben ik buiten adem
En dat tussen al de liedjes doorquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Nu moest ik weer dus twee keer heen en weer rennen van boven naar beneden en ben ik buiten adem
Ja echt, ik ga snel ademen door rennen omdat ik geen buikademhaling kan doen door m'n ribquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En dat tussen al de liedjes door
En je rib
Boh, stomme menerenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja echt, ik ga snel ademen door rennen omdat ik geen buikademhaling kan doen door m'n rib
En die man ook zo droog nog "En hoe gaat het nu met je rib?" JA UHUOD:UFLOBVW>khV L>VLK!!!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:11 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
garpje
Wat is er dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:19 schreef yvonne het volgende:
Ik deel maar een waarschuwing uit: bij deze.
Geen gekloot in deze reeks, opbokken.
Triestquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:20 schreef utopie het volgende:
[..]
users die de reeks verzieken, en andere topics
En als er wéér zo'n irritante kloon komt aanzetten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:19 schreef yvonne het volgende:
Ik deel maar een waarschuwing uit: bij deze.
Geen gekloot in deze reeks, opbokken.
Volgens mij bestaat er pm, dm, FB en nog een hoop mogelijkhedenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En als er wéér zo'n irritante kloon komt aanzetten?
Thanks TOT!quote:
ik ben weer bijgelezen in de FB, Bedanktquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er pm, dm, FB en nog een hoop mogelijkheden
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat kunnen vrouwen als de beste, als het goed is
Ben je ziek dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik weer beter ben ga ik mezelf ook weer op het rooster plaatsen.
Jaquote:
Dankuquote:
Koorts enzo maar lig al 3 dagen op bed en dat trek ik echt niet meer.quote:
Beterschapquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Koorts enzo maar lig al 3 dagen op bed en dat trek ik echt niet meer.
ooh beterschapjes manquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Koorts enzo maar lig al 3 dagen op bed en dat trek ik echt niet meer.
SNUFTERREUR!quote:
Want koelkast is de enige DJ naast Sharr die praat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:36 schreef Beach het volgende:
Ik ga vaker naar sharr luisteren eens wat anders dan de stem van koelkast.
jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Want koelkast is de enige DJ naast Sharr die praat?
Jij bent ook leuk hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Want koelkast is de enige DJ naast Sharr die praat?
Hij heeft lynyrd skynyrd aangevraagd zeker?quote:
Ja maar ik ben de bandnaam ook kwijtquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Euhm, had geen specifieke in gedachte, ze zijn allemaal wel tof.
Doe maar wat![]()
Oh..quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ok.
[..]
DankjeMaar daar ging het even niet om
Of Joe Satrianiquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft lynyrd skynyrd aangevraagd zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |