Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef golfer het volgende:
Voor een goede afloop van de operatie van de Mama van FC en voor het aannemen van het bod van Kaasplank en Lein.
Een excuuskomkommerquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
Meeduimt!![]()
en net stond ik bij de supermarkt naar mijn eigen boodschappen te kijken: roomboter, bruine suiker, chocolade en een excuus komkommer, en toen moest ik aan de sc denken
Dan maar uncoolquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is toch juist interessahantJe snapt er weer niks van, DE. Very uncool
Mooie term.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
Meeduimt!![]()
en net stond ik bij de supermarkt naar mijn eigen boodschappen te kijken: roomboter, bruine suiker, chocolade en een excuus komkommer, en toen moest ik aan de sc denken
proost! En de nwe single is om te jankenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef golfer het volgende:
Voor een goede afloop van de operatie van de Mama van FC en voor het aannemen van het bod van Kaasplank en Lein.
Neh, nog niks gehoordquote:
bejaardequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke single?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
proost! En de nwe single is om te jankenstelletje amateurs
Suggereer je nou dat ik een iPad moet kopen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef DarkElf het volgende:
Hé P wil t een beetje lukken met je nieuwe weekmenu op je Ipad?
Succesquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik probeer de laatste 45 minuten van mijn week door te komenVanavond en morgen gaan we leuke dingen doen
Foto's bewerken, shoot voorbereiden, bespreking met klant
Neuh..quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik een iPad moet kopen?
Uhm....ik heb bij de Media Markt voor het schap gestaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Neuh..
Maar je was even niet in de sc, dus dacht dat je er een was gaan halen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....ik heb bij de Media Markt voor het schap gestaanJe zat er niet ver vandaan
De mijne vanaf volgende weekquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoeveel telefoons er in Nederland in kastjes en laadjes liggen vanwege dit soort aanbiedingen, FC
Gadgets hebben een zekere uitwerking op mequote:
Hadden ze dat in Belgie maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:24 schreef freecell het volgende:
Ik kan volgende week mijn abbo verlengen en dan kan ik wel een hippe telefoon, zelfs als ik mijn abbo verlaag, haha
Lang lid zijn van één provider heeft voordelen!
lid? klant?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hadden ze dat in Belgie maarOverigens: 'lid'? 'Klant', zul je bedoelen
De Belgische mobieltjesmarkt is een fijne iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hadden ze dat in Belgie maarOverigens: 'lid'? 'Klant', zul je bedoelen
voor nwe kinderact van 4 meiden van onze agency. Net met producer overlegd en vnv mail ik hem mijn feedback en hopelijk komt t goed.quote:
Tegenwoordig mag koppelverkoop wel, gedeeltelijk. Maar het blijft echt pleurisduur allemaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:37 schreef Den_Haag het volgende:
De Belgische mobieltjesmarkt is een fijne idd
Mobieltjes van een seizoen oud kan je wel in Nederland scorenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
Tegenwoordig mag koppelverkoop wel, gedeeltelijk. Maar het blijft echt pleurisduur allemaal
duurste van Europa toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag koppelverkoop wel, gedeeltelijk. Maar het blijft echt pleurisduur allemaal
Was toch eens zo'n schuldprogramma in Nederland? Las toen op fok iets over dat er iemand inzat die 3 mobiele abo's had omdat ze elke keer een nieuwe mobiel wilde.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mobieltjes van een seizoen oud kan je wel in Nederland scorenIn die laadjes en kastjes.
Ik weet het niet; ik weet wel dat wij allebei bij proximus weggaan, want dat is tegenwoordig de duurste van allemaalquote:
Was dat dat meisje dat ècht niet kon rondkomen en bleek meer dan 300 euro per maand kwijt te zijn aan mobiel bellen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef DarkElf het volgende:
Was toch eens zo'n schuldprogramma in Nederland? Las toen op fok iets over dat er iemand inzat die 3 mobiele abo's had omdat ze elke keer een nieuwe mobiel wilde.Zulke mensen....
Ik heb geen idee! Ik heb het niet gezien maar wel mee gelezen toen met het sensatietopic in tvquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat dat meisje dat ècht niet kon rondkomen en bleek meer dan 300 euro per maand kwijt te zijn aan mobiel bellen?
Ik heb heb ook alleen van fokquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:47 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb geen idee! Ik heb het niet gezien maar wel mee gelezen toen met het sensatietopic in tv
Dat verbaasde me trouwens ook enorm in dat Venda-dorp waar ik tijdens mijn stage een tijdje werkte: mensen hadden vaak een maandelijks gezinsinkomen van 1000 of 1100 rand, waarvan er rustig 300 opgingen aan opwaarderen van het beltegoed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Was dat dat meisje dat ècht niet kon rondkomen en bleek meer dan 300 euro per maand kwijt te zijn aan mobiel bellen?
Afschaffen betaal al zat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
DH for minister van Ontwikkelingssamenwerking![]()
quote:
Denk dat dat onderdeel is geworden van de economie en de steeds vluchtiger wordende maatschappij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
Snap sowieso niet waarom alles tegenwoordig met een mobiel moet worden gedaan.
Ook zonder de interpunctie hè?quote:
Ik heb een bundel van 2 tientjes en die krijg ik toch niet op, dus ik kan net zo goed met mijn mobiel bellen. Maar ja, ik bel praktisch nooitquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
Snap sowieso niet waarom alles tegenwoordig met een mobiel moet worden gedaan. Sommige mensen zijn echt vergroeid met die apparaten. En dan inderdaad voor honderden euro's aan beltegoeden/bundels.
'Wij' hebben het dagen over Job Cohen in de polonaise. Als dat onze grootste probleem in dit land is gaat het redelijk goed denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ook zonder de interpunctie hè?Je bent zo voorspelbaar.
![]()
Sowieso, klagen over een bijdrage aan de rest van de wereld, als je zelf poen zat hebt, gaat mijn verstand te boven. Maar goed.
Op naar de winkel. Ik ga Marokkaans koken vanavond. Nou ja, -achtig.
Nu maak je een grapjequote:
welles want je wilt een Iphonequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu maak je een grapje
Ik wil trouwens eigenlijk geen mobiel met internet. Of nou ja, ik denk dat het beter is van niet. Iets teveel bereikbaarheid.
Motten ze maar gewoon carrière maken hun eigen centen verdienenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sowieso, klagen over een bijdrage aan de rest van de wereld, als je zelf poen zat hebt, gaat mijn verstand te boven. Maar goed.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ook zonder de interpunctie hè?Je bent zo voorspelbaar.
![]()
Op naar de winkel. Ik ga Marokkaans koken vanavond. Nou ja, -achtig.
Ik ben niet ongevoelig voor gadgets neequote:
Yep, en dat wil de nieuwe generatie in Afrika ook echt doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Motten ze maar gewoon carrière maken hun eigen centen verdienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit een uitknop opquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben niet ongevoelig voor gadgets neeMaar het idee van 100% bereikbaarheid, dat staat me tegen. Straks ben ik echt 24/7 online.
ehm zoiets kan uit he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben niet ongevoelig voor gadgets neeMaar het idee van 100% bereikbaarheid, dat staat me tegen. Straks ben ik echt 24/7 online.
Dat doe je toch zelfquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kén mezelf! Dan doe ik de hele tijd LieLie'tjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef DarkElf het volgende:
ehm zoiets kan uit he?
Ik snap dat nooit zo, je hoeft je telefoon niet op te nemen/aan te hebben of wat dan ook
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:13 schreef Den_Haag het volgende:
Yep, en dat wil de nieuwe generatie in Afrika ook echt doenDude. Seriously?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bang dat ie het nog meent ook.quote:
Kan ik ook beter gaan doen geloof ik....quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef golfer het volgende:
Pre-paid voor 25 euro per jaar en dat maak ik bij lange na niet op. Zoveel gebruik ik dat apparaat.
jemigquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat verbaasde me trouwens ook enorm in dat Venda-dorp waar ik tijdens mijn stage een tijdje werkte: mensen hadden vaak een maandelijks gezinsinkomen van 1000 of 1100 rand, waarvan er rustig 300 opgingen aan opwaarderen van het beltegoed.
Ergens was het daar nog wel nuttig, trouwens; veel jonge mannen in die streek trekken naar de stad en dan is het toch het enige communicatiemiddel. Want internet en vaste telefoon hebben ze niet
Ik ook. Hoe heette dat gedoe na WO2 ook al weer? Marshall-hulp, toch? Dat is toch ook ontwikkelingshulp geweest?quote:
maakt toch ook niet uit of je veel of weinig smst?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef freecell het volgende:
Mja, ik heb 5 broers, 6 (schoon)ouders en een hele stapel mensen die hier langshopt...
En dan is een smsje simpel
Maar dat was wél een goede investering, want Europeanen zijn niet lui en dom, jeweetsquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ook. Hoe heette dat gedoe na WO2 ook al weer? Marshall-hulp, toch? Dat is toch ook ontwikkelingshulp geweest?
Jong is goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ik help niet vaak met laden/lossen maar net wel weer want was een leuke jongenalleen iets te jong
Ik ben een Europeaan. En ik zit al de hele dag in joggingbroek en badjas Grey's Anatomy te kijken. Ik ben lui. EN ik verspil mijn opleiding door MBO werk te doen met een HBO diploma. Verspilling van tijd én ruimte. Is het niet hoog tijd om mij m'n burgerrechten te ontnemen, D_H?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
Maar dat was wél een goede investering, want Europeanen zijn niet lui en dom, jeweets
Wat mijn grote zus zegt! (quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:21 schreef DarkElf het volgende:
maakt toch ook niet uit of je veel of weinig smst?
Of krijgen we hier nu t zelfde als: Ik kijk nóóit tv, alleen dan met bellen en smsen
Klinkt als een bijzonder niet-luie tijdsbestedingquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben een Europeaan. En ik zit al de hele dag in joggingbroek en badjas Grey's Anatomy te kijken.
eigenlijk welquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben een Europeaan. En ik zit al de hele dag in joggingbroek en badjas Grey's Anatomy te kijken. Ik ben lui. EN ik verspil mijn opleiding door MBO werk te doen met een HBO diploma. Verspilling van tijd én ruimte. Is het niet hoog tijd om mij m'n burgerrechten te ontnemen, D_H?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ook. Hoe heette dat gedoe na WO2 ook al weer? Marshall-hulp, toch? Dat is toch ook ontwikkelingshulp geweest?
Een uitgebreid opinierend artikel dat als conclusie heeft dat de booming generatie in Afrika als doel heeft om z'n land leeg te roven? Kan ik niet geloven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef Den_Haag het volgende:
eigenlijk wel
en wat lief dat iedereen zo over mijn woorden valt. Terwijl het niet mijn woorden zijn. Het was van een interview in Time magazine met een groot aantal jonge Afrikaanse ondernemers en politici. Dus noem mij maar slecht dat ik hun woorden herhaal
Indische maiskoekjes en verder weet ik nog niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:34 schreef DarkElf het volgende:
Wat eten jullie vanavond trouwens?
Hier gewoon een gebakken visje, komkommer (:P) salade en knolselderijfrietjes uit de oven
en vanavond bak ik koekjes
Goh, lezen is een vak he. Ik schreef dat de huidige machthebbers (je Mugabe's etc) als doel hebben zichzelf te verrijken. De strekking van het artikel is dat het pas beter kan gaan met Afrika als die hele generatie de pijp uit is en de jongeren de macht hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een uitgebreid opinierend artikel dat als conclusie heeft dat de booming generatie in Afrika als doel heeft om z'n land leeg te roven? Kan ik niet geloven.
Schrijven is ook een vak, meneerquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
Goh, lezen is een vak he. Ik schreef dat de huidige machthebbers (je Mugabe's etc) als doel hebben zichzelf te verrijken. De strekking van het artikel is dat het pas beter kan gaan met Afrika als die hele generatie de pijp uit is en de jongeren de macht hebben.
Communiceren is ook een vak, evenals begrijpbaar iets opschrijven, want dat schreef je namelijk niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goh, lezen is een vak he. Ik schreef dat de huidige machthebbers (je Mugabe's etc) als doel hebben zichzelf te verrijken. De strekking van het artikel is dat het pas beter kan gaan met Afrika als die hele generatie de pijp uit is en de jongeren de macht hebben.
Dat dacht je, denk ik. Maar dat schreef je niet op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
je hebt gisteren toch ook patat gegeten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:37 schreef golfer het volgende:
Lekker simpel straks hier.
Voor het eerst sinds jaren weer een zelfgebakken friet/patat, een salade en 2 runderburgers.
Mwoah, dat schreef je niet echtquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
haha nou ik mag hopen dat ze op mijn leeftijd niet al krakkemikkerig zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jong is goedHebben ze meer energie
balen. Hopelijk gaat t goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:48 schreef freecell het volgende:
Ik begreep het ook anders inderdaad
Maargoed.
Nog niks gehoord van mama.
en niezen
Dat is het ook, ze wil niet meer, ze sleept zich door het leven eigenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:54 schreef freecell het volgende:
Ach Bluezzz, dat klinkt ook slepend zo...
Dan is het dus echt wachten zoquote:Bellen: niet naar mijn ouderlijk huis, daar is niemand, mijn vader heeft geen mobiel en mijn moeder heeft al aangekondigd dat ze die van haar onder geen beding aandoet vandaag.
Ook in de ontwikkelingssamenwerking is er sprake van voortschrijdend inzichtquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef TAV74 het volgende:
Mwoah, dat schreef je niet echt![]()
maar de vraag blijft dan of dat reden is niets meer aan ontwikkelingshulp te doen of dat je moet afwegen op welke manier je het wel effectief krijgt.
Ja ze is nu echt 'klaar' met alle foto's brieven e.d. uit te zoeken die er nog lagen. Heeft ze samen met mijn zus T. gedaan. Oh en ik zag mijn geboortekaartjequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
echt erg om je moeder zo achteruit te zien gaan Bluezz. Nu kan ze dus echt bijna niks meerwel hele leuke dingen kreeg je mee
Ochquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is het ook, ze wil niet meer, ze sleept zich door het leven eigenlijk
[..]
Dan is het dus echt wachten zo![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is het ook, ze wil niet meer, ze sleept zich door het leven eigenlijk
toof!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ze is nu echt 'klaar' met alle foto's brieven e.d. uit te zoeken die er nog lagen. Heeft ze samen met mijn zus T. gedaan. Oh en ik zag mijn geboortekaartjedie zit er ook in
die had ik eigenlijk nog nooit gezien
Goed omschrevenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Thuis van 't oude moedertje die eigenlijk alleen nog maar haar ogen kan bewegen. Ze luistert wel merk ik maar ook dat kost al moeite... zeker als mijn ene zus zoals altijd wervelwinderig binnen komt vallen alle gesprekken overneemt en na een half uur iedereen met het zweet in hun snor vertwijfeld achterlaat
Lief! En: ja, dan kun je alleen maar hopen dat het niet zo lang meer duurtquote:Heb moedertje toch in haar rolstoel naar beneden gebracht voor het warme eten, ze dwingt zichzelf om dat ene uitje per dag te doen anders wordt ze nog depressiever zegt ze en ze 'moet toch eten' zolang god met niet roept.
Ik kreeg nog 2 fotoboeken mee met allerhande foto's uit mijn leven die ik zelf niet heb en nog wat brieven die ik in '81 aan mijn vader (overleden in '89) heb geschreven omdat ie 65 werd![]()
Pittige dag ook!quote:Meerkerkse zus & lunch was gezellig en lekker, die zie ik echt te weinig.
Ben er moe van
Maar je kunt toch misschien wel naar het zkh of die afdeling bellen en vragen hoe het is gegaan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:54 schreef freecell het volgende:
Bellen: niet naar mijn ouderlijk huis, daar is niemand, mijn vader heeft geen mobiel en mijn moeder heeft al aangekondigd dat ze die van haar onder geen beding aandoet vandaag.
Nope. In het ziekenhuis zullen ze zeggen dat alleen de pa van FC informatie krijgt over hoe het met FC's ma gaatquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef golfer het volgende:
Maar je kunt toch misschien wel naar het zkh of die afdeling bellen en vragen hoe het is gegaan?
mm afwachten verder dus. lang duurt dat he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef freecell het volgende:
Mijn oudste broer net gebeld.
Die had wel mijn vader gebeld, haha
Operatie is klaar, verder nog geen nieuws, ze is nog niet wakker.
Hm
Nee, dat stadium zijn we al gepasseerdquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
Waar heb je 't dan zoal over met je moeder, over vroeger?
Doen ze al jaren, er gaan heel wat pillen in en de nodige morfine.quote:Kunnen ze haar met medicatie nog een klein beetje 'oplappen'?
2e wijntje zit er nu al in - het glas dan - had het ff nodigquote:Pittige dag ook!
* ColdFeet schenkt een zwart schaapje voor Bluezz in
Dat wachten is zo lastig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef freecell het volgende:
Hm
Jaaaa dat heb ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
Mag ik trouwens even opmerken dat ik echt helemaal opfleur van vroeger licht & later donker?Heerlijk, zo'n laag zonnetje nog.
Jupquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
Mag ik trouwens even opmerken dat ik echt helemaal opfleur van vroeger licht & later donker?Heerlijk, zo'n laag zonnetje nog.
eensch! heerlijk he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:38 schreef borisz het volgende:
ja
Oh morgen kan de benzineprijs naar 1,70 p/l. Dan hebben we een record.
pfoe das lang idd, maar fijn dat ze iig wakker is (vind ik ook altijd een spannend deel).quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:43 schreef freecell het volgende:
Ha, mam is wakker sinds 17:30 (operatie ging gewoon door om 8:30, lááng!)
Verder geen details bekend.
Nou, so far so good wat betreft het nieuws dan toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:43 schreef freecell het volgende:
Mag ze al bezoek ontvangen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:43 schreef freecell het volgende:
Peace Sis \ /quote:
geslaagd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef freecell het volgende:
Hm
mensen leven op zonne-energie lijkt welquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
Je moet hem ff selecteren, kopieren en dan in de adresbalk plakkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Lein; net die link gecheckt.. leeg. waar doet ie t?
Nee, maar kaas zal zo wel thuis komen, dan hoor ik vast hoe en/of wat als er nieuws is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:29 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, al wat terug gehoord op de bieding?
done, thanks. 1951quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet hem ff selecteren, kopieren en dan in de adresbalk plakken
ok even rust. is belangrijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:36 schreef freecell het volgende:
Pa is daar, ze wil de eerste twee dagen sowieso even geen anderen daar. We zijn ook met 7 hè?
Ben je daar nou zo laat voor naar bed gegaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Isabeau het volgende:
De warme brownie was gisteren 'wel lekker', de koude brownie is vandaag divine
Had beter kunnen wachten tot de ochtend toen ze koud warenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Ben je daar nou zo laat voor naar bed gegaan
Ontbijten met brownies en ijs? Klinkt als iets dat je alleen doet als ik er benquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Had beter kunnen wachten tot de ochtend toen ze koud waren
Ja, ik heb dus volkorenbrood gehad vanmorgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Ontbijten met brownies en ijs? Klinkt als iets dat je alleen doet als ik er ben
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben echt kapot van mijn familiedagje![]()
ga maar ff een golfertje doen.
Zonder golfer dan, lekker oprollen in het dekbed![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben echt kapot van mijn familiedagje![]()
ga maar ff een golfertje doen.
Zonder golfer dan, lekker oprollen in het dekbed![]()
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef Isabeau het volgende:
En ik sta op het punt een ticket naar een GM te openen, Lein. Voor Ross. Want ik word horendol van zijn gejeremiëer over het archaeology zwaardEn dan ga ik in dat ticket zetten dat ze hem in hemelsnaam dat ^%*@! zwaard NU cadeau moeten doen omdat ik anders gek word.
Ross moet bakker worden en daarmee een zwaard kopen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef Isabeau het volgende:
En ik sta op het punt een ticket naar een GM te openen, Lein. Voor Ross. Want ik word horendol van zijn gejeremiëer over het archaeology zwaardEn dan ga ik in dat ticket zetten dat ze hem in hemelsnaam dat ^%*@! zwaard NU cadeau moeten doen omdat ik anders gek word.
Pffftquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Hij staat je goed!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef borisz het volgende:
Wat kan je toch weer even blij worden van een nieuwe laptop![]()
Je gelooft het of niet, maar hij stuurt zelf elke dag een ticket naar een GMquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:00 schreef Leintjeuh het volgende:
PffftIk heb trouwens een of ander priest/druid ding gekregen
Nutteloos. En Ross moet maar lekker doorgaan met graven
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef borisz het volgende:
Leuk is dat hè!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef borisz het volgende:
Waarom elke dag een ticket??quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Je gelooft het of niet, maar hij stuurt zelf elke dag een ticket naar een GM
Ik heb een jurk gekregen(lvl 51
)
Om te vragen of zijn archeology stuk isquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Om te vragen of zijn archeology stuk is
Ik zie een strijdende Lein in pyama voor me......quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
... Nou vooruitIk zet grey's anatomy wel uit
Ik ben aangekleed en gedouched hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zie een strijdende Lein in pyama voor me......
Oh, inderdaad!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben aangekleed en gedouched hoorIs een hele prestatie, op een vrije dag
Engquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup. We stimuleren de wereldeconomieEn we gaan met mensen in buitenlanden om
Oh. Sarco is gestopt en bannock gaat stoppen. Hebben ze ineens een leven ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Lein, er is een guildmeeting in Kroatië dit jaar. En wist je al dat Sarco gestopt is met spelen en Bannock stopt deze maand.
ff zeppuhquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Carice van Houten bij DWDD. Wat een tof mens vind ik dat toch
Ik vond van hier naar Brussel echt wel voldoende treinromantiekquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:09 schreef DarkElf het volgende:
Stond laatst een topic in Trv over zo'n reis CF(of laatst, vorig jaar ofzo) . Moet je maar even zoeken als je t wilt lezen. Wel een goed idee idd, schrijf op in je grote 'CF's plannen' boek ofzo.. Kan je gewoon een dartpijl ingooien als je niet weet wat je wilt, ideetjes heb je zat toch?
en met de trein lijkt me leuk iddergens heb ik een heel romantisch idee over treinreizen vandaar ons idee om met de trein naar Wenen te gaan met kerst, maar van de week hadden we t toch weer over vliegen
ja maar dat was niet met je lief toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vond van hier naar Brussel echt wel voldoende treinromantiek
True.. maar of het daar nou veel anders van was gewordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja maar dat was niet met je lief toch?
onromantische zielquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
True.. maar of het daar nou veel anders van was geworden
Ik nietquote:
Jij hebt zo'n idee van van die heel luxe treinen, misschienquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:09 schreef DarkElf het volgende:
Stond laatst een topic in Trv over zo'n reis CF(of laatst, vorig jaar ofzo) . Moet je maar even zoeken als je t wilt lezen. Wel een goed idee idd, schrijf op in je grote 'CF's plannen' boek ofzo.. Kan je gewoon een dartpijl ingooien als je niet weet wat je wilt, ideetjes heb je zat toch?
en met de trein lijkt me leuk iddergens heb ik een heel romantisch idee over treinreizen vandaar ons idee om met de trein naar Wenen te gaan met kerst, maar van de week hadden we t toch weer over vliegen
Maar het is welgemeend leuk! Als je dan toch de hele dag in dat ding zit, kun je lekker een beetje integreren met locals en fijn boeken lezen en uit het raam kijken... Een vakantie op zich! Het enige rotte is dat je niet kunt douchenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik nietMaar als je die reis dan tòch moet maken is het leuker dan met de auto oid
Ja, dat wil ik wel geloven, dat dat lekker was! Alles is lekker met spekjes en walnotenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:19 schreef AnneX het volgende:
Voor Bluezz en moeder : kusje.
Die CF ! altijd op zoek naar een reisdoel!
Ik weet het voor dit jaar nog niet eens : waar en wanneer.
Vanavond simpel gegeten: rode kool met appel - tartaartje - kruim.aard.
Recept eerder deze week: spekjes - geroerbakte spruitjes ( ná 10 min koken ) - walnoten + knof -Was verrassend en lekker wél.
Ik vind al het reizen al na een uur vervelend en dan wil ik gewoon slapen tot ik er benquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef ColdFeet het volgende:
Maar het is welgemeend leuk! Als je dan toch de hele dag in dat ding zit, kun je lekker een beetje integreren met locals en fijn boeken lezen en uit het raam kijken... Een vakantie op zich! Het enige rotte is dat je niet kunt douchen
Doen! Da's echt niet zo ver en met de trein zoveel makkelijker dan met auto of vliegtuig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wil nog altijd een keer met de trein naar BerlijnGewoon omdat ik die internationale trein die hier altijd langs komt zo leuk vind!
![]()
Heb nog een keer hier bij de spoorovergang gestaan toen mijn moeder uit Duitsland terug kwam met de trein![]()
En we hebben uitbundig gezwaaid
![]()
Vanaf Brussel zelfs maar een uurtjequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef borisz het volgende:
Parijs met de trein is geen moer aan. Gelukkig duurt dat nog maar 3 uur sinds een paar jaar
.
Het is dat ik het op dit ogenblik te ver vliegen vindt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik wel geloven, dat dat lekker was! Alles is lekker met spekjes en walnoten
En stiekem zit jouw Turkije-optie nog in mijn achterhoofd hoor, voor een weekje in mei. Als ik het met mijn onderwijsrooster rond krijg.
Berlijn zelf trekt me nog niet eens zo heel erg.. al zijn er wel wat musea die ik zou willen bezoekenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doen! Da's echt niet zo ver en met de trein zoveel makkelijker dan met auto of vliegtuig!
Is al best een gevarieerd landschap ook, die kant op. Ik ben een keer naar Praag gereisd via Berlijn, en een keer gewoon naar de stad zelf. Nou ja, je weet het. Ik ben echt verliefd op Berlijn, heerlijke stad
nee joh, kijk zo'n luxe treinreis is natuurlijk leuk maar dat idee heb ik er niet alleen maar bij hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n idee van van die heel luxe treinen, misschienMaar dat is echt gillend duur. Hoe dan ook, ik vind met de trein reizen echt 10x fijner dan met het vliegtuig, je hebt zoveel meer beweegruimte/ontspanning... Wat voor trein had je op 't oog voor naar Wenen? Slaaptrein?
Ik ga dan toch voor de minder luxe variant (de luxe kan ik ook niet betalen), maar dat heeft ook wel z'n charme, denk ik.
Ja leuk! Mooi plannen wel hoor, voordeel van treinreizen is denk ik dat je echt veel ziet, dat trekt me er ook in aanquote:Ik ga eens kijken in TRV iig. En morgen nog eens navragen bij m'n collega.
Echt? TARA en ik vinden het geweldig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind al het reizen al na een uur vervelend en dan wil ik gewoon slapen tot ik er benmaar jij doet het wel leuk klinken
Ik moet ophouden met die browniesMaar het zijn serieus de lekkerste brownies die ik ooit heb gegeten
Tis echt zo'n fijne stadquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Berlijn zelf trekt me nog niet eens zo heel erg.. al zijn er wel wat musea die ik zou willen bezoeken![]()
Ik hoor het van heel veel mensen ja.. geen idee waarom ik er zo'n ander beeld van heb, maar wellicht een goede reden er eens te gaan kijken dusquote:
ja dat ja.. beetje slapen, beetje lezen, beetje staren, beetje eten, beetje praten... what's not to like? (ok het moet geen 2 weken durenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Echt? TARA en ik vinden het geweldig!
Lekker kletsen, boekje lezen, uit het raam staren... fantastisch
ach gossie..quote:Hmmm, Leander heeft koorts (39) ijlt en heeft natte plakhaartjes
Zit er over te denken om hem hier bij me op de bank te leggen ipv in bed, maar daar gaat hij het niet mee eens zijn
Berlijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hoor het van heel veel mensen ja.. geen idee waarom ik er zo'n ander beeld van heb, maar wellicht een goede reden er eens te gaan kijken dus
Waarom hou je het recept van voor je, egoïst?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet ophouden met die browniesMaar het zijn serieus de lekkerste brownies die ik ooit heb gegeten
Ziekzijn is vreselijk als je zo klein bent. Maar waarom zou hij niet op de bank willen, en waarom zou jij hem daar willen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef freecell het volgende:
Echt? TARA en ik vinden het geweldig!
Lekker kletsen, boekje lezen, uit het raam staren... fantastisch
Hmmm, Leander heeft koorts (39) ijlt en heeft natte plakhaartjes
Zit er over te denken om hem hier bij me op de bank te leggen ipv in bed, maar daar gaat hij het niet mee eens zijn
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zit met een dilemma, in een spoiler wegens nogal hoog-gehalte
Heb je die neiging echt ja?? Ik heb dat niet eens bij mijn stiefmoeder al is ze dat al 26 jaar nu en voelt het wel als een moeder.. Ik noem haar gekscherend wel nepmam en zij mij nepdochterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom hou je het recept van voor je, egoïst?
Ik zit met een dilemma, in een spoiler wegens nogal hoog-gehalte
Ik heb dat gevoel niet. Ze heeft gewoon een naam, ze is m'n moeder niet, dus ik ga haar geen mam noemen. No way.
Dat heb ik ook altijd zo ervarenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:33 schreef LieLie het volgende:
Ik heb dat gevoel niet. Ze heeft gewoon een naam, ze is m'n moeder niet, dus ik ga haar geen mam noemen. No way.
Tsja, dat gevoel heb ik al na een uur, misschien 2quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef DarkElf het volgende:
ja dat ja.. beetje slapen, beetje lezen, beetje staren, beetje eten, beetje praten... what's not to like? (ok het moet geen 2 weken duren)
Precies, ik heb maar één mamaquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd zo ervarenIk hèb al een moeder en die noem ik mam, da's een erenaam alleen voor mijn eigen moeder.
En die noem ik ook gewoon bij de voornaam. Niet bewust, gewoon zo gegroeid.quote:
Ja? Oh, dat heb ik helemaal niet. M'n zwager moet zelfs u zeggen tegen z'n ouders..quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En die noem ik ook gewoon bij de voornaam. Niet bewust, gewoon zo gegroeid.
Maar ze is ook echt een I. en niet 'mam'.. gek is dat.. kan me gewoon niet voorstellen dat jullie haar mamma zouden noemen ook. Terwijl ik me dat bij je vader wel voor kan stellen (nou ja.. pap of pa dan dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik wil hem daar om zeker te weten dat alles goed gaat en hij wil zijn eigen bedquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ziekzijn is vreselijk als je zo klein bent. Maar waarom zou hij niet op de bank willen, en waarom zou jij hem daar willen?
Ik ook. Ik ben nooit van de ma/pa geweestquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou je moest even erop wachten...Hóe raadt je het zo ? de strikquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vanaf Brussel zelfs maar een uurtjeIk was echt verbaasd hoor, dat ik er zo snel was
Voor mijn gevoel is Parijs toch ver weg...
AnneX, wat schattig! Hoe oud was je toen? Had je een strik in je haar? /ziet het helemaal voor zich.
Ik vind je moeder wel een lieve voornaam hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:42 schreef freecell het volgende:
O en mijn ouders bij de voornaam noemen....
Niemand die ze kent zou dat een optie vinden
U zeggen tegen ouders kan ik echt helemaal niks mee, ik vind dat zo afstandelijk. Dat ik mijn ouders bij de voornaam noem is vooral gekomen in de tijd dat we elkaar ook bij de handbal vaak tegenkwamen vroeger.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja? Oh, dat heb ik helemaal niet. M'n zwager moet zelfs u zeggen tegen z'n ouders..
Je deelt de mening met de restquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je moeder wel een lieve voornaam hebbenmaar ik zou die echt nooit gebruiken
Ja, ik vind dat ook heel naar klinken. Moet je daar dan je respect mee afdwingen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
U zeggen tegen ouders kan ik echt helemaal niks mee, ik vind dat zo afstandelijk. Dat ik mijn ouders bij de voornaam noem is vooral gekomen in de tijd dat we elkaar ook bij de handbal vaak tegenkwamen vroeger.
Ik zeg U tegen mijn ouders, Tara niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
U zeggen tegen ouders kan ik echt helemaal niks mee, ik vind dat zo afstandelijk. Dat ik mijn ouders bij de voornaam noem is vooral gekomen in de tijd dat we elkaar ook bij de handbal vaak tegenkwamen vroeger.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef AnneX het volgende:
Nou je moest even erop wachten...Hóe raadt je het zo ? de strikZe zijn geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een leuk kind, vooral die drieling
![]()
Zo heb ik er nog 100 stuks !!!quote:
Nee hoor, voor mij is dat niet vreemd. Voor mijn gevoel heb ik namelijk helemaal geen tweelingzusquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:53 schreef AnneX het volgende:
Ja Lein, drieling .
Is ms. gek voor jou ? met een tweelingzus ?
Schoonouders noem ik Pa en Ma al vrij snel.
Als ik mij goed herinner heb ik het wel gevraagd: vindt u het goed , dat...
Zoals hun eigen kinderen ook doen.
Mijn ouders waren mam of mamma en pap of pappa.
Voor mijn gevoel was dat dan enige afstand door de harde A.
Overigens spreek ik ze nog regelmatig aan met U.
Ook mijn moeder.
Wilt u wat drinken.
Wat wilt u bij de koffie? etc.
Sommige opa's zijn ook gewoon opa, daar hoort geen naam meer bijquote:
Jullie hebben onze buren ook nog gezien toch, op mijn verjaardag?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sommige opa's zijn ook gewoon opa, daar hoort geen naam meer bij
Ja, snap ik helemaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jullie hebben onze buren ook nog gezien toch, op mijn verjaardag?
Toen die weggingen liep peuter B mee naar de deur en riep heel hard: "Daag opa en oma!"
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jullie hebben onze buren ook nog gezien toch, op mijn verjaardag?
Toen die weggingen liep peuter B mee naar de deur en riep heel hard: "Daag opa en oma!"
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat zijn idd ook echt prototype Drentse opa en oma
Ik ben de vles Caba aan het leegdinken, ga zo sapenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:21 schreef AnneX het volgende:
Ja, hallo -o-o-o-
Hebben jullie een leven?
Dank voor de voorgaande leuke reacties, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |