Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef golfer het volgende:
Voor een goede afloop van de operatie van de Mama van FC en voor het aannemen van het bod van Kaasplank en Lein.
Een excuuskomkommerquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
Meeduimt!![]()
en net stond ik bij de supermarkt naar mijn eigen boodschappen te kijken: roomboter, bruine suiker, chocolade en een excuus komkommer, en toen moest ik aan de sc denken
Dan maar uncoolquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is toch juist interessahantJe snapt er weer niks van, DE. Very uncool
Mooie term.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
Meeduimt!![]()
en net stond ik bij de supermarkt naar mijn eigen boodschappen te kijken: roomboter, bruine suiker, chocolade en een excuus komkommer, en toen moest ik aan de sc denken
proost! En de nwe single is om te jankenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef golfer het volgende:
Voor een goede afloop van de operatie van de Mama van FC en voor het aannemen van het bod van Kaasplank en Lein.
Neh, nog niks gehoordquote:
bejaardequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke single?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
proost! En de nwe single is om te jankenstelletje amateurs
Suggereer je nou dat ik een iPad moet kopen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef DarkElf het volgende:
Hé P wil t een beetje lukken met je nieuwe weekmenu op je Ipad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |