Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef golfer het volgende:
Voor een goede afloop van de operatie van de Mama van FC en voor het aannemen van het bod van Kaasplank en Lein.
Een excuuskomkommerquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
Meeduimt!![]()
en net stond ik bij de supermarkt naar mijn eigen boodschappen te kijken: roomboter, bruine suiker, chocolade en een excuus komkommer, en toen moest ik aan de sc denken
Dan maar uncoolquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is toch juist interessahantJe snapt er weer niks van, DE. Very uncool
Mooie term.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
Meeduimt!![]()
en net stond ik bij de supermarkt naar mijn eigen boodschappen te kijken: roomboter, bruine suiker, chocolade en een excuus komkommer, en toen moest ik aan de sc denken
proost! En de nwe single is om te jankenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef golfer het volgende:
Voor een goede afloop van de operatie van de Mama van FC en voor het aannemen van het bod van Kaasplank en Lein.
Neh, nog niks gehoordquote:
bejaardequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke single?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
proost! En de nwe single is om te jankenstelletje amateurs
Suggereer je nou dat ik een iPad moet kopen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef DarkElf het volgende:
Hé P wil t een beetje lukken met je nieuwe weekmenu op je Ipad?
Succesquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik probeer de laatste 45 minuten van mijn week door te komenVanavond en morgen gaan we leuke dingen doen
Foto's bewerken, shoot voorbereiden, bespreking met klant
Neuh..quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik een iPad moet kopen?
Uhm....ik heb bij de Media Markt voor het schap gestaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Neuh..
Maar je was even niet in de sc, dus dacht dat je er een was gaan halen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....ik heb bij de Media Markt voor het schap gestaanJe zat er niet ver vandaan
De mijne vanaf volgende weekquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoeveel telefoons er in Nederland in kastjes en laadjes liggen vanwege dit soort aanbiedingen, FC
Gadgets hebben een zekere uitwerking op mequote:
Hadden ze dat in Belgie maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:24 schreef freecell het volgende:
Ik kan volgende week mijn abbo verlengen en dan kan ik wel een hippe telefoon, zelfs als ik mijn abbo verlaag, haha
Lang lid zijn van één provider heeft voordelen!
lid? klant?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hadden ze dat in Belgie maarOverigens: 'lid'? 'Klant', zul je bedoelen
De Belgische mobieltjesmarkt is een fijne iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hadden ze dat in Belgie maarOverigens: 'lid'? 'Klant', zul je bedoelen
voor nwe kinderact van 4 meiden van onze agency. Net met producer overlegd en vnv mail ik hem mijn feedback en hopelijk komt t goed.quote:
Tegenwoordig mag koppelverkoop wel, gedeeltelijk. Maar het blijft echt pleurisduur allemaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:37 schreef Den_Haag het volgende:
De Belgische mobieltjesmarkt is een fijne idd
Mobieltjes van een seizoen oud kan je wel in Nederland scorenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
Tegenwoordig mag koppelverkoop wel, gedeeltelijk. Maar het blijft echt pleurisduur allemaal
duurste van Europa toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag koppelverkoop wel, gedeeltelijk. Maar het blijft echt pleurisduur allemaal
Was toch eens zo'n schuldprogramma in Nederland? Las toen op fok iets over dat er iemand inzat die 3 mobiele abo's had omdat ze elke keer een nieuwe mobiel wilde.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mobieltjes van een seizoen oud kan je wel in Nederland scorenIn die laadjes en kastjes.
Ik weet het niet; ik weet wel dat wij allebei bij proximus weggaan, want dat is tegenwoordig de duurste van allemaalquote:
Was dat dat meisje dat ècht niet kon rondkomen en bleek meer dan 300 euro per maand kwijt te zijn aan mobiel bellen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef DarkElf het volgende:
Was toch eens zo'n schuldprogramma in Nederland? Las toen op fok iets over dat er iemand inzat die 3 mobiele abo's had omdat ze elke keer een nieuwe mobiel wilde.Zulke mensen....
Ik heb geen idee! Ik heb het niet gezien maar wel mee gelezen toen met het sensatietopic in tvquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat dat meisje dat ècht niet kon rondkomen en bleek meer dan 300 euro per maand kwijt te zijn aan mobiel bellen?
Ik heb heb ook alleen van fokquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:47 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb geen idee! Ik heb het niet gezien maar wel mee gelezen toen met het sensatietopic in tv
Dat verbaasde me trouwens ook enorm in dat Venda-dorp waar ik tijdens mijn stage een tijdje werkte: mensen hadden vaak een maandelijks gezinsinkomen van 1000 of 1100 rand, waarvan er rustig 300 opgingen aan opwaarderen van het beltegoed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Was dat dat meisje dat ècht niet kon rondkomen en bleek meer dan 300 euro per maand kwijt te zijn aan mobiel bellen?
Afschaffen betaal al zat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
DH for minister van Ontwikkelingssamenwerking![]()
quote:
Denk dat dat onderdeel is geworden van de economie en de steeds vluchtiger wordende maatschappij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
Snap sowieso niet waarom alles tegenwoordig met een mobiel moet worden gedaan.
Ook zonder de interpunctie hè?quote:
Ik heb een bundel van 2 tientjes en die krijg ik toch niet op, dus ik kan net zo goed met mijn mobiel bellen. Maar ja, ik bel praktisch nooitquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
Snap sowieso niet waarom alles tegenwoordig met een mobiel moet worden gedaan. Sommige mensen zijn echt vergroeid met die apparaten. En dan inderdaad voor honderden euro's aan beltegoeden/bundels.
'Wij' hebben het dagen over Job Cohen in de polonaise. Als dat onze grootste probleem in dit land is gaat het redelijk goed denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ook zonder de interpunctie hè?Je bent zo voorspelbaar.
![]()
Sowieso, klagen over een bijdrage aan de rest van de wereld, als je zelf poen zat hebt, gaat mijn verstand te boven. Maar goed.
Op naar de winkel. Ik ga Marokkaans koken vanavond. Nou ja, -achtig.
Nu maak je een grapjequote:
welles want je wilt een Iphonequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu maak je een grapje
Ik wil trouwens eigenlijk geen mobiel met internet. Of nou ja, ik denk dat het beter is van niet. Iets teveel bereikbaarheid.
Motten ze maar gewoon carrière maken hun eigen centen verdienenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sowieso, klagen over een bijdrage aan de rest van de wereld, als je zelf poen zat hebt, gaat mijn verstand te boven. Maar goed.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ook zonder de interpunctie hè?Je bent zo voorspelbaar.
![]()
Op naar de winkel. Ik ga Marokkaans koken vanavond. Nou ja, -achtig.
Ik ben niet ongevoelig voor gadgets neequote:
Yep, en dat wil de nieuwe generatie in Afrika ook echt doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Motten ze maar gewoon carrière maken hun eigen centen verdienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit een uitknop opquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben niet ongevoelig voor gadgets neeMaar het idee van 100% bereikbaarheid, dat staat me tegen. Straks ben ik echt 24/7 online.
ehm zoiets kan uit he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben niet ongevoelig voor gadgets neeMaar het idee van 100% bereikbaarheid, dat staat me tegen. Straks ben ik echt 24/7 online.
Dat doe je toch zelfquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kén mezelf! Dan doe ik de hele tijd LieLie'tjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef DarkElf het volgende:
ehm zoiets kan uit he?
Ik snap dat nooit zo, je hoeft je telefoon niet op te nemen/aan te hebben of wat dan ook
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:13 schreef Den_Haag het volgende:
Yep, en dat wil de nieuwe generatie in Afrika ook echt doenDude. Seriously?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bang dat ie het nog meent ook.quote:
Kan ik ook beter gaan doen geloof ik....quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef golfer het volgende:
Pre-paid voor 25 euro per jaar en dat maak ik bij lange na niet op. Zoveel gebruik ik dat apparaat.
jemigquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat verbaasde me trouwens ook enorm in dat Venda-dorp waar ik tijdens mijn stage een tijdje werkte: mensen hadden vaak een maandelijks gezinsinkomen van 1000 of 1100 rand, waarvan er rustig 300 opgingen aan opwaarderen van het beltegoed.
Ergens was het daar nog wel nuttig, trouwens; veel jonge mannen in die streek trekken naar de stad en dan is het toch het enige communicatiemiddel. Want internet en vaste telefoon hebben ze niet
Ik ook. Hoe heette dat gedoe na WO2 ook al weer? Marshall-hulp, toch? Dat is toch ook ontwikkelingshulp geweest?quote:
maakt toch ook niet uit of je veel of weinig smst?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef freecell het volgende:
Mja, ik heb 5 broers, 6 (schoon)ouders en een hele stapel mensen die hier langshopt...
En dan is een smsje simpel
Maar dat was wél een goede investering, want Europeanen zijn niet lui en dom, jeweetsquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ook. Hoe heette dat gedoe na WO2 ook al weer? Marshall-hulp, toch? Dat is toch ook ontwikkelingshulp geweest?
Jong is goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ik help niet vaak met laden/lossen maar net wel weer want was een leuke jongenalleen iets te jong
Ik ben een Europeaan. En ik zit al de hele dag in joggingbroek en badjas Grey's Anatomy te kijken. Ik ben lui. EN ik verspil mijn opleiding door MBO werk te doen met een HBO diploma. Verspilling van tijd én ruimte. Is het niet hoog tijd om mij m'n burgerrechten te ontnemen, D_H?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
Maar dat was wél een goede investering, want Europeanen zijn niet lui en dom, jeweets
Wat mijn grote zus zegt! (quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:21 schreef DarkElf het volgende:
maakt toch ook niet uit of je veel of weinig smst?
Of krijgen we hier nu t zelfde als: Ik kijk nóóit tv, alleen dan met bellen en smsen
Klinkt als een bijzonder niet-luie tijdsbestedingquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben een Europeaan. En ik zit al de hele dag in joggingbroek en badjas Grey's Anatomy te kijken.
eigenlijk welquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben een Europeaan. En ik zit al de hele dag in joggingbroek en badjas Grey's Anatomy te kijken. Ik ben lui. EN ik verspil mijn opleiding door MBO werk te doen met een HBO diploma. Verspilling van tijd én ruimte. Is het niet hoog tijd om mij m'n burgerrechten te ontnemen, D_H?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ook. Hoe heette dat gedoe na WO2 ook al weer? Marshall-hulp, toch? Dat is toch ook ontwikkelingshulp geweest?
Een uitgebreid opinierend artikel dat als conclusie heeft dat de booming generatie in Afrika als doel heeft om z'n land leeg te roven? Kan ik niet geloven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef Den_Haag het volgende:
eigenlijk wel
en wat lief dat iedereen zo over mijn woorden valt. Terwijl het niet mijn woorden zijn. Het was van een interview in Time magazine met een groot aantal jonge Afrikaanse ondernemers en politici. Dus noem mij maar slecht dat ik hun woorden herhaal
Indische maiskoekjes en verder weet ik nog niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:34 schreef DarkElf het volgende:
Wat eten jullie vanavond trouwens?
Hier gewoon een gebakken visje, komkommer (:P) salade en knolselderijfrietjes uit de oven
en vanavond bak ik koekjes
Goh, lezen is een vak he. Ik schreef dat de huidige machthebbers (je Mugabe's etc) als doel hebben zichzelf te verrijken. De strekking van het artikel is dat het pas beter kan gaan met Afrika als die hele generatie de pijp uit is en de jongeren de macht hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een uitgebreid opinierend artikel dat als conclusie heeft dat de booming generatie in Afrika als doel heeft om z'n land leeg te roven? Kan ik niet geloven.
Schrijven is ook een vak, meneerquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
Goh, lezen is een vak he. Ik schreef dat de huidige machthebbers (je Mugabe's etc) als doel hebben zichzelf te verrijken. De strekking van het artikel is dat het pas beter kan gaan met Afrika als die hele generatie de pijp uit is en de jongeren de macht hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |