Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef golfer het volgende:
Voor een goede afloop van de operatie van de Mama van FC en voor het aannemen van het bod van Kaasplank en Lein.
Een excuuskomkommerquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
Meeduimt!![]()
en net stond ik bij de supermarkt naar mijn eigen boodschappen te kijken: roomboter, bruine suiker, chocolade en een excuus komkommer, en toen moest ik aan de sc denken
Dan maar uncoolquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is toch juist interessahantJe snapt er weer niks van, DE. Very uncool
Mooie term.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
Meeduimt!![]()
en net stond ik bij de supermarkt naar mijn eigen boodschappen te kijken: roomboter, bruine suiker, chocolade en een excuus komkommer, en toen moest ik aan de sc denken
proost! En de nwe single is om te jankenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef golfer het volgende:
Voor een goede afloop van de operatie van de Mama van FC en voor het aannemen van het bod van Kaasplank en Lein.
Neh, nog niks gehoordquote:
bejaardequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke single?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
proost! En de nwe single is om te jankenstelletje amateurs
Suggereer je nou dat ik een iPad moet kopen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef DarkElf het volgende:
Hé P wil t een beetje lukken met je nieuwe weekmenu op je Ipad?
Succesquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik probeer de laatste 45 minuten van mijn week door te komenVanavond en morgen gaan we leuke dingen doen
Foto's bewerken, shoot voorbereiden, bespreking met klant
Neuh..quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik een iPad moet kopen?
Uhm....ik heb bij de Media Markt voor het schap gestaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Neuh..
Maar je was even niet in de sc, dus dacht dat je er een was gaan halen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....ik heb bij de Media Markt voor het schap gestaanJe zat er niet ver vandaan
De mijne vanaf volgende weekquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoeveel telefoons er in Nederland in kastjes en laadjes liggen vanwege dit soort aanbiedingen, FC
Gadgets hebben een zekere uitwerking op mequote:
Hadden ze dat in Belgie maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:24 schreef freecell het volgende:
Ik kan volgende week mijn abbo verlengen en dan kan ik wel een hippe telefoon, zelfs als ik mijn abbo verlaag, haha
Lang lid zijn van één provider heeft voordelen!
lid? klant?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hadden ze dat in Belgie maarOverigens: 'lid'? 'Klant', zul je bedoelen
De Belgische mobieltjesmarkt is een fijne iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hadden ze dat in Belgie maarOverigens: 'lid'? 'Klant', zul je bedoelen
voor nwe kinderact van 4 meiden van onze agency. Net met producer overlegd en vnv mail ik hem mijn feedback en hopelijk komt t goed.quote:
Tegenwoordig mag koppelverkoop wel, gedeeltelijk. Maar het blijft echt pleurisduur allemaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:37 schreef Den_Haag het volgende:
De Belgische mobieltjesmarkt is een fijne idd
Mobieltjes van een seizoen oud kan je wel in Nederland scorenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
Tegenwoordig mag koppelverkoop wel, gedeeltelijk. Maar het blijft echt pleurisduur allemaal
duurste van Europa toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag koppelverkoop wel, gedeeltelijk. Maar het blijft echt pleurisduur allemaal
Was toch eens zo'n schuldprogramma in Nederland? Las toen op fok iets over dat er iemand inzat die 3 mobiele abo's had omdat ze elke keer een nieuwe mobiel wilde.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mobieltjes van een seizoen oud kan je wel in Nederland scorenIn die laadjes en kastjes.
Ik weet het niet; ik weet wel dat wij allebei bij proximus weggaan, want dat is tegenwoordig de duurste van allemaalquote:
Was dat dat meisje dat ècht niet kon rondkomen en bleek meer dan 300 euro per maand kwijt te zijn aan mobiel bellen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef DarkElf het volgende:
Was toch eens zo'n schuldprogramma in Nederland? Las toen op fok iets over dat er iemand inzat die 3 mobiele abo's had omdat ze elke keer een nieuwe mobiel wilde.Zulke mensen....
Ik heb geen idee! Ik heb het niet gezien maar wel mee gelezen toen met het sensatietopic in tvquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat dat meisje dat ècht niet kon rondkomen en bleek meer dan 300 euro per maand kwijt te zijn aan mobiel bellen?
Ik heb heb ook alleen van fokquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:47 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb geen idee! Ik heb het niet gezien maar wel mee gelezen toen met het sensatietopic in tv
Dat verbaasde me trouwens ook enorm in dat Venda-dorp waar ik tijdens mijn stage een tijdje werkte: mensen hadden vaak een maandelijks gezinsinkomen van 1000 of 1100 rand, waarvan er rustig 300 opgingen aan opwaarderen van het beltegoed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Was dat dat meisje dat ècht niet kon rondkomen en bleek meer dan 300 euro per maand kwijt te zijn aan mobiel bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |