Hallo!!!quote:
Klinkt eerder chaotisch.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
Bweuh, soms ben ik zo'n sociale kneusik heb allerlei afspraken, en daar word ik dan weer helemaal onrustig van en dus vergeet ik vanalles.....
en dan heb ik er al geen zin meer in en blijf ik liever thuis
he bah.quote:
Er zijn mensen die dat heerlijk vindenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je dat dan maar weer niet mengt met de eerdere onderwerpen...
Kom je nu uit de kast?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat heerlijk vinden
Die Engelsen zelf. Zoiets brengt natuurlijk een hoop schimmels en bacterieen met zich meequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lelijk? Die Engelsen zelf of die badkamers van ze?
Nee ik zit op een stoelquote:
Toch vind ik sommige Engelse dames mooi van lelijkheid...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die Engelsen zelf. Zoiets brengt natuurlijk een hoop schimmels en bacterieen met zich mee
Er gaat dan ook niets boven Groningen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij (ouders + zus + ik) zijn een keer naar het Groninger Museum geweest, en toen was er 1 zaal met een poep/plas-fotoserie![]()
![]()
Op de een of andere manier krijg ik altijd een preutse vibe als het hier over seks gaat.quote:
Uitzonderingen zijn er altijdquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch vind ik sommige Engelse dames mooi van lelijkheid...
Hoe komt het?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg ik altijd een preutse vibe als het hier over seks gaat.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er gaat dan ook niets boven Groningen...
Maar was je niet per ongeluk via een zijdeur van het museum de roze buurt van Grun ingelopen?
Bij de dokter!quote:
Bier en ijs? Kan best hoor...en ook op de WC.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij doet er niet aan?
En idd niet icm voorgaande onderwerpen.
Ik ben ook wel een beetje preuts om daarover te praten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg ik altijd een preutse vibe als het hier over seks gaat.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bier en ijs? Kan best hoor...en ook op de WC.
Waarom denk je dat ik het zo stel?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee. alhoewel dat niet zo heel moeilijk is, want als je bij de museumbrug van Groningen bent, richting de stad loopt, dan kom je voorbij een zijstraat waar de hoeren zitten
Ja, dat wel. Maar sex icm poep en kots.. nee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bier en ijs? Kan best hoor...en ook op de WC.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar sex icm poep en kots.. nee.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje preuts om daarover te praten.
Ja, ga 'm even uitleggenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar sex icm poep en kots.. nee.
Oh en ik hapte zeker weer lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het zo stel?![]()
quote:
Ja, de Nieuwstadquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 1 keer in Grun in dat museum geweest en kwam daarna ook ineens op plekken waarvan ik kort daarvoor het bestaan niet wist...
Ik zit nog even te broeden op een goeiequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef Soempie het volgende:
Nou, waar blijven die vunzige uitspraken?
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, de Nieuwstad![]()
En dan die kerels die met hun patserbakken je bijna van de sokken rijden als je daar gewoon fijn loopt te winkelen of onderweg naar het station bent
Ik sla overquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef Soempie het volgende:
Ik ben heel braaf.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef Soempie het volgende:
Nice!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:42 schreef Soempie het volgende:
Jeeeej, m'n nieuwe naaimachine is binnen.
Weet Sven het al?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef Soempie het volgende:
Wat de jounes?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf.
De mijne ligt hier stof te verzamelen. Ik heb er nog niks mee gedaan en weet ook niet of ik er iets mee kan. De spanning is niet goed afgesteld, volgens mij.
Momenteel ben ik een tas aan het haken, maar die moet wel gevoerd worden. Dus misschien moet ik er toch maar aan beginnen.
Ja sorry, maar dit schreeuwt natuurlijk om slechte grappenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf.
De mijne ligt hier stof te verzamelen. Ik heb er nog niks mee gedaan en weet ook niet of ik er iets mee kan. De spanning is niet goed afgesteld, volgens mij.
Momenteel ben ik een tas aan het haken, maar die moet wel gevoerd worden. Dus misschien moet ik er toch maar aan beginnen.
Ik was dan ook nog mild...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dit schreeuwt natuurlijk om slechte grappen
Ik ga maar even naar huis rijden, heb ik een half uurtje waarin ik die grappen niet hoef te makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dit schreeuwt natuurlijk om slechte grappen
Ben je van plan de toekomstige hartstochtelijke passies te automatiseren?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef Soempie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |