Ja, dat is 'ie ook voor een handheld, dus is 'ie daarvoor niet handig en moet je hem dus wel neerleggen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je zei dat 'ie daar net even te groot voor was.
Zie ik eruit als iemand die veel yoga doet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat is 'ie ook voor een handheld, dus is 'ie daarvoor niet handig en moet je hem dus wel neerleggen.
Doe je veel aan yogha dat jij zo'n ongemakkelijk 'opgetrokken schoot'-houding wel volhoudt of zo?
Laat eens wat moves zien?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
Zie ik eruit als iemand die veel yoga doet?
Ik kan "de kraanvogel", "de steen", "de stok" en "de luiaard"quote:
En de 'oliver'?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan "de kraanvogel", "de steen", "de stok" en "de luiaard"
Om eerlijk te zijn: Nee, en daarom begrijp ik niet dat jij een film lang in zo'n klote houding kan zitten...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie ik eruit als iemand die veel yoga doet?
Ik vraag me af wat mensen bezielt om zulke onzinnige onderzoeken uit te voeren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me af waarom vrouwen dan vaak van die onverstandige besluiten nemen: http://www.nu.nl/wetensch(...)e-beslissingen-.html
Oeh, driedubbele onderkin. Nice.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik jullie voorstellen aan Oliver?
[ afbeelding ]
Ondanks mijn figuur ben ik behoorlijk atletisch ingesteldquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: Nee, en daarom begrijp ik niet dat jij een film lang in zo'n klote houding kan zitten...
Als ik heel nodig moet plassen, dan neem ik een beslissing die juist heel erg korte termijn is: alles laten vallen tot ik naar de WC ben geweestquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat mensen bezielt om zulke onzinnige onderzoeken uit te voeren.
Het is ook niet zo dat langetermijnbeslissingen per se betere beslissingen zijn.
Ik dnek dat die mensen met een volle blaas zoiets hebben van 'shit, aan iets wat ik nu snel kan krijgen heb ik niks, want ik moet nú gaan plassen.... dus neem ik iets voor later als ik terug ben.' Klinkt raar, maar ik denk dat je dat onbewust doet.
En hoeveel nijlpaardjes van een maand oud ken jij?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Oliver niet erg lijken op een nijlpaard. Dat kopje heeft iets weg van een okapi of zo.
Maar de belangrijkste vraag is, wie had op dat moment de grootste tieten, en hoe stond de docent daar tegenover ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ondanks mijn figuur ben ik behoorlijk atletisch ingesteld
Mijn conditie is ruk en daar scoorde ik met gym altijd laag op, maar de andere dingen juist hoog
Ik heb ooit een 10 gehaald voor 1 of andere opdracht met kasten en sprongen. Daarmee overtrof ik het meest atletisch meisje uit de klas
Zij natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag is, wie had op dat moment de grootste tieten, en hoe stond de docent daar tegenover ?
Ah, in dat geval een welverdiende 10 dus. Nicequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zij natuurlijk
En interesseer me geen bal hoe hij er tegenover stond..ik vond ze lekker
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Oliver niet erg lijken op een nijlpaard. Dat kopje heeft iets weg van een okapi of zo.
Dat bedoel ik juist.... wil je nu een ijsje, of later? Je gaat toch geen ijsje eten op het toilet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik heel nodig moet plassen, dan neem ik een beslissing die juist heel erg korte termijn is: alles laten vallen tot ik naar de WC ben geweest
Eentje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
En hoeveel nijlpaardjes van een maand oud ken jij?
Precies!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik heel nodig moet plassen, dan neem ik een beslissing die juist heel erg korte termijn is: alles laten vallen tot ik naar de WC ben geweest
Waarom niet? Ik kan toch ook een biertje drinken op het toilet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:13 schreef wyccie het volgende:
Dat bedoel ik juist.... wil je nu een ijsje, of later? Je gaat toch geen ijsje eten op het toilet.
en koffie drinken tijdens het douchen, en als je toch onder de douche staat...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik kan toch ook een biertje drinken op het toilet.
Kan wel, maar doe je dat ook? Ik geniet liever van een ijsje als ik er meer tijd voor heb en geen andere gekke dingen aan het doen ben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom niet? Ik kan toch ook een biertje drinken op het toilet.
Dan was het vast een grote boodschap... dat wil ik echt niet als ik iets consumeer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:23 schreef LadyBlack het volgende:
Een huisgenoot van mij nam vaak een kop koffie en de krant mee als ie naar de wc ging
Ik gebruik toiletpapier en spoel door met gewoon water...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:23 schreef LadyBlack het volgende:
Een huisgenoot van mij nam vaak een kop koffie en de krant mee als ie naar de wc ging
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en koffie drinken tijdens het douchen, en als je toch onder de douche staat...
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik toiletpapier en spoel door met gewoon water...
Thuis niet, maar in een kroeg wil het nog wel eens gebeuren. En dan heb ik het over bier. Dat ijsje kan me ook gestolen worden. Maar ik geef alleen maar aan dat het best kanquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan wel, maar doe je dat ook? Ik geniet liever van een ijsje als ik er meer tijd voor heb en geen andere gekke dingen aan het doen ben.
Zelfs de Donald Duck snap ik niet. Ik zou nog niet eens op pagina 2 komen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan was het vast een grote boodschap... dat wil ik echt niet als ik iets consumeer.![]()
Ik nam hooguit een Donald Duck mee. En als ik dan te lang bleef zitten kreeg ik verdoofde billen.
Zo moeilijk is die toch niet geschrevenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zelfs de Donald Duck snap ik niet. Ik zou nog niet eens op pagina 2 komen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die toch niet geschreven
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die toch niet geschreven
Dove billen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:39 schreef wyccie het volgende:
![]()
Vandaar ook die koude, dove billen. Ik bleef dan langer zitten dan nodig is. Tegenwoordig niet meer.
Geen Donald Duck.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:39 schreef wyccie het volgende:
![]()
Vandaar ook die koude, dove billen. Ik bleef dan langer zitten dan nodig is. Tegenwoordig niet meer.
Geen Donald Duck.
Je zal maar aan de spetterpoep zijn met zo'n ding...quote:
Doof is toch hetzelfde? Ik bedoel ook slapend inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Dove billen...
Wij noemen dat hier 'slapende billen'...
Handig schoonmaken.quote:
Ja, en in de badkamer. Echt enorm handig maar niet heusquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal maar aan de spetterpoep zijn met zo'n ding...
Net zoals Engelsen altijd tapijt in hun toilet hebben...
Ik slaap liever dan dat ik doof ben...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doof is toch hetzelfde? Ik bedoel ook slapend inderdaad.
Voor je het weet heb je anders 'dove' billen..quote:Handig schoonmaken.![]()
Ik ga maar eens opstaan en zo.
Lelijk? Die Engelsen zelf of die badkamers van ze?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en in de badkamer. Echt enorm handig maar niet heus
Misschien dat ze daarom zo lelijk zijn.
En dan noem je wyccie vunzig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal maar aan de spetterpoep zijn met zo'n ding...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |