Waarom denk je dat ik het zo stel?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee. alhoewel dat niet zo heel moeilijk is, want als je bij de museumbrug van Groningen bent, richting de stad loopt, dan kom je voorbij een zijstraat waar de hoeren zitten
Ja, dat wel. Maar sex icm poep en kots.. nee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bier en ijs? Kan best hoor...en ook op de WC.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar sex icm poep en kots.. nee.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje preuts om daarover te praten.
Ja, ga 'm even uitleggenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar sex icm poep en kots.. nee.
Oh en ik hapte zeker weer lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het zo stel?![]()
quote:
Ja, de Nieuwstadquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 1 keer in Grun in dat museum geweest en kwam daarna ook ineens op plekken waarvan ik kort daarvoor het bestaan niet wist...
Ik zit nog even te broeden op een goeiequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef Soempie het volgende:
Nou, waar blijven die vunzige uitspraken?
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, de Nieuwstad![]()
En dan die kerels die met hun patserbakken je bijna van de sokken rijden als je daar gewoon fijn loopt te winkelen of onderweg naar het station bent
Ik sla overquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef Soempie het volgende:
Ik ben heel braaf.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef Soempie het volgende:
Nice!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:42 schreef Soempie het volgende:
Jeeeej, m'n nieuwe naaimachine is binnen.
Weet Sven het al?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef Soempie het volgende:
Wat de jounes?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf.
De mijne ligt hier stof te verzamelen. Ik heb er nog niks mee gedaan en weet ook niet of ik er iets mee kan. De spanning is niet goed afgesteld, volgens mij.
Momenteel ben ik een tas aan het haken, maar die moet wel gevoerd worden. Dus misschien moet ik er toch maar aan beginnen.
Ja sorry, maar dit schreeuwt natuurlijk om slechte grappenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf.
De mijne ligt hier stof te verzamelen. Ik heb er nog niks mee gedaan en weet ook niet of ik er iets mee kan. De spanning is niet goed afgesteld, volgens mij.
Momenteel ben ik een tas aan het haken, maar die moet wel gevoerd worden. Dus misschien moet ik er toch maar aan beginnen.
Ik was dan ook nog mild...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dit schreeuwt natuurlijk om slechte grappen
Ik ga maar even naar huis rijden, heb ik een half uurtje waarin ik die grappen niet hoef te makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dit schreeuwt natuurlijk om slechte grappen
Ben je van plan de toekomstige hartstochtelijke passies te automatiseren?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef Soempie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK, we maken hier misschien van ons hart wat minder snel een moordkuil, maar dames zijn geen haar beter...quote:
Dat is jammer. Zou wel mooi zijn geweest, want ik had je er ook geen geld voor gegeven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb mijn best gedaan.
Als je er niet tevreden mee bent, geef ik geen geld terug...
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, we maken hier misschien van ons hart wat minder snel een moordkuil, maar dames zijn geen haar beter...
Als ik in de kroeg hoor waar die het allemaal over hebebn, dan verschiet ik nog wel eens van kleur...
Word up, bro'nig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, we maken hier misschien van ons hart wat minder snel een moordkuil, maar dames zijn geen haar beter...
Als ik in de kroeg hoor waar die het allemaal over hebben, dan verschiet ik nog wel eens van kleur...
Haha, ja ik heb altijd gedacht: als ik een eigen huisje heb en toe ben aan kinderen, dan wil ik een naaimachine. En nu heb ik er ein-de-lijk een.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nice!
Goeie voorbereiding
Heb je al patroontjes??
quote:
Voor mij gaat het niet op, maar ik heb wel eens pauze zitten houden in de zon op de trappen van het academiegebouw hier, en toen was er zo'n verenigingsmeisje dat een vriendinnetje opbelde en het gesprek startte met: "heeeee hoi, hoe was je weekend, heb je nog gewipt? niet?? oooh wel! hoe was het?"quote:
Ik heb het ooit geleerd op millimeter papier. Kun je mooie rechte lijntjes leren maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Haha, ja ik heb altijd gedacht: als ik een eigen huisje heb en toe ben aan kinderen, dan wil ik een naaimachine. En nu heb ik er ein-de-lijk een.
Ik heb een paar patroontjes, maar denk dat ik eerst maar een oud laken onder handen neem. Beetje experimenteren.
Wyccie, ik zie Trui zo vaak maaksels in het haaktopic plaatsen die ze gevoerd heeft. Is inderdaad wel handig om dan een naaimachine te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was dan ook enorm dubbelzinnig door de contextquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef wyccie het volgende:
Het was zo'n serieus stukje wat ik typte en dan kunnen jullie er alsnog wat vunzigs van maken. Dat is ook wel een talent.
Als ik net zo veel talent heb als met bakken, dan kan ik het beter met de hand stikken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:58 schreef Soempie het volgende:
Wyccie, ik zie Trui zo vaak maaksels in het haaktopic plaatsen die ze gevoerd heeft. Is inderdaad wel handig om dan een naaimachine te hebben.
Nee, een tas voeren zou ik met de hand doen hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik net zo veel talent heb als met bakken, dan kan ik het beter met de hand stikken.
Dat is trouwens uiteindelijk ook het meeste werk. Een voering kun je niet aan haaksel vastmaken met een machine, denk ik.
Vooral in de jaren 60-70 was voetbal voor bikkels. Dan ga je echt niet met een tas lopen waar een kabouter op zitquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:20 schreef wyccie het volgende:
Ik zou als volwassen man ook niet zo gauw mijn schoenen in een tas met kabouters stoppen, maar als het van mijn eigen kinderen komt wel.
He Rien Poortvliet, afspelen, NU!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral in de jaren 60-70 was voetbal voor bikkels. Dan ga je echt niet met een tas lopen waar een kabouter op zit
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
He Rien Poortvliet, afspelen, NU!!!
Natuurlijk wel. Een oma zonder naaimachine is zoiets als een Wilders zonder blond haar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:32 schreef Diaan73 het volgende:
Achteraf snap ik het wel.... maar ik heb nooit meer iets gemaakt op de naaimachine. Gaat ook niet meer gebeuren, denk ik.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk wel. Een oma zonder naaimachine is zoiets als een Wilders zonder blond haar.
Een Wilders zonder blond haar is volgens mij beter dan een Wilders met blond haar, in ieder geval om naar te kijken. Maar, mijn moeder heeft ook geen naaimachine.. ik volg haar gewoon op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk wel. Een oma zonder naaimachine is zoiets als een Wilders zonder blond haar.
Zoiets is natuurlijk hartstikke tof. Een vriendin van me heeft een dino-pak gemaakt voor haar zoontje, ook voor carnaval.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn oma heeft ooit een compleet konijnenpak voor me gemaakt, voor carnaval op de basisschool.
En dan echt helemaal compleet. Met voeten, handen, hoofd bedet en zelfs ijzerdraad in de oren
Ja fantastisch toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets is natuurlijk hartstikke tof. Een vriendin van me heeft een dino-pak gemaakt voor haar zoontje, ook voor carnaval.
Heb je daar nog foto's van?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ja fantastisch toch?
Het was een blauw pak met een witte buik, witte staart en witte binnenkant van de oren.
quote:
Wish I did...quote:
Ja hoorquote:
Eerst afmelden bij de rector.quote:
Ik kan me nog herinneren dat je me dat verteld hebt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja fantastisch toch?
Het was een blauw pak met een witte buik, witte staart en witte binnenkant van de oren.
Dat vind ik ook wel jammer. Wellicht dat ik nog een oude leraar kan benaderen. Die maakte altijd fotos voor school zodat kinderen die konden bestellen van dat soort dingen. Wellicht dat ik daar doorheen mag snuffelen. Maar die heeft er natuurlijk HEEL veelquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat je me dat verteld hebt.Jammer dat er geen foto is van een kleine konijn-Nemmie.
Voorlopig zijn mijn amandalen nog even groot/groter, maar ze doen wel minder pijn. Dus ik vermoed dat het de goede kant opgaatquote:Hoe voel je je trouwens?
Dan moet je maar net mazzel hebben dat hij al z'n foto's/ negatieven netjes heeft geordend naar jaartal oid.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel jammer. Wellicht dat ik nog een oude leraar kan benaderen. Die maakte altijd fotos voor school zodat kinderen die konden bestellen van dat soort dingen. Wellicht dat ik daar doorheen mag snuffelen. Maar die heeft er natuurlijk HEEL veel
Goed dat de pijn in elk geval minder wordt, dat is het meest vervelende.quote:Voorlopig zijn mijn amandalen nog even groot/groter, maar ze doen wel minder pijn. Dus ik vermoed dat het de goede kant opgaat
Ik neem aan van wel. Maar we hebben het hier over 23 jaar geleden ofzo. Dus grote kans dat 'ie ze weggedaan heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan moet je maar net mazzel hebben dat hij al z'n foto's/ negatieven netjes heeft geordend naar jaartal oid.
quote:Goed dat de pijn in elk geval minder wordt, dat is het meest vervelende.
Verschrikkelijk toch dat ze daar een nieuwsitem van maken op Nu?quote:
Tja, je klikte er wel opquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verschrikkelijk toch dat ze daar een nieuwsitem van maken op Nu?
Als ik naast Selena Gomez in de auto zou zitten, zou ik op een hele hoop dingen letten maar vooral niet op een paar fotografenquote:
18, het mag al lang van de wetquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:05 schreef wyccie het volgende:
Oef, Wg. Ze is wel erg jong, hoor. Echt nog zo'n kindergezichtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |