En link naar het vorige deeltje voor de volgers onder onsquote:Het conflict met de Class Company is uit de wereld. Alles is pais en vree, in deze witte dagen rondom kerst.
Alleen die bank die in het te koop staande huis van Wes staat vloekt zo met de rest van de kerstgedachte.
Tevens kan er worden gewed op een eventuele gezinsuitbreiding in huize Sneijder Cabau. Het zou mooi zijn als Yo vandaag of morgen bevalt. In een stal.
Hmmm, daar lijkt haar tandvlees nog meer teruggetrokken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef sherezade het volgende:
volgens mij paste die lip voorheen ookal niet over de tanden heen
[ afbeelding ]
nee idd maarja foto's liegen niet en uiteindelijk houden ze zichzelf voor de gekquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hmmm, daar lijkt haar tandvlees nog meer teruggetrokken.
Ik denk dat ze er wel iets aan heeft laten doen, maar dat geeft ze niet toe. Doen de meeste sterren toch, die gaan echt niet verklappen waarom ze er zo mooi uitzien.
\\Ieeewwwwwwwwwwquote:
Ik heb het nooit eerder gezien, niet dat ik nou zo bizar veel interviews van haar heb gezien, maar bij Carlo en Irene ging die lip niet over het gebit, dat is me nooit eerder opgevallen. Het blijft apart.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef sherezade het volgende:
volgens mij paste die lip voorheen ookal niet over de tanden heen
Ja, dán noem je ook watquote:
Ik vind Yo geen ster en er ook niet mooi uitzien eigenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hmmm, daar lijkt haar tandvlees nog meer teruggetrokken.
Ik denk dat ze er wel iets aan heeft laten doen, maar dat geeft ze niet toe. Doen de meeste sterren toch, die gaan echt niet verklappen waarom ze er zo mooi uitzien.
Ja duuuhhhhh We zijn allemaal stikjaloers op het glamourleven en het uiterlijk van Yo!quote:
Wat een paardenbek. Yolanthe is juist zo'n mooie vrouw. Hopelijk trekt ze hier slechts een rare kop en heeft ze niet iets aan d'r lippen laten doen.quote:
zooo echt wel, en dat ze op Schiphol op een karretje mag zitten!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja duuuhhhhh We zijn allemaal stikjaloers op het glamourleven en het uiterlijk van Yo!
Dat was veel sex met Wes, die is sexverslaafd. Tenminste, dat zei ze vorige week mij Carlo en Irenequote:
Ik denk van dezelfde ontwerperquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond weer zo'n smaakvol jurkje aan, net als die zeemeermin glitterblauwe jurk bij NSF
Ik schakelde helaas in toen het net afgelopen was, dus zag haar van een afstand, maar come on.. zilver?quote:
Een half buiktopje op een GALA?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef female81 het volgende:
Wat een zouteloze, uitgebluste gelaatsuitdrukking vanavond, bij RTL Boulevard.
Nog afgezien van het magere: De sprankeling lijkt uit haar ogen verdwenen. Gaat wel erg snel hard achteruit met haar, want het Nationaal Songfestival was eind januari, ruim een maand terug dus, en toen zag ze er nog een stuk frisser uit dan de laatste twee weken of zo.
Het Harpen-gala heb ik verder niet gezien, maar deze foto heb ik inmiddels wel gevonden.
[ afbeelding ]
Ik weet dat het een jurk isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:34 schreef female81 het volgende:
Het schijnt gewoon een jurk te zijn, al heb ik hem nog niet in z'n totaliteit gezien.
Jeetje ze gaat er niet op vooruit zeg. Het lijkt wel een trav hier.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef female81 het volgende:
Wat een zouteloze, uitgebluste gelaatsuitdrukking vanavond, bij RTL Boulevard.
Nog afgezien van het magere: De sprankeling lijkt uit haar ogen verdwenen. Gaat wel erg snel hard achteruit met haar, want het Nationaal Songfestival was eind januari, ruim een maand terug dus, en toen zag ze er nog een stuk frisser uit dan de laatste twee weken of zo.
Het Harpen-gala heb ik verder niet gezien, maar deze foto heb ik inmiddels wel gevonden.
[ afbeelding ]
Dat laatste dacht ik ook alquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jeetje ze gaat er niet op vooruit zeg. Het lijkt wel een trav hier.
Nog nét niet aan andere mannenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:50 schreef Copycat het volgende:
Het is net de verlopen zus van Heleen van Rooyen.
Zou ze ergens aan zitten?
nee dan moet je vooral niet zo'n Nicky Nicole jurk aan trekkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:39 schreef Zana het volgende:
Ze lijkt het erom te doen, ik meen ze kan met haar lijf die jurk wel hebben, heeft ook mooie buikspieren...maar na het gedoe met het ander jurkje kiest ze weer voor zo een lichtelijk ordinaire variant...in haar gezicht zag ze wel 10 jaar ouder uit door dat magere en / of make-up...nu ja is ook niet makkelijk wanneer iedereen een mening over je uiterlijk heeft...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:50 schreef Copycat het volgende:
Het is net de verlopen zus van Heleen van Rooyen.
Zou ze ergens aan zitten?
Ik moet zeggen, ik vind haar vaak irritant, maar sommige opmerkingen hier gaan wel erg ver. Inderdaad, ze is niet lelijk, ze is knap, en ook knappe mensen kunnen eens minder voordelig op de foto staan.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef Copycat het volgende:
Maar ik denk dat Sylvie bijvoorbeeld wel beter had begrepen dat je op zo'n harpengala geen middenrifvrijlatende glitterjurk draagt.
Ja, en nu heeft ze dat dus niet en is er weer gezeur wat er allemaal mis is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dus
En ook geen ordi rode lippen met 3 lagen plamuur, iig normale kleuren.
Ik denk dat het ook niet zou passen bij het magazine als het een informatieve collumn zou zijn, daar zitten de lezers van Grazia immers niet op te wachten....dus het zal ook wel de insteek ervan zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is dat klasse dan, als je een succesvolle carriere in het buitenland hebt? Sylvie speelt natuurlijk al langer mee dan Yo.
Maar vindt haar met haar collumns in de Grazia geen intellecueel hoogstandje hoor.
Vind er niet veel klasse aan.
Het feit dat je dat weet van de HBO diploma van Sylvie (ik weet het zelf ook) geeft al aan dat ze ze het toendertijd te pas en te onpas heeft gemeld. Dat vind ik dan weer een minpunt. Een beetje stoer doen met je HBO diploma.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niet zou passen bij het magazine als het een informatieve collumn zou zijn, daar zitten de lezers van Grazia immers niet op te wachten....dus het zal ook wel de insteek ervan zijn
Want sylvie heeft immers een degelijke HBO vooropleiding gehad en nog gewerkt als PR- en communicatiemedewerkster....en ja daar staat Yolanthe dan met haar mavo diplomaatje![]()
![]()
Ehm tja, lekker belangrijk? Wil je nu zeggen dat mensen die HBO hebben gedaan 'beter' zijn ofzo? Ik heb ook geen HBO. Vind je mij nu dom?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niet zou passen bij het magazine als het een informatieve collumn zou zijn, daar zitten de lezers van Grazia immers niet op te wachten....dus het zal ook wel de insteek ervan zijn
Want sylvie heeft immers een degelijke HBO vooropleiding gehad en nog gewerkt als PR- en communicatiemedewerkster....en ja daar staat Yolanthe dan met haar mavo diplomaatje![]()
![]()
Oja die haartransplantatie, helemaal vergeten maar ik ben er wel benieuwd naar. Wes met haar, jammer dat ie geen lengte kan kopen want dat zou ie vast doen. Wat een stel zeg. Zoveel geld en dan zo weinig smaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef blablabla99 het volgende:
Valt toch wel mee met de haat en nijd?
Zij zet zichzelf zo lekker in schijnwerpers, dan mogen wij best iets vinden van haar huisraad-roof, foutgespelde tattoo, uber-protserige huwelijk, travestieten-make-up, camping-chic-styling, Stimerol-facings, Bee-sting-lippen....
Is Wesley's "kleine" haartransplantatie een beetje gelukt eigenlijk?
Dat heb je mij niet horen zeggen , jij begon over het feit dat dat Sylvie geen intellecueel hoogstandje is, terwijl zij beter geschoold is dan Yolanthequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ehm tja, lekker belangrijk? Wil je nu zeggen dat mensen die HBO hebben gedaan 'beter' zijn ofzo? Ik heb ook geen HBO. Vind je mij nu dom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het staat gewoon op wikiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het feit dat je dat weet van de HBO diploma van Sylvie (ik weet het zelf ook) geeft al aan dat ze ze het toendertijd te pas en te onpas heeft gemeld. Dat vind ik dan weer een minpunt. Een beetje stoer doen met je HBO diploma.
Nee want ze gaat voor een ordi jurkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, en nu heeft ze dat dus niet en is er weer gezeur wat er allemaal mis is.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat heb je mij niet horen zeggen , jij begon over het feit dat dat Sylvie geen intellecueel hoogstandje is, terwijl zij beter geschoold is dan Yolanthe
en het heeft er ook niks mee te maken dat mensen die hbo geleerd zijn ''beter'' zijn dat heeft niks te zeggen het betekend wel dat ze beter opgeleid zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh sorry hoor, maar jij begint zelf over Sylvie en dat die meer klasse heeft. Ik vraag me nog steeds af waarom. Ze hebben allebei een rijke kerel aan de haak geslagen die ze zeker meer mogelijkheden biedt. Voor die rijke kerel waren ze niet veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie kleedt zich niet ordi, Yo wel. Evenals die bezopen foto's van laatst, smaakloos.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh sorry hoor, maar jij begint zelf over Sylvie en dat die meer klasse heeft. Ik vraag me nog steeds af waarom. Ze hebben allebei een rijke kerel aan de haak geslagen die ze zeker meer mogelijkheden biedt. Voor die rijke kerel waren ze niet veel.
Ja nou, schandaaaaalig. En dat moeten we steeds blijven herhalen met z'n allen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sylvie kleedt zich niet ordi, Yo wel. Evenals die bezopen foto's van laatst, smaakloos.
Dan moet je zelf niet bij SHO afslaanquote:
Dus dat!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet jezelf niet bij SHO afslaan
veranderTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja spuitje elf, je bent vele minuten te laat, dit was allang verandert!
Ik heb niets te maken met wat andere mensen zeggenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk trouwens dat ik jou zo aan het lachen maak.
Zou Nicky Nicole nog leven?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:28 schreef sherezade het volgende:
nee kom op laten we het gezellig houden wen weer on topic gaan![]()
![]()
![]()
![]()
iemand nog pics van gisterenavond??
Voor wie moet ze zich normaler gaan kleden dan? Schijnbaar vinden de producenten van dat progamma dat prima. Die hebben er toch hun goedkeuring voor gegeven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niets te maken met wat andere mensen zeggen
Voor zover ik weet heb ik nooit iets over opleiding gezegd, ook niet dat ze lelijk is.
Alleen met zo'n grote bruiloft, als prinses zwaaiend op een koets, dan mag er best over gesproken worden.
En ze moet zich eens normaal gaan kleden als ze dit soort programma's wilt presenteren, zoals gister het gala. Niks meer, niks minder.
En als het gezeik met de CC er niet was geweest waren de deeltjes misschien al eerder gestopt.
Ja zegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Voor wie moet ze zich normaler gaan kleden dan?
quote:"Vrouwen die zichzelf niets gunnen hebben vaak een ontevreden uitstraling", vindt Sylvie.
Je bedoelt een ouwe kerel?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:54 schreef conleche het volgende:
In SHO mag je toch roddelen zonder dat je weet of de roddel waar is?![]()
In dat geval: ik heb uit bron vernomen (betrouwbare laat ik even weg, want geen idee), dat Yolanthe jarenlang een sugardaddy heeft gehad op Ibiza, die haar in ruil voor bepaalde diensten van allerlei goodies voorzag.
En dat zegt het vrouwtje die zichzelf geen ijsje gunt omdat ze bang is dik te worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:39 schreef roos85 het volgende:
Sylvie verklaarde op deze manier onbewust de uitstraling van Yo
[..]
grappig toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat zegt het vrouwtje die zichzelf geen ijsje gunt omdat ze bang is dik te worden.
Trouwens afslanken voor mensen zoals sylvie en yo is volslagen onzin , of je moet graag anorexia krijgen
is dat niet de weerkaatsing van die jurk?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft ineens een hele rij littekens op haar zijkant, van heup tot oksel, die foto klopt niet helemaal denk ik
Ja dat zie ik ook.. En zo smal gezicht heeft ze vind ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft ineens een hele rij littekens op haar zijkant, van heup tot oksel, die foto klopt niet helemaal denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |