Nee, dat zei je in eerste instantie niet. Ik wil je best even citeren hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
Maar ze zijn zelf, intern, geen democratische partij. Zoals ik zei.
Je hebt een keuzequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Maar ik vind het niet netjes. Zeker als je dat doorvoert in de 2de kamer, waar iedereen van de PVV moet stemmen wat Wilders stemt.
Wil je het land naar de klote helpen of zo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef Wicked-Game het volgende:
Wanneer komt er een PvdF (Partij van de Fokkers)
Die is er al, die heet VVDquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef Wicked-Game het volgende:
Ga jij even lekker, met je piemel in je hand, focussen op semantiek. Over wat ik wel en niet precies heb gezegd. Dat het geen ene fuck uitmaakt voor mijn punt, mag je daarbij gewoon over het hoofd zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat zei je in eerste instantie niet. Ik wil je best even citeren hoor.
Alsof dat nu toch al niet gebeurtquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je het land naar de klote helpen of zo?
Vind ik wel. Practice what you preach zou ik zeggen.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef Wicked-Game het volgende:
Bij de LPF ging het pas goed mis nadat Pim werd doodgeschoten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Vind ik wel. Practice what you preach zou ik zeggen.
Als je je vasthoudt aan een bepaalde filosofie, vind ik dat je dat intern ook moet uitstralen.
Maar goed, praktisch gezien, zou ik me kunnen voorstellen dat het de strategie van Wilders is, om zoveel mogelijk in control te zijn, om LPF achtige perikelen te voorkomen.
Klopt. Hij moest binnen een zeer korte tijd mensen bij elkaar sprokkelen en heeft nooit de kans gehad om de rotte appelen eruit te halen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Bij de LPF ging het pas goed mis nadat Pim werd doodgeschoten.
Goed puntquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Alsof dat nu toch al niet gebeurt
Nou, je hebt als potentieel lid van de PVV gewoon een keuze, je wordt lid en je stemt wat de partij voorschrijft of je wordt niet lid en stemt naar eigen goeddunken. Overigens denk ik dat de PVV leden sowieso op een lijn zitten, dus ik betwijfel of dit nu zo'n heikel punt is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Vind ik wel. Practice what you preach zou ik zeggen.
Als je je vasthoudt aan een bepaalde filosofie, vind ik dat je dat intern ook moet uitstralen.
Maar goed, praktisch gezien, zou ik me kunnen voorstellen dat het de strategie van Wilders is, om zoveel mogelijk in control te zijn, om LPF achtige perikelen te voorkomen.
Daar hebben ze voor gekozenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet meer zodra ze voor de PVV in de kamer zitten.
Een keuze hebben of je een partij wil horen is natuurlijk totaal niet hetzelfde als invloed kunnen uitoefenen op de partij, middels stemmen. En in de PVV zitten de leden niet allemaal op één lijn, da's ook onmogelijk. De mensen die het oneens zijn met Wilders op bepaalde punten, accepteren dat, in belang van het groter geheel, dat PVV heet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
Nou, je hebt als potentieel lid van de PVV gewoon een keuze, je wordt lid en je stemt wat de partij voorschrijft of je wordt niet lid en stemt naar eigen goeddunken. Overigens denk ik dat de PVV leden sowieso op een lijn zitten, dus ik betwijfel of dit nu zo'n heikel punt is.
Maar dat weet je toch voor je de partij in stapt? Dat betekent dat je ervoor kiest het zo te doen. Wil je perse een grotere stem hebben, dan had je naar een andere partij moeten gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:41 schreef STING het volgende:
[..]
Een keuze hebben of je een partij wil horen is natuurlijk totaal niet hetzelfde als invloed kunnen uitoefenen op de partij, middels stemmen. En in de PVV zitten de leden niet allemaal op één lijn, da's ook onmogelijk. De mensen die het oneens zijn met Wilders op bepaalde punten, accepteren dat, in belang van het groter geheel, dat PVV heet.
Hier? Of in het algemeen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik geniet zo van die zure linkse koppen overal, met hun neppe sociale gelul.
De LPF had meer potentie dan de PVV, en Pim Fortuin had tenminste duidelijke en onderbouwde standpunten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:39 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt. Hij moest binnen een zeer korte tijd mensen bij elkaar sprokkelen en heeft nooit de kans gehad om de rotte appelen eruit te halen.
Toch was Pimmetje in zijn uitspraken net zo, zo niet extremer, dan Geert.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De LPF had meer potentie dan de PVV, en Pim Fortuin had tenminste duidelijke en onderbouwde standpunten.
Maar koppelde niet alles aan de islam/moslims. Zoals Geert/PVV wel doet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch was Pimmetje in zijn uitspraken net zo, zo niet extremer, dan Geert.
Daar ging het ook niet over. Het ging erover dat de partij intern niet democratisch is. En dat weet je dus inderdaad als je in die partij stapt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch voor je de partij in stapt? Dat betekent dat je ervoor kiest het zo te doen. Wil je perse een grotere stem hebben, dan had je naar een andere partij moeten gaan.
Als jij dat in de statuten van je vereniging zou beslist en je leden gaan er de 1e keer mee accoord, dan is het lastig om dat achteraf nog te veranderen, tenzij de partij leiding dat wil. Er zijn veel meer organisaties die zo geregeld zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:43 schreef Ripley het volgende:
Ik wist niet dat de PVV die regel heeft. Dat is inderdaad jammerlijk, ook PVVers hebben het recht op een eigen mening en zouden op bepaalde punten van mening moeten kunnen verschillen van Wilders.
Het heeft wel iets engs, de manier van politiek bedrijven van die man, maar zolang het binnen de normen van de wet mag....
Voornamelijk in POL en NWS topicsquote:
Ja klopt, maar hij had het over het gedrag van mensen, niet over bevolkingsgroepen. Hij had niks tegen moslims ansich.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch was Pimmetje in zijn uitspraken net zo, zo niet extremer, dan Geert.
Pim Fortuyn had vooral meer charisma. Tegelijkertijd ook een gevaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De LPF had meer potentie dan de PVV, en Pim Fortuin had tenminste duidelijke en onderbouwde standpunten.
Nee, het ging over een keuze hebben. Het is een keuze je keuze op te geven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:45 schreef STING het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet over. Het ging erover dat de partij intern niet democratisch is. En dat weet je dus inderdaad als je in die partij stapt.
En daar is helemaal niks mis mee. Behalve als je dan in de situatie komt dat je in de 2de kamer 26x kunt stemmen, in je eentje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij dat in de statuten van je vereniging zou beslist en je leden gaan er de 1e keer mee accoord, dan is het lastig om dat achteraf nog te veranderen, tenzij de partij leiding dat wil. Er zijn veel meer organisaties die zo geregeld zijn
Dat gevaar heeft hij moeten bekopen met de dood. Best triest natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:45 schreef STING het volgende:
[..]
Pim Fortuyn had vooral meer charisma. Tegelijkertijd ook een gevaar.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het ging over een keuze hebben. Het is een keuze je keuze op te geven.
Was het niet Pim die ooit zei: "De islam is de grootste bedreiging voor de wereldvrede"?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij had het over het gedrag van mensen, niet over bevolkingsgroepen. Hij had niks tegen moslims ansich.
En gelijk had iequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was het niet Pim die ooit zei: "De islam is de grootste bedreiging voor de wereldvrede"?
Ach, rechts noemt linksen zuur, links noemt rechtsen zuur. Ligt er maar net aan welk onderwerp wordt besproken en ze kunnen het allebei prima zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk in POL en NWS topics.
Wel. Alleen werd dat door de linkse media toen toch anders opgevat. Dat zei ik laatst ook al, toen Samzz het tegenovergestelde zei van net.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar koppelde niet alles aan de islam/moslims. Zoals Geert/PVV wel doet.
Ach, als ik eerlijk ben hou ik me ook alleen op FOK! echt bezig met politiekquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, rechts noemt linksen zuur, links noemt rechtsen zuur. Ligt er maar net aan welk onderwerp wordt besproken en ze kunnen het allebei prima zijn.
Ik hou het gewoon lekker op niet links, niet rechts, gewoon liberaal progressief
Ja, omdat ik toen in de veronderstelling was dat Pim niet zo extreem was, maar daar ben ik op terug gekomenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel. Alleen werd dat door de linkse media toen toch anders opgevat. Dat zei ik laatst ook al, toen Samzz het tegenovergestelde zei van net.
Als er geen olie zat in de landen waar de islam heerst, hadden we er nauwelijks iets van gehoord.quote:
PVV is ook niet links of rechts.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, rechts noemt linksen zuur, links noemt rechtsen zuur. Ligt er maar net aan welk onderwerp wordt besproken en ze kunnen het allebei prima zijn.
Ik hou het gewoon lekker op niet links, niet rechts, gewoon liberaal progressief
Niet? Alle problemen, hoe vergezocht dan ook, afschuiven op 1 bevolkingsgroep... klinkt redelijk extreem-rechts.quote:
Dat is dan even een probleem van de bevolking ja. Gelukkig heeft de grondwet dan ook nog een aantal wetten die niet zomaar te wijzigen zijn en hiertegen beschermen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daar is helemaal niks mis mee. Behalve als je dan in de situatie komt dat je in de 2de kamer 26x kunt stemmen, in je eentje.
Ja, en als mijn tante een pie.. nou ja..quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er geen olie zat in de landen waar de islam heerst, hadden we er nauwelijks iets van gehoord.
hmm, ok, dan heb ik dat minder scherp in mijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel. Alleen werd dat door de linkse media toen toch anders opgevat. Dat zei ik laatst ook al, toen Samzz het tegenovergestelde zei van net.
Waarom is dat extreem-rechts?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
Niet? Alle problemen, hoe vergezocht dan ook, afschuiven op 1 bevolkingsgroep... klinkt redelijk extreem-rechts.
Bekijk de punten van de partij nou eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet? Alle problemen, hoe vergezocht dan ook, afschuiven op 1 bevolkingsgroep... klinkt redelijk extreem-rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |