quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
ja, had jij anders een nieuwe gemaakt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:42 schreef Dangel het volgende:
en voor deze geniale OP moest het vorige topic volgebaggerd worden?
maak ik een mooie treinen OP, ist weer niet goedquote:
Hij is mooi hoor, de OP.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
maak ik een mooie treinen OP, ist weer niet goed
jokkebrokquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor, de OP.Dank je wel.
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:42 schreef Dangel het volgende:
en voor deze geniale OP moest het vorige topic volgebaggerd worden?
ja, vanmiddag, als ie vol had gezeten nadat we met normaal tempo door zouden posten wel ja....quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja, had jij anders een nieuwe gemaakt?
Oh god, chagrijn, ben je weer ongesteld?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef Dangel het volgende:
[..]
ja, vanmiddag, als ie vol had gezeten nadat we met normaal tempo door zouden posten wel ja....
zeiksnolquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef Dangel het volgende:
[..]
ja, vanmiddag, als ie vol had gezeten nadat we met normaal tempo door zouden posten wel ja....
Ik weet. Maar ik heb alles al wat ik nodig heb, eigenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:04 schreef Barcaconia het volgende:
Motorspullen zijn deze week in de aanbiedieng bij de Lidl, Anne.
nee, door een fout van een collega een uru lang overbodig werk gedaan, en dat ben ik nu aan het ovrdoenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh god, chagrijn, ben je weer ongesteld?
Hondaquote:
Het is een teken, je leven roept om een leven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
foto's uploaden op eigen server lukt niet meer
ik baal er anders behoorlijk vanquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het is een teken, je leven roept om een leven.
hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:07 schreef Sounddragon het volgende:
Hey Lexxxxx, heb je je cookiies en temp files al weggekeild ??
Zo te zien is die hele pagina weg, of iig offline gegooid ofzo.. webmaster contacten, is alles wat je kunt doen denk ik.. mooi kudt.quote:404 - Not Found
The page you are trying to access does not exist.
If this error persists, please contact the website webmaster.
If you are the webmaster of this site make sure that:
You have uploaded correctly your files to the public_html directory which is the web-root of your account;
You have not misspelled the URL. Bear in mind that letters are case sensitive and no blank spaces are recommended;
In case you have applied SEO - SEF URL rewrite rules, make sure you have renamed the htaccess.txt file to .htaccess. If there is already a non-empty .htaccess file, check it and make sure the necessary rules are uncommented
Nee precies. Heb je je provider al gecontact?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ja maar als ik iets upload, zie jij het ook niet![]()
http://www.alexmiedema.com/images/gert zie jij niet, zie ik niet, maar ziet filezilla wel... dan ligt het niet aan mijn browser, dus heeft cookies wissen ook geen nut tcoh
ja, gedaan, die zegt dat het gewoon moet werkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo te zien is die hele pagina weg, of iig offline gegooid ofzo.. webmaster contacten, is alles wat je kunt doen denk ik.. mooi kudt.
ja, dat is de bedoeling ook, als je gewoon naar alexmiedema.com kaal gaat is dat een referrer naar BBquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:37 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kan idd wel in die map gluren zo, en als ik het helemaal terugklik, kom ik op BB uit..
ik zit er over 3 weken 5 jaar tot volle tevredenheid, en heb er iets van 100.000 fotos staan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
weggaan en andere host nemen![]()
Dat ze de kelere krijge vuile laaielichters
Nou, zeg dat tegen hullie. Het werkt gewoon NIET namelijk. En zoeen goeie klant mogen ze best eens serieus nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zit er over 3 weken 5 jaar tot volle tevredenheid, en heb er iets van 100.000 fotos staan?
Rot eens op naar je treinrukkerstopic, man.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zeg dat tegen hullie. Het werkt gewoon NIET namelijk. En zoeen goeie klant mogen ze best eens serieus nemen.
Oh ja. Mijn excuses.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rot eens op naar je treinrukkerstopic, man.
die bestaan niet, sluit jezelf maar op in de wcquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
Ze zouden de grens moeten sluiten bij de PTA SC.
Al dat tuig terug naar hun eigen topics schoppen.
Behalve leuke mevrouwen en mensen die mij een XR1200 willen schenken
Je wilt een privé SC met Anne dus ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
Ze zouden de grens moeten sluiten bij de PTA SC.
Al dat tuig terug naar hun eigen topics schoppen.
Behalve leuke mevrouwen en mensen die mij een XR1200 willen schenken
Er zijn vast nog wel meer leuke mevrouwen toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je wilt een privé SC met Anne dus ?
Dat kan hier : klik
Hier in de SC ?? maak eens een lijstje ??quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel meer leuke mevrouwen toch?![]()
En mensen die XR1200's schenken zijn er misschien ook wel
1.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier in de SC ?? maak eens een lijstje ??
neeeheee buiten de SC.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier in de SC ?? maak eens een lijstje ??
Jonguh, die kut Harley gaat je zooooo snel de strot uit hangenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
neeeheee buiten de SC.
Al het tuig moet bij de grens tegen gehouden worden bovenstaande mensen mogen binnen komen![]()
Want XR1200
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef Sounddragon het volgende:
geen hond die je serieus neemt op zo'n ding, want het is vleesch noch visch, tevens: ben je al 45+ ??
Heb je het nou over Alfa of over Hardley Davidson?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
onderdelen: duur, dealer uren: nog duurder, en geen hond die je serieus neemt op zo'n ding, want het is vleesch noch visch
Hehehe, het zouden zusterbedrijven kunnen zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heb je het nou over Alfa of over Hardley Davidson?
Da's lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:50 schreef Duvel het volgende:
De Albert-bestelling was op tijd binnen, haske fijn, behalve dat er een tinnetje slagroom lek was geslagen.
Brie. Met slagroom.
Port Salut. Met slagroom.
Kip-kerrie salade. Met slagroom.
Nasi-bami-groenten. Met slagroom.
Etc.
Nee. Wel een kraan en een schone doek gelukkig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's lekker
Heb je een blender ??
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
echt goede 4x4's zijn kleinImpreza's, Lancer Evo's, GT-R. Lancia Delta Integrale, dat soort werk
Ja gaat om de ontsnaphoek vanuit het wiel of zo hequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
echt goede 4x4's zijn kleinSamuari, '88, CJ, dat soort werk
ow dan hoop ik altijd dat ik toevallig langs kom met een loader of tractor ofzo, en dat die mens dan vraagt of ik hem even los wil trekken.quote:
Wachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef densmee het volgende:
overigens scheurt een zelfdragende carrosserie niet als je daar een keer echt mee offroad gaat, als ik al hoor hoe mijn grand vitara af en toe kraakt. als er maar 2 wielen de grond raken en de rest de skidplate aan de onderkant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
ik heb wel eens 2 omatjes los moeten trekken met een subaru justy automaat, de voorwielen stonden stil omdat ze hem in p zetten toen ik begon te trekken en ze hadden hem ook nog op de handrem staanquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wacht
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet niet wat ze daarvoor hebben staan maar dat moet ook wel iets aardig lomp zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Nog lelijk ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker even midden in de stad voor lul gaan staan met je Cayenne
Die oude omaatjes waren duidelijk niet slimquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef densmee het volgende:
[..]
ik heb wel eens 2 omatjes los moeten trekken met een subaru justy automaat, de voorwielen stonden stil omdat ze hem in p zetten toen ik begon te trekken en ze hadden hem ook nog op de handrem staan![]()
ik dacht ook dat ik die justy dwars doormidden ging trekken gelukkig hing de hijsband aan de trekhaak
hij lag met de buik op de grond dus ik dacht dat het daaraan lag
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wacht
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een XJ, boeiend. Zal je niet gebeuren met een fatsoenlijke JK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
ik kon er wel mee lachen en ik kreeg er nog 10 euro voor ook, 2 minuten werkquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die oude omaatjes waren duidelijk niet slim
Dan een shoarma pizza dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
toch maar even een pizzaatje in de oven, al heb ik meer zin in vleesss
Jawel maar ik vind dit gewoon zware onzin eigenlijk. Misschien een beetje raar gedacht, aangezien het midden tussen Truck Trial (topsport) en die ZIL toendrabusters (functioneel) in zit. Maar dit is gewoon lomp doen om het lomp doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind die mudfilmpjes zooo cool hedat onbehouwen gebrul
Ja dat verbaast me nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ZIL is anders ook de top in truck trail
Conclusie: De zwaartekracht werkt nogquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
God hoerige godverdomme![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
KUT TYFUSZOOI
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
God hoerige godverdomme![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
KUT TYFUSZOOI
Sommige katten eten echt állesquote:
Wat heb je erop gezet? W7 ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef Barcaconia het volgende:
Wat maakt Microsoft toch draken van programma's zeg. Net mijn PC opnieuw geïnstalleerd, wil ik MSN installeren, meneer, u moet eerst 649 nieuwe updates van Windows installeren. Dit duurt gemiddeld 6 dagen omdat wij een downloadsnelheid van 50kb/s aanbieden. U kunt derhalve geen MSN installeren. Groetjes.
Volgende computer wordt een Apple.
Mja. Ik kan echt helemaal NIETS in de keuken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sommige katten eten echt álles![]()
Zonde, Fles
Pizza gooien lukt anders best redelijk volgens mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Ik kan echt helemaal NIETS in de keuken.
toch maar pizza shoarma bellen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Ik kan echt helemaal NIETS in de keuken.
Nu nog?quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu nog?![]()
Morgen lekker een vette bak Kapsalon op station Ede-Wageningen
Einde van deze maandquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
Heej Bara; wanneer komt je Powlow eigenlijk ??
Tactisch weggezetquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij is al onderweg zie ik!
[ afbeelding ]
Als je het nou over "beeldbepalend" hebtquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, de voorganger van de sprinter
samen met de T3 geefste west-europese busjequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je het nou over "beeldbepalend" hebt
Update 88 van 104 installeren. Begonnen met installeren op: 21.01quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef Barcaconia het volgende:
Wat maakt Microsoft toch draken van programma's zeg. Net mijn PC opnieuw geïnstalleerd, wil ik MSN installeren, meneer, u moet eerst 649 nieuwe updates van Windows installeren. Dit duurt gemiddeld 6 dagen omdat wij een downloadsnelheid van 50kb/s aanbieden. U kunt derhalve geen MSN installeren. Groetjes.
Volgende computer wordt een Apple.
Joepiequote:
Even geduld nog dusquote:
Die 328 natuurlijk, lijkt me logischquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:52 schreef Freezer het volgende:
Morgen mijn Alfa verkopen... De vraag is wat koop ik ervoor terug.... een '98 Alfa of een '95 BMW?
over een uurtje of wat is hij klaarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Update 88 van 104 installeren. Begonnen met installeren op: 21.01![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Vistaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Update 88 van 104 installeren. Begonnen met installeren op: 21.01![]()
Sinds wanneer sta jij niet meer op 4u op??quote:
mocht dat wel van Duvel?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef BroesWillems het volgende:
Gister een kameraad geholpen een donor V6 in een XM te zetten... wat een schijtbak zeg...
Ik wist van niks!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef BroesWillems het volgende:
Gister een kameraad geholpen een donor V6 in een XM te zetten... wat een schijtbak zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Nou ja, hebben...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
of heeft hij een XM?
[..]
of heb jij een XM?
Is ze dan niet leuker met een V6?quote:
Ik denk het niet... zuipt nogal.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is ze dan niet leuker met een V6?
quote:
quote:
Moet jij niet werken?quote:
-with- vergeten.quote:
Ik hoop het.quote:
Oma's appeltaart die laat ik mijn oma toch zeker wel bakken, denk je niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=223294
Doen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:15 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn oma heeft pas een nieuwe printer in huis van HP met e-print. Zal ik dat recept naar de printer in haar huis toe sturen met mijn groetjes erbij, als hint?
Mijn oma komt 'm morgen proeven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oma's appeltaart die laat ik mijn oma toch zeker wel bakken, denk je niet?
Nee, ze wordt gek denk ik. Nieuwe techniek is allemaal leuk maar ermee werken in de praktijk is wat lastiger.quote:
Doen, dus!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, ze wordt gek denk ik. Nieuwe techniek is allemaal leuk maar ermee werken in de praktijk is wat lastiger.
Ik denk dat binnen 4 minuten de hele familie weet dat de printer allemaal gekke dingen doet
Wat raarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Het ziet er ook gewoon echt uit als een appeltaart![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:12 schreef Dangel het volgende:
conclusie van de afgelopen 2 uur is dus dat je beter een appeltaart dan een V6 in een XM kunt stoppen
Er mag op zijn vroegst morgenmiddag appeltaart in XM.quote:
Wordt morgen gevierd ja.quote:
Nope. Kutwijf, oprotten.quote:
Thanks for stating the obvious.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:13 schreef Anne het volgende:
Tering wat een zooitje is het al in Eindhoven![]()
.
quote:
"Je kunt me de kont kussen," wordt meestal niet gezien als oneerbaar voorstel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:42 schreef Dangel het volgende:
ik krijg net een oneerbaar voorstel van een vrouwelijke collega
nee, het was wat andersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Je kunt me de kont kussen," wordt meestal niet gezien als oneerbaar voorstel.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:44 schreef Dangel het volgende:
[..]
nee, het was wat anders
ze is wel ENORM lekkeren getrouwd met een andere lekkere vrouw
Twin spark?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:44 schreef Dangel het volgende:
[..]
nee, het was wat anders
In ieder geval heb je bij apple gebruiksgemak, iets wat bij Windows ver te zoeken is. Ik gebruik van mijn computer 90% van de capaciteit en mogelijkheden niet maar zit wel iedere keer met alle instellingen en updates in de knoop als ik wel iets wil.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Apple is een lekker open platform inderdaad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Dat hoef je niet in een spoiler te zetten hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:39 schreef Paladijn het volgende:
Ach Anne, het was vandaag in Leeuwarden suicidale blinde debielen bij rotondes dag. Had er bijna drie in de voorkant van de Saab zitten omdat ze gewoon de rotonde opreden ondanks richtingaangeven
allemaal mannen overigens :x
Kansloos.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:44 schreef Dangel het volgende:
[..]
nee, het was wat anders
Neequote:
Ik spreek je over 2 jaar wel weer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
NeeMaar de plannen om over jaartje of 2 richting US te gaan om zo'n ding te scoren liggen er al
![]()
![]()
werkt goed trouwens dat tinypic
quote:
Ik moet en zal ooit een dikke V8 bezittenquote:
Klaar, nu staan er weer 37 in de rij. Is er iemand die er verstand van heeft die dit kan uitleggen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:58 schreef Barcaconia het volgende:
Aan het einde van de middag zijn SP1 en SP2 ook eindelijk geïnstalleerd. Uiteraard kan WLM nog steeds niet er op want er missen nog 52 belangrijke en 5 optionele updates.
Zo'n ding gaat het natuurlijk ook om de looks. Pure porno naar mijn meningquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:15 schreef Barcaconia het volgende:
1.70 per liter is ook leuk met een V8 ja.
Ik vond het in de US al verschrikkelijk om zo'n zuipende tractor zonder vermogen te rijden. Afschuwelijke techniek.
In dat geval:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n ding gaat het natuurlijk ook om de looks. Pure porno naar mijn mening
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In dat geval:
http://cgi.ebay.com/RARE-(...)&hash=item53e64751df
roro shipping kost de helft van een container. Kun je beter doen. Moet hij wel lopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
M'n pa wil een willy mb uit de US halen. Als er dan een vette achter past in de container en ik heb het geld op dat moment moet zo'n ding er gewoon komen
Ohw... Wat is er?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef Anne het volgende:
Sorry hoor. Ik ben niet zo vrolijk-vrolijk.
Ook TG hier. Me ziek gelachen om dat afbrekende wiel netquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef Duvel het volgende:
Ik ben TopGear aan het kijken en heb me net rotgelachen om een stuk dat ik al eerder gezien had, maar dat weer leuk was. Geinig toch?
Verder heb ik een chagrijnige poes op de bank zitten, die staart richting krabpaal waar haar broer vredig ligt te slapen. Zij vindt dat het haar plek is, hij vindt dat het zijn plek is. Momenteel heeft hij gewonnen.
Que?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef Anne het volgende:
Sorry hoor. Ik ben niet zo vrolijk-vrolijk.
Wederom het bewijs dat foto's lang niet alles zeggen, zonde; hij zag er zo netjes uit op de foto'squote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:13 schreef Dingest het volgende:
Vanmiddag de 850 in Rotterdam bekeken. Blij dat ik er niet 450 km speciaal op mijn eigen teller bij heb kunnen zetten zeg... Eigenaar zei er vrij weinig verstand van te hebben toen ik het één en ander uitlegde. Ding zag er motorisch prima uit, maar de carrosserie hing al met plamuur en reparatielapjes aan elkaar. Beetje gaan rond prikken; ding was nog door de APK gekomen maar over 2 jaar is hij er geheid net zo erg aan toe als die van mij nu. Dus ik had al besloten dat het niets voor mij was, maar geef ik hem wel het advies dat het ding véél te duur geprijsd was (1650 euro). Zo'n 850 Coach in gerestaureerde staat komt gewoon niet boven de 2000, misschien 2500 euro uit eigenlijk en dit ding was verre van gerestaureerd. Opeens was meneer de oldtimer-expert kennelijk, want hij kon ook wel ff een nieuw laklaagje erover heen leggen en dan kon-ie zelfs wel 4000 vragen![]()
![]()
Ik heb hem succes gewenst daarmee en ben snel verder gegaan![]()
En zijdelings gerelateerd; het is nog niet makkelijk om aan een stel doodgewone kurken te komen voor een outfit. In hobby-speciaalzaken hebben ze die dingen gewoon niet, kwam ik na veel moeite achter. Uiteindelijk maar het restaurant op de hoek binnen gestapt; die hadden een mand vol met die dingen staan
Haiquote:
De prijzen waar de buurman het over had vind ik wel meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:11 schreef Sounddragon het volgende:
Corvette's zijn zelfs in de states haast niet te betalen, en 'even' gaan kijken bij een paar van die dingen daar is meestal makkelijker gezegd als gedaan, want de afstanden zijn daar ietsje anders als hier, maar je hebt er wel een toffe vakantie aan iig![]()
Ben je al op craigslist e.d. aan het winkelen?
Djeez wat een dom wichtquote:
Wat noem jij 'wel meevallen' dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De prijzen waar de buurman het over had vind ik wel meevallen eigenlijk.
Gelukkig hebben we wel onze contacten daar via de honden wereld.
Die hiernaast staan waren 8 a 10k dollar. Zijn niet in perfecte staat, maar ik vind het niet veel geld voor de staat waarin ze verkeren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat noem jij 'wel meevallen' dan?
Nergens last vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:16 schreef Sounddragon het volgende:
Is FOK! bij jullie ook zo traag, of ligt dat aan mij, een post invoeren duurt een eeuwigheid, en ik heb het met 2 verschillende browsers, en andere sites draaien als een tierelier
Nee, ik was gisternacht niet bij DW op bezoekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:05 schreef lipje het volgende:
Kan ik Lexxxxxie in de buurt van Arnhem op de A12 gespot hebben?
quote:
NSFW-gehalte valt wat tegen. Knap gemikt camerawerk,quote:
ok, die kosten dus 10 - 12.000 ¤ voordat ze hier op de weg staan; dat vind ik aardig geld voor een rijdende slurphobbyquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die hiernaast staan waren 8 a 10k dollar. Zijn niet in perfecte staat, maar ik vind het niet veel geld voor de staat waarin ze verkeren.
Da's mooi!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ikkan weer foto's uppen!![]()
![]()
En ik ga kijken hoe ze Audi TT's in elkaar schroeven
geen idee. ik logde altijd op de ftp in via een ip adres, en nu kreeg ik een url waar ik het mee meost proberen, en lukt alles weer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's mooi!Wat was er nou aan de hand ??
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
Zeauw, nieuw rubber onder de twin geschroefd, olie gecheckt, ketting bewerkt met de vetspuitbus, en de tank eraf gehad om mijn TT kabeltje te bevrijden die ergens klem kwam te zitten toen ik hem wilde amputeren![]()
Binnenkort even terug naar de bandenboer om de achterband om te laten draaien op de velg; bandenboer had zijn dag niet vorige week zaterdag geloof ik, maakt voor het rijden geen kont uit, alleen offroad zal de grip wat minder zijn nu, maar dat staat voorlopig niet op de planning
Als je er 2 aan kan schaffen en 1 fatsoenlijk door kan verkopen heb je die van jezelf bijna voor niksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ok, die kosten dus 10 - 12.000 ¤ voordat ze hier op de weg staan; dat vind ik aardig geld voor een rijdende slurphobbyvoordeel is wel dat je redelijk easy je geld ervoor terugkrijgt; blijven gewilde dingen hier in nl
Neequote:
Ja, dat snapte ik welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:03 schreef Sounddragon het volgende:
Nee
[..]
Nee, dat was de voorband, dit is achter, die zat dus ook verkeerd om dus, had ik ook niet gezien
Van wie denk jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:03 schreef BaraCuda het volgende:
boodschappen doen op de motor?![]()
Waar haal je dat idee vandaan?
Die hang je met je slot aan je motor natuurlijk, of je neemt een karretje, dan flikker je hem daarinquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:02 schreef Anne het volgende:
En ik vind het toch maar mooi kut, dat boodschappen doen op de motor, SD.
Ik kan mijn hellum niet kwijt.
Ik neem nooit een karretje, weet je tochhh. Ik probeer spierballen te kweken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die hang je met je slot aan je motor natuurlijk, of je neemt een karretje, dan flikker je hem daarinHebbie nou die hele bult boodschappen op de brommer gedaan? nee toch zeker?
![]()
Bij mij zeurden ze nooitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
En hoe is dat nou? Rijden zonder dat er iemand zit te zeuren over van alles en nog wat?
Cache geleegd, cookies geleegd, tempfiles geleegd, IE geprobeerd (zelfde gezeik), ik weet het niet meer .. ik ga mijn spullen op de motor prakken; ik vind het wel bestquote:Oops! Google Chrome could not connect to forum.fok.nl
Suggestions:
Try reloading: forum.fok.nl/topic/1616215/6/50
Ik zal straks of morgen wel ff kijken of daar niks aan te verbeteren isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij zeurden ze nooit. Wat ik niet mis, zijn die klappen tegen mijn helm.
Voor de rest, ja leuk, maar ik krijg kramp van die koppeling.
Klappen tegen je helm?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij zeurden ze nooit. Wat ik niet mis, zijn die klappen tegen mijn helm.
Voor de rest, ja leuk, maar ik krijg kramp van die koppeling.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zal straks of morgen wel ff kijken of daar niks aan te verbeteren is
Ja. Tok, klap tegen je helm van de instructeur omdat je weer iets doms uit haalde.quote:
Tok, trapje tegen zijn voorwiel als hij naast je staat omdattie je mept, kun je meteen zien hoe je een motor opraaptquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:27 schreef Anne het volgende:
[..]
.
[..]
Ja. Tok, klap tegen je helm van de instructeur omdat je weer iets doms uit haalde.
Volgens mij heb jij ook 1x gezien dat ie me mepte. Vond je dat niet terechtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:51 schreef Sounddragon het volgende:
k werk altijd met Chrome, tot nu toe geen enkel probleem, maar IE doet exact hetzelfde, dus ik geloof niet dat het aan mijn browser
[..]
Tok, trapje tegen zijn voorwiel als hij naast je staat omdattie je mept, kun je meteen zien hoe je een motor opraapt
Ah, bij mij reden ze altijd met de auto erachteraan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:27 schreef Anne het volgende:
[..]
.
[..]
Ja. Tok, klap tegen je helm van de instructeur omdat je weer iets doms uit haalde.
Afstappen en die vent compleet in elkaar trappenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:24 schreef daNpy het volgende:
Bij mij reed de instructeur op eigen motor en tegen mijn helm heeft ie nooit geslagen... waar is dat goed voor
En er keihard op gaan stampen!!!! Whehehequote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Afstappen en die vent compleet in elkaar trappen
Ik had 2 instructeurs. Soms een vent soms een vrouw. Best fijn om 2 meningen te horen eigenlijk.quote:
Met een grapje erbij hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:24 schreef daNpy het volgende:
Bij mij reed de instructeur op eigen motor en tegen mijn helm heeft ie nooit geslagen... waar is dat goed voor
Whehe ja ik heb toch voor deze les betaald.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En er keihard op gaan stampen!!!! Whehehe
Instructeur helemaal flippen natuurlijk. Mijn lijf, wat DOE je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |