quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
ja, had jij anders een nieuwe gemaakt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:42 schreef Dangel het volgende:
en voor deze geniale OP moest het vorige topic volgebaggerd worden?
maak ik een mooie treinen OP, ist weer niet goedquote:
Hij is mooi hoor, de OP.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
maak ik een mooie treinen OP, ist weer niet goed
jokkebrokquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor, de OP.Dank je wel.
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:42 schreef Dangel het volgende:
en voor deze geniale OP moest het vorige topic volgebaggerd worden?
ja, vanmiddag, als ie vol had gezeten nadat we met normaal tempo door zouden posten wel ja....quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja, had jij anders een nieuwe gemaakt?
Oh god, chagrijn, ben je weer ongesteld?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef Dangel het volgende:
[..]
ja, vanmiddag, als ie vol had gezeten nadat we met normaal tempo door zouden posten wel ja....
zeiksnolquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef Dangel het volgende:
[..]
ja, vanmiddag, als ie vol had gezeten nadat we met normaal tempo door zouden posten wel ja....
Ik weet. Maar ik heb alles al wat ik nodig heb, eigenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:04 schreef Barcaconia het volgende:
Motorspullen zijn deze week in de aanbiedieng bij de Lidl, Anne.
nee, door een fout van een collega een uru lang overbodig werk gedaan, en dat ben ik nu aan het ovrdoenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh god, chagrijn, ben je weer ongesteld?
Hondaquote:
Het is een teken, je leven roept om een leven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
foto's uploaden op eigen server lukt niet meer
ik baal er anders behoorlijk vanquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het is een teken, je leven roept om een leven.
hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:07 schreef Sounddragon het volgende:
Hey Lexxxxx, heb je je cookiies en temp files al weggekeild ??
Zo te zien is die hele pagina weg, of iig offline gegooid ofzo.. webmaster contacten, is alles wat je kunt doen denk ik.. mooi kudt.quote:404 - Not Found
The page you are trying to access does not exist.
If this error persists, please contact the website webmaster.
If you are the webmaster of this site make sure that:
You have uploaded correctly your files to the public_html directory which is the web-root of your account;
You have not misspelled the URL. Bear in mind that letters are case sensitive and no blank spaces are recommended;
In case you have applied SEO - SEF URL rewrite rules, make sure you have renamed the htaccess.txt file to .htaccess. If there is already a non-empty .htaccess file, check it and make sure the necessary rules are uncommented
Nee precies. Heb je je provider al gecontact?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ja maar als ik iets upload, zie jij het ook niet![]()
http://www.alexmiedema.com/images/gert zie jij niet, zie ik niet, maar ziet filezilla wel... dan ligt het niet aan mijn browser, dus heeft cookies wissen ook geen nut tcoh
ja, gedaan, die zegt dat het gewoon moet werkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo te zien is die hele pagina weg, of iig offline gegooid ofzo.. webmaster contacten, is alles wat je kunt doen denk ik.. mooi kudt.
ja, dat is de bedoeling ook, als je gewoon naar alexmiedema.com kaal gaat is dat een referrer naar BBquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:37 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kan idd wel in die map gluren zo, en als ik het helemaal terugklik, kom ik op BB uit..
ik zit er over 3 weken 5 jaar tot volle tevredenheid, en heb er iets van 100.000 fotos staan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
weggaan en andere host nemen![]()
Dat ze de kelere krijge vuile laaielichters
Nou, zeg dat tegen hullie. Het werkt gewoon NIET namelijk. En zoeen goeie klant mogen ze best eens serieus nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zit er over 3 weken 5 jaar tot volle tevredenheid, en heb er iets van 100.000 fotos staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |