quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:53 schreef IkHeetJanus het volgende:
[..]
De FOK rambo's zijn ook weer wakker gelukkig
quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:47 schreef IkHeetJanus het volgende:
Goed werk hoor
Gestoord of niet, geloof dat onze jongens er feitelijk niets te zoeken hadden. Maar goed, zal allemaal wel met een sisser aflopen.
Nu niet meteen aan complotten denken. Ze haalden gewoon Nederlandse burgers op waarschijnlijk. Is al een tijdje aan de gang en ik vind dat alleen maar goed.quote:na een mislukte evacuatie
Ow, en nu moeten we ineens wel helpen? En wanneer we helpen en er gaat iets mis hadden we er zeker weer nooit moeten zijn? Zo grappig iedere keer. Wat mij betreft smoren ze daar maar met hun haat tegen Nederland en de blanke mens.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ze hadden toestemming moeten vragen aan het regime in plaats van zo onuitgenodigd die mensen op te pikken. Als men Khadaffi nu eens helpt zijn interne opstand in de kiem te smoren in plaats van hem steeds dwars te zitten (door bijvoorbeeld het onterecht blokkeren van zijn tegoeden) , dan was er geen enkel probleem geweest.
Goederen boeien me niet zo. De mensen wel. Heb oprecht medelijden met de bevolking daar. Je zal maar zo'n para als leider hebben. En dan niet alleen van deze al dan niet demonstratie uitgaand.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:03 schreef Muridae het volgende:
[..]
Nope, de lynx is ook in beslag genomen.
http://www.airliners.net/(...)ry/read.main/132335/
Alsof de gemiddelde bevolking daar überhaupt meer dan een gedachte verspilt aan "Oranda". Dat is ook waarom we nu zo voor lul staan: we wilden meedoen met de grote jongens met een Hele Grote Helikopter met Drie Stoere Strijders en een soeverein land binnenvliegen om eventjes onze burgers te gaan evacueren. Zonder goed plan, inzicht in de situatie of zelfs maar goede bewapening.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Ow, en nu moeten we ineens wel helpen? En wanneer we helpen en er gaat iets mis hadden we er zeker weer nooit moeten zijn? Zo grappig iedere keer. Wat mij betreft smoren ze daar maar met hun haat tegen Nederland en de blanke mens.
...
Dit soort dingen is natuurlijk een kosten-baten analyse. Ze gaan heus niet zomaar een stad binnenvliegen voor 2 simpele burgers. Da's wel even wat anders dan met een Hercules vliegtuig in de woestijn landen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Nu niet meteen aan complotten denken. Ze haalden gewoon Nederlandse burgers op waarschijnlijk. Is al een tijdje aan de gang en ik vind dat alleen maar goed.
Mislukt helaas. Ik vraag mij wel af of we ze levend terug zullen zien, want blijkbaar openen ze daar het vuur op burgers zonder wapens.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:59 schreef Lagrinta het volgende:
Hoor net dat de militairen zondag weer terug zijn. Gaddafi vliegt ook gelijk mee want hij gaat het er eens lekker van nemen met de carnavals in Brabant.
Blackhawk Down?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:02 schreef San_Andreas het volgende:
Srebrenica en nu dit weer. Wat een lulletjes zijn we toch ook
De Engelsen of de amerikanen was dit nooit overkomen.
Ik denk niet dat gelijk schieten in het belang is van de mensen die geëvacueerd moesten wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef San_Andreas het volgende:
ze hadden zeker geen mandaat om te schieten
Nee, dat zou er nog bij moeten komen, dat ze een beetje Libische militairen neerschieten. Dat zou echt hebben geholpenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef San_Andreas het volgende:
ze hadden zeker geen mandaat om te schieten
Je hebt gelijk, ze hadden vlammenwerpers en lucht support moeten hebben. Je laat je toch niet pakken door die fuckin berbers, SLOPENquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:05 schreef karton het volgende:
[..]
Ik denk niet dat gelijk schieten in het belang is van de mensen die geëvacueerd moesten worden
Waar zou je over moeten onderhandelen? Toestemming vragen zal zeker niet gelukt zijn, en was kadaffi alleen gealarmeerd waar hij Nederlandse burgers kon ophalen om ze te gebruiken. Iemand had het over Nederlandse Ambassade. Is die nog wel open? Hoorde kadaffi nl praten over Ambassades en iets over medewerkers vermoord werden door Al_Qaedaquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde bevolking daar überhaupt meer dan een gedachte verspilt aan "Oranda". Dat is ook waarom we nu zo voor lul staan: we wilden meedoen met de grote jongens met een Hele Grote Helikopter met Drie Stoere Strijders en een soeverein land binnenvliegen om eventjes onze burgers te gaan evacueren. Zonder goed plan, inzicht in de situatie of zelfs maar goede bewapening.
En nu mag onze minister president als het oversized schooljongetje wat het is gaan bedelen bij de hoofdmeester Obama of die alsje-alsjeblieeeeft wil helpen met diplomatieke druk aangezien ook Ghadaffi moeite zal hebben Rutte serieus te nemen als gelijkwaardige gesprekspartner om mee te onderhandelen.
Ik geloof nooit dan de Nederlandse regering daarover gaat onderhandelen. Vooral niet de regering die hier nu de dienst uitmaakt. Ik denk dus echt dat ze als schild gebruikt gaan worden en dat achteraf de bataljons eigenlijk voor Al-Qaeda waren en dat hij daar nooit opdracht toe heeft gegeven dus hij is ook slachtoffer. Heb gisteren zijn toespraak (het meeste ) gezien, en ik geloof werkelijk dat er niet mee te onderhandelen valt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Interessant wat Khadaffi nu gaat doen! Hij zal met de gijzelaars zeker wel op de 1 of andere manier zijn voordeel willen doen. Hij is een zeer goed strateeg en zal vast wel een plan hiervoor klaar hebben. Weliicht kan hji afdwingen dat zijn Nederlandse tegoeden weer beschikbaar komen.
Hij hoeft zeker niet te shoppen. Z'n garderobe voldoet ruim.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:02 schreef Muridae het volgende:
[..]
Het zou wel te vet zijn om in een Khadaffi pak te feesten.
Alle landen willen hun eigen missie geheim houden, dan ga je niet even bij je Europese vrienden rond of ze ook iemand van hen mee kunnen nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:09 schreef paddy het volgende:
Achteraf snap ik trouwens niet waarom er geen samenwerking is geweest met Engeland wanneer het toch om maar twee burgers ging
Lul toch niet zo slap man. Een paar jaar geleden zijn een tiental Britse mariniers door de marine van Iran gegijzeld en zijn ze op de nationale TV vernederd. Daarnaast ga je deze actie echt vergelijken met Srebrenica. Wat voor een ITO ben je dan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:02 schreef San_Andreas het volgende:
Srebrenica en nu dit weer. Wat een lulletjes zijn we toch ook
De Engelsen of de amerikanen was dit nooit overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |