Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MPG op 03-03-2011 09:57:30 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Je mag de TT wijzigen hoorquote:
niks mis meequote:Op donderdag 3 maart 2011 03:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry voor de TT mensenMaar ik vond het zooo grappig
quote:Top 100 van woensdag 2 maart 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
06. 285 Whiskers2009
07. 282 Stuart
09. 239 Marijkezwolle
10. 234 LovelyLady
13. 226 Koen66
18. 182 RockNijntje
18. 182 MaleDuck
32. 159 MPG
39. 145 Muck
43. 141 Dr_Flash
78. 106 goldfinger1963
81. 104 wel.o.k
86. 099 TheFamousMan
Whut??quote:Op donderdag 3 maart 2011 05:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
bijna vergeten de cijfers te posten![]()
[..]
Ken je FOK!-klassiekers.quote:
Dan moet je niet miauwenquote:
Wel hoor... Anders altijd bekje dicht, en dat lukt me nietquote:
Succes!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 05:51 schreef Pheno het volgende:
Zo, werkdag nummer 16. Alhoewel, er schijnt toch nog wat misgerekend te zijn, dus misschien moet ik iets langer blijven. Die rekenwonders bij ons ook
Ik heb al voor elkaar dat ik geen nieuwe dingen meer hoef op te pakken. Handig, dan heb ik nog deze week wat te doen en dan is het de kennis (ahum) overdragen
Bij mij is het nog gisteren hoorquote:
Thanks, ik ga de boze drukke snelweg al op. ja, druk, ook om 6 uur. Mafketels in dit land. Vroegah was dat nog niet zo, maar op zich grappig dat je ziet dat de tijden veranderenquote:
Dan is het vrijdag. Bijna weekendquote:
Succes met die ellendequote:Op donderdag 3 maart 2011 05:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thanks, ik ga de boze drukke snelweg al op. ja, druk, ook om 6 uur. Mafketels in dit land. Vroegah was dat nog niet zo, maar op zich grappig dat je ziet dat de tijden veranderen
Bij mij was het om 12 uur gisteravond nog gister, en vanmorgen om 3 vandaagquote:Op donderdag 3 maart 2011 05:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij mij is het nog gisteren hoor
Jeeej!quote:
Weltrusten!quote:Op donderdag 3 maart 2011 05:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het tev roeg voor: Thanks Whsk, truste meis??
trusten whiskersquote:Op donderdag 3 maart 2011 05:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het tev roeg voor: Thanks Whsk, truste meis??
of laatquote:
Vroeg. Op tijd naar t werk, kan ik ook weer op tijd naar huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 06:43 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wat liep mijn wekker op een verkeerd moment af zeg... precies tijdens de ontknoping van mijn spannende droom.
Ah, jij gaat Homefront spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Goedemorgen.
Wat liep mijn wekker op een verkeerd moment af zeg... precies tijdens de ontknoping van mijn spannende droom.
Kijk dat zijn nog eens dromenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:
wokquote:
MDquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
beterschap en geniet van de boullion
![]()
[..]
wok
Goed, lekker rustig op de zaak en dit weekend mn eerste fok meetquote:
mooiquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed, lekker rustig op de zaak en dit weekend mn eerste fok meet
quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:46 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Hou het netjes hier vandaag en tot vanavond
friemelquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:46 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Hou het netjes hier vandaag en tot vanavond
Tja, eens moet de eerste keer zijn, deze is wrs met allemaal vrouwenquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mooi
je eerste fok meet![]()
ik heb er al 3 gehad en 2 minimeets![]()
allemaal bij vrouwen of geliefde
hondaquote:
wokquote:
OKquote:
trustenquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik denk dat ik maar eens ga proberen te slapen
gaat mij niet lukken hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik denk dat ik maar eens ga proberen te slapen
lukt mij hier ook niet echtquote:
Ik ben de tel kwijtgeraakt van het aantal (mini)meets dat ik heb gehadquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mooi
je eerste fok meet![]()
ik heb er al 3 gehad en 2 minimeets![]()
allemaal bij vrouwen of geliefde
ik ooit bijna 1 minimeet gehadquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijtgeraakt van het aantal (mini)meets dat ik heb gehad.
quote:
succes vandaagquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:50 schreef crv het volgende:
vandaag vanuit "huis" werken.
Het is eindelijk gelukt mijn schoonvader naar huis te krijgen. Althans dat moet dus vandaag gaan gebeuren.
dus ga ik richting Duitsland vandaag en mijn vrouw gaat haar vader helpen "ontsnappen"
dank je, zullen het nodig hebbenquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:54 schreef crv het volgende:
[..]
dank je, zullen het nodig hebben![]()
ze wilden hem gister ineens niet "ontslaan" maar pas dinsdag![]()
Reden: zijn marcomar dosering (bloedverdunner) is niet op orde, suiker, etc.
Alsof dat nog enig verschil maakt en de huisarts geeft betere bijstand dan het ziekenhuis
En vrijdag en maandag waren geen handige dagen om het ziekenhuis te verlaten. Lees we kunnen nog extra geld vangen
Goedemorgen.
Ophelia houdt je wel bezig in je dromen he? Is er iets dat je ons moet vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
MPGquote:
Ja, het is echt een kutziekenhuis "geprivatiseerd" dus je ziet wat de "voordelen" zijnquote:
dat heeft muck zelf gedaanquote:
Was een verzoek van muckje. Pm haar anders ff... Ze is vast niet te beroerd om m dan via mail oid te showen...quote:
ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijtgeraakt van het aantal (mini)meets dat ik heb gehad.
nee hoorquote:
ik heb ze gezienquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Was een verzoek van muckje. Pm haar anders ff... Ze is vast niet te beroerd om m dan via mail oid te showen...
opeens maakt geld wel wat uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:59 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, het is echt een kutziekenhuis "geprivatiseerd" dus je ziet wat de "voordelen" zijn
ja en de bahndeling op de afdeling is minimaal want daar lopen te weinig mensen en een deel ook nog gedmotiveerdquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
opeens maakt geld wel wat uit![]()
de meest onzinnige onderzoeken want je weet maar nooit
Ik moest even zoeken, maar gezien nuquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van snorkelmuck
[KSC #2971] En nog een rare TT *O*
jij kan de gewijzigde berichten ook nog zien?quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken, maar gezien nu.
Die dromen staan los van elkaar hoor. Deze vrouwen zagen er ook niet uit als Ophelia. Die was vriendelijk en mager, deze waren zuurpruimen en gezetquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ophelia houdt je wel bezig in je dromen he? Is er iets dat je ons moet vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |