quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wilders is een haat-zaaier. Hij wil alle moslims dood. De PVV moet verboden worden.
Ze hadden al geen meerderheid in de 1e kamer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
grote nederlaag voor de coalitie vandaag... damn
Als hij dat echt wil, stem ik voor 1 keer PVVquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:55 schreef carboni het volgende:
[..]
Geert wil Friesland en Limburg afstoten ??
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:55 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
zo zo, de infantiele moraalridder is binnen!
Dan stem ik direct weer PVVquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:55 schreef carboni het volgende:
[..]
Geert wil Friesland en Limburg afstoten ??
Oh nee, die had ik al op vanwege Geert.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:56 schreef luckass het volgende:
Interview met Job. Ik zet vast mijngezicht op.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Femke van Boer Zoekt Vrouw jaagt hem wel weg met Romke.
En Amsterdam en Rotterdam hebben een grote inpakt op de tussentijdse scores, dat was bij de TK-verkiezingen ook duidelijk te zien, ook als Groningen zometeen komt zal de coalitie wat wegzakken, maar als er dan weer veel andere kleinere gemeentes bijkomen klimmen ze weer op. Al zullen ze die 50% niet gaan halen (wat trouwens nog niet veel zegt over de EK).quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:54 schreef nikk het volgende:
[..]
De VVD gemeenten komen altijd iets later.
Je spamt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wilders is een haat-zaaier. Hij wil alle moslims dood. De PVV moet verboden worden.
Daar gaat ze na vanavond gewoon weer aan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:56 schreef trabant het volgende:
Meneer "schat" Stassen slaat zich voor de kop dat hij die ketting in de keuken heeft losgemaakt.
Dus Geert gaat Nederland teruggeven aan de Nederlanders?quote:
kerel. chill een beetje. laten we het hier gezellig houden.quote:
Yep.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus Geert gaat Nederland teruggeven aan de Nederlanders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |