abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:35:15 #51
212207 Jamiroquai
...Consumers?
pi_93591850
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het staat iedereen vrij om zo'n lijst te maken, maar niet in dit topic. De drugsdiscussie hoort hier niet, en dat soort lijstjes dus ook niet.
Dit is geen discussie :'(

Dit is Marketing, les 1 "Weet wat je verkoopt" :'(

Ik geef het op.
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:38:28 #52
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93592001
Nogmaals, propaganda draait niet om feiten, de waarheid of dat soort dingen. Daarom was de drugsdiscussie ook nutteloos. En daarom concentreer ik me op de propaganda, het wapen van de vijand.

Ik gun iedereen zijn discussie en feiten, maar dat heb IK opgegeven.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93592046
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:28 schreef Jamiroquai het volgende:

[..]

Ik wil ook niet discussiëren.

Ik wil een lijst met voor- en nadelen. Maak/Post zo'n lijst en zet het hier, in deze topic.

Zonder zo'n lijst kan NIEMAND goede, effectieve propaganda maken die mensen raakt waar het hoort.

Snap dat dan. Dit heeft niets meer te maken met de discussie. Zonder zo'n lijst is deze hele topic onzinnig.
Feiten blijken onzinnig.

quote:
6s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:35 schreef El_Matador het volgende:
Propaganda in zowel negatieve als positieve zin is dom, een Westers land onwaardig en zinloos. Beargumenteren waarom iets zo zou zijn is veel nuttiger.
Alleen het paddo-verbod al leert toch wel dat feiten er simpelweg niet toe doen?

[ Bericht 27% gewijzigd door Xa1pt op 03-03-2011 15:00:52 ]
pi_93592761
Heel goed topic dit, vernieuwend idee ^O^ Had er zelf niet eens aan gedacht eigenlijk.

heb alleen weinig toe te voegen op dit moment -O-

[ Bericht 2% gewijzigd door julian6 op 03-03-2011 15:05:22 ]
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:06:57 #55
pi_93593150
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:56 schreef julian6 het volgende:
Heel goed topic dit, vernieuwend idee ^O^ Had er zelf niet eens aan gedacht eigenlijk.

heb alleen weinig toe te voegen op dit moment -O-
Ik weet het, propaganda is makkelijk te onderscheiden en weerstaan als verstandig mens, er zelf gebruik van maken is andere koek. Maar het begin is er :Y

Ik heb Houniet een PM gestuurd, ik hoop dat hij mensen in UVT kan aanmoedigen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_93593560
Haha brilliant idee

wellicht een idee om behalve mensen uit UVT te halen, ook eens te polsen op www.drugsforum.nl
Daar vind je vast wel wat mensen die hier ook verder over hebben nagedacht

wellicht dat je kunt denken aan een soort viral commercial achtige boodschap?
Mensen prijzen iets aan, geven aan dat het geweldig is (gooi er zinnen in als: 'without this i never would've become a CEO' en andere overdrijvingen - zijn het wel overdrijvingen? :)) en dan aan het einde blijkt dat het om drugs te gaan..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:22:11 #57
pi_93593692
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:18 schreef Boswachtertje het volgende:
Haha brilliant idee

wellicht een idee om behalve mensen uit UVT te halen, ook eens te polsen op www.drugsforum.nl
Daar vind je vast wel wat mensen die hier ook verder over hebben nagedacht
Ik weet niet of het netjes is om daar een Fok!-topic te spammen :P Maar misschien dat iemand die daar regelmatig komt een vergelijkbare actie kan starten. Ik ben niet tegen samenwerking, maar ik heet geen Danny :@
quote:
wellicht dat je kunt denken aan een soort viral commercial achtige boodschap?
Mensen prijzen iets aan, geven aan dat het geweldig is (gooi er zinnen in als: 'without this i never would've become a CEO' en andere overdrijvingen - zijn het wel overdrijvingen? :)) en dan aan het einde blijkt dat het om drugs te gaan..
Jep, dat is een goeie. :Y
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:26:37 #58
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93593844
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nogmaals, propaganda draait niet om feiten, de waarheid of dat soort dingen. Daarom was de drugsdiscussie ook nutteloos. En daarom concentreer ik me op de propaganda, het wapen van de vijand.

Ik gun iedereen zijn discussie en feiten, maar dat heb IK opgegeven.
Ik ben het toch deels met hem eens. Het is ook vrij makkelijk om dat in de propaganda te verwerken. Voor elke 20 drugsgebruikers die je positief benadrukt laat je 1 iemand zien die er niet mee kan omgaan.
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:31:36 #59
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93594041
Allemaal waar wat er gezegd is maar feit is ook dat er genoeg mensen ook ongelukkig zijn zonder drugs te gebruiken. Geen drugs gebruiken maakt je niet per se gelukkig. Zo kan sporadisch drugsgebruik goedgepraat worden. Zolang het geen effect heeft op je ambitie- en werkniveau.. Helaas behoort dit privilige toe aan weinig mensen en vaak de mensen die niet het hardst schreeuwen dat drugs goed zijn en dat ze zonder kunnen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:33:30 #60
pi_93594117
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:31 schreef Mishu het volgende:
Allemaal waar wat er gezegd is maar feit is ook dat er genoeg mensen ook ongelukkig zijn zonder drugs te gebruiken. Geen drugs gebruiken maakt je niet per se gelukkig. Zo kan sporadisch drugsgebruik goedgepraat worden. Zolang het geen effect heeft op je ambitie- en werkniveau.. Helaas behoort dit privilige toe aan weinig mensen en vaak de mensen die niet het hardst schreeuwen dat drugs goed zijn en dat ze zonder kunnen.
Sorry, maar je bent off-topic. :)

Propaganda mensen! *O*
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:33:58 #61
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93594131
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:31 schreef Mishu het volgende:
Allemaal waar wat er gezegd is maar feit is ook dat er genoeg mensen ook ongelukkig zijn zonder drugs te gebruiken. Geen drugs gebruiken maakt je niet per se gelukkig. Zo kan sporadisch drugsgebruik goedgepraat worden. Zolang het geen effect heeft op je ambitie- en werkniveau..
Als je het goed doet heeft het juist een positief effect op je ambitie- en werkniveau. Even overal tussenuit om vervolgens weer hard aan de slag te kunnen. Dit mag ook wel benadrukt worden vind ik.

quote:
Helaas behoort dit privilige toe aan weinig mensen en vaak de mensen die niet het hardst schreeuwen dat drugs goed zijn en dat ze zonder kunnen.
Cocaine is anders best populair onder de toplaag (qua inkomen) van de bevolking. :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:35:23 #62
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93594188
De meesten van die mensen lopen uiteindelijk tegen een muur en regelmatig zelf- en gezinsvernieling op. Als het al dan niet de persoonlijkheid aantast. Je bent jezelf wel definitief kwijt.
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:36:17 #63
pi_93594230
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:35 schreef Mishu het volgende:
De meesten van die mensen lopen uiteindelijk tegen een muur en regelmatig zelf- en gezinsvernieling op. Als het al dan niet de persoonlijkheid aantast. Je bent jezelf wel definitief kwijt.
Je bent nog steeds off-topic. De "discussie" kan in een ander topic.

Ik ga weer TR-ren.
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:36:58 #64
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93594255
Haha papierversnipperaar voelt zich niet gerespecteerd als TS :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:37:22 #65
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93594270
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:35 schreef Mishu het volgende:
Off-topic en onwaar. Als je hier serieus over wil discussieren open je maar een ander topic, alleen uiteindelijk gaan na talloze argumenten de leden van de anti-drugsmaffia nog steeds niet overtuigd zijn.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Sorry, maar je bent off-topic. :)

Propaganda mensen! *O*
Een reclame waarin er wordt gepraat over een soort instant vakantie en op het laatste moment blijkt het bijvoorbeeld LSD te zijn. Dan zie je iemand die praat over dat hij een burn-out had, hij kon het allemaal niet aan, moest er even tussenuit, maar ze konden hem niet missen dus een sabatical was geen optie. LSD dan maar. *O*
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:38:32 #66
pi_93594310
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:36 schreef Mishu het volgende:
Haha papierversnipperaar voelt zich niet gerespecteerd als TS :P
Ik vind het zelf ook moeilijk om de discussie los te laten, maar het kan niet anders. Sorry hoor, niet slecht bedoeld. ;)
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:49:46 #67
pi_93594750
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:37 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

Een reclame waarin er wordt gepraat over een soort instant vakantie en op het laatste moment blijkt het bijvoorbeeld LSD te zijn. Dan zie je iemand die praat over dat hij een burn-out had, hij kon het allemaal niet aan, moest er even tussenuit, maar ze konden hem niet missen dus een sabatical was geen optie. LSD dan maar. *O*
Een "Gezonde en gelukkige mensen" filmpje, waarin na verloop van tijd blijkt dat ze genieten van drugs. Misschien kunnen we inspiratie halen uit pro-religie filmpjes.
pi_93595199
Of we filmen gewoon die maagden die bij volle maan door de hennepvelden rennen zodat de hash die ik rook van hun bezwete naakte lijven kan worden geschraapt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:14:07 #69
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93595685
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:18 schreef Boswachtertje het volgende: 'without this i never would've become a CEO' en andere overdrijvingen - zijn het wel overdrijvingen? :)) en dan aan het einde blijkt dat het om drugs te gaan..
Hier zeg je wat. ik ben dan geen CEO oid :P, maar ik vind van mezelf dat ik al redelijk wat voor elkaar heb gekregen. Of het te danken is aan druggebruik weet ik niet (ik gebruik naast alcohol sowieso amper), maar het heeft mijn horizon zeker verruimd.
Zoals in het filmpje van George Carlin eerder in dit topic hebben met name paddo's mijn waarden veranderd achteraf gezien en die waarden hebben mij gebracht waar ik ben.

Maar ik vertel allang iedereen die het wil weten in real-life (zeker buitenlanders) over mijn goede ervaringen met drugs. Ik merk dat dat effect heeft, omdat ik schijnbaar overkom als een evenwichtig en intelligent persoon. Dat is mijn bijdrage :P
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_93596181
quote:
19s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef kingmob het volgende:
Hier zeg je wat. ik ben dan geen CEO oid :P, maar ik vind van mezelf dat ik al redelijk wat voor elkaar heb gekregen. Of het te danken is aan druggebruik weet ik niet (ik gebruik naast alcohol sowieso amper), maar het heeft mijn horizon zeker verruimd.
Zoals in het filmpje van George Carlin eerder in dit topic hebben met name paddo's mijn waarden veranderd achteraf gezien en die waarden hebben mij gebracht waar ik ben.

Maar ik vertel allang iedereen die het wil weten in real-life (zeker buitenlanders) over mijn goede ervaringen met drugs. Ik merk dat dat effect heeft, omdat ik schijnbaar overkom als een evenwichtig en intelligent persoon. Dat is mijn bijdrage :P
hehe.. ik ben bang dat de mensen in mijn omgeving het bij mij iets sneller met een korreltje zout zullen nemen, daar ik niet altijd even mainstream gedachten uitstrooi over de menigte :P
Maar wat betreft drugs ben ik altijd geneigd om de discussie te voeren en dan de vraag neer te leggen: maar wat nou als het gevoel dat ik of anderen ervaren daadwerkelijk iets bijdraagt aan het welzijn en geluk?
Tis eigenlijk heel simpel.. je moet er mee leren omgaan, anders wordt je uiteindelijk afhankelijk van en slaaf van de drug (welke dat ook is, of het nou sporten is of 'echte drugs' zijn)
Kun je er mee omgaan.. dan is het idd een hele mooie horizonverbreder. Ik heb iig bij mezelf gemerkt dat ik mede door de drugs kritisch naar mezelf heb durven kijken, inclusief het drugsgebruik. Of ik daar anders ook zo tegen aan was gelopen.. ik betwijfel het.. maar die vraag is eigenlijk irrelevant geworden :)
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_93597159
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Of we filmen gewoon die maagden die bij volle maan door de hennepvelden rennen zodat de hash die ik rook van hun bezwete naakte lijven kan worden geschraapt.
Dat spul zou ik duidelijk roken :@
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_93597185
Ik weet niet of jullie de serie Fringe kennen?
Hier in zit een soort mad scientist die op een wetenschappelijk en realistisch niveau best wel goede dingen zegt.
Descending into the abyss.
pi_93597290
"Door paddo's heb ik klassieke muziek ontdekt."

"Eenheid met het universum verpakt in een paddestoel."

Een paar mooie slogans.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_93597344
quote:
19s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ik ben het haast nooit met eeuwige clinchligger kingmob eens, maar bij deze post sluit ik me graag 100.000% van harte aan. O+

Wiet (creativiteit, relaxeder over dingen nadenken, veel meer reflectie en dus dieper op dingen in kunnen gaan), paddo's (existientiele zaken, wat is belangrijk in het leven en wat niet) en XTC (gevoelens van verbondenheid, liefde en gewoon keihard genieten) hebben mijn leven ten positieve veranderd en dat zie ik met name terug in mijn werk, waar ik het ook "prima voor elkaar" heb.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 3 maart 2011 @ 17:03:14 #75
pi_93597644
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:55 schreef El_Matador het volgende:

Wiet (creativiteit, relaxeder over dingen nadenken, veel meer reflectie en dus dieper op dingen in kunnen gaan), paddo's (existientiele zaken, wat is belangrijk in het leven en wat niet) en XTC (gevoelens van verbondenheid, liefde en gewoon keihard genieten) hebben mijn leven ten positieve veranderd en dat zie ik met name terug in mijn werk, waar ik het ook "prima voor elkaar" heb.
Precies. We worden belazerd met verdovende drugs die ons agressief, passief en volgzaam maken (alcohol, anti-depressieva en religie). De positieve drugs zijn verboden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')