Goed antwoord, hunnie doen het ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef Plasterk het volgende:
[..]
en hoe komt dat denk je?
Ik zeg een Toivonen, Suarez en een Bossen
Ruiz is naar mijn mening de meest sportieve speler van de eredivisie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze halen die Zuid-Amerikanen niet voor niets
Hij zit toch in de Mickey Mouse competitie?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker terug naar de micky mouse competitie Yanko, zouden de goals daar 21 meter breed zijn? Hij mikt altijd 3 meter langs..
Rosales niet, en Ruiz is Midden-Amerikaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:32 schreef Silv het volgende:
[..]
Ruiz is naar mijn mening de meest sportieve speler van de eredivisie.
Kut, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Rosales niet, en Ruiz is Midden-Amerikaan
Als het tussen ajax en twente gaat zie ik liever ajax winnen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:27 schreef Geo3kant het volgende:
Of het nu RKC of Twente is, Ajax moet verliezen
Ben jij ook boos, of enkel teleurgesteld beste Paul?quote:
Twente heeft gewoon altijd geluk met de scheidsquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef Plasterk het volgende:
Ik dacht dat FC Utrecht Cupfighters waren.
IK BEN NET ZO BOOS ALS JANTJE WOUTERS HOOR JE MEquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Ben jij ook boos, of enkel teleurgesteld beste Paul?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Twente heeft gewoon altijd geluk met de scheids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |