Omdat deze mensen uit een stad geëvacueerd werden, en de britten middenin de woestijn mensen evacueerden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef Zapato het volgende:
[..]
Mijn oom, die bij BuZa werkt, kraakte Rosenthal gister nog even goed af - een onbenul volgens hem. Aan de andere kant wel prima dat het Nederlandse leger mensen evacueert, maar hoe kan het nou dat de Britten in het geheim honderdvijftig man daar weghalen, en dat wij gepakt worden als we drie mensen willen evacueren?
Lekker babbelen met koffie er bij terwijl G Tripoli afslacht? Dat kunnen alleen politici bedenken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Leuk maar is dat uberhoupt een vruchtbaar idee, denk dat velen libiers niet zitten te wachten op een andere gek.
muziekje erbij....Zenga! Zenga? ........quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lekker babbelen met koffie er bij terwijl G Tripoli afslacht? Dat kunnen alleen politici bedenken.
Welke vlag voeren ze daar tegenwoordig?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef Janena het volgende:
Voor zover ik het begrepen heb is de Libische ambassade in Den Haag nog los Houda...maar ik weet het niet zeker.
Paar danseresjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
muziekje erbij....Zenga! Zenga? ........
de oude en een groene , oude is van voor gadaffi en groen is van gadaffiquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke vlag voeren ze daar tegenwoordig?
Vandaar dus. Vond het al opvallend. Toch klasse dat ze het proberen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:44 schreef t-8one het volgende:
[..]
Omdat deze mensen uit een stad geëvacueerd werden, en de britten middenin de woestijn mensen evacueerden.
oh sorry had die vraag maar half gelezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:59 schreef houda het volgende:
oh echt joh? Hebben ze nu 2 vlaggen hangen??
Zeker klasse dat het geprobeerd wordt, maar NL zit nu wel in een lastige situatie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:59 schreef Zapato het volgende:
[..]
Vandaar dus. Vond het al opvallend. Toch klasse dat ze het proberen!
Ah. Dus er is geen enkele reden waarom zo'n revolutie in Nederland niet mogelijk zou zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef truepositive het volgende:
[..]
http://globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=23474
Geeft niks hoor, het is moeilijk bij te houden hier allemaal vind ik, haha..quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
oh sorry had die vraag maar half gelezen
Wie zijn deze Nederlandse burgers die met een helikopter geëvacueerd moesten worden?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:44 schreef t-8one het volgende:
[..]
Omdat deze mensen uit een stad geëvacueerd werden, en de britten middenin de woestijn mensen evacueerden.
Kijk! Infiltreren en zo. Hoe lang was die daar mee bezig? Afgelopen dagen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:02 schreef houda het volgende:
Ik hoorde trouwens van mijn man dat een manager hier in een hotel alle camera's en video en foto materiaal heeft afgepakt van ALLE media die in het hotel verbleven!!!!!!
Het bleek een undercover pro kadaffi te zijn!!!!!! Hij is betrapt en is nu gevangen gezet!!!
Ze weten niet of het bij Khadaffi is aangekomen!
daar waren gisteren inderdaad wat tweets van , dus het was echt waar, kwam nogal vaag over in de tweets (vermoedens). Vreemd omdat gadaffi zelf heeft gevraagt om journalistenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:02 schreef houda het volgende:
Ik hoorde trouwens van mijn man dat een manager hier in een hotel alle camera's en video en foto materiaal heeft afgepakt van ALLE media die in het hotel verbleven!!!!!!
Het bleek een undercover pro kadaffi te zijn!!!!!! Hij is betrapt en is nu gevangen gezet!!!
Ze weten niet of het bij Khadaffi is aangekomen!
Die Tweets gingen over Tripoli dacht ik?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
daar waren gisteren inderdaad wat tweets van , dus het was echt waar, kwam nogal vaag over in de tweets (vermoedens). Vreemd omdat gadaffi zelf heeft gevraagt om journalisten
rare voorstelling heb jij van nederland art 6 opium wet en een anonime melding zijn genoeg om binnen te vallen in nederland, maar terrorisme is engquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef Hoogheid het volgende:
Wat een klunzen zegDan ben je echt een drol als je dit laat gebeuren. Voor elke actie moet altijd 6 keer toestemming worden gevraagd, voordat de politie hier in Nederland bij iemand naar binnen wilt stormen zetten ze eerst 20 snipers, 6 helikopters, 300 agenten en 2 tanks voor de deur, maar in Libië landen ze wel effe op een plein en worden ze overmeesterd door een stel halve tammen met proppenschieters
Wat slecht.. Ik ken de situatie niet, maar zo op het eerste gezicht is dit een dikke faal van het leger.
lol dat is gewoon landbouwquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:04 schreef Muridae het volgende:
[..]
Wie zijn deze Nederlandse burgers die met een helikopter geëvacueerd moesten worden?
Shell employees? als ik Google maps erbij pak zie ik best veel gas/olie reservoirs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |