Toch maar trouwen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik dan eerst?Maar dan handje contantje, anders word ik gekort
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING WORDT BEKNOTDOOD AAN KOEN66
Ik had Bea gevraagd of ik met meer dan 1 persoon mocht trouwenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je het woordje 'wilde' gebruikt
Ik moest rechts stemmen, linker hokje was bezet.quote:
Wat zei Cupido over hun twee?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BanaanvraagJij wilt zowel Toek als Koen dood hebben?
Ehm, je hebt vrijheid van meningsuiting en mensen dood willen makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, hij mag willen wat ie wil
Zullen we daar eens over gaan discussieren? Waarom dat dat niet mag? Waarom mogen homo's wel trouwen, maar mag ik niet met meer dan 1 persoon trouwen? Stomme gristelijke normen en waarden in dit landquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had Bea gevraagd of ik met meer dan 1 persoon mocht trouwen
Precies, ik sloeg het hele proces van fout gaan maar even over, voor het gemakquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je discussieert maar een eind weg, maar om een of andere reden gaat dat hier altijd fout
Nee hoor, er werd gewoon naar een partij gevraagd, dat impliceert niet dat er ook gediscussieerd moet wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je discussieert maar een eind weg, maar om een of andere reden gaat dat hier altijd fout
had ik die macht maar. Had half fok even zonder ADSL gezetenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik moest rechts stemmen, linker hokje was bezet.
Vanmiddag ging het anders ook goed hoor!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als iemand roept dat ie PVV gestemd heeft lokt dat geheid weer reacties uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, er werd gewoon naar een partij gevraagd, dat impliceert niet dat er ook gediscussieerd moet worden
weet ik niet, ik sliepquote:
Is er een storing in een deel van Zandvoort? Mijn ouders hebben geen Internetplusbellen meerquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
had ik die macht maar. Had half fok even zonder ADSL gezeten
Da's waar jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, je hebt vrijheid van meningsuiting en mensen dood willen maken
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zullen we daar eens over gaan discussieren? Waarom dat dat niet mag? Waarom mogen homo's wel trouwen, maar mag ik niet met meer dan 1 persoon trouwen? Stomme gristelijke normen en waarden in dit land
centrum democratenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als iemand roept dat ie PVV gestemd heeft lokt dat geheid weer reacties uit
Ik heb in het linkerhokje met mijn rechterhand een stem twee stemmen uitgebracht op een linkse partij die ook nog eens links op het stembiljet stond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik moest rechts stemmen, linker hokje was bezet.
Ja, of nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eerder medelijden wegens het lidmaatschap van de familie Tokkiequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
PVV moet je niet stemmen man, dat doen er al genoegquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goede samenvattingquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaStomme kortzichtige idioten
PvdD danquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PVV moet je niet stemmen man, dat doen er al genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |