quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef hornage het volgende:
Batman Begins
Batman - Dark Knight
Equilibrium
American Psycho
The Machinist
300 to Yuma
Terminator Salvation
The Prestige
en dan.....
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef lamers het volgende:
Batman Begins
Dark Knight
Reign of Fire
The Machinist
Terminator Salvation
The Fighter
American Psycho
The Prestige
Shaft
Equilibrum
Goed dat jij het zegt nu verdien je het punt helemaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:07 schreef Asap het volgende:
Vergeet je eigenlijk nog Tommy Lee Jones...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:41 schreef Michelangelo2 het volgende:
Clint Eastwood
Tom Hanks
Richard Dreyfuss
etc.
twee antwoorden in 1 post ...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef Michelangelo2 het volgende:
Milos Forman
One Flew Over the Cuckoo's Nest
Amadeus
En Amadeus is de film die ik zoekquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef Michelangelo2 het volgende:
Dat mocht toch of niet>?
Amadeus doe ik dan, aangezien OFOtCN me onwaarschijnlijk lijkt met deze initialen.
Ook nietquote:
Ja dat is hem...mijn broertje vind die film goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh... ik zou zweren dat ik White Chicks had geschreven
Hij lijkt niet alleen slecht...hij is ook slechtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die film lijkt me zo slecht dat ik het nooit heb aangedurft om hem uberhaupt te kijken
Sands+1quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef Sands het volgende:
Maarja zal wel die kant zijn >
Dus Harrison Ford
Ja dat is het bekendste nummerquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb zelden minder idee dan nu
Beauty and the Beast?
Amen.quote:
Waar komt al die Disney haat toch vandaan...??quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:43 schreef Doff het volgende:
[..]
Amen.
Ik dacht, ik wacht die vraag van Sands nog even af. Maar ik ga lekker mijn bed in, lezen.
Uhm...als je een video op youtube neerzet en dan hier post dan welquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:47 schreef tombolafan het volgende:
Bonjour? Denk aan personage
Le diner?
Gaston?
Ik kan ze zo zingen in het Nederlands, telt dat ook?
Mmmmm, Belle dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Waar komt al die Disney haat toch vandaan...??
[..]
Uhm...als je een video op youtube neerzet en dan hier post dan wel![]()
Belle kloptquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmmm, Belle dan?
En dat gaat hem niet worden
Zijn er echt maar 7 liedjes?
Sinds 2002 is er een liedje bijgekomen en die komt tussen dat ze lijken verliefd te worden en die dans op de main song Beauty and the Beastquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Even op een rij dan:
Belle
Gaston
Beauty and the Beast
nog drie...
"kom erbij"
dat liedje dat ze verliefd lijken te worden
dat liedje dat de dorpelingen naar het kasteel gaan
???
Vet moeilijk
Oh, die heb ik 1x gezien denk ik, zingen die kast enzo dan niet dat ze weer mens willen worden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Sinds 2002 is er een liedje bijgekomen en die komt tussen dat ze lijken verliefd te worden en die dans op de main song Beauty and the Beast
Ja dan willen ze "weer mens" zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, die heb ik 1x gezien denk ik, zingen die kast enzo dan niet dat ze weer mens willen worden?Maar goed, volgens mij ook alleen in het Nederlands gezien, dus dat schiet niet op
Ik geef het op
Ja Human againquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef wyccie het volgende:
Human again?
Ik heb vroeger een stickeralbum gehad van Belle en het Beest. De roos onder de glazen stolp vond ik heel mooi.
Dat is het enige wat ik ermee heb.
Die had ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef wyccie het volgende:
Human again?
Ik heb vroeger een stickeralbum gehad van Belle en het Beest. De roos onder de glazen stolp vond ik heel mooi.
Dat is het enige wat ik ermee heb.
Hoezo grafvraagquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:14 schreef Robby87 het volgende:
Wat een grafvraag, Sands hoe loop je daar toch warm voor als jonge god?
Nee, maar óf je heb de liedjes voor de film gemaakt óf je heb de film 100x gezien om alle liedjes te weten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:43 schreef Dopekoe het volgende:
En daarnaast is er niets mis met Belle en het Beest
Deze vraag had ik 15 jaar terug gewetenquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, maar óf je heb de liedjes voor de film gemaakt óf je heb de film 100x gezien om alle liedjes te weten.
Het is toch filmtrivia?quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:43 schreef Dopekoe het volgende:
Het is niet echt een FMT vraag moet ik zeggen....
Op zich wel maar om alle liedjes bij naam te weten moet je je toch vooral interesseren in muziek en tot het laatst de aftiteling weten...quote:
De film heeft er ook oscars voor gewonnen (Best muziek, meerdere liedjes genomineerd daarom ook de vraagquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Op zich wel maar om alle liedjes bij naam te weten moet je je toch vooral interesseren in muziek en tot het laatst de aftiteling weten...
Patch zou hem zo opratelen maar veel anderen niet denk ik....
Die!quote:
Allemaal goed!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef Patch het volgende:
George Takei, maar ik herken 'm niet op de foto.
Zie ik ook een Peter Stormare?
En een Jonathan Pryce?
Owjahquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef Sands het volgende:
Bedoelde nog steeds die aziaatdie heeft Sulu gespeeld
Die oudere dude....wist ik het niet eens
Mee eens soms zie je het meteen en de andere keer heb je geen ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:54 schreef Dopekoe het volgende:
Echt, je moet maar net op de namen komen
Ik dacht van beide eigenlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef Sands het volgende:
American Gangster is toch van Ridley Scott?
Niet zo. Er vanuit gaande dat MS goed is. Gwen Stefani (GS) heeft een klein rolletje in The Aviator. Maar dat was het dan ook wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:54 schreef Doff het volgende:
Een LEUKE vraag s.v.p., Hulkio. Als je zeker van je zaak bent, tenminste.
Helaasquote:
Neen, alleen Denzel is goedquote:
American Gangsterquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:12 schreef Patch het volgende:
Het was Carbon Copy.
Doe maar 8 films met Denzel aub.
Ssst niet naar de titel kijken en hij is toch niet opzoekbaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:27 schreef Dopekoe het volgende:
Het is jongetje ipv jongentje![]()
/ontopic
A.I.
Kan het niet missenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ssst niet naar de titel kijken en hij is toch niet opzoekbaar
Ja wacht bij het erover heen gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:29 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kan het niet missen
Titel wordt standaard weergegven in het plaatje bij mij
quote:
Allebei neequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef Hulkio het volgende:
Volgens mij heb ik de film wel kortgeleden gezien.... Reservation Road?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:42 schreef Asap het volgende:
Of moet dat een jonge flashback Ashton Kutcher voor stellen?
Jup dat is hemquote:
jawel!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:22 schreef Hulkio het volgende:
Sarah Polley
Away from Her
Secret life of words
De titels zijn goed. Ben op zoek naar een andere link (al is deze ook aardig gevondenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Django
Reservoir Dogs
Tarantino in Miike's Sukiyaki Western Django
Nope, maar je zit wel behoorlijk in de goede richting. De namen heeft Tarantino gejat uit The Taking of Pelham One Two Three (1974).quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Er is ook een Mr. Blonde in Django die ik me niet kan herinneren?
Specifieker!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het gejat van Tarantino is niet bij te houden
De martelscene?
Rango zou een afgeleide kunnen zijn van Django en misschien heeft dat ook iets met Reservoir dogs te makenquote:
Flits+1 Zal hem straks meenemen in de stand als de huidige vraag beantwoord is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef Flitspaal het volgende:
Sin Nombre
Hele matige verbinding hier vandaag.
InTrePidIvity +1quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
David Spade.
Tommy Boy en Black Sheep.
quote:
Goed genoeg dus!quote:(accidental opiate/cocaine intoxication and coronary atherosclerosis)
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de drang om iets geks te roepen: Planet of the Apes?
Ik snap je gok, maar nee.quote:
Héél warmquote:
Dat is 'umquote:
Potret van Anton Mussert is een docu, en RoboCop 2 is door iemand anders geregisseerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:18 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hollow Man
Robocop
Turks Fruit
Soldaat van Oranje
STarship Troopers
Total Recall
Robocop 2
Zwartboek
Portret van Anton Mussert
Showgirls
Basic Instinct
Klopt helemaal. In de volksmond zeg je eigenlijk niet zo snel: ik heb een goede/slechte film gezien, als het een docu is. Een docu wordt snel gezien als een apart soort genre in de filmwereld. Dus vandaar dat ik docu's uitsloot. Volgende keer misschien dit bij de vraag vermelden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef Michelangelo2 het volgende:
Volgens mij is een documentaire gewoon een filmgenre, maarja
Ben ik niet mee eensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef Michelangelo2 het volgende:
Volgens mij is een documentaire gewoon een filmgenre, maarja
Had al zo'n idee dat het te makkelijk zal zijnquote:
Om 10 over half 1 's nachts?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:39 schreef Robby87 het volgende:
Waar staat de afkorting WALL-E voor uit de gelijknamige animatiefilm?
Ik reken 4/5 van de letters als een goed antwoord.
ZVJZ?=VMR!, ik verreken de punter later, moet nu weg!
ZVJZ?=VMR! betekent toch dat diegene die de vraag zeker weet zelf een nieuwe vraag mag beginnen? of doelde je op dat ik weg moet? zo ja: ik ga slapen!quote:
Ik doelde op dat je weg moestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
ZVJZ?=VMR! betekent toch dat diegene die de vraag zeker weet zelf een nieuwe vraag mag beginnen? of doelde je op dat ik weg moet? zo ja: ik ga slapen!
nog 3quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:10 schreef picodealion het volgende:
Rush Hour(Niet de juiste)
Last House on the Left
The Island
Dreamcatcher
Telephone Booth(Niet de juiste titel)
The Tourist
Flight Plan
48 Hours
Open Water
En wat gokjes:
The Glass House
Travel Agency
Airplane
Traffic
Nog 1quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:11 schreef Gillingham het volgende:
Rushour(Niet de juiste)
Valentine's Day
The Island
Phone Boot
The Tourist?
The Road?
Flight Plan?
Airplane
Open Water?
Traffic
Goed ingekoptquote:
Ik ben ook 100% zeker van mijn Wall-E-antwoordquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:03 schreef Dopekoe het volgende:
Omdat ik 100 % zeker ben van mijn antwoord
Die is ook 100 % goed, maar ging van de Engelse versie uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben ook 100% zeker van mijn Wall-E-antwoord
Als iemand het moeten weten, ben jij het welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben ook 100% zeker van mijn Wall-E-antwoord
Typevoutjes kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:30 schreef picodealion het volgende:
Telephone Booth is niet goed maar Phone Boot wel? Als je dan toch mierenneukt doe het dan goed,.
Dopekoe +1quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:34 schreef Dopekoe het volgende:
Rush Hour
Rush Hour 2
Rush Hour 3
Who am i?
The medallion
The tuxedo
Around the world in 80 days
the karate kid
Kung Fu panda
Shanghai Nights
Shanghai Noon
ShaoliN +1quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:43 schreef ShaoliN het volgende:
Obi Wan Kenobi
Master Windu
Yoda
Padme
Anakin Skywalker
Qui Gonn Jinn
R2D2
3-CPO
Jar Jar Brinks
Darth Maul
Nog 2 films van die acteur die Darth Maul speelt ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:52 schreef ShaoliN het volgende:
De naam van de acteur die Darth Maul speelt, of nog 2 films.
X-men?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:01 schreef ShaoliN het volgende:
1 van zijn andere characters heet Toad, en 1 heet Snake eyes.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
X-menEn dan ook X-men: the last stand?
X-Men Is goed en GI Joe is goed. Hornage +1quote:
Ray Parks.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:10 schreef Dopekoe het volgende:
Die karakters ken ik wel, maar die acteur niet echt verder
Ik ben ook vooral boos op mezelfquote:
En de ex van Carice van Houtenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:17 schreef Gillingham het volgende:
Die kerel van Das Leben Das Anderen en Zwartboek.
Gisteren Das Leben Der Anderen voor een deel gezien, viel in slaap verdorie!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En de ex van Carice van Houten
Sabastian Koch
Dat effect hebben duitse films op mij nou ook altijdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Gisteren Das Leben Der Anderen voor een deel gezien, viel in slaap verdorie!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Gisteren Das Leben Der Anderen voor een deel gezien, viel in slaap verdorie!
Too goddamn easyquote:
Je was goed genoeg in de buurtquote:
Voor mij wel, ID4 staat al bijna 15 jaar in mijn top 10quote:
Beste B-film ooitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:40 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Voor mij wel, ID4 staat al bijna 15 jaar in mijn top 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |