Ja dat is het bekendste nummerquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb zelden minder idee dan nu
Beauty and the Beast?
Amen.quote:
Waar komt al die Disney haat toch vandaan...??quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:43 schreef Doff het volgende:
[..]
Amen.
Ik dacht, ik wacht die vraag van Sands nog even af. Maar ik ga lekker mijn bed in, lezen.
Uhm...als je een video op youtube neerzet en dan hier post dan welquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:47 schreef tombolafan het volgende:
Bonjour? Denk aan personage
Le diner?
Gaston?
Ik kan ze zo zingen in het Nederlands, telt dat ook?
Mmmmm, Belle dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Waar komt al die Disney haat toch vandaan...??
[..]
Uhm...als je een video op youtube neerzet en dan hier post dan wel![]()
Belle kloptquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmmm, Belle dan?
En dat gaat hem niet worden
Zijn er echt maar 7 liedjes?
Sinds 2002 is er een liedje bijgekomen en die komt tussen dat ze lijken verliefd te worden en die dans op de main song Beauty and the Beastquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Even op een rij dan:
Belle
Gaston
Beauty and the Beast
nog drie...
"kom erbij"
dat liedje dat ze verliefd lijken te worden
dat liedje dat de dorpelingen naar het kasteel gaan
???
Vet moeilijk
Oh, die heb ik 1x gezien denk ik, zingen die kast enzo dan niet dat ze weer mens willen worden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Sinds 2002 is er een liedje bijgekomen en die komt tussen dat ze lijken verliefd te worden en die dans op de main song Beauty and the Beast
Ja dan willen ze "weer mens" zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, die heb ik 1x gezien denk ik, zingen die kast enzo dan niet dat ze weer mens willen worden?Maar goed, volgens mij ook alleen in het Nederlands gezien, dus dat schiet niet op
Ik geef het op
Ja Human againquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef wyccie het volgende:
Human again?
Ik heb vroeger een stickeralbum gehad van Belle en het Beest. De roos onder de glazen stolp vond ik heel mooi.
Dat is het enige wat ik ermee heb.
Die had ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef wyccie het volgende:
Human again?
Ik heb vroeger een stickeralbum gehad van Belle en het Beest. De roos onder de glazen stolp vond ik heel mooi.
Dat is het enige wat ik ermee heb.
Hoezo grafvraagquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:14 schreef Robby87 het volgende:
Wat een grafvraag, Sands hoe loop je daar toch warm voor als jonge god?
Nee, maar óf je heb de liedjes voor de film gemaakt óf je heb de film 100x gezien om alle liedjes te weten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:43 schreef Dopekoe het volgende:
En daarnaast is er niets mis met Belle en het Beest
Deze vraag had ik 15 jaar terug gewetenquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, maar óf je heb de liedjes voor de film gemaakt óf je heb de film 100x gezien om alle liedjes te weten.
Het is toch filmtrivia?quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:43 schreef Dopekoe het volgende:
Het is niet echt een FMT vraag moet ik zeggen....
Op zich wel maar om alle liedjes bij naam te weten moet je je toch vooral interesseren in muziek en tot het laatst de aftiteling weten...quote:
De film heeft er ook oscars voor gewonnen (Best muziek, meerdere liedjes genomineerd daarom ook de vraagquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Op zich wel maar om alle liedjes bij naam te weten moet je je toch vooral interesseren in muziek en tot het laatst de aftiteling weten...
Patch zou hem zo opratelen maar veel anderen niet denk ik....
Die!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |