Héél warmquote:
Dat is 'umquote:
Potret van Anton Mussert is een docu, en RoboCop 2 is door iemand anders geregisseerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:18 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hollow Man
Robocop
Turks Fruit
Soldaat van Oranje
STarship Troopers
Total Recall
Robocop 2
Zwartboek
Portret van Anton Mussert
Showgirls
Basic Instinct
Klopt helemaal. In de volksmond zeg je eigenlijk niet zo snel: ik heb een goede/slechte film gezien, als het een docu is. Een docu wordt snel gezien als een apart soort genre in de filmwereld. Dus vandaar dat ik docu's uitsloot. Volgende keer misschien dit bij de vraag vermelden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef Michelangelo2 het volgende:
Volgens mij is een documentaire gewoon een filmgenre, maarja
Ben ik niet mee eensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef Michelangelo2 het volgende:
Volgens mij is een documentaire gewoon een filmgenre, maarja
Had al zo'n idee dat het te makkelijk zal zijnquote:
Om 10 over half 1 's nachts?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:39 schreef Robby87 het volgende:
Waar staat de afkorting WALL-E voor uit de gelijknamige animatiefilm?
Ik reken 4/5 van de letters als een goed antwoord.
ZVJZ?=VMR!, ik verreken de punter later, moet nu weg!
ZVJZ?=VMR! betekent toch dat diegene die de vraag zeker weet zelf een nieuwe vraag mag beginnen? of doelde je op dat ik weg moet? zo ja: ik ga slapen!quote:
Ik doelde op dat je weg moestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
ZVJZ?=VMR! betekent toch dat diegene die de vraag zeker weet zelf een nieuwe vraag mag beginnen? of doelde je op dat ik weg moet? zo ja: ik ga slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |