Kan idd best zou zijn, daarom jammer dat ik hem niet kan geloven op dit moment.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:26 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in. Hij heeft er veel nieuws de wereld ingestuurd zonder dat het waar was. Maar deze verhalen gaan overal de ronde: Khaddafi's troepen trekken op. Ik denk dus nu dat het waar is.
Daffi haalt veel van z'n zware jongens uit landen als Tsjaad, inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
Stond bij een checkpoint vanmiddag. Plotseling werden drie jongens uit Tsjaad uit een auto getrokken en tegen de muur gezet...jemig.
Ik ga er vanuit dat die uit Tsjaad kwamen huurlingen waren?
Ik snap je wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef yavanna het volgende:
[..]
Kan idd best zou zijn, daarom jammer dat ik hem niet kan geloven op dit moment.
Kunnen ook gewoon gastarbeiders zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
Stond bij een checkpoint vanmiddag. Plotseling werden drie jongens uit Tsjaad uit een auto getrokken en tegen de muur gezet...jemig.
Ik ga er vanuit dat die uit Tsjaad kwamen huurlingen waren?
Yup, want dat zou een doorslag voor b.v een NFZ kunnen zijn voor de UN.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef OllieA het volgende:
[..]
Oh, je doelde specifiek op steden/burgerdoelen.
Eens.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:31 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik snap je wel.
Ik hoop dat het niet waar is (want dan zijn Khaddafi's troepen echt aan het oprukken en dat moet niet.)
En ik hoop van wel, want dan kunnen we hem wel als bron gebruiken.
Weer mis? Hoe kan je een olie-installatie missen? Ze missen expres, kan niet anders.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:23 schreef yavanna het volgende:
natlsecuritycnn CNN Natl Security
Gates on no-fly zone in #Libya: "If it is ordered we can do it" but warns a no fly zone begins with an attack on #LIbya
Reuters: Fresh Libyan air strike in Brega, bomb explodes next to oil engineering university about 2 km from oil terminal #Libya
ja dat is ook als je een donkere africaan bentquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
De drie jongens uit Tsjaad bleken echter op de vlucht voor Kadhafi's troepen in Brega. Jongens waren doodsbang, heel sneu allemaal.
Khaddafi heeft toespraak gehouden (niks nieuws onder de zon.)quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:35 schreef Silven het volgende:
Wie kan even in een notendop samenvatten wat er op dit moment gebeurt en wat we voor vanavond kunnen verwachten?
Qadhafi heeft in speech gezegd dat er niks aan de hand is en gelooft dat zelf ook. Verder zal er nog veel aandacht aan de OP geschonken worden en zijn er vanavond verkiezingsuitslagen in NL.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:35 schreef Silven het volgende:
Wie kan even in een notendop samenvatten wat er op dit moment gebeurt en wat we voor vanavond kunnen verwachten?
Er is een offensief van het regime, maar troepen lijken niet gemotiveerd. Oppositie houd stand. Vliegtuigen gooien bommen maar missen een Enorm Wapen Depot (12 Hangars vol geweld in handen van oppositie) en ze hebben een bom naast een olie installatie gegooid.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:35 schreef Silven het volgende:
Houda, dat is de twitteraar gpdMiddleeastquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:36 schreef houda het volgende:
Weten jullie hoe die gast aan informatie komt?
En weten jullie hoe ik in contact kan komen met hem??Hij is toch hier nu in Benghazi.
Mijn man zegt ook dat het waar is. Wordt een beetje onrusig hier:(
Hier gegevens:quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:36 schreef houda het volgende:
Weten jullie hoe die gast aan informatie komt?
En weten jullie hoe ik in contact kan komen met hem??Hij is toch hier nu in Benghazi.
Mijn man zegt ook dat het waar is. Wordt een beetje onrusig hier:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |