Que?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die kabel heeft twee USB-poorten aan het eind in plaats van een om zo voldoende prik te krijgen.
Je kan ook wachten totdat het niet meer nodig is...quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooi, dan wacht ik tot het nog goedkoper wordt. Hollander
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Onderweg naar de dokter kwam ik een DeLorean tegen
[ afbeelding ]
Moet nog, ga na het eten...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen al naar de stembus geweest?
Nee, ik ga vanavond na het etenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen al naar de stembus geweest?
Daar heb ik mijn eerste ook mogen zienquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik de USA mogen zien in Universal Studio's, wat een lelijk ding is dat...
Dat ding wilde ik vroeger ook altijdquote:
Bouwjaar 2018?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Dank allen
Ik ga zo maar eens op zoek naar waterijsjes/dubbellikers.
[ afbeelding ]
Er schijnen leukerds te zijn die bij het afsluiten van een nieuwe autoverzekering vragen of hun flux capacitator ook gedekt is. Ten minste een keer is daarbij het antwoord gegeven 'ja, maar slechts tot 87 mijl per uur'quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er schijnen leukerds te zijn die bij het afsluiten van een nieuwe autoverzekering vragen of hun flux capacitator ook gedekt is. Ten minste een keer is daarbij het antwoord gegeven 'ja, maar slechts tot 87 mijl per uur'
Wtf, die dingen bestaan echt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Jazekerquote:
quote:Als gevolg van vertraging bij het vergaren van kapitaal en vertraging in de bouw van de fabriek werd de productie pas in 1981 gestart. Er werden in totaal 8583 exemplaren gebouwd. John DeLorean werd beschuldigd van cocaïnehandel en het witwassen van geld maar werd jaren later vrijgesproken. Het sprookje van de autofabriek was toen al afgelopen, de fabriek sloot haar deuren in 1982.
Rond 1990 zijn er van de overgebleven onderdelen uit de restvoorraad nog zo'n 30 voertuigen opgebouwd.
Whehequote:
Daar dacht ik ook al aan..... je bent niet alleen thuis, hoop ik?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, pil 1 zit erin. En nu maar hopen dat ik niet allergisch ben
Verkoop je nu een radiostationquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehe
Als er iemand nog interesse heeft in een station van Audio, bouwjaar 1998 met 254.000km op de teller voor 2750 euro, dan hoor ik het graag. Dan zoek ik het nummer voor je op
Ik heb nooit eerder penicilline gehad dus ik kom er maar op 1 manier achter.quote:
Neenquote:je bent niet alleen thuis, hoop ik?
Neequote:Ennuh... zetpil?!![]()
Ja, komt met gratis typetyfusquote:
jaja. Ik ga nu net op weg naar mijn lesquote:
http://www.de7deugden.nl/quote:Wilt u zelf ook eens (een paar) honderd liter bier brouwen?
Nee, ken ze niet. Maar wel heel erg interessantquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:36 schreef MadMaster het volgende:
Nem, ken jij dit?
[..]
http://www.de7deugden.nl/
Zit bij mij pal achter en ik ben uitgenodigd om zaterdag bij de opening aanwezig te zijn...
Is nog geen 5 minuten bij mij vandaan met de auto in de polder.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ken ze niet. Maar wel heel erg interessant
mijn ouders gaan ook altijd samenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook na het eten. Gezellig met het hele gezin..
Ik snapte het ook al niet, maar dat komt natuurlijk vooral omdat ik een vrouw ben.quote:
Ik had vroeger ook eens een kuur met capsules, en die moest ik met melk doorslikken. Melk vind ik sowieso al vies. De capsules begonnen dan een beetje te smelten in mijn mond, en dat bleef dan plakken in mijn keel. Wat een hel is dat voor een 8-jarige.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
Sowieso vind ik capsules verschrikkelijk want die dingen drijven en zijn dus moeilijker door te slikken.
Ja, lekker.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:37 schreef TradeMarkie het volgende:
salade met o.a. garnalen, pasta met roomsaus/spekjes of twee kipburgers met sperziebonen?
Heel begrijpelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef TradeMarkie het volgende:
De laatste keer mocht ik voor m'n vader stemmen omdat hij geen zin had om heen te gaan
Kies maar wat, dan eet ik het andere op. als toetje heb ik hangop appeltaartquote:
Ik moest toch nog langs het stembureau, dus vond hij het wel makkelijk dat ik dan ook zijn stem uitbracht, de luiwammesquote:
Ik neem de garnalen, pasta met roomsaus/spekjes of twee kipburgers met sperziebonen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Kies maar wat, dan eet ik het andere op. als toetje heb ik hangop appeltaart
Lees eens goed.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef Yurithemaster het volgende:
vind ik niet gewoin met je luie reet uit huis en op de fiets/lopend naar de stembus
Ik ga zo ook, speciaal ervoor gedouched en aangekleed. Ik had pas om 4 uur 'ontbeten' (rijst en roerbak), als je die 3 stroopwafels en 2 nepmarsen niet meetelt.quote:
Kun je me op de hoogte houden? Ik zoek nog een nieuw bier voor de volgende bierproeverij en dat duurt niet lang meer. En ik heb geleerd dat je de lekkerste bieren soms op de gekste plekken kunt vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is nog geen 5 minuten bij mij vandaan met de auto in de polder.
Nooit geweten...
Afgelopen week was mw. MM al thuis gekomen met de mededeling dat ze een bordje van een brouwerij langs de weg had gezien en net word ik dus gebeld door een vriend of ik bij de opening wil zijn...
Dat had ik met aspirine. Die moest ik dan in 2 halfjes innemen, maar als je die op je tong legt...dan ga ze dus ook al smelten. En dat is VIES. Dus sinds ik ooit die mooie suikercoatings van ibuprofen heb ontdekt, ben ik weer happyquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef wyccie het volgende:
Ik had vroeger ook eens een kuur met capsules, en die moest ik met melk doorslikken. Melk vind ik sowieso al vies. De capsules begonnen dan een beetje te smelten in mijn mond, en dat bleef dan plakken in mijn keel. Wat een hel is dat voor een 8-jarige.
maar als je zoveel kiest kom ik het niet brengen hoorquote:
Uiterard, zal kijken wat ik te weten kom.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je me op de hoogte houden? Ik zoek nog een nieuw bier voor de volgende bierproeverij en dat duurt niet lang meer. En ik heb geleerd dat je de lekkerste bieren soms op de gekste plekken kunt vinden
Ook wat prijsinfo over daar brouwen vind ik interessant maar misschien bel ik 'm dan wel even
En als ik een chauffeur kan vinden, dan ga ik er zeker zelf even langs
Tsjak!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
Heads up! 5 maart gaat Gogol Bordello in de voorverkoop bij de Melkweg. Ze komen op 1 augustus.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiterard, zal kijken wat ik te weten kom.
Moest ook meteen aan jouw Hobbelpaard denken en de mogelijkheid omdat ergens te brouwen.
Heb dat ook al aan mijn vriend, die een vroegere vriend van de brouwer is, verteld...
ah zo. maar neemt niet weg voor de luilakken en ongeïnteresseerde, uit huis en stemmen met die hapquote:
Erwtjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:50 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond couscous met tuinerwten en vegetarische balletjes op het menu, gevolgd door een rondje boodschappen en een stembureau
Daar heb ik een trucje voor. Eerst een klein slokje water in je mond, dan het tabletje in je mond met water gooien en gauw doorslikken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
Dat had ik met aspirine. Die moest ik dan in 2 halfjes innemen, maar als je die op je tong legt...dan ga ze dus ook al smelten. En dat is VIES.
Je weet ook niet waar ik woon.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef TradeMarkie het volgende:
maar als je zoveel kiest kom ik het niet brengen hoor
Bah. Een van de weinige groentes waar ik echt niks aan vindquote:
Heerlijkquote:
Neuh, dat werkt ook niet echtquote:Daar heb ik een trucje voor. Eerst een klein slokje water in je mond, dan het tabletje in je mond met water gooien en gauw doorslikken.
Je bent bij deze vervloekt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:02 schreef Etcetera het volgende:
Bah. Een van de weinige groentes waar ik echt niks aan vind
quote:
Heeft 'ie het gedaan? Zijn tieten showen, bedoel ik.quote:
Er zit wel smaak aan, maar ik zal de vloek intrekken. For now.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:13 schreef Etcetera het volgende:
Maar ik lus echt bijna alles. En ik probeer ook bijna alles. Maar erwtjes.... het smaakt naar niks en het zijn van die kleine rotdingetjes. Vind ik dan
?quote:
ah dat zijn de betere dagenquote:
In CUL zou jij nu vervloekt wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef wyccie het volgende:
Margarine/halvarine gebruiken om crumble te maken in plaats van (room)boter.... is dat aan te raden?
Nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef wyccie het volgende:
Margarine/halvarine gebruiken om crumble te maken in plaats van (room)boter.... is dat aan te raden?
Ja, 't lijkt mij ook zeker lekkerder...maar ik was al naar de supermarkt geweest en ik ben lui.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou t niet doen wyccie, roomboter maakt het juist zo lekker! En margarine/halvarine bevat ook meer water toch?
Daarom stel ik de vraag hier.quote:
Toffe serie hequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit midden in een Gilmore Girls marathon, zo heerlijk
Seizoen 1 is ook 8 9 jaar na dato nog leuk![]()
ik word oud![]()
Ja heerlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Toffe serie heIk heb 'm origineel in de kast staan
Nou, ik vroeg me eigenlijk af of ik het wel direct zou merken of dat er nog een drempel is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, je leeft nog. Niet allergisch voor penicilline dus.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja heerlijkEn dit is ook een originele dvdbox, seizoen 1, gekregen van Sinterklaas
De latere seizoenen vond ik echt niks meer though....
Voor zover ik weet is dat niet zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik vroeg me eigenlijk af of ik het wel direct zou merken of dat er nog een drempel is.
Gelezen, en ik stop vaak bij echte muzikanten. Heb in Stuttgart een keer 10 minuten ademloos geluisterd naar een accordeon-uitvoering van J.S. Bach's Toccata in fugue. Die was echt fenomenaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Etcetera het volgende:
LezenHet is een lange lap, maar hij is wél goed
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |