?quote:
ah dat zijn de betere dagenquote:
In CUL zou jij nu vervloekt wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef wyccie het volgende:
Margarine/halvarine gebruiken om crumble te maken in plaats van (room)boter.... is dat aan te raden?
Nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef wyccie het volgende:
Margarine/halvarine gebruiken om crumble te maken in plaats van (room)boter.... is dat aan te raden?
Ja, 't lijkt mij ook zeker lekkerder...maar ik was al naar de supermarkt geweest en ik ben lui.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou t niet doen wyccie, roomboter maakt het juist zo lekker! En margarine/halvarine bevat ook meer water toch?
Daarom stel ik de vraag hier.quote:
Toffe serie hequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit midden in een Gilmore Girls marathon, zo heerlijk
Seizoen 1 is ook 8 9 jaar na dato nog leuk![]()
ik word oud![]()
Ja heerlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Toffe serie heIk heb 'm origineel in de kast staan
Nou, ik vroeg me eigenlijk af of ik het wel direct zou merken of dat er nog een drempel is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, je leeft nog. Niet allergisch voor penicilline dus.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja heerlijkEn dit is ook een originele dvdbox, seizoen 1, gekregen van Sinterklaas
De latere seizoenen vond ik echt niks meer though....
Voor zover ik weet is dat niet zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik vroeg me eigenlijk af of ik het wel direct zou merken of dat er nog een drempel is.
Gelezen, en ik stop vaak bij echte muzikanten. Heb in Stuttgart een keer 10 minuten ademloos geluisterd naar een accordeon-uitvoering van J.S. Bach's Toccata in fugue. Die was echt fenomenaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Etcetera het volgende:
LezenHet is een lange lap, maar hij is wél goed
[ afbeelding ]
De belangrijkste vraag: "Do we appreciate talent in an unexpected context". Het antwoord is dus "nee". Of eigenlijk is het antwoord dat het dus gewoon afhangt van de context. Maar dat is eigenlijk iets dat iedereen wel weet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Af en toe oude jenever vind ik wel aardig, maar echt fan ben ik niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Had jij nou trouwens wel of niet iets met jenever? Er is een jaarlijkse jeneverfestival in Schiedam. Ook dit jaar weer, op zaterdag 12 en zondag 13 maart.
Tadaa, onze eigenste Rick v/d Linden on keys:quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gelezen, en ik stop vaak bij echte muzikanten. Heb in Stuttgart een keer 10 minuten ademloos geluisterd naar een accordeon-uitvoering van J.S. Bach's Toccata in fugue. Die was echt fenomenaal
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Volgens mij had ik hier een paar weken terug ook iets geroepen over een docent die me beschuldigde van het kopieren van andermans werk toch?
Vanmiddag mocht ik even langskomen, waarna meneer best wel een beetje door het stof ging en m'n werk nu alsnog heeft geaccepteerd
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Volgens mij had ik hier een paar weken terug ook iets geroepen over een docent die me beschuldigde van het kopieren van andermans werk toch?
Vanmiddag mocht ik even langskomen, waarna meneer best wel een beetje door het stof ging en m'n werk nu alsnog heeft geaccepteerd
Heel fijn. Maar waarom bespreekt hij zoiets met de klas??quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Hij was nogal geschrokken van mijn reactie toendertijd en heeft het 2 weken geleden, toen ik op vakantie was, eens besproken met de rest van de klas. Degenen die mijn werk dus hadden gekopieerd hebben mij vrijgepleit, daar was ik ook wel blij mee
Omdat hij misschien toch ook wel het idee had dat ie fout zat en er een aantal mensen in de klas zitten die weten hoe het verhaal in elkaar zit?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel fijn. Maar waarom bespreekt hij zoiets met de klas??
wat goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Omdat hij misschien toch ook wel het idee had dat ie fout zat en er een aantal mensen in de klas zitten die weten hoe het verhaal in elkaar zit?
Die hebben dus verteld hoe het zit en hij is op z'n beslissing teruggekomen.
Ik ben er iig wel blij mee
vanochtend om half acht was ik de 5equote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen al naar de stembus geweest?
Zeker mooi verhaal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
nou ja mijn mama dan. voor mij.quote:
Zijn outfit is net zo episch.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Tadaa, onze eigenste Rick v/d Linden on keys:
![]()
Heel mooi, toont ook wel lef dat hij het eerlijk toegeeft naar jou toequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, dat heb ik ook wel gezegd, dat ik het wel kan waarderen dat hij erop terug is gekomenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heel mooi, toont ook wel lef dat hij het eerlijk toegeeft naar jou toe
Ik heb als kind ook zo''n broek gehad.quote:
zeker, briljante uitvoeringquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tadaa, onze eigenste Rick v/d Linden on keys:
![]()
Ik denk dat je er nog steeds de bink mee bent op het schoolpleinquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb als kind ook zo''n broek gehad.
Wit met in allerlei kleuren bloemen er op.
Was je de bink mee op het schoolplein...
Daar moet je nu als jongetje eens mee proberen weg te komen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb als kind ook zo''n broek gehad.
Wit met in allerlei kleuren bloemen er op.
Was je de bink mee op het schoolplein...
Goede man dus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, dat heb ik ook wel gezegd, dat ik het wel kan waarderen dat hij erop terug is gekomen
En hoe hebben de anderen het kunnen overnemen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Omdat hij misschien toch ook wel het idee had dat ie fout zat en er een aantal mensen in de klas zitten die weten hoe het verhaal in elkaar zit?
Die hebben dus verteld hoe het zit en hij is op z'n beslissing teruggekomen.
Ik ben er iig wel blij mee
Doordat ik ze uitleg heb gegeven over de werking van het programma, ook aan de hand van een paar voorbeelden uit mijn berekeningen. En toen zijn ze zo stom geweest om ook de kopie van mijn werk in te leverenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe hebben de anderen het kunnen overnemen dan?
Maakt niet uit. Maar de truuk is dat je deeg niet te vochtig is. Dus een beetje meer bloem erbij om het droger te maken is het devies.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef wyccie het volgende:
De mensen die wel eens crumble maken... op internet zie ik telkens andere hoeveelheden staan voor bloem, suiker en boter. Hoe weet ik nou welke ik moet hebben?
Ja dat is nogal dom van zequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Doordat ik ze uitleg heb gegeven over de werking van het programma, ook aan de hand van een paar voorbeelden uit mijn berekeningen. En toen zijn ze zo stom geweest om ook de kopie van mijn werk in te leveren
Heb je er 1 gewonnen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:50 schreef Etcetera het volgende:
Iemand geinteresseerd in een Dolce Gusto apparaatthingy?
Dat zal wel in bulk worden opgekocht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:55 schreef Etcetera het volgende:
Nope, It's winkelinhoud wordt geveild: http://www.bva-auctions.com/news/index/1091
40 minuten ofzo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef wyccie het volgende:
Allemaal 1 terabyte opslag voor > 70 euro.
De crumble staat in de oven. Op het laatst inderdaad nog maar wat bloem erbij gegooid. Lekker makkelijk om te maen. Duurt alleen best lang voor het klaar is.
Onmenselijk.quote:
Nu al 33 min. +10 min. + 30 sec grill. Nog maar eens 10 min erbij nu.quote:
Ik moest ooit zandgebak maken en volgens het recept een half uur, maar ik heb ze uiteindelijk 50-60 minuten erin gehad. Dus het ligt aan de ovenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Onmenselijk.
[..]
Nu al 33 min. +10 min. + 30 sec grill. Nog maar eens 10 min erbij nu.
Het wordt niet bruin, niet knapperig.
En zo moeilijk was het toch echt niet.
De crumble komt nog. Of je deeg was niet droog genoegquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:57 schreef wyccie het volgende:
Het ligt zeker aan de oven, want de isoleerband zit los.
Maar hij was wel goed voorverwarmd, dus ik dacht dat het wel ging.
Het wordt al aardig bruin. Maar ik geloof dat er weinig 'crumble' aan is.
Heb 'm nu hoger gezet, en nog eens 8 minuten erbij.
Anders straks met de fohn de taart even uitdrogen. Moet je kijken hoe crumble 'ie dan wordt...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:57 schreef wyccie het volgende:
Het ligt zeker aan de oven, want de isoleerband zit los.
Maar hij was wel goed voorverwarmd, dus ik dacht dat het wel ging.
Het wordt al aardig bruin. Maar ik geloof dat er weinig 'crumble' aan is.
Heb 'm nu hoger gezet, en nog eens 8 minuten erbij.
Ah, ik vroeg me al af hoe ik nou moet weten of mijn deeg nou droog of nat is....quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
De crumble komt nog. Of je deeg was niet droog genoeg
Toen ik de oven opendeed om te kijken (want glas te vies), besloeg mijn bril.quote:Juist met dit soort dingen moet je met het oog werken
Werkt dat echt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Anders straks met de fohn de taart even uitdrogen. Moet je kijken hoe crumble 'ie dan wordt...
Als het plakt, dan is het te nat. Als het bijna uit elkaar valt van droogheid, dan is het goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik vroeg me al af hoe ik nou moet weten of mijn deeg nou droog of nat is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |