Que?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die kabel heeft twee USB-poorten aan het eind in plaats van een om zo voldoende prik te krijgen.
Je kan ook wachten totdat het niet meer nodig is...quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooi, dan wacht ik tot het nog goedkoper wordt. Hollander
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Onderweg naar de dokter kwam ik een DeLorean tegen
[ afbeelding ]
Moet nog, ga na het eten...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen al naar de stembus geweest?
Nee, ik ga vanavond na het etenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen al naar de stembus geweest?
Daar heb ik mijn eerste ook mogen zienquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik de USA mogen zien in Universal Studio's, wat een lelijk ding is dat...
Dat ding wilde ik vroeger ook altijdquote:
Bouwjaar 2018?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Dank allen
Ik ga zo maar eens op zoek naar waterijsjes/dubbellikers.
[ afbeelding ]
Er schijnen leukerds te zijn die bij het afsluiten van een nieuwe autoverzekering vragen of hun flux capacitator ook gedekt is. Ten minste een keer is daarbij het antwoord gegeven 'ja, maar slechts tot 87 mijl per uur'quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er schijnen leukerds te zijn die bij het afsluiten van een nieuwe autoverzekering vragen of hun flux capacitator ook gedekt is. Ten minste een keer is daarbij het antwoord gegeven 'ja, maar slechts tot 87 mijl per uur'
Wtf, die dingen bestaan echt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Jazekerquote:
quote:Als gevolg van vertraging bij het vergaren van kapitaal en vertraging in de bouw van de fabriek werd de productie pas in 1981 gestart. Er werden in totaal 8583 exemplaren gebouwd. John DeLorean werd beschuldigd van cocaïnehandel en het witwassen van geld maar werd jaren later vrijgesproken. Het sprookje van de autofabriek was toen al afgelopen, de fabriek sloot haar deuren in 1982.
Rond 1990 zijn er van de overgebleven onderdelen uit de restvoorraad nog zo'n 30 voertuigen opgebouwd.
Whehequote:
Daar dacht ik ook al aan..... je bent niet alleen thuis, hoop ik?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, pil 1 zit erin. En nu maar hopen dat ik niet allergisch ben
Verkoop je nu een radiostationquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehe
Als er iemand nog interesse heeft in een station van Audio, bouwjaar 1998 met 254.000km op de teller voor 2750 euro, dan hoor ik het graag. Dan zoek ik het nummer voor je op
Ik heb nooit eerder penicilline gehad dus ik kom er maar op 1 manier achter.quote:
Neenquote:je bent niet alleen thuis, hoop ik?
Neequote:Ennuh... zetpil?!![]()
Ja, komt met gratis typetyfusquote:
jaja. Ik ga nu net op weg naar mijn lesquote:
http://www.de7deugden.nl/quote:Wilt u zelf ook eens (een paar) honderd liter bier brouwen?
Nee, ken ze niet. Maar wel heel erg interessantquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:36 schreef MadMaster het volgende:
Nem, ken jij dit?
[..]
http://www.de7deugden.nl/
Zit bij mij pal achter en ik ben uitgenodigd om zaterdag bij de opening aanwezig te zijn...
Is nog geen 5 minuten bij mij vandaan met de auto in de polder.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ken ze niet. Maar wel heel erg interessant
mijn ouders gaan ook altijd samenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook na het eten. Gezellig met het hele gezin..
Ik snapte het ook al niet, maar dat komt natuurlijk vooral omdat ik een vrouw ben.quote:
Ik had vroeger ook eens een kuur met capsules, en die moest ik met melk doorslikken. Melk vind ik sowieso al vies. De capsules begonnen dan een beetje te smelten in mijn mond, en dat bleef dan plakken in mijn keel. Wat een hel is dat voor een 8-jarige.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
Sowieso vind ik capsules verschrikkelijk want die dingen drijven en zijn dus moeilijker door te slikken.
Ja, lekker.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:37 schreef TradeMarkie het volgende:
salade met o.a. garnalen, pasta met roomsaus/spekjes of twee kipburgers met sperziebonen?
Heel begrijpelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef TradeMarkie het volgende:
De laatste keer mocht ik voor m'n vader stemmen omdat hij geen zin had om heen te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |