abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 14:21:13 #201
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_94093043
quote:
Op maandag 14 maart 2011 13:01 schreef Deepfreeze het volgende:
2 verschillende klassen toch?

Dit weekend ook met Chris bij zijn nieuwe school geweest. En vanochtend wilde hij niet naar zijn oude school, maar naar de nieuwe. Dat bleek vooral aan de koekjes te liggen die ze zaterdag bakten&uitdeelden. :P
Ja, 2 verschillende groepen. Op de creche gaan ze op vrijdag nu ook alleen en dat gaat prima. Floor zoekt op die dag veel meer contact met anderen, dus dat is ook een prima ontwikkeling.
pi_94093372
Memmel, wat goed van je kleine meid! ;)

Chris was vanochtend ook weer droog. Nu de helft van de nachten ongeveer. Maar er liggen nog 160+ luiers, net nieuwe gekocht, wordt hij overdag zindelijk. Dus hij heeft nog wel even..
pi_94093467
Hahaha Memmel :D Toffe uitspraak!
Hier zitten we weer op een 'berg' Leander is vrolijk, blij, kletserig en tevreden de laatste dagen.
Wat ontzéttend gezellig is dat O+

(en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het met hem altijd beter gaat zodra ik blijer ben vanbinnen...)
pi_94097899
Free, ik zou het me ook niet verbazen.. Chris doet dat als sinds hij een klein pukkie was (echt met 3-4 maand al). En nog steeds hebben we een wisselwerking qua humeur..
  maandag 14 maart 2011 @ 16:18:02 #205
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94097969
Ik weet dat ik een versterkend effect heb op Jen, ik kan haar serieus kompleet over de zeik krijgen door alleen te kijken naar haar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:21:48 #206
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94098162
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef Memmel het volgende:
Als iemand hier vraagt: moet je morgen naar school Annna (omdat ze gewoon school zeggen ipv crèche), dan ben ik weer een hele poos zoet om uit te leggen dat ze nog niet naar school mag.

Vannacht weer een poging gedaan tot het slapen zonder luier, en ze was droog!
Dus vanmorgen kreeg ze daarvoor een dikke kus van me. En toen zei ze: 'Ja, toen ik nog klein was ( :') als in: gisteren), had ik nog een luier om. Maar nu slaap ik zonder luier"
Ha dat zegt Linde ook vaak ja "Ja Esmee toen ik nog klein was, had ik ook nog een luier hoor" :') Overigens zijn we hier 's nachts weer aan de luiers... Mevrouw vindt het de moeite niet waard om 's nachts haar bed uit te komen om te plassen... Dus na 4 nachten al het beddengoed en dekbed wassen :X was ik het zat en nu moet ze drie nachten een droge luier hebben voordat ze weer zonder mag. Nu 2 nachten goed gegaan, dus ik heb goede hoop ;)

Toppunt was trouwens dat ze tegen mijn moeder zei: "Het is helemaal niet erg hoor oma. Mama maakt mijn bed weer lekker schoon en soms is het best lekker warm als je in bed plast" :{
  maandag 14 maart 2011 @ 16:26:19 #207
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_94098434
Oh Stiemie, da's ook erg.
Wij hadden het met Anna ook hoor. Ging het eerst een paar dagen goed, en daarna plaste ze haar bed weer nat. Dan deed ze gewoon haar pyjama uit en kroop ze bij mij in bed. Met nog zo'n klamme kont. -O-
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:30:47 #208
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94098671
Jen blijft wel droog in de middag als ze gaat slapen, maar ik heb nog geen droge nachtluiers gehad, dus ik begin er echt niet aan, plast ze mijn bed onder... Dat wordt al ondergekotst door dochter 2... Lekker man.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:36:18 #209
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94098963
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:26 schreef Memmel het volgende:
Oh Stiemie, da's ook erg.
Wij hadden het met Anna ook hoor. Ging het eerst een paar dagen goed, en daarna plaste ze haar bed weer nat. Dan deed ze gewoon haar pyjama uit en kroop ze bij mij in bed. Met nog zo'n klamme kont. -O-
getsie :D Nee hoor ze mocht 1x bij ons in bed omdat het al half 6 was toen ze riep dat ze in bed geplast had. Maar dat echt NOOIT meer. Ik heb gewoon anderhalf uur wakker gelegen... "Mama dit is je oor he? *poer poer*" "Oh meot je voelen ik heb heeeeeele koude voeten :X "
  maandag 14 maart 2011 @ 16:36:35 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94098975
Whahaha! O+

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:21 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ha dat zegt Linde ook vaak ja "Ja Esmee toen ik nog klein was, had ik ook nog een luier hoor" :') Overigens zijn we hier 's nachts weer aan de luiers... Mevrouw vindt het de moeite niet waard om 's nachts haar bed uit te komen om te plassen... Dus na 4 nachten al het beddengoed en dekbed wassen :X was ik het zat en nu moet ze drie nachten een droge luier hebben voordat ze weer zonder mag. Nu 2 nachten goed gegaan, dus ik heb goede hoop ;)

Toppunt was trouwens dat ze tegen mijn moeder zei: "Het is helemaal niet erg hoor oma. Mama maakt mijn bed weer lekker schoon en soms is het best lekker warm als je in bed plast" :{
:D
Doet me denken aan een vriendje van vroeger. Die kroop dan helemaal naar onderen in zijn bed, plaste daar en kroop weer omhoog. Anders werd het zo koud. :') :D
  maandag 14 maart 2011 @ 16:38:37 #211
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94099078
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
Whahaha! O+

[..]

:D
Doet me denken aan een vriendje van vroeger. Die kroop dan helemaal naar onderen in zijn bed, plaste daar en kroop weer omhoog. Anders werd het zo koud. :') :D
:D _O- Ik lees het maar niet hardop voor want wie weet breng ik haar nog op ideeen...
pi_94100218
Dat is wel slim van het ventje BE ;). Hahaha. Stiemie, straks leest ze mee ;).

Hier nog totaal geen interesse in zindelijkheid of pot/wc. Ik heb haar vanmiddag een tijdje op de pot gezet, daar ging een soort drama aan vooraf. Ze had gepoept in haar luier, maar tijdens het verschonen zag ik dat er nog veel meer zat zeg maar... Dus ik denk, ik zet haar op de pot, maar ze houdt het gewoon op hoor. En dan wil ze wel een sticker omdat ze erop gezeten heeft.
Ik heb het idee dat ze in elk geval weet wanneer ze moet poepen en plassen denk ik eigenlijk ook wel. Maar ze wil niet op de pot of wc. En als ik haar zonder luier laat lopen weigert ze ook om het te proberen en uiteindelijk hebben we dan of de luier weer om, of natte kleren.
Je hoort toch wel vaak dat het ineens komt, dus ik wacht met smart. En ben ook alvast maar aan het voorbereiden op dat we straks als het warmer is toch echt gaan oefenen.
Fake it till you make it...
pi_94100789
Elin is ook zo keigezellig de laatste dagen.. en ze kletst opeens zoveel! En ze zegt ook echt alles nu na O+ en maakt er dan zelf een zin van 'oma gaat even eten halen elin!'
'oma effe ete halen enin!' kwaakt ze dan na O+

ook hier met t potje bezig, ze vond m eerst eng maar de eerste plasjes zijn een feit :)
  maandag 14 maart 2011 @ 18:02:04 #214
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_94102801
Zo vroeg Pien zich af of haar bed ,s nachts bij het toilet kon staan, dat was wel zo makkelijk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 maart 2011 @ 18:33:53 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94104070
voorlopig zie ik Jan niet zindelijk worden, wilde hij voor de bevalling perse constant op 't potje zitten en naar de wc, na de bevalling gaat hij steeds schone luiers pakken (voor zichzelf). Hij probeert ook constant z'n luier uit te trekken, maar dat is meer uitdagen dan wat anders, aangezien hij 't alleen doet als ik zit te voeden. Voor nu is een luier interessanter aangezien z'n broertje er ook een heeft.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_94108394
Nijna, het kan zomaar opeens komen.. Hier ging het ook ineens goed. tm de woensdag (2 weken terug) deed hij alles in de luier, gaf niks aan, wilde niet op de wc. De donderdags 3 ongelukjes en verder gewoon droog, en sindsdien gaat het echt heel goed. Je weet maar nooit..

Ik denk trouwens niet dat Chris 's nachts snel wakker zal worden van een volle blaas. Hij slaapt nogal diep.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:56:20 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94108912
Sasha is op het kdv zo goed als zindelijk, maar thuis echt helemaal niet! :o
Daar geeft hij zo goed als elk plasje aan, hier thuis dus niet, en ook als ik vraag of hij moet plassen krijg ik een 'nee' te horen.
Alleen voor het slapen gaan doet hij keurig een plas op het potje.

Ze gaan dus donderdag op het kdv zonder luier proberen, kijken wat er gebeurt, maar ja... dan thuis nog. :P
pi_94111141
elin riep steeds 'VIES BAH' en als ik r dan wilde verschonen dan was r luier leeg en dan poepte ze in de schone luier.
dat zag ik wel als een teken :) dus t proberen waard en t gaat dus goed.. net zijn papa, mama en elin alle 3 op t potje geweest :')
  maandag 14 maart 2011 @ 20:27:55 #219
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94111268
oh BE, jammer zeg. Mijn ervaring is dat je het niet moet vragen maar meedelen. We gaan nu even plassen. Want anders is er altijd wel íets dat eerder moet, even serie afkijken, toren afbouwen weet ik veel watten.
T zijn wel mannen hè. :P

Wel heel gaaf dat het op het KDV al zover is! *O*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:44:54 #220
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94112418
Ja Be, en misschien thuis ook doorzetten. Geen luier om, dan merkt hij wat er gebeurt. Natte broek is vervelend en een natte luier voelt niet echt nat. Ik heb hier wel eens dagen dat ik 3 x schone kleding kan pakken.

Oh en qua plassen, dat is hier geen vraag. We gaan even weg dus je gaat even plassen.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:39:54 #221
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_94116290
Dat doe ik ook niet, vragen of hij naar de wc moet. Ik zeg gewoon: we verschonen nu, DUS ga je ook even naar de wc...
Afgelopen weekend toch een druk weekend gehad, dus nog niet geoefend zonder luier...

En Maarten heeft opeens een nieuw ritme, gewoon 6 uur/half 7 wakker worden (ipv half 8, 8 uur) en wel moe zijn, maar gewoon niet uitslapen. Nu zei vanavond een vriendin wel iets, het wordt natuurlijk nu ook al licht dan. Hopelijk is het dus wennen om niet meteen met licht wakker te worden...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_94117747
Hi,

Na jaren van lurken heb ik 't goeie voornemen om 'n actieve poster te worden op FOK!. En met 3 kinderen dus ook (voornamelijk?) in OUD.

Dus met mijn zoon van 2 kom ik hier graag binnenvallen. En applaus voor de zindelijkheid van sommigen. Daar is onze meneer nog heel niet mee bezig :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 maart 2011 @ 22:41:16 #223
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94121281
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Ticootje het volgende:
Ja Be, en misschien thuis ook doorzetten. Geen luier om, dan merkt hij wat er gebeurt. Natte broek is vervelend en een natte luier voelt niet echt nat. Ik heb hier wel eens dagen dat ik 3 x schone kleding kan pakken.

Oh en qua plassen, dat is hier geen vraag. We gaan even weg dus je gaat even plassen.
dat heb ik nu nog met mijn dochter van 12 :') één keer gehad dat ik het vroeg voor we weggingen, en halverwege moest ik bij de intertoys vragen of ze naar de wc mocht. Sindsdien MOET ze van mij naar het toilet voor we weggaan. Ik heb het mezelf ook aangeleerd, maar dat is meer noodzaak door zwakke blaas door de bevalling :+

ps. thnx voor de folders; had je ook al bedankt op twitter, maar dat zal je wel niet gezien hebben denk ik.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 14 maart 2011 @ 22:46:39 #224
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94121682
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:41 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat heb ik nu nog met mijn dochter van 12 :') één keer gehad dat ik het vroeg voor we weggingen, en halverwege moest ik bij de intertoys vragen of ze naar de wc mocht. Sindsdien MOET ze van mij naar het toilet voor we weggaan. Ik heb het mezelf ook aangeleerd, maar dat is meer noodzaak door zwakke blaas door de bevalling :+

ps. thnx voor de folders; had je ook al bedankt op twitter, maar dat zal je wel niet gezien hebben denk ik.
Wat is er erg aan om even in de winkel te gaan dan?
Of in de bosjes.

Ik vraag zelfs nooit of ze nog moet plassen.
Dat geeft ze zelf aan en moet ze onderweg, nou makkelijk zat.
Moeten is zo van 'jij gaat nu plassen omdat ik dat wil en makkelijk vind'.

Misschien is het zo niet hoor, maar zo komt het over :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 maart 2011 @ 22:48:49 #225
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94121854
op zich vind ik het niet erg dat ze onderweg moet, maar als ik vraag: moet je nog naar de wc? en 't antwoord is nee; ze dan ong. tien minuten later loopt te dreinen dat ze zo ontzettend nodig moet? (en er was geen blaasontsteking in 't spel ofzo, ze had gewoon geen zin om naar de wc te gaan thuis, gebeurt in dr pleeggezin ook regelmatig). Maar goed, dat hoort meer in 't pubertopic thuis denk ik ;)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')