Ja, 2 verschillende groepen. Op de creche gaan ze op vrijdag nu ook alleen en dat gaat prima. Floor zoekt op die dag veel meer contact met anderen, dus dat is ook een prima ontwikkeling.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:01 schreef Deepfreeze het volgende:
2 verschillende klassen toch?
Dit weekend ook met Chris bij zijn nieuwe school geweest. En vanochtend wilde hij niet naar zijn oude school, maar naar de nieuwe. Dat bleek vooral aan de koekjes te liggen die ze zaterdag bakten&uitdeelden.
Ha dat zegt Linde ook vaak ja "Ja Esmee toen ik nog klein was, had ik ook nog een luier hoor"quote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef Memmel het volgende:
Als iemand hier vraagt: moet je morgen naar school Annna (omdat ze gewoon school zeggen ipv crèche), dan ben ik weer een hele poos zoet om uit te leggen dat ze nog niet naar school mag.
Vannacht weer een poging gedaan tot het slapen zonder luier, en ze was droog!
Dus vanmorgen kreeg ze daarvoor een dikke kus van me. En toen zei ze: 'Ja, toen ik nog klein was (als in: gisteren), had ik nog een luier om. Maar nu slaap ik zonder luier"
getsiequote:Op maandag 14 maart 2011 16:26 schreef Memmel het volgende:
Oh Stiemie, da's ook erg.
Wij hadden het met Anna ook hoor. Ging het eerst een paar dagen goed, en daarna plaste ze haar bed weer nat. Dan deed ze gewoon haar pyjama uit en kroop ze bij mij in bed. Met nog zo'n klamme kont.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ha dat zegt Linde ook vaak ja "Ja Esmee toen ik nog klein was, had ik ook nog een luier hoor"Overigens zijn we hier 's nachts weer aan de luiers... Mevrouw vindt het de moeite niet waard om 's nachts haar bed uit te komen om te plassen... Dus na 4 nachten al het beddengoed en dekbed wassen
was ik het zat en nu moet ze drie nachten een droge luier hebben voordat ze weer zonder mag. Nu 2 nachten goed gegaan, dus ik heb goede hoop
![]()
Toppunt was trouwens dat ze tegen mijn moeder zei: "Het is helemaal niet erg hoor oma. Mama maakt mijn bed weer lekker schoon en soms is het best lekker warm als je in bed plast"
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
Whahaha!
[..]
Doet me denken aan een vriendje van vroeger. Die kroop dan helemaal naar onderen in zijn bed, plaste daar en kroop weer omhoog. Anders werd het zo koud.![]()
dat heb ik nu nog met mijn dochter van 12quote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Ticootje het volgende:
Ja Be, en misschien thuis ook doorzetten. Geen luier om, dan merkt hij wat er gebeurt. Natte broek is vervelend en een natte luier voelt niet echt nat. Ik heb hier wel eens dagen dat ik 3 x schone kleding kan pakken.
Oh en qua plassen, dat is hier geen vraag. We gaan even weg dus je gaat even plassen.
Wat is er erg aan om even in de winkel te gaan dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat heb ik nu nog met mijn dochter van 12één keer gehad dat ik het vroeg voor we weggingen, en halverwege moest ik bij de intertoys vragen of ze naar de wc mocht. Sindsdien MOET ze van mij naar het toilet voor we weggaan. Ik heb het mezelf ook aangeleerd, maar dat is meer noodzaak door zwakke blaas door de bevalling
ps. thnx voor de folders; had je ook al bedankt op twitter, maar dat zal je wel niet gezien hebben denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |