abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:02:43 #176
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_93946634
Nope, ik had een blanke schoonvader (jongste broer van de bekende zwitserse/antiliaanse schrijver op curacao) en een gekleurde schoonmoeder en dat zorgt voor een heel kleurenpalet onder de vijf kinderen. Mijn man is blank met zwart haar en zwarte/donker donkerbruine ogen, een big momma schoonzus van 1.90 lang en vrij grof qua bouw en lichtgetint, twee schoonzusjes met blond/roodhaar en sproeten en een witte huis (heel europees zeg maar) en zijn broertje is eerder donker dan blank te noemen met bruin kroessig haar. Zal even een fotootjes opzoeken van de meiden. Blond haar en blauwe en bruine ogen al wordt E. steeds donkerder nu en ze kroest vrij makkelijk alleen op haar achterhoofd (raar genoeg en daar hebben we echt antiklitolie voor nodig :D )

Ze zijn overig alledrie in een half uur donkerbruin verbrand en ze worden ook nooit rood van de zon. Dat hebben ze niet van mij.

E.
pi_93946761
Haha, wat leuk, zo'n mix van kleuren.

Wat een prachtig meisje zeg! O+
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:15:24 #178
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_93947000
Wat een mooierd Books O+ Maar wat een problemen met je meisjes :( Wat Groofs voorstelt van die 3 jaar Curacao (met veel familiebezoek) klinkt goed! I.i.d. eerst uitproberen op vakantie!?

Over het samen spelen, hier natuurlijk niet echt ervaring mee. Op het kdv is Maarten wel erg bezig met "van mij" en thuis is het soms wel héél lastig wanneer er een ander kindje met zíjn speelgoed speelt.

Maarten heeft me vanmorgen alweer 2x verbaasd: 2 boterhammen met ontbijt en hij wilde nog wel meer :D (normaal met moeite 1 boterham of plakje ontbijtkoek) en op de wc gepoept. Dat laatste wel omdat ik zag dat hij moest, en hij wilde eigenlijk niet blijven zitten op de wc (ikke luier om, inne luier poepen) maar een beetje afgeleid en toen kwam de drol toch :)
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 maart 2011 @ 12:44:14 #179
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93952005
moeilijk Books; je wil toch het beste voor je kinderen, maar om dan maar huis en haard achter je te laten (al zou het maar voor drie jaar zijn) is toch een moeilijke keuze :{

even crossposten met 't babietjestopic, ik kan niet kiezen waar hij 't beste hoort ;) :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_93952032
Wat vervelend zeg, dat het daar zo goed gaat, en vervolgens hier weer prut. Dan zou je wat meer zon in dit koude kikkerlandje wensen ;)
3 jaar is inderdaad wel te overzien. Ook voor de familie hier. Die zien het nut vast ook wel.

Goed Maarten! En lekker ontbijten, en ook nog op de wc!

Simmu, ik denk dat Ravi het wel gaat aangeven als hij het niet meer wil. En tot die tijd is het gewoon schattig. Het is wel over voordat ze 18 is ;)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:10:40 #181
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_93952942
Pfff, de wet van Fok! trad in werking ofzo, maar na deze posting was Maarten niet meer te genieten... Overal over piepen en huilen en zelfs een rondje fietsen vond hij halverwege al niet meer leuk. Middageten met moeite een broodje, drinken kieperde hij bewust om, uitgekauwde stukjes brood uit zijn mond laten vallen... Laten we maar zeggen dat ik blij ben dat hij even in bed ligt ;)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_93954804
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:44 schreef DJMO het volgende:
moeilijk Books; je wil toch het beste voor je kinderen, maar om dan maar huis en haard achter je te laten (al zou het maar voor drie jaar zijn) is toch een moeilijke keuze :{

even crossposten met 't babietjestopic, ik kan niet kiezen waar hij 't beste hoort ;) :P
O+

herkenbaar ook: "zachtjes doen! anders gaattie stuk!"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94050448
Hoe gaat het hier verder met de donder-kinderen? ;)

Hier gaat het heerlijk. Hij is zo vrolijk de laatste tijd.. In 3 weken tijd: zindelijk, durft zelf op fiets met zijwieltjes te fietsen (ipv krampachtig vast moeten houden), gaat op andere kindjes af om mee te spelen (ipv die boog eromheen, of verlegen dichtslaan), durft bij anderen op bezoek te gaan spelen (ipv een heel bezoek op mijn schoot, nu max 30 seconden een halve hand en daarna spelen) en zijn spraak gaat duidelijk vooruit..
En dan alles gecombineerd met een gezellig humeur. O+ :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 maart 2011 @ 16:30:47 #184
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94050922
wat fijn om te horen DF!

Hier is het redelijk drama; niet slapen overdags is 's middags moe en slecht gehumeurd eten, 's middags wel slapen is óók chagerijnig wakker en slechtgehumeurd eten + drama om op tijd naar bed te gaan 's avonds :') + het (standaard?) uitdagende gedrag als ik zit te voeden :{
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_94051848
DJMO, Jan is ook een beetje zijn plekje aan het zoeken natuurlijk. Het is ook een hele verandering voor een peuter. Hopelijk went hij snel..
pi_94059573
out of the bleu vanavond bij het naar bed brengen:

"ik hou van jou mama"
O+

gevolgd door een knuffel waarna een uitstelpoging ondernomen werd door nog veeeeeeeeeeeeeeel meer knuffels :7 O+ :7
pi_94062449
the gordon bleu methode? :P
pi_94062609
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:19 schreef Kleurdoos het volgende:
the gordon bleu methode? :P
nu moet ik denken aan cordon bleutjes :9

wacht maar ~O> ze neemt nu al mijn verbale taalmaniertjes over! nog een jaartje of wat en ze doet hier mee :6 tis reuzekoddig om te zien hoe ze zoekt als ze iets kwijt is, het niet kan vinden en dan "helaas" zegt en der schouders ophaalt. "goed gevallen!" tegen ravi doet ze ook al >:)
pi_94062827
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef simmu het volgende:

[..]

nu moet ik denken aan cordon bleutjes :9

wacht maar ~O> ze neemt nu al mijn verbale taalmaniertjes over! nog een jaartje of wat en ze doet hier mee :6 tis reuzekoddig om te zien hoe ze zoekt als ze iets kwijt is, het niet kan vinden en dan "helaas" zegt en der schouders ophaalt. "goed gevallen!" tegen ravi doet ze ook al >:)
die van mij ook, die zei vanavond 'ETEN MAMA!' *strengkijkt* ik praatte teveel tijdens het diner :')
pi_94062923
of je pakt iets af omdat ze er mee aan het klieren is en krijgt dan uitgelegd dat afpakken NIET MAG!

mama's mogen dat wel, was mijn antwoord
pi_94063620
idd, of dat ze bij alles roept "VAN MIJ" en dat ik dan bij alles terugroep 'VAN MAMA, ALLES IS VAN MAMA'

dus zo mag ik ook alles afpakken :+
  maandag 14 maart 2011 @ 08:43:24 #192
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_94082113
Yade is ook vreselijk aan het peuterpuberen sinds 2 weken.

NEE! NIET DOEN MAMMA! of WAT DOE JE NOU?! et cetera. Af en toe zou ik haar achter het behang willen plakken.

Maar het volgende moment is ze super schattig. "Ach kindje kindje kindje toch, kom maar hier!" Ik hoor mezelf gewoon geecho'd.
  maandag 14 maart 2011 @ 09:08:46 #193
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94082621
quote:
Op zondag 13 maart 2011 16:30 schreef DJMO het volgende:
wat fijn om te horen DF!

Hier is het redelijk drama; niet slapen overdags is 's middags moe en slecht gehumeurd eten, 's middags wel slapen is óók chagerijnig wakker en slechtgehumeurd eten + drama om op tijd naar bed te gaan 's avonds :') + het (standaard?) uitdagende gedrag als ik zit te voeden :{
Juist tijdens het voeden. Pislink kan ik erom worden, nog steeds.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 maart 2011 @ 09:25:15 #194
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94082989
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Juist tijdens het voeden. Pislink kan ik erom worden, nog steeds.
zolang het geen gevaar oplevert voor Jan zelf, negeer ik hem op zo'n moment volledig. werkt het beste is mijn ervaring tot nu toe

maandag 14 maart 2011 @ 12:16:44 #195
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_94088477
Wij gaan morgen voor de laatste x naar het cb.....
Vandaag een zieke floor en een mega fitte Pien, ook een bijzondere combinatie.
pi_94089026
KP, weer een stap.. Beterschap voor Floor!
Zijn ze al toe aan de basisschool?
  maandag 14 maart 2011 @ 12:39:01 #197
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_94089267
quote:
Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef Deepfreeze het volgende:
KP, weer een stap.. Beterschap voor Floor!
Zijn ze al toe aan de basisschool?
Ik geloof dat we die richting wel op gaan. Ze krijgen er steeds meer zin in. Ik hoor steeds vaker " als we straks 4 zijn, dan gaan we naar school "

Het zijn niet echt helden, dus ik ben echt benieuwd wat ze ervan vinden als het echt zover is.
pi_94089992
2 verschillende klassen toch?

Dit weekend ook met Chris bij zijn nieuwe school geweest. En vanochtend wilde hij niet naar zijn oude school, maar naar de nieuwe. Dat bleek vooral aan de koekjes te liggen die ze zaterdag bakten&uitdeelden. :P
  maandag 14 maart 2011 @ 13:04:27 #199
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_94090080
Als iemand hier vraagt: moet je morgen naar school Annna (omdat ze gewoon school zeggen ipv crèche), dan ben ik weer een hele poos zoet om uit te leggen dat ze nog niet naar school mag.

Vannacht weer een poging gedaan tot het slapen zonder luier, en ze was droog!
Dus vanmorgen kreeg ze daarvoor een dikke kus van me. En toen zei ze: 'Ja, toen ik nog klein was ( :') als in: gisteren), had ik nog een luier om. Maar nu slaap ik zonder luier"
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 14 maart 2011 @ 14:19:06 #200
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_94092952
quote:
Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef Memmel het volgende:
Als iemand hier vraagt: moet je morgen naar school Annna (omdat ze gewoon school zeggen ipv crèche), dan ben ik weer een hele poos zoet om uit te leggen dat ze nog niet naar school mag.

Vannacht weer een poging gedaan tot het slapen zonder luier, en ze was droog!
Dus vanmorgen kreeg ze daarvoor een dikke kus van me. En toen zei ze: 'Ja, toen ik nog klein was ( :') als in: gisteren), had ik nog een luier om. Maar nu slaap ik zonder luier"
Goed,hoor!
Pien is ook helemaal zindelijk, zo fijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')