quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:44 schreef DJMO het volgende:
moeilijk Books; je wil toch het beste voor je kinderen, maar om dan maar huis en haard achter je te laten (al zou het maar voor drie jaar zijn) is toch een moeilijke keuze![]()
even crossposten met 't babietjestopic, ik kan niet kiezen waar hij 't beste hoort![]()
![]()
nu moet ik denken aan cordon bleutjesquote:
die van mij ook, die zei vanavond 'ETEN MAMA!' *strengkijkt* ik praatte teveel tijdens het dinerquote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef simmu het volgende:
[..]
nu moet ik denken aan cordon bleutjes![]()
wacht maarze neemt nu al mijn verbale taalmaniertjes over! nog een jaartje of wat en ze doet hier mee
tis reuzekoddig om te zien hoe ze zoekt als ze iets kwijt is, het niet kan vinden en dan "helaas" zegt en der schouders ophaalt. "goed gevallen!" tegen ravi doet ze ook al
Juist tijdens het voeden. Pislink kan ik erom worden, nog steeds.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:30 schreef DJMO het volgende:
wat fijn om te horen DF!
Hier is het redelijk drama; niet slapen overdags is 's middags moe en slecht gehumeurd eten, 's middags wel slapen is óók chagerijnig wakker en slechtgehumeurd eten + drama om op tijd naar bed te gaan 's avonds+ het (standaard?) uitdagende gedrag als ik zit te voeden
zolang het geen gevaar oplevert voor Jan zelf, negeer ik hem op zo'n moment volledig. werkt het beste is mijn ervaring tot nu toequote:Op maandag 14 maart 2011 09:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Juist tijdens het voeden. Pislink kan ik erom worden, nog steeds.
Ik geloof dat we die richting wel op gaan. Ze krijgen er steeds meer zin in. Ik hoor steeds vaker " als we straks 4 zijn, dan gaan we naar school "quote:Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef Deepfreeze het volgende:
KP, weer een stap.. Beterschap voor Floor!
Zijn ze al toe aan de basisschool?
Goed,hoor!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef Memmel het volgende:
Als iemand hier vraagt: moet je morgen naar school Annna (omdat ze gewoon school zeggen ipv crèche), dan ben ik weer een hele poos zoet om uit te leggen dat ze nog niet naar school mag.
Vannacht weer een poging gedaan tot het slapen zonder luier, en ze was droog!
Dus vanmorgen kreeg ze daarvoor een dikke kus van me. En toen zei ze: 'Ja, toen ik nog klein was (als in: gisteren), had ik nog een luier om. Maar nu slaap ik zonder luier"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |