abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94206436
wij wachten er ook mee tot ravi weerbaar genoeg is. het moment is bijna daar *O* sorrie, een van die kamers wordt dan mama's naaikamer (met als kanttekening dat ik heul niet kan naaien :s) )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94206837
ligt het aan mij of zit het kliervirus in de lucht? selene deed vanmiddag dusdanig klierig dat ik haar snoep van gister wat ze vandaag zou krijgen terug geconfiskeerd heb. u zoekt grenzen? u vindt grenzen. inleveren die hap!

had ze gister bij de slager gekregen en moest ze toen inleveren omdat ze ook al een plakje worst had. ze zou het vandaag krijgen. niet dus. morgen in de herhaling, net zolang tot ze niet meer draakt. da's het voordeel van nooit zelf snoep geven en enkel van anderen dan wel accepteren: tis dan direct een issue! maar man, wat voelde ik me weer gemeen :{
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 16 maart 2011 @ 19:53:04 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94207088
ik zou het ook niet doen om eerlijk te zijn, ik zou brusje dan op jullie slaapkamer houden.

kliervirus check simmu ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_94207318
kliervirus dubbelcheck :+

en ik denk dat het idd beter met 2 ledikantjes kan en de eerste tijd ligt de kleine toch bij ons..
pi_94210930
Ik zou het ook niet doen KD. Hoor weleens van peuters die bij hun broertje/zusje in het ledikant klimmen. Heel schattig, maar niet als ze nog zo klein zijn..
Ook al komt Chris pas sinds een paar weken zijn peuterbed uit. Na anderhalf jaar te roepen en vervolgens te wachten tot we de deur open deden. Dus misschien is er geen probleem, dat weet je alleen niet van tevoren.

Kliervirus, waar? Niet in het oosten des lands ;)
deepfreeze klopt af
pi_94211643
neh t klinkt ook inderdaad niet logisch.. en opzich kan ze best op r 3e pas naar een peuterbed/groter bed.
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:09:33 #282
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_94211880
Iemand nog een suggestie om hoestsiroop naar binnen te krijgen? Praten helpt niet, laten ruiken (lekker banaaaaan!) helpt niet, verdunnen met een beetje water ook niet. En een spuitje hebben we niet :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_94212025
quote:
5s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:09 schreef k_i_m het volgende:
Iemand nog een suggestie om hoestsiroop naar binnen te krijgen? Praten helpt niet, laten ruiken (lekker banaaaaan!) helpt niet, verdunnen met een beetje water ook niet. En een spuitje hebben we niet :').
gek drinken?
dat ze uit een grote pan mag drinken?
of een bullshitverhaal over een toverdrankje :')

of in een plakkie worst smeren en in de etensbak gooien uiteraard :+
pi_94212081
ff doorbijten, neus dicht en erin kiepen :@

nja, zo doe ik het bij kindjes als ze echt niet willen en het echt moet. daarna sla ik zelf aan het muiten omdat ik zulks niks vindt, maar heej! het zit er wel in dan en kind in kwestie is er doorgaans lang voor mij overheen ;(
pi_94212245
drama hebben wij hier altijd met zetpillen :')
of met zo'n neuspompje .. ben blij dat ze niet loopt te kutten met t tandenpoetsen, want elke dag die hel :D
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:18:58 #286
14746 k_i_m
pi_94212428
Zetpillen zijn hier ook een drama, die kondig ik gewoon niet aan :@. Maar neus dichthouden en over het keeltje wrijven had ik nog niet eens bedacht. Als het bij de kat werkt... ;).
In my life
Why do I smile
pi_94213619
Zetpillen zijn we mee gestopt sinds zijn obstipatie-issues. Hij drinkt wel sinaspril en eet tabletjes, dus makkelijk opgelost.

Hoestdrank, als het echt naar binnen moet, denk ik ook op de simmu manier, zonder neus dicht. Vaak drinkt hij het de keren erna braaf op O-)
Maar als er een alternatief is (lekkerder drankje, thee met honing) dan zou ik dat kopen..
pi_94214182
Ik heb ook nog geen oplossing voor hoestdrankjes (of elke ander willekeurig iets in drankvorm wat naar binnen moet)

Met dwang werkt niet want dan gaat ze zo over de flos dat ze er zowat in stikt enzo.

vanmiddag belde het kdv of het goed was als dana dr middagslaapje oversloeg omdat ze totaal neit moe was enzo. Ja prima hoor.
Ze was wel helemaal kapot net en zat onderhand in trans tv te kijken _O-

En de klierbui is hier volgens mij weer over *O* . heeft een flink aantal dagen geduurd dit keer }:| :X
Maar nu is ze weer lief en aardig en wil ze weer vriendjes zijn enzo O+
pi_94214384
elin is sinds gisteren in de 'ik gaoveralomvragenenalsikhetdankrijgdanmoetikhetnietmeer' bui

stampvoeten om een bekur meeeeeeeeeuwk, en dan nee roepen en als ik zeg dat ze niet zo raar moet doen, dan gaat ze op de grond liggen met een pruillip terwijl ze NEEEEEEEEEE? NEEEEEEEEEE? op een hysterisch toontje gilt.
alsof ik r bakstenen dwing te eten zeg maar :P
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:51:09 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94214635
Bij ons heten ze toverdrankjes. :Y
En het werkt!
Oh, en ik ben zo fout dat hij na een vies drankje een minislokje thijmsiroop mag. :@ ;)
pi_94214744
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:47 schreef Kleurdoos het volgende:
elin is sinds gisteren in de 'ik gaoveralomvragenenalsikhetdankrijgdanmoetikhetnietmeer' bui

stampvoeten om een bekur meeeeeeeeeuwk, en dan nee roepen en als ik zeg dat ze niet zo raar moet doen, dan gaat ze op de grond liggen met een pruillip terwijl ze NEEEEEEEEEE? NEEEEEEEEEE? op een hysterisch toontje gilt.
alsof ik r bakstenen dwing te eten zeg maar :P
Hoe herkenbaar :')
pi_94215161
misschien voorstellen samen te proeven van het toverdrankje? ik zie opties hier
pi_94215403
zetpillen is geen probleem hier trouwens. de thermometer ook niet. freud anyone? >:)
pi_94215822
Als ik dana zeg dat het een toverdrankje is dan kijkt ze me aan alsof ik dr probeer te vergiftigen en zegt ze op een boze toon "nee mama!! is geen toverdrankje, is een drankje voor de keel, die is vies!"

duss :')

En een ztepil geven doe ik ook onaangekondigd..en dan is het even drama en paniek en daarna is het "papa, mama deed mij beter maken aan mijn billen" :D
pi_94215829
Zetpillen en hoestdrankjes zijn hier ook niet populair. Inhalator (al typende twijfel ik aan de spelling :? ) daarentegen gaat 'ie helemaal voor zitten. Gelukkig maar....!
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:49:36 #296
14746 k_i_m
pi_94218278
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef simmu het volgende:
misschien voorstellen samen te proeven van het toverdrankje? ik zie opties hier
Als ik doe alsof ik ervan drink, doet zij ook alsof :'). D'oh :').
In my life
Why do I smile
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:52:44 #297
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94218440
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Als ik doe alsof ik ervan drink, doet zij ook alsof :'). D'oh :').
opzuigen met een rietje, duim op het rietjeen uiteinde in haar mond, duim er af en dan zit het in haar mond. hopelijk slikt ze van schrik.

Zo kreeg ik toch wat vocht in mijn kinderen met oorontstekingen enzo.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:01:51 #298
14746 k_i_m
pi_94218969
Oja, de rietjestip van buuf! Ik ga het gelijk proberen _O_.
In my life
Why do I smile
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:05:31 #299
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94219187
enenenenenenenenen?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:15:31 #300
14746 k_i_m
pi_94219677
Na 10 keer opzuigen en weer terugvallen in het maatbekertje had ik het voor elkaar dat het erin bleef zitten. Vervolgens wilde kind niet, dus houdgreep, waarna de helft erlangs ging op mijn slaapkamervloer omdat het rietje niet goed leegliep doordat "de knik" nog gebogen was.

Maar er zit vast iets in :').
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')