Dank je. Met mijn peuter gaat 't goed! Erg blij en ondernemend. Net deze week weer follow up gehad in 't ziekenhuis i.v.m. zijn vroeggeboorte ruim 2 jaar geleden en zijn ontwikkeling verloopt eigenlijk prima. Morgen nog de fysieke follow up en dan is 'ie weer doorgelicht voor 'n jaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoi Meandering, welkom hier! Hoe gaat het met je peutertje?
BE, Chris zei het ook niet, maar hij had het wel opeens door. De eerste dag heb ik hem gewoon vaak gezegd dat hij het moest proberen, soms ook alleen gevraagd of hij moest.
Het was alleen nog een probleem dat hij om de 20 minuten moest. Maar dat is nu na 2 weken ook al flink wat langer.
hoeveel te vroeg was hij eigenlijk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:12 schreef Meandering het volgende:
[..]
Dank je. Met mijn peuter gaat 't goed! Erg blij en ondernemend. Net deze week weer follow up gehad in 't ziekenhuis i.v.m. zijn vroeggeboorte ruim 2 jaar geleden en zijn ontwikkeling verloopt eigenlijk prima. Morgen nog de fysieke follow up en dan is 'ie weer doorgelicht voor 'n jaar.
Qua poetsen gaat 't hier goed. Inderdaad eerst zelf poetsen (al resulteerd dat ook regelmatig met tandpasta in neus en haar door zijn enthousiasme) en daarna napoetsen. Hij heeft nog 2 kiezen te gaan, al staan ze op punt van doorbreken. Kunnen we dat ook even in de gaten houden
Hij is geboren na exact 30 weken zwangerschap. Ik lag toen al 2 weken in 't ziekenhuis, dus wel met longrijpingsprik. Maar in volkomen stuit met 'n bevalling van 45 minuten ondanks de weeenremmers, dus verwacht onverwacht zeg maar.quote:
mijn jongste is ook precies op de dag af met 30 weken zwangerschap geboren! onwijs fijn dat hij het goed gaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:29 schreef Meandering het volgende:
[..]
Hij is geboren na exact 30 weken zwangerschap. Ik lag toen al 2 weken in 't ziekenhuis, dus wel met longrijpingsprik. Maar in volkomen stuit met 'n bevalling van 45 minuten ondanks de weeenremmers, dus verwacht onverwacht zeg maar.
Dwang werkt hier ook averechts. Maar 2 meepoetsende oudere zussen wil nog wel eens werken
Vanuit lurkstand heb ik 't inderdaad van afstand meegelezen rondom jullie tweeling. Heel veel dingen erg herkenbaar, heel veel dingen ook verschillend doordat jullie de zorgen moesten verdelen over 2. Ik hoop dat voor jullie ook alles verder voorspoedig zal verlopen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:34 schreef simmu het volgende:
[..]
mijn jongste is ook precies op de dag af met 30 weken zwangerschap geboren! onwijs fijn dat hij het goed gaat
gek drinken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:09 schreef k_i_m het volgende:
Iemand nog een suggestie om hoestsiroop naar binnen te krijgen? Praten helpt niet, laten ruiken (lekker banaaaaan!) helpt niet, verdunnen met een beetje water ook niet. En een spuitje hebben we niet.
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:47 schreef Kleurdoos het volgende:
elin is sinds gisteren in de 'ik gaoveralomvragenenalsikhetdankrijgdanmoetikhetnietmeer' bui
stampvoeten om een bekur meeeeeeeeeuwk, en dan nee roepen en als ik zeg dat ze niet zo raar moet doen, dan gaat ze op de grond liggen met een pruillip terwijl ze NEEEEEEEEEE? NEEEEEEEEEE? op een hysterisch toontje gilt.
alsof ik r bakstenen dwing te eten zeg maar
Als ik doe alsof ik ervan drink, doet zij ook alsofquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef simmu het volgende:
misschien voorstellen samen te proeven van het toverdrankje? ik zie opties hier
opzuigen met een rietje, duim op het rietjeen uiteinde in haar mond, duim er af en dan zit het in haar mond. hopelijk slikt ze van schrik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als ik doe alsof ik ervan drink, doet zij ook alsof. D'oh
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |