Okequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:20 schreef freecell het volgende:
Jore: die van mij zouden naar die andere gaan dan... Die van mijn broer (baptist) hebben daar ook opgezeten, ik zal hem eens uithoren
Ongelovige kinderen in de klas vind ik echt geen énkel probleemDaar loopt hij vroeg of laat toch wel tegenaan en een manco in mijn eigen opvoeding was dat ik echt in een zuil ben opgegreid. Dat wil ik niet voor de kinderen
Wij kunnen voor onze kinderen kiezen uit HVO of Godsdienst in groep 7 en 8. Verder worden de verschillende feesten goed uitgelegd (waarom vieren we pasen enzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:00 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
OkeDat is dus precies de reden dat ik niet naar de openbare school ze wil doen.
Ik heb het totaal niets weten van het geloof wel als gemis ervaren.
Mijn vader is echt anti religie in welke vorm dan ook.
Ik wilde er graag algemene kennis over hebben maar mocht niet eens naar godsdienstles laat staan bijbelles.![]()
Ik ben dus nog steeds niet gelovig maar ik vind het wel belangrijk dat ze er iets van mee krijgen.
Dat ze weten waar ik nee tegen zeg, en zij eventueel weten waar ze ja tegen kunnen zeggen.
Wist niet dat je ook gereformeerd bent opgevoed, grappig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:07 schreef freecell het volgende:
Hmmm, nassauschool strepen we afDie hebben teveel leerlingen en daarom een stads-delen-grens ingesteld en we wonen er nèt buiten. Scheelt
Simmu: Ik geloof niet dat er op een gereformeerde school sprake is van blind fanatismeHeb er zelf ook opgezeten en dat was wel ok (alleen jammer dat ik ook op de vrijgemaakte catechisatie, vereniging, sportvereniging, campings en zeilkampen zat.... )
En ik heb natuurlijk wel dat geloof. Het zijn een paar invullingsverschillen, maar niet echt grote strijdpunten.
Die grote monden worden nog erger als ze naar school gaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:54 schreef Memmel het volgende:
En blijft dat kwallerige gedrag van Anna zo tot ze naar school gaat? Ze krijgt zo'n enorm brutale mond. En ze heeft gisteren zelfs met een paar andere kinderen een cakeje gejat op het KDV!!! Hoe vind je dat dan? Gewoon gejat van het aanrecht terwijl de meester had gezegd dat ze er moesten afblijven.
Ik word echt horendol van haar op het moment. Het wordt tijd dat ze weer de jongste van de groep is...
Jup, afgehaakt toen ik met een pinkster trouwdequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:48 schreef Grijs het volgende:
[..]
Wist niet dat je ook gereformeerd bent opgevoed, grappig.
Bij onze kinderen zitten niet alleen kinderen uit de gereformeerde kerken die ik noemde, maar zijn er ook een paar Room-Katholiek, baptist en verder weet ik het niet. Kinderen uit de Evangelische Gemeente zijn er geloof ik niet, maar de Evangelische basisschool zit ook in de buurt (er zijn wel een paar kinderen van onze kerk die daar naartoe gaan).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Secularismequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ach gossie, arme Leander, beterschap voor je mannetje Freecell!
Die stap van 3,5 naar 4 is idd een lastige... gelukkig bij Twan niet veel gemerkt dat hij nog brutaler werd toen hij eenmaal naar school ging.
Misschien een domme vraag buuv, maar wat is seculier onderwijs??![]()
Lennon heeft bedacht dat het leuker is om op krijtjes te springen/stampen dan ermee te schrijven/tekenen op het schoolbord. Krijtjes zijn nu dus weer opgeruimd. Heeft meneer de pinnetjes van ministeck op de grond gegooid en is daarop nu aan het springen. Tijd om die ook op te ruimen dus.
Okay... ik geloof dat ik het snapquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Secularisme
Mijn zoon is van het type drie stickers, kadootje binnen joepdoeiendegroeten. dus hij heeft een "groot" kado uitgezocht en ik heb een plaskalender gemaakt. Eerst na 3 keer een klein kado (beetje teasen) maar echt een flutding van 10 cent ofzo. Daarna kijken of je het nu ook 5 keer kanquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:56 schreef Marie79 het volgende:
Nu ik het zo teruglees en erover nadenk ik 10 idd wel erg veelDus eerst maar eens wat minder dan!
Sterkte voor Tyler!
gewoon terugschoppen zodra ze de 1.60 bereikt hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat je jezelf nu nog niet gek moet maken daarover. Dat ze heel lang worden kun je ook een soort van stoppen door ze eerder in de pubertijd te laten komen. Dat is meestal pas bij een leeftijd van 8 ofzo.
Inbinden zoals chineze voetjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:13 schreef simmu het volgende:
[..]
gewoon terugschoppen zodra ze de 1.60 bereikt hebben
Dan moet je ze toch maar geen chocola geven..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:18 schreef Silmarwen het volgende:
Stoppen van groeien ben ik geen voorstander van. Ben zelf 1.80m en heb die keus ook gehad omdat ze voorspelde dat ik ruim 1.90m zou worden. Alleen vergroot je de kans op baarmoederhalskanker en borstkanker en andere enge dingen. Dan liever maar erg lang.Knut is 2.04m.
Dus ik verwacht ook niet dat ze 1.60m worden bijvoorbeeld.En ja, ik kan ze ook gewoon uithongeren, stagneert de groei ook van! Blijven ze meteen mooi slank.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan moet je ze toch maar geen chocola geven..
Jen begon te klagen over auw voeten... Ik denk dat we maar eens ff moeten gaan meten ja..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Nijna het volgende:
Mirte draagt 98/104. En ik vermoed dat ze naar maat 26 schoenen gaat.
Hoe lang ze is weet ik niet precies, maar ik denk rond 1 meter.
Ik heb het laatst laten meten en toen kon het nog net... Wilde eigenlijk kijken of we het nog een paar weekjes uit kunnen zingen tot het iets warmer is, zodat we gewoon zomerschoenen gaan shoppen. Maar ik zag nog niet zoveel in de winkel staan, dus ik hoop dat dat over een paar weken ook anders is...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen begon te klagen over auw voeten... Ik denk dat we maar eens ff moeten gaan meten ja..
Jouw bep past ook nog best maat 80 qua omvang..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beppie draagt maat 92/98. Maar die is ook best fijntjes verder
Ze is zo ergens tegen een meter en net een week 3
Schoenmaat is 23
Neh, kan best nog wel... Maar maat 74 werd nu wel echt te klein..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon draagt wat shirts/vesten betreft, maat 98/104, ik vind 92 echt te klein woren. Qua broeken is het maat 92 nu. Soms nog iets te lang...
Schoenmaat was 23 de laatste keer dat ik heb laten meten.
TF worden shirts dan niet te kort in lengte/mouwen? Jurkjes is natuurlijk geen probleem..
TOch wel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Neh, kan best nog wel... Maar maat 74 werd nu wel echt te klein..
Nou ja, qua omvang kon het echt nog wel hoor. Ze is ook best fijntjes.quote:
Oh ja dat past ze wel! Zolang ze haar armen niet te lang maakt, qua omvang kan dat primaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:48 schreef Memmel het volgende:
Ja Beppie is inderdaad heel fijntjes! Ik zou denken dat die nog makkelijk een 86 aan zou kunnen?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja, qua omvang kon het echt nog wel hoor. Ze is ook best fijntjes.
Volgende week ben je er?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ja dat past ze wel! Zolang ze haar armen niet te lang maakt, qua omvang kan dat prima
Tico graag! Ze past haar Crocs van vorig jaar (net!) niet meer. Heb al gedacht om haar teennagels extra kort te knippen, maar grotere crocs is misschien ook wel een oplossing.
Boekenclub toch?quote:
Oh.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Boekenclub toch?
Vandaag gaat niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |