quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef sharr het volgende:
Tering, die laatste kies is best scherp, vinger opengehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Niemand wilquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef Biogarde het volgende:
Kan ze ook voorspellen welke dooie familieleden met me willen communiceren?
Wij hebben alleen van die saaie witte of nog erger, die rare kleur bruin. Ik wil een rozequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef Myraela het volgende:
Pics van je pleistertje. Heb je een mooie roze met hartjes?
Die bruine zijn ranzig. Dat zijn van die pleisters die dan in het zwembad drijven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Wij hebben alleen van die saaie witte of nog erger, die rare kleur bruin. Ik wil een roze
Gatver ja preciesquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die bruine zijn ranzig. Dat zijn van die pleisters die dan in het zwembad drijven.
Ik sprong een keer in een zwembad vol Tena lady. Wat bleek, was ik bij m'n oma in bad gesprongen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die bruine zijn ranzig. Dat zijn van die pleisters die dan in het zwembad drijven.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik sprong een keer in een zwembad vol Tena lady. Wat bleek, was ik bij m'n oma in bad gesprongen.
Held.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik sprong een keer in een zwembad vol Tena lady. Wat bleek, was ik bij m'n oma in bad gesprongen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hoe haal je in godsnaam je vinger open aan je kies?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Maar hoe haal je in godsnaam je vinger open aan je kies?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:47 schreef -Datdus- het volgende:
Is "bloed uit je snee!" al voorbij gekomen?
Weet je hoe pijnlijk dit voor me is? Ik schaam me ervoor. Pas als de innerlijke pijn en schaamte weg is durf ik een pic te plaatsen.quote:
Dat moet morgen wel kunnen danquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Weet je hoe pijnlijk dit voor me is? Ik schaam me ervoor. Pas als de innerlijke pijn en schaamte weg is durf ik een pic te plaatsen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
het is wel waar..quote:
Ik weet niet of ik morgen al over de innerlijke pijn en schaamte heen ben. Ik zal mijn best doen, ik gun jullie wel mijn leed te aanschouwen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Dat moet morgen wel kunnen dan
helaas wel...quote:
maar dan alsnogquote:
ik word geil van iemand die aan het leiden isquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik morgen al over de innerlijke pijn en schaamte heen ben. Ik zal mijn best doen, ik gun jullie wel mijn leed te aanschouwen.
waar was die reactie ook alweer geplaatst?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:02 schreef leRomein het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME![]()
lijden is het.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik word geil van iemand die aan het leiden is
hahahahahhahahaa leiden is een stad waar ik volgend jaar op school ga hihihihihihi
Leer Nederlands.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hahahahahhahahaa leiden is een stad waar ik volgend jaar op school ga hihihihihihi
Pics van vinger op sterk waterquote:
Leer Nederlands.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Roburtt het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |