Altijd leuk als één van de Williams zusjes verliest of Wat is daar leuk aan
Christian Kist is kampioen geworden in een tweederangs dartbond of Hij is een volwaardige kampioen
Michael Schumacher had nooit moeten terugkeren of Mooi dat ie het weer ging proberen
Het WK-veldrijden is een veredeld Belgisch kampioenschap of Veldrijden is wel degelijk een mondiale sport
Ik kijk uit naar het EK-voetbal of Ik kijk uit naar de Olympische spelen
Vreemd dat de waterpolosters met één overwinning naar de kwartfinale gaan of Dat is niet vreemd
Taeke Taekema en Teun de Nooijer zijn terecht uit de hockey-selectie gezet of Dat is onterecht
Cricket zou Olympisch moeten worden of Golf zou Olympisch moeten worden
Ik ga 's nachts naar de Superbowl kijken of Dat ga ik niet doen
Investeren in de breedtesport of Investeren in topsport
Hans van Zetten maakt het kijken naar turnen extra leuk of Dat maakt voor mij geen verschil
Ik heb zelf een sport gekozen om te gaan beoefenen of Mijn ouders hebben me lid gemaakt zonder eigen keuze
Marianne Vos of Leontien van Moorsel
Eddy Merckxs hoort bij de grootste sportmannen ooit of Daar was destijds wielrennen niet mondiaal genoeg voor
Waarom heet Parijs Dakar Parijs Dakar of Waarom heet de finale van het Amerikaanse honkbal the world series
Erik van Muiswinkel die Anton Geesink persifleert of Erik van Muiswinkel die Harry van Raaij persifleert
Formule-1 kijken op RTL of Formule-1 kijken op de BBC
Mohammed Ali werd terecht gekozen tot sportman van de eeuw of Dat had iemand anders moeten zijn
Ik weet welke sportman afgelopen weekend voor de 17e keer landskampioen werd of Ik heb geen idee
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !