Realm: Al'Akirquote:
Realm: Alonsusquote:SuperKaasNacho
Cordem - H - Blood Elf Paladin (85)
Aiemtren - H - Tauren Warrior(60)
Zerodes - H - Tauren Druid (42)
Epicosaurus - H - Troll Death Knight (62)
Realm: Argent Dawnquote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)
Realm: Bronze Dragonflightquote:
Realm: Bronzebeardquote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)
Realm: Darksorrowquote:Asschen_Sukar
Nalar - (A) - Human Warlock (85)
BuddyChrist - (A) - Draenei Priest (85)
Wabbit - (A) - Human Warrior (58)
Realm: Defias Brotherhoodquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)
Realm: Haomarushquote:
quote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Karazhanquote:
quote:anakin24
Anagnatog - (A) - Human Paladin (85)
Anagnorach - (A) - Night Elf Hunter (84)
TraxiSaron - (H) - Death Knight (75)
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)
Realm: Outlandquote:
quote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Scarshield Legionquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)
Realm: Silvermoonquote:
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: Stormscalequote:
Realm: Sylvanasquote:
Realm: The Maelstromquote:
Realm: The Sha'tarquote:
quote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (80)
Realm: Twisting Netherquote:
Realm: Wildhammerquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Ik zag toevallig de achievement gisteren in guildchat voorbij komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef jagga het volgende:
cliché topictitel is cliché
(slechtste tvp ooit)
Ja sorry wist niet dat mijn post de laatste zou zijn....quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:47 schreef lifeblind het volgende:
Ik zag nog geen nieuwe, dus dan maak ik 'm maar.
Topictitel naar aanleiding van 't gedoe op de laatste pagina van 't vorige topic
Het was wel aan het kloten gisteravond op de instance servers met dc/lag enzquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:13 schreef _Fanta het volgende:
is het weer zover, ligt het zooitje er weer uit? of ben ik de enige die er nie in komt?
Wij wipen telkes rond de 10-15% op 25mquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:59 schreef Stranger het volgende:
Gisteravond Nefarian down![]()
Alleen vergeten een foto te nemen
Op naar de hc-modes.
Uhuh, kijk die gear maakt me niet zo veel uit alstie maar goed genoeg is om bosses dood te krijgen. Maar het is gewoon ook fijn om een keer de vruchten van je wipes te proeven door een paar easy killsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef Sapstengel het volgende:
Heb ik ook een tijd gehad inderdaad tijdens ICC. Elke farmnight kon ik niet komen en wanneer ik wel kon was het progression en werd er misschien 1 of geen boss gedood terwijl ik nog steeds in crapgear liep.
Bah nog lastiger te killen dus..quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe PvP boots én ring uit BH. Niemand uit de guild doet PvP dus mocht ze allebei meenemen.
Vrouwen irl mannen in gamequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:07 schreef joyvke het volgende:
Ze zeggen dat vrouwen drama creëren, maar damn, die mannen kunnen het echt wel beter... The clash of the ego's.
Nou zodra je meer dan 5 raidende vrouwen in je guild hebt is het ook net een snelkookpan hoor, gewoon wachten tot de kutnijd losbarst en je guild uit elkaar valt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vrouwen irl mannen in game![]()
Net maar weer is me dode nicht opgestart. Kijken ofk het nog een beetje kan
Dan weet ik niet wat voor dramaqueens jij in je guild hebt gehad, maar bij de guilds waar ik in heb gezeten zijn het voornamelijk de mannen die voor de disbands hebben gezorgd. In een vorige raiding guild waren het de Zweedse mannen die toch maar naar Memento Mori gingen en dat was dus 1/3 van de guild ;p.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou zodra je meer dan 5 raidende vrouwen in je guild hebt is het ook net een snelkookpan hoor, gewoon wachten tot de kutnijd losbarst en je guild uit elkaar valt.
Of groupquests.. Dat kan ook niet meer. Dat mis ik best wel..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef Migwi het volgende:
Wat irritant dat je niet voor een random BG en voor AV kan queuen.
beetje triest ook om als prot spec tegaan pvpen. Wees een egte player en speel met de correcte spec.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:49 schreef Migwi het volgende:
Na een paar dagen PvP kan ik zeggen dat die geplande 20 sec. cooldown op Word of Glory de doodsteek is voor Protadin PvP
Want er is ook echt een ''correcte'' spec voor PvPquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
beetje triest ook om als prot spec tegaan pvpen. Wees een egte player en speel met de correcte spec.
Ik vindt het gewoon triest als mensen als prot spec gaan pvpen, alsof je mensen moet gaan tanken om te overleven/winnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Want er is ook echt een ''correcte'' spec voor PvP, flikker toch op en laat mensen spelen wat ze leuk vinden. Dat gezeik altijd, het gaat erom dat je plezier hebt in het spel.
Hoe is healer dan een 'correcte spec' en tank niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik vindt het gewoon triest als mensen als prot spec gaan pvpen, alsof je mensen moet gaan tanken om te overleven/winnen.
Correcte spec dps of healergeen tank
![]()
toch grappig hoe bevooroordeeld mensen kunnen zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik vindt het gewoon triest als mensen als prot spec gaan pvpen, alsof je mensen moet gaan tanken om te overleven/winnen.
Correcte spec dps of healergeen tank
![]()
nee ik wacht altijd totdat ik de eerste " immune" ziequote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:18 schreef Chau het volgende:
Btw hebben jullie (prot pala's) ook weleens dat als jij je guardian gebruikt dat een warrior je bubble probeert weg te krijgen terwijl het gewoon een visueel effect is van je guardian skill
Prot warr pvp krijgt ook paar klappen,quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:49 schreef Migwi het volgende:
Na een paar dagen PvP kan ik zeggen dat die geplande 20 sec. cooldown op Word of Glory de doodsteek is voor Protadin PvP
Irritant is dat hè?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:27 schreef DJ_ het volgende:
ben je rustig aan het vissen krijg je dit
[ afbeelding ]
Wij kregen dat tijdens een Nefarian try, iedereen afgeleid en een wipequote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:48 schreef Migwi het volgende:
[..]
Irritant is dat hè?
Had ik een tijdje geleden ook, dat ze die zooi lekker in guild/party/raid/personal chat houden
Moet je maar in Nederland wonenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:45 schreef Supersoep het volgende:
Dit is toch om van te janken man.
Ik had het slimme idee om weer eens WoW te spelen. Eerst alle CD's bij elkaar vinden, dan alles installeren waar je maar moet hopen dat alle 10 CD's het nog doen, downloaden is onmogelijk hier in Belgie want downloadlimiet. Dan is dat achter de rug, moet je nog eens bijna 7 GB patchen ook.
Gametime is zowaar onmogelijk te vinden als je met iDeal wil betalen. De Europese Blizzard store heeft géén gametime te koop, de Amerikaanse wel.![]()
Op wow-europe.com hebben ze enkel creditcard opties, wat voor zo'n MMO natuurlijk belachelijk is. Grootste MMO met minst aantal betaalmogelijkheden. Dan moneybookers waar je met een tweede account blijkbaar geblokkeerd wordt, dus sites zoals randyrun zijn ook niet te gebruiken. Paypal heeft sinds een jaar of twee besloten om m'n betalingen steeds uit te stellen tot zo'n 7 dagen, dus dat is ook bagger. Na een tijdje heb ik een vriend zover gekregen om een code voor me te kopen.
Z'n account leen ik ook even, want met dat battlenet bullshit is m'n oude account (getrade) ook niet echt voor handen op het moment, maar daar wordt aan gewerkt. Probeer ik in te loggen, voor de eerste keer, ''suspicious activity, account locked.''![]()
![]()
Ik ben weer 10 jaar ouder geworden vanavond. Echt waar.
Wat bedoel je precies met 'in de store'? Bij een online aanschaffing? Indien ja, ik wilde een fysieke variant halen in de winkel.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:31 schreef Ulreazj het volgende:
Ja je kan op de Mac draaien, gewoon zorgen dat je wel de mac versie aanklikt als je in de store zit.
Volgens mij koop je in de winkel voornamelijk de key, dus kan je altijd de mac-versie downloaden.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 'in de store'? Bij een online aanschaffing? Indien ja, ik wilde een fysieke variant halen in de winkel.
Dat ging bij jou dus wel goed?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:50 schreef Nebo het volgende:
Duidelijk, inmiddels de trial gedownload, dus dan heb ik inderdaad alleen een key nodigThanks!
De keys kun je ook online kopen, maar een hard copy is natuurlijk gewoon leuk om te hebbenquote:Op zondag 6 maart 2011 13:50 schreef Nebo het volgende:
Duidelijk, inmiddels de trial gedownload, dus dan heb ik inderdaad alleen een key nodigThanks!
Ik koop mijn gametime anders gewoon via iDeal hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:45 schreef Supersoep het volgende:
Dit is toch om van te janken man.
Ik had het slimme idee om weer eens WoW te spelen. Eerst alle CD's bij elkaar vinden, dan alles installeren waar je maar moet hopen dat alle 10 CD's het nog doen, downloaden is onmogelijk hier in Belgie want downloadlimiet. Dan is dat achter de rug, moet je nog eens bijna 7 GB patchen ook.
Gametime is zowaar onmogelijk te vinden als je met iDeal wil betalen. De Europese Blizzard store heeft géén gametime te koop, de Amerikaanse wel.![]()
Op wow-europe.com hebben ze enkel creditcard opties, wat voor zo'n MMO natuurlijk belachelijk is. Grootste MMO met minst aantal betaalmogelijkheden. Dan moneybookers waar je met een tweede account blijkbaar geblokkeerd wordt, dus sites zoals randyrun zijn ook niet te gebruiken. Paypal heeft sinds een jaar of twee besloten om m'n betalingen steeds uit te stellen tot zo'n 7 dagen, dus dat is ook bagger. Na een tijdje heb ik een vriend zover gekregen om een code voor me te kopen.
Z'n account leen ik ook even, want met dat battlenet bullshit is m'n oude account (getrade) ook niet echt voor handen op het moment, maar daar wordt aan gewerkt. Probeer ik in te loggen, voor de eerste keer, ''suspicious activity, account locked.''![]()
![]()
Ik ben weer 10 jaar ouder geworden vanavond. Echt waar.
M'n bankrekening heb ik ook gelinkt in het verre verleden. Maar bedragen boven de 10 euro zijn allemaal uitgestelde betalingen. Misschien moet ik het nog eens doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik koop mijn gametime anders gewoon via iDeal hoor.
En als je je bankrekening direct linkt met Paypal (dan storten ze 60 cent op je rekening en dat moet je dan terugstorten ter controle dat jij t echt bent) dan kun je voortaan overal met één klik afrekenen. Alleen ondersteunt Blizzard dus geen Paypal zover ik weet.
Maar iDeal dus wel in het geval van speeltijd.![]()
Misschien ligt het dan idd aan het feit dat je in België woont. De Blizzard store biedt namelijk betalingsmogelijkheden gebaseerd op je adres. Als je dus aangeeft dat je in Nederland woont kun je als het goed is wél met iDeal betalen.
Sounds like fun!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Net TB voor het eerst meegedaan. Lag was zo erg dat de battle al zowat was afgelopen voor ik bij de eerste vlag was
Wow dat is een vol schermquote:Op maandag 7 maart 2011 10:24 schreef Stranger het volgende:
Altijd leuk om door je screenshotmap te gaan
Awesome fight was awesome.
[ afbeelding ]
En je ziet mensen met grote reso ook zo spelen snap het echt nietquote:Op maandag 7 maart 2011 10:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ik ooit fatsoenlijk heb kunnen raiden met die ui
Ik ga gewoon heen als m'n fire mage. Combustion met impact, boem. 14k dps, houden zelfs healers niet bij. Mooi 250hks per potje. ^^quote:Op zondag 6 maart 2011 23:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Net TB voor het eerst meegedaan. Lag was zo erg dat de battle al zowat was afgelopen voor ik bij de eerste vlag was
en met elk lvl dat je hoger wordt dan 80 zie je je crit en hitchance neerstorten als de hindenberg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:19 schreef Bootje84 het volgende:
Zo. Inmiddels level 81 behaald met mijn warlock. De overgang van 79 naar 80 qua dps is echt bizar. Ga je van een wapen met 350 spellpower naar 900 en een sloot crit + hit.
BoT is de makkelijkste samen met Throne of the four winds.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:44 schreef ScarFace- het volgende:
Is The Bastion of Twilight een moeilijke raid instance?
Waar kan ik trouwens de find a upgrade-mogelijkheid terugvinden in de nieuwe Armory?
Dank.
ja ik heb die, ff zoeken hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:26 schreef Bootje84 het volgende:
Verder nog een vraagje.. Heeft iemand een goede DPS-guide voor een demonoloy warlock?
quote:
Bedankt, ik ga het eens proberen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ja je skill moet hoog genoeg zijn, anders vang je alleen grijze troep.
Gewoon hengel met zo hoog mogelijke +fishing equippen, lure erop (shiny bauble dat soort dingen, van fishing vendor) en dan de ability "fishing" gebruiken. Als je beet hebt op de dobber klikken en dan vang je een vis, mits je skill hoog genoeg is voor het water waar je in vist.
Hier staat een overzichtje wanneer je 100% vissen vangt en geen grijze troep meer:
http://www.wowwiki.com/Fishing_locations
Voor retribution neem je op low lvl mail gear met strength en stamina, vanaf level 40 kun je plate dragen, waarbij ook str belangrijk is. Een strength geeft je 2 attack power. Verder is mastery de beste secondary stat, alleen kom je die voor level 80 nergens tegen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga het eens proberen.
En nog 1 vraagje.
Wat zijn de beste stats en gear voor een Retribution Paladin. Hoe komt dit type paladin het beste tot zijn recht. Ik dacht dat ik die punten zou kunnen spreiden, maar na de eerste punt dat je vast zit aan een klasse totdat je er meer dan genoeg besteed hebt.
(Ik weet het, ik ben niet zo iemand die zich helemaal gaat inlezen. Ik ben gewoon gaan spelen en nu loop ik tegen verschillende dingen aan)
Hoe kan ik in dungeons dan het beste spelen, DPS of Tank? Ik doe steeds maar dps en laat anderen de tank zijn. 1 keer tank geprobeerd en dat was niet echt een succes om het zwak uit te drukken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor retribution neem je op low lvl mail gear met strength en stamina, vanaf level 40 kun je plate dragen, waarbij ook str belangrijk is. Een strength geeft je 2 attack power. Verder is mastery de beste secondary stat, alleen kom je die voor level 80 nergens tegen.
Als je aan het levellen bent is critical strike rating een goede stat. Verder zijn hit en expertise ook erg goed. Hit zorgt ervoor dat je niks meer mist en expertise zorgt ervoor dat vijanden je aanvallen niet kunnen dodgen of parryen. Maarja dat kom je op questrewards ook niet enorm veel tegen, is belangrijker op hogere levels.
Er was zo'n actie met aardig wat korting, maar ik weet het niet precies waar ik die kan vinden. Misschien dat iemand hier het weet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik nu dus wil beginnen met World of Warcraft kost dat me dus gewoon ¤90-.?
¤30-, voor die battlechest
¤30-, voor de Lich king
¤30-, voor Cataclysm
Of kan dat veel en veel goedkoper ?!
Ja hangt er vanaf wat jij wil. Ik ben meestal tank omdat je dan sneller groups krijgt. Als dps kan je wel rustiger aan doen en is de group minder afhankelijk van jou.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe kan ik in dungeons dan het beste spelen, DPS of Tank? Ik doe steeds maar dps en laat anderen de tank zijn. 1 keer tank geprobeerd en dat was niet echt een succes om het zwak uit te drukken.
Hmm heel graagquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er was zo'n actie met aardig wat korting, maar ik weet het niet precies waar ik die kan vinden. Misschien dat iemand hier het weet.
[..]
Ja hangt er vanaf wat jij wil. Ik ben meestal tank omdat je dan sneller groups krijgt. Als dps kan je wel rustiger aan doen en is de group minder afhankelijk van jou.
Maarja tanken is ook niet echt moeilijk als je een beetje oefent. Sowieso moet je dan je talents in protection stoppen natuurlijk en een one handed weapon en shield equippen. Ook is het als paladin belangrijk dat je righteous fury aan zet, dat vergroot je threat wat er voor zorgt dat vijanden jouw aan blijven vallen ipv naar andere members lopen.
Verder gewoon die abilities gebruiken. Avengers Shield, Hammer of Righteousness, consecration dat soort dingen. Eerste keer als tank kan wat minder gaan idd, maarja na een paar keer krijg je het wel door. Nadeel is alleen dat groups tegenwoordig erg ongeduldig zijn en je direct eruit schoppen, in plaats van dat ze je wat tips en adviezen geven.
Dat gebeurde mij dus. Ik kreeg meteen een scheldkannonade over me heen (nadat iik nog gemeld had dat het mijn eerste keer was.). Toen was de lol er snel afquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
Verder gewoon die abilities gebruiken. Avengers Shield, Hammer of Righteousness, consecration dat soort dingen. Eerste keer als tank kan wat minder gaan idd, maarja na een paar keer krijg je het wel door. Nadeel is alleen dat groups tegenwoordig erg ongeduldig zijn en je direct eruit schoppen, in plaats van dat ze je wat tips en adviezen geven.
Je hoeft niet in eens keer alles te kopen, je kan ook gewoon een character tot 50-60 levelen en daarna de volgende expansion kopen. Het enige is dan dat je geen Worgen/Goblin of death knight kan aanmaken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm heel graag
Vind ¤90-'plus monthly fee een beetje te duur
ja zo'n worgen druid lijkt me wel tof juistquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:18 schreef internal het volgende:
[..]
Je hoeft niet in eens keer alles te kopen, je kan ook gewoon een character tot 50-60 levelen en daarna de volgende expansion kopen. Het enige is dan dat je geen Worgen/Goblin of death knight kan aanmaken.
Je zit toch sowieso niet de hele tijd in travelform?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja zo'n worgen druid lijkt me wel tof juist
Of voegt die extra vorm als druid zijnde niks toe omdat je al die cheetah / travel vorm hebt ?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:18 schreef internal het volgende:
[..]
Je hoeft niet in eens keer alles te kopen, je kan ook gewoon een character tot 50-60 levelen en daarna de volgende expansion kopen. Het enige is dan dat je geen Worgen/Goblin of death knight kan aanmaken.
Heb je The Burning Crusade al dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, dat ben ik dus aan het doen. Eerst maar eens level 59 halen voordat ik de volgende expansion (lich king) haal.
Nee dat is waar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:20 schreef internal het volgende:
[..]
Je zit toch sowieso niet de hele tijd in travelform?
Priestquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee dat is waar.
Heb destijds horde van 1 tot 70 gespeeld, maar nog nooit alliance eigenlijk (alleen tot level 40 ofzo)
Maar wat zou een toffe class en ras voor me zijn ?
Ik wil graag veel pvp'en als healer zijnde, zelf damage kunnen doen en ook in pve kunnen healen...
Hmm ik was eerst al disc priest, werkte goed samen met een rogue in 2vs2 arenaquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:23 schreef internal het volgende:
[..]
Priest
Edit: al zijn pve healen, pvp healen en dps een beetje veel. Je kan maar 2 specs he
Dan zou je in principe druid of paladin moeten proberen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik was eerst al disc priest, werkte goed samen met een rogue in 2vs2 arena![]()
Maar als ik nu ga levelen wil ik denk ik een nieuwe class
Die zaten toch samen in zo'n doosje. met twee gidsen (die ik nog moet doorlezen, ben niet zo''n lezer)quote:
Ah, battle chest ftwquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die zaten toch samen in zo'n doosje. met twee gidsen (die ik nog moet doorlezen, ben niet zo''n lezer)
Die dus.quote:
Nouja, ligt er aan wat je het leukste vind om te doen natuurlijk, er is niemand die je dwingt om te gaan tanken met je paladin als je dat niet wilt, alhoewel paladins wel vaak als tanks of healers zijn. Let er wel op dat je wel de juiste gear bij de juiste spec hebt (dus gear met veel stamina, sowieso plate (of mail < lvl 40), en dodge e.d. ). Gaan tanken in je retribution gear of gaan dps'en in je protection gear is niet zo handigquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe kan ik in dungeons dan het beste spelen, DPS of Tank? Ik doe steeds maar dps en laat anderen de tank zijn. 1 keer tank geprobeerd en dat was niet echt een succes om het zwak uit te drukken.
Alles wat beweegt doodmaken en zorgen dat je zelf niet dood gaatquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die dus.
Ik heb nog geen enkele PvP gedaan. retribution paladiin/ Waar moet je dan een beetje op letten?
hij is nog low level en zal dus niet zo veel profijt hebben van de stamina aangezien op zo'n laag level je niet echt geweldige damage doet in prot.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Alles wat beweegt doodmaken en zorgen dat je zelf niet dood gaat
Maar ff serieus, ik weet niet waar je voor PvP precies op moet letten voor retri paladin. Ik speel met mijn paladin meestal gewoon in protection spec als ik ga pvp'en, puur voor de shitload aan stamina die ik dan heb (met 200K hp in een BG rondlopen is gewoon een goed gevoel), maar ik merk dan wel dat ik wat minder hoge damage doe. Ik merk wel dat voor retribution paladins het in BG's een stukje fijner is sinds cataclysm, vantevoren ging ik altijd heul snel dood, en nu ben ik eens aan de winnende hand (of ik begin 't beter te snappen
)
Hier verlies je me. Ik draag gewoon de gear die me het meeste strength of stamina oplevert en een goede armor waarde heeft. Ik ben net boven de 40. heb al enkele plate uitrustingstukken gevonden. Ik wou eigenlijk een mithril plate chest piece maken de volgende keer dat ik erop ga (vanavond, wow is best wel verslavend moet ik eerlijk bekenen)quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nouja, ligt er aan wat je het leukste vind om te doen natuurlijk, er is niemand die je dwingt om te gaan tanken met je paladin als je dat niet wilt, alhoewel paladins wel vaak als tanks of healers zijn. Let er wel op dat je wel de juiste gear bij de juiste spec hebt (dus gear met veel stamina, sowieso plate (of mail < lvl 40), en dodge e.d. ). Gaan tanken in je retribution gear of gaan dps'en in je protection gear is niet zo handig
Je kan het zien als: Retribution gear> Meer prioriteit geve naan strength. Protection gear> Meer prioriteit geven aan Stamina. Rond de level 40 is het nog zo simpel gelukkig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hier verlies je me. Ik draag gewoon de gear die me het meeste strength of stamina oplevert en een goede armor waarde heeft. Ik ben net boven de 40. heb al enkele plate uitrustingstukken gevonden. Ik wou eigenlijk een mithril plate chest piece maken de volgende keer dat ik erop ga (vanavond, wow is best wel verslavend moet ik eerlijk bekenen)
Dankje, die insteek is me duidelijker. Ik probeer tot nu toe gewoon zoveel mogelijk items uit te rusten die veel stamina of strength geven. Het liefste allebeide tegelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:51 schreef internal het volgende:
[..]
Je kan het zien als: Retribution gear> Meer prioriteit geve naan strength. Protection gear> Meer prioriteit geven aan Stamina. Rond de level 40 is het nog zo simpel gelukkig.
En wat betreft die gear die je wilt maken moet je niet al te veel moeite doen. Als je ze simpel kan maken prima, maar gear op low levels vervang je redelijk snel. Dus vaak is de tijd die je kwijt bent om de spullen te zoeken om het te maken langer dan een volgende dungeon doen en daar wat gear uithalen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dankje, die insteek is me duidelijker. Ik probeer tot nu toe gewoon zoveel mogelijk items uit te rusten die veel stamina of strength geven. Het liefste allebeide tegelijk
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:56 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kon niet stoppen met WoW omdat ik simpelweg niks anders te doen heb thuis.![]()
Nu al 2 keer die Alliance world boss gekite van Feralas naar Orgrimmar omdat dat het leukste is wat er te doen valt, erg leuk om iedereen dood te zien gaan aan die AoE moonfire.
Een video van een paar mensen die die boss naar org hebben gekite.
Was je er ook bij toen Paragon in durotar aan het raiden was?quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:30 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dit waren wij
Ik ben die priest die telkens penance cast.
Nee, ze zitten toch niet op shattered halls?quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was je er ook bij toen Paragon in durotar aan het raiden was?
Dat waren pas veel mensen die boss daar had pas massa moord geweest
Op de beta was het tijdens Blizzcon want die vid was op de beta ofniet(hoorde ik die gast ergens zeggen)quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, ze zitten toch niet op shattered halls?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=alchemy+mount+wowquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef ScarFace- het volgende:
Link naar desbetreffende alchemy mount op wowhead?
Riftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:33 schreef lifeblind het volgende:
De activiteit in t algemeen begint wel mee te vallen heb ik het idee, zijn nu toch wel wat minder mensen over het algemeen online dan een maandje of 2 geleden. Veel mensen hebben natuurlijk de draad weer opgepakt bij de cataclysm launch, en hebben 't nu wel weer een beetje gezien (als in, mains op 85 en gegeared enzo).
Bij ons in de guild zijn er sowieso een aantal mensen weggevallen omdat ze nu tegenwoordig Rift spelen
Nee, WoW dezer dagen is fantastischquote:
Daar hebben ze de mooiste optie voor die je in het spel gezien heb en het heet Hide helm!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:10 schreef dotCommunism het volgende:
Net de guildlevel 20 +10% exp cloth headpiece gekocht en ik moet zeggen: dit is het allerlelijkste ding wat ik ooit heb gezien in het spel.
quote:Dear customer,
Due to suspicious activity, your Battle.net account has been locked. You tried to login your account too many times (403). We are concerned about whether your account has been stolen. In order to guarantee the legitimacy of your account, we need you follow these steps:
Step 1: Secure Your Computer
In the event that your computer has been infected with malicious software such as a keylogger or trojan, simply changing your password may not deter future attacks without first ensuring that your computer is free from these programs. Please visit our Account Security website to learn how to secure your computer from unauthorized access.
Step 2: Secure Your E-mail Account
After you have secured your computer, check your e-mail filters and rules and look for any e-mail forwarding rules that you did not create. For more information on securing your e-mail account, visit our Support page.
Step 3: Restore access to Your account
We now provide a secure link for you to verify whether you have taken the appropriate steps to secure the account, your computer, and your email address. Please follow this site to restore the access to your account: http://us.battle.net/verifyconfirm.html
If you still have questions or concerns after following the steps above, feel free to contact Customer Support at http://us.blizzard.com/su(...)n_US&articleId=20606.
Sincerely,
The Battle.net Account Team
Online Privacy Policy
Ik vind dat vaak wel jammer, maar soms kan je echt niet tegen jezelf aankijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:20 schreef Friday12 het volgende:
Daar hebben ze de mooiste optie voor die je in het spel gezien heb en het heet Hide helm!
Ik krijg ze alleen op mijn oude emailadres. Blizzard weer niet eens dat ik mijn adres heb gewijzigd, zo slordigquote:
Tailoring is altijd wel handig en vaak zie je enchanting erbij omdat je dan geen gather skill nodig heb.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:04 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Hallo schatjes. Ik heb een human mage van level 20. Mijn eerdere poppekes zijn warrior en paladin, dus ik weet niet helemaal goed welk profession het best past.
Er staat regelmatig in mijn loadingscreen dat emails van Blizzard altijd van een adres @blizzard.com of @battle.net af komen. Dus afzender checken en als afzender klopt maar je nog steeds geen idee hebt watskeburt, customer support bellen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij is dat mailtje gewoon nep. Er staat wel een link naar us.battle.net maar als je over die link heen gaat met de muis en dan kijkt waar hij eigenlijk naartoe linkt, is het iets van us.battler-net.com ofzo.
Mensen zien de link staan en denken dat het klopt, maarja gewoon andere url dan de naam van de link.
Als jij uit bear form gaat wipe jij je party niet iemand met pvp gearquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:18 schreef pl4kkie het volgende:
Uiteraard je gata als healer toch niet je gear boosten met crafteble pvpkanker gear en dan maar janken als ze daardoor wipen. Dan doe ik hetzelf wel voor ze zodat ze pve gear gaan verzamelen
Ik neem mensen die met kanker gooien eigenlijk nooit serieus. Jij bewijst maar weer waarom.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:18 schreef pl4kkie het volgende:
Uiteraard je gata als healer toch niet je gear boosten met crafteble pvpkanker gear en dan maar janken als ze daardoor wipen. Dan doe ik hetzelf wel voor ze zodat ze pve gear gaan verzamelen
boeiend dat je zulke mensen niet serieus neemt. 2 stukken pvp gear boeit me niet. Maar hij was full pvpquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik neem mensen die met kanker gooien eigenlijk nooit serieus. Jij bewijst maar weer waarom.
Dat die healer wat pvp dingen aan heeft wil niet zeggen dat hij een slechte healer is. Ik heb ook een hele tijd nog 2 stukken pvp gear aan gehad omdat die me betere stats als healer gaven dan andere items die ik op dat moment kon krijgen.
Bovendien ben jij diegene die je party in de steek laat, niet hij.
Precies de instelling waar ik in wow zo'n hekel aan hebquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
En met zo'n instelling klagen als er mensen gelijk leaven
Ok moet toegeven toestraks een tank gek gemaakt hij had full epic en kon niet threat houden op mijn newly dinged in greens altquote:Op zondag 13 maart 2011 02:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies de instelling waar ik in wow zo'n hekel aan heb
Bah bah bah.
Ik pak waarschijnlijk Dwarf of Draenei Hunter, vond het wel vet dat mijn pet die mobs owned en ik van afstand kon schietenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef dotCommunism het volgende:
Je moet ook geen Worgen spelen. Tenzij je een furry bent die geilt op gesnuif van honden.
Je weet dat je gewoon een server kan kiezen via realm list bij je character select screenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:58 schreef maniakaal het volgende:
Ik ben van de week ook maar eens begonnen..
Ik had volgens mij aangegeven dat ik in een normal server wou, kom ik in een pvp server terecht
Het zal wel goed zijn...
jaa, weet ik..quote:Op zondag 13 maart 2011 22:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je weet dat je gewoon een server kan kiezen via realm list bij je character select screen
Tegenwoordig is er toch bijna geen world PvP meer, dus veel zal 't niet uitmaken gok ik zo.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:07 schreef maniakaal het volgende:
[..]
jaa, weet ik..
Maar heb nu geen zin meer om te switchen, ben net zo lekker bezig
Zit jij op een PvE server? Want sinds archaeology al die level 85's over de hele wereld rondstuurt heb je nog genoeg mensen die denken: haha, een low level! *zap*quote:Op zondag 13 maart 2011 22:09 schreef Migwi het volgende:
Tegenwoordig is er toch bijna geen world PvP meer, dus veel zal 't niet uitmaken gok ik zo.
Lekker verder gaan met je char inderdaad
Ik merkte wel dat ik flinke moeite met mobs had op lvl 68 naar de nieuwe wereld. Ook op lvl 80 was het ff pittig. Maar goed.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:39 schreef Chau het volgende:
Ik had telkens full pvp set (behalve shoulders/chest) om te levelen en bij 70 weer de nieuwe set halen, kunt het van 60 naar 70 gebruiken en 70-80 en je hebt geen quest gear nodig. Iig ik niet toen ik mijn pala ging levelen. Maar het zal bij casters niet anders zijn.
quote:Q: PvP realms are getting indistinctive from the PvE realm as players are not engaging into PvP contents, since they are not finding it attractive. The only difference from the PvE realm is that its possible to attack opponent around zones in Conflict. Is there any plan to strengthen the difference between PvP and PvE realms?
A: We dont think its that world PvP is unattractive, we just think its just the cumulative effect of a lot of changes we made to the game to meet other goals. For example, flying mounts are really cool and convenient, but they mean you are much less likely to stumble upon someone from the opposite faction while travelling. We considered teleportation a mandatory feature for Dungeon Finder to succeed, but then you are less likely to bump into an enemy outside of a dungeon. To get world PvP back in some form, wed have to develop something like the Isle of Queldanas: a non-flight zone that is not a sanctuary where players congregate to finish quests or earn rewards. Well think about ways to do something like that again in the future.
Fuck that.quote:To get world PvP back in some form, wed have to develop something like the Isle of Queldanas: a non-flight zone that is not a sanctuary where players congregate to finish quests or earn rewards
Die 2 zijn PVP gebieden, bij dat andere was het een event om een raid instance te unlocken, Dat er in feite vooral aan pvp werd gedaan door pvpers maakt het niet gelijk een pvp zonequote:Op maandag 14 maart 2011 19:19 schreef Migwi het volgende:
Queldanas was trouwens in feite gewoon een PvP zone met dailies (op PvP realms dan). Helemaal niet zo anders als Wintergrasp of Tol Barad hoor.
Voornamelijk BRM, SS/TM, Bulwark, Tyr's, Silithus wind stones (of hoe die dingen heten), maar dus eigenlijk overal gewoon, dat is/was world PvP.
Bij Wintergrasp en Tol Barad unlock je ook een raid instancequote:Op maandag 14 maart 2011 19:57 schreef Chau het volgende:
[..]
Die 2 zijn PVP gebieden, bij dat andere was het een event om een raid instance te unlocken, Dat er in feite vooral aan pvp werd gedaan door pvpers maakt het niet gelijk een pvp zone
Grats, en volgende keer meer gelukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Cho'gall gedowned gisteravond!Maar geen wapen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:40 schreef Skillstorm het volgende:
Heb op WoW een leuk Nederlands meisje ontmoet, zelfde leeftijd, we zitten constant op skype.Feli. Ik kan best een boel WoW relaties, en die nu kinderen hebbe, op noemen. Dus niks wanhopig ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:43 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Feli. Ik kan best een boel WoW relaties, en die nu kinderen hebbe, op noemen. Dus niks wanhopig ofzo.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:40 schreef Skillstorm het volgende:
Heb op WoW een leuk Nederlands meisje ontmoet, zelfde leeftijd, we zitten constant op skype.Ik heb ook een 'fling' gehad met een guildie. Heel normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ging altijd al snel. Helemaal tot 82. Daarna gaat het wat slomer weer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:40 schreef Migwi het volgende:
Hebben ze de exp van 80 naar 85 ook generfed trouwens?
Ik ben dan wel full rested, maar ben net pas klaar met die eerste Ancient (Goldnogwat, die wolf) in Hyjal en nu al lvl 81. Dan moet ik nog wat? 4/5 van de quests doen in Hyjal?
Geen heirlooms en guildless.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:49 schreef Sapstengel het volgende:
Nerf denk ik niet. Er zijn nu natuurlijk wel heirlooms bij gekomen die tot 85 gelden en je hebt waarschijnlijk ook de 10% guild perk.
Weet wel dat Blizzard bezig is met ban waves. Met name voor archeology en pvp bots, en ze gaan mensen tijdelijk eruit gooien die heletijd AFK zitten in BG's.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
M'n account is gebanned![]()
Geen idee waarom, geen mail of niks gehad van blizz.
M'n account was een week of wat geleden gehacked voor een paar dagen. Misschien dat het daarmee te maken had.quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:51 schreef Chau het volgende:
Weet wel dat Blizzard bezig is met ban waves. Met name voor archeology en pvp bots, en ze gaan mensen tijdelijk eruit gooien die heletijd AFK zitten in BG's.
Inderdaad, niks mis met je vriendin leren kennen via WoWquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:43 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Feli. Ik kan best een boel WoW relaties, en die nu kinderen hebbe, op noemen. Dus niks wanhopig ofzo.
Omdat ik ook op een private server speel met wat vrienden uit amerika. In discussie gaan heeft geen zin, want ze veranderen er niks aan.quote:modify or cause to be modified any files that are a part of the Game Client or the Service in any way not expressly authorized by Blizzard;
Oh hai, Sorilea.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Cho'gall gedowned gisteravond!Maar geen wapen!
Ik ook, ben er zelf eenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:43 schreef Junglebeast het volgende:
2 folders gemaakt of heb telkens die server file veranderd? Want dat zou het ook kunnen zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Reactie van blizz gehad
Volgens hun heb ik deze regel overtreden:
[..]
Omdat ik ook op een private server speel met wat vrienden uit amerika. In discussie gaan heeft geen zin, want ze veranderen er niks aan.
Heb dus inderdaad de regels overtreden, maar of daar nu een permban op moet staan. Niemand die er last van heeft gehad![]()
Zelfs blizz niet, want die werden gewoon netjes maandelijks betaald om ook op hun servers te spelen.
Ach ja, zal me voorlopig niet meer op de officiële blizz servers vertonen, en me vooral vermaken op de private server
<matthijsnl die noobdruid die je wel eens in stormwind/dalaran/ironforge tegenkomt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:05 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nog iemand die in mijn guild zit maar waarvan ik weer eens niet weet wie het is?!?!![]()
Zo stom geweest om telkens die server file te veranderen, want had geen zin om mijn hardeschijf vol te zetten met 2 wow mappen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:06 schreef Chau het volgende:
[..]
2 folders gemaakt of heb telkens die server file veranderd? Want dat zou het ook kunnen zijn.
vin eigenlijk wel goed dat ze die botters aangepakt hebben, was echt irritant als je snachts bg's deed en er waren maar 3 mensen in je team die daadwerkelijk speelde, rest allemaal bottersquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zo stom geweest om telkens die server file te veranderen, want had geen zin om mijn hardeschijf vol te zetten met 2 wow mappen.
Hoorde dat zo ongeveer iedereen van die server een permban heeft.
Lijkt wel op een grote voorjaarsschoonmaak van blizz. Alle botters en idioten (waaronder ik dus) eruit geknikkerd.
Nog nooit meegemaakt...quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:39 schreef _Fanta het volgende:
vin eigenlijk wel goed dat ze die botters aangepakt hebben, was echt irritant als je snachts bg's deed en er waren maar 3 mensen in je team die daadwerkelijk speelde, rest allemaal botters
toen Arathi Basin laatst call to arms was was het echt erg. snachts bijna alleen maar bots. volgens mij hele teams van bots, flag taken, 1 defend, rest go other flag ect. echt schijtirritant gewoonquote:
Dat was altijd MM, weet eigenlijk niet hoe het nu zit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:22 schreef _Fanta het volgende:
ik speel momenteel veel op mn hunter, heb aardig wa gear bij elkaar verzamelt en sta meestal bovenaan met overall dmg done in instances. nu doe ik de laatste tijd vaak battlegrounds enzo, heb ook aardig wa pvp gear bij elkaar gesprokkeld inmiddels, maar merk dat beast mastery niet echt de ideale tree is voor pvp. nu zit ik te denke om dual talent te leren maar de vraag is dan, welke tree kan ik beste nemen voor pvp, survival of marksmanship?
meeste DPS classes hebbe wel een duidelijke pvp, dungeon/raid en solo/questing tree, maar bij hunters is het allemaal nogal vaag geworden volgens mijquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:23 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dat was altijd MM, weet eigenlijk niet hoe het nu zit.
Moet m'n Hunter nog steeds van 71 naar 85 levelen, maar DK is nu weer heel leuk
ik vond ze verontrustend makkelijk op normal modequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef _Fanta het volgende:
als ik weer nuchter ben ga ik us kijken of ik PuG kan joinen voor magmaw, die moet ook wel lukken, en Omnitron Defense System is ook wel te doen denk ik. en de rest van de bosses moet ik nog ff beetje onder de knie krijgen, want ze zijn echt stuk pittiger geworden in cataclsym
als je de encounter eenmaal door hebt is het ook wel eitje eigenlijk, probleem is dat ik nie echt mensen heb waarmee ik bossfights kan oefenen..quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik vond ze verontrustend makkelijk op normal mode![]()
Zit je niet in een guild?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:56 schreef _Fanta het volgende:
als je de encounter eenmaal door hebt is het ook wel eitje eigenlijk, probleem is dat ik nie echt mensen heb waarmee ik bossfights kan oefenen..
Tsja, daar heb je dan niets aan. Ik heb nog niet echt in pugs gespeeld in Cata (lees: helemaal nog niet), dus geen idee of dat werkt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef _Fanta het volgende:
jahwel, maar is maar heel kleine guild, als dr al 4 mensen online zijn is het al veel
Ik zit er ook aan te denken om een guild te joinen die wat groter is en die ook wat doet raiden op casual niveau. Ik hoor ook nie echt bij de pro's, maar noob ben ik ook niet meer, dus een gezellige guild om af en toe wa raids mee te doen lijkt me wel leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, daar heb je dan niets aan. Ik heb nog niet echt in pugs gespeeld in Cata (lees: helemaal nog niet), dus geen idee of dat werkt.
Haha multiboxers zijn tof ! Ken iemand die 4 shamans/mages/dk/rogues heeft, vooral met de DK's is het gewoon super disease spammen en 4x army 4x petquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:17 schreef _Fanta het volgende:
vin eigenlijk ook da ze iets tegen dual boxers moetten doen, ook zo irritant als je met 2 a 3 man een basis zit te bewaken in Tol Barad en komt zo'n dual boxer van 5 pala's binnegestormt
Haha, 4x Army is echt insanequote:Op woensdag 16 maart 2011 20:50 schreef Chau het volgende:
[..]
Haha multiboxers zijn tof ! Ken iemand die 4 shamans/mages/dk/rogues heeft, vooral met de DK's is het gewoon super disease spammen en 4x army 4x pet
Crucible of Carnage in Twilight Highlands (is een beetje in het midden) uiteindelijk door questen kom je er ook, echter heb je hier wel wat hulp nodig in de vorm van iig een tank+healer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, level 84
Hopelijk over een week ofzo level 85. Wie zei er nou wat over ring of blood oid waar je snel xp mee kreeg?
Ah Crucible of Carnage.. erg leuk op een PvP realmquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:38 schreef jagga het volgende:
[..]
Crucible of Carnage in Twilight Highlands (is een beetje in het midden) uiteindelijk door questen kom je er ook, echter heb je hier wel wat hulp nodig in de vorm van iig een tank+healer.
Het liefst een paar dps erbij en incasseren die expbom
Ik heb die ook nog steeds niet gedaan omdat toen ik aan het levelen was naar 85 het daar zooooo druk elke keer was dat je niet eens op het mannetje kon klikken die het voor je begintquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:47 schreef lifeblind het volgende:
Ah Crucible of Carnage.. erg leuk op een PvP realmWij hadden kort na de cataclysm release mot met een horde guild (guildleader was een bekende van ons
), en dan is 't toch best lastig om en CoC te doen, EN te Pvp'en
)
Heb maar een Hunter gemaaktquote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey welke PvE zitten de meeste FOK!kers? Heb maar weer een trial account gemaakt![]()
2007 half jaar gedaan
2009 half jaar gedaan
CoC is idd tof op een pvp realm, gewoon de healer nuken en de rest CC-en en door de boss dood laten gaan zodat ze een repair bill hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:47 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ah Crucible of Carnage.. erg leuk op een PvP realmWij hadden kort na de cataclysm release mot met een horde guild (guildleader was een bekende van ons
), en dan is 't toch best lastig om en CoC te doen, EN te Pvp'en
)
als je een beetje door gaat ben je binnen een paar dagen 85 ik was in en zaterdagje van 84 naar 85 gegaan in twilight highlands.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, level 84
Hopelijk over een week ofzo level 85. Wie zei er nou wat over ring of blood oid waar je snel xp mee kreeg?
Ja, alleen werk ik 6 dagen in de week en sta ik op het punt om te verhuizenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:52 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
als je een beetje door gaat ben je binnen een paar dagen 85 ik was in en zaterdagje van 84 naar 85 gegaan in twilight highlands.
Okay, dan heb je het een klein beetje druk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, alleen werk ik 6 dagen in de week en sta ik op het punt om te verhuizen
aah okee. Nja als je maar LOL in het le leveren hebtquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, alleen werk ik 6 dagen in de week en sta ik op het punt om te verhuizen
Ik doe regelmatig /dance... Helpt een hoopquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
aah okee. Nja als je maar LOL in het le leveren hebt. Succes met je verhuizing.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik doe regelmatig /dance... Helpt een hoop
Er is nog steeds een idee om een dance studio te maken. Alleen dat was al in Wrath het geval.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:22 schreef dotCommunism het volgende:
Blizzard zou wat moeten leren van lord of the rings online en de mogelijkheid moeten toevoegen om de /dance animaties van andere rassen te leren.
oquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is de social knop gebleven tegenwoordig?Om friends toe te voegen...
Meestal heb je linksonder je chatscherm, toch? Daarboven zit links in de hoek een klein knopje met iets wat lijkt op het silouet van een mannetje. Daar moet je nu op klikken. Niet logisch, I knowquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je pets prowl is goed. Dat doet extra dps op de eerste hit zodra hij uit prowl komtquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog iets, mijn pet gaat steeds op prowl. Ook al staat hij uit. En staat op defensive. How come
De standaard wow button is Oquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja dat zeg ik tochquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je pets prowl is goed. Dat doet extra dps op de eerste hit zodra hij uit prowl komt. Mss moet je ff in je pets spelsboek kijken en het daar uitzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |