abonnement Unibet Coolblue
pi_93686043
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:27 schreef DJ_ het volgende:
ben je rustig aan het vissen krijg je dit :P

[ afbeelding ]
Irritant is dat hè?
Had ik een tijdje geleden ook, dat ze die zooi lekker in guild/party/raid/personal chat houden :{
pi_93686511
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 14:48 schreef Migwi het volgende:

[..]

Irritant is dat hè?
Had ik een tijdje geleden ook, dat ze die zooi lekker in guild/party/raid/personal chat houden :{
Wij kregen dat tijdens een Nefarian try, iedereen afgeleid en een wipe :{
pi_93712633
Dit is toch om van te janken man. :')

Ik had het slimme idee om weer eens WoW te spelen. Eerst alle CD's bij elkaar vinden, dan alles installeren waar je maar moet hopen dat alle 10 CD's het nog doen, downloaden is onmogelijk hier in Belgie want downloadlimiet. Dan is dat achter de rug, moet je nog eens bijna 7 GB patchen ook.

Gametime is zowaar onmogelijk te vinden als je met iDeal wil betalen. De Europese Blizzard store heeft géén gametime te koop, de Amerikaanse wel. :') :') Op wow-europe.com hebben ze enkel creditcard opties, wat voor zo'n MMO natuurlijk belachelijk is. Grootste MMO met minst aantal betaalmogelijkheden. Dan moneybookers waar je met een tweede account blijkbaar geblokkeerd wordt, dus sites zoals randyrun zijn ook niet te gebruiken. Paypal heeft sinds een jaar of twee besloten om m'n betalingen steeds uit te stellen tot zo'n 7 dagen, dus dat is ook bagger. Na een tijdje heb ik een vriend zover gekregen om een code voor me te kopen.

Z'n account leen ik ook even, want met dat battlenet bullshit is m'n oude account (getrade) ook niet echt voor handen op het moment, maar daar wordt aan gewerkt. Probeer ik in te loggen, voor de eerste keer, ''suspicious activity, account locked.'' :') :')

Ik ben weer 10 jaar ouder geworden vanavond. Echt waar.
Ron Paul 2012
  zondag 6 maart 2011 @ 02:44:35 #54
194233 Friday12
Originele kloon
pi_93715650
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:45 schreef Supersoep het volgende:
Dit is toch om van te janken man. :')

Ik had het slimme idee om weer eens WoW te spelen. Eerst alle CD's bij elkaar vinden, dan alles installeren waar je maar moet hopen dat alle 10 CD's het nog doen, downloaden is onmogelijk hier in Belgie want downloadlimiet. Dan is dat achter de rug, moet je nog eens bijna 7 GB patchen ook.

Gametime is zowaar onmogelijk te vinden als je met iDeal wil betalen. De Europese Blizzard store heeft géén gametime te koop, de Amerikaanse wel. :') :') Op wow-europe.com hebben ze enkel creditcard opties, wat voor zo'n MMO natuurlijk belachelijk is. Grootste MMO met minst aantal betaalmogelijkheden. Dan moneybookers waar je met een tweede account blijkbaar geblokkeerd wordt, dus sites zoals randyrun zijn ook niet te gebruiken. Paypal heeft sinds een jaar of twee besloten om m'n betalingen steeds uit te stellen tot zo'n 7 dagen, dus dat is ook bagger. Na een tijdje heb ik een vriend zover gekregen om een code voor me te kopen.

Z'n account leen ik ook even, want met dat battlenet bullshit is m'n oude account (getrade) ook niet echt voor handen op het moment, maar daar wordt aan gewerkt. Probeer ik in te loggen, voor de eerste keer, ''suspicious activity, account locked.'' :') :')

Ik ben weer 10 jaar ouder geworden vanavond. Echt waar.
Moet je maar in Nederland wonen :+
pi_93719297
Dag heren en dames. Mijn broertje en ik zijn fan van co-op-games en hebben enkele jaren terug een hele tijd World of Warcraft gespeeld. We hadden thuis altijd maar één PC staan waar dit op kon, maar inmiddels hebben we beiden onze eigen materiaal. Dit materiaal bestaat uit een MacBook Pro van zijn kant, en een iMac van mijn kant. Nu willen we vanuit dezelfde kamer samen online gaan.

Ik vind wat dubbele verhalen op het internet dus ik vraag het hier maar. Kan ik gewoon twee exemplaren van de game kopen en deze draaien op OSX, of heb ik daar een speciale versie voor nodig? (de Mac heeft over het algemeen zijn eigen library aan games, maar bij WoW schijnt het anders te werken)
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_93720591
Ja je kan op de Mac draaien, gewoon zorgen dat je wel de mac versie aanklikt als je in de store zit. :)
pi_93723317
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:31 schreef Ulreazj het volgende:
Ja je kan op de Mac draaien, gewoon zorgen dat je wel de mac versie aanklikt als je in de store zit. :)
Wat bedoel je precies met 'in de store'? Bij een online aanschaffing? Indien ja, ik wilde een fysieke variant halen in de winkel.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_93723695
quote:
Op zondag 6 maart 2011 13:07 schreef Nebo het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met 'in de store'? Bij een online aanschaffing? Indien ja, ik wilde een fysieke variant halen in de winkel.
Volgens mij koop je in de winkel voornamelijk de key, dus kan je altijd de mac-versie downloaden.
pi_93724686
Duidelijk, inmiddels de trial gedownload, dus dan heb ik inderdaad alleen een key nodig :) Thanks!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_93726086
Complete versies van origineel tot aan cata zijn als dvd (of battlechest WoW+TBC+Wrath) te krijgen in de winkels. Punt is alleen dat je beter de patcher download van blizzard en dan het hele spel in 1 keer naar binnen trek. Dan de keys gebruikt van de gekochte spellen in de winkel. En zo elke keer de boel upgraden naar een nieuwe expansion.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_93728087
Yup als je de cd uit de winkel installeerd (die trouwens zowel op pc als mac werken) moet je daarna nog 2000 upgrades downloaden inderdaad.
  zondag 6 maart 2011 @ 15:54:05 #62
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_93728913
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:50 schreef Nebo het volgende:
Duidelijk, inmiddels de trial gedownload, dus dan heb ik inderdaad alleen een key nodig :) Thanks!
Dat ging bij jou dus wel goed?
Welke versie van OSX heb je precies?

Reden: vriend van me heeft ook geprobeerd op zijn nieuwe Mac de trial te downloaden maar halverwege staakte de download. :{
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 6 maart 2011 @ 15:58:32 #63
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_93729076
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:50 schreef Nebo het volgende:
Duidelijk, inmiddels de trial gedownload, dus dan heb ik inderdaad alleen een key nodig :) Thanks!
De keys kun je ook online kopen, maar een hard copy is natuurlijk gewoon leuk om te hebben :D
Ik zou je de battle chest aanraden, daar zitten Vanilla (tot level 60) en The Burning Crusade (level 70) dan in met mooie boekjes enzo :D
Moet er wel bij zeggen dat de tips in de boekjes die over < level 60 gaan niet meer up to date zijn, omdat sinds Cataclysm de hele wereld is veranderd.

Je moet dus als je door wilt spelen tot en met level 85 niet alleen Cata kopen, maar ook alle expansions ervoor (dus originele versie + Burning Crusade + Wrath of the Lich King + Cataclysm). Allemaal aparte keys voor nodig.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 6 maart 2011 @ 16:00:58 #64
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_93729188
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:45 schreef Supersoep het volgende:
Dit is toch om van te janken man. :')

Ik had het slimme idee om weer eens WoW te spelen. Eerst alle CD's bij elkaar vinden, dan alles installeren waar je maar moet hopen dat alle 10 CD's het nog doen, downloaden is onmogelijk hier in Belgie want downloadlimiet. Dan is dat achter de rug, moet je nog eens bijna 7 GB patchen ook.

Gametime is zowaar onmogelijk te vinden als je met iDeal wil betalen. De Europese Blizzard store heeft géén gametime te koop, de Amerikaanse wel. :') :') Op wow-europe.com hebben ze enkel creditcard opties, wat voor zo'n MMO natuurlijk belachelijk is. Grootste MMO met minst aantal betaalmogelijkheden. Dan moneybookers waar je met een tweede account blijkbaar geblokkeerd wordt, dus sites zoals randyrun zijn ook niet te gebruiken. Paypal heeft sinds een jaar of twee besloten om m'n betalingen steeds uit te stellen tot zo'n 7 dagen, dus dat is ook bagger. Na een tijdje heb ik een vriend zover gekregen om een code voor me te kopen.

Z'n account leen ik ook even, want met dat battlenet bullshit is m'n oude account (getrade) ook niet echt voor handen op het moment, maar daar wordt aan gewerkt. Probeer ik in te loggen, voor de eerste keer, ''suspicious activity, account locked.'' :') :')

Ik ben weer 10 jaar ouder geworden vanavond. Echt waar.
Ik koop mijn gametime anders gewoon via iDeal hoor.

En als je je bankrekening direct linkt met Paypal (dan storten ze 60 cent op je rekening en dat moet je dan terugstorten ter controle dat jij t echt bent) dan kun je voortaan overal met één klik afrekenen. Alleen ondersteunt Blizzard dus geen Paypal zover ik weet.
Maar iDeal dus wel in het geval van speeltijd. :Y

Misschien ligt het dan idd aan het feit dat je in België woont. De Blizzard store biedt namelijk betalingsmogelijkheden gebaseerd op je adres. Als je dus aangeeft dat je in Nederland woont kun je als het goed is wél met iDeal betalen.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_93729369
quote:
11s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:00 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik koop mijn gametime anders gewoon via iDeal hoor.

En als je je bankrekening direct linkt met Paypal (dan storten ze 60 cent op je rekening en dat moet je dan terugstorten ter controle dat jij t echt bent) dan kun je voortaan overal met één klik afrekenen. Alleen ondersteunt Blizzard dus geen Paypal zover ik weet.
Maar iDeal dus wel in het geval van speeltijd. :Y

Misschien ligt het dan idd aan het feit dat je in België woont. De Blizzard store biedt namelijk betalingsmogelijkheden gebaseerd op je adres. Als je dus aangeeft dat je in Nederland woont kun je als het goed is wél met iDeal betalen.
M'n bankrekening heb ik ook gelinkt in het verre verleden. Maar bedragen boven de 10 euro zijn allemaal uitgestelde betalingen. Misschien moet ik het nog eens doen.
Ron Paul 2012
pi_93730219
Ja ik kan inderdaad gewoon met ideal betalen, doe niet anders. Maarja als je in Belgie woont is het misschien anders inderdaad.
  zondag 6 maart 2011 @ 21:28:45 #67
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_93743774
-O- Heel de dag op me tank stonecore gedaan en nog steeds niet die godverse kut polearm en die tank trinket. Net ook pas de tank relic van slabhide gedropped. Hier zakt je broek toch vanaf
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_93749982
Maloriak dood. Gaat wel lekker nu, elke week normale progression. 3 bazen dood. Nu Atrimedes.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zondag 6 maart 2011 @ 23:01:30 #69
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_93750294
Net TB voor het eerst meegedaan. Lag was zo erg dat de battle al zowat was afgelopen voor ik bij de eerste vlag was :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 6 maart 2011 @ 23:03:38 #70
194233 Friday12
Originele kloon
pi_93750427
Nef 25 neer *O*
pi_93759260
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Net TB voor het eerst meegedaan. Lag was zo erg dat de battle al zowat was afgelopen voor ik bij de eerste vlag was :')
Sounds like fun! ;)
pi_93760444
Altijd leuk om door je screenshotmap te gaan

Awesome fight was awesome.

pi_93760756
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:24 schreef Stranger het volgende:
Altijd leuk om door je screenshotmap te gaan

Awesome fight was awesome.

[ afbeelding ]
Wow dat is een vol scherm :P
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_93760789
quote:
Op maandag 7 maart 2011 10:34 schreef internal het volgende:

[..]

Wow dat is een vol scherm :P
Ik snap ook niet dat ik ooit fatsoenlijk heb kunnen raiden met die ui :D
  maandag 7 maart 2011 @ 12:36:25 #75
194233 Friday12
Originele kloon
pi_93764823
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:36 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat ik ooit fatsoenlijk heb kunnen raiden met die ui :D
En je ziet mensen met grote reso ook zo spelen snap het echt niet :')
pi_93778611
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Net TB voor het eerst meegedaan. Lag was zo erg dat de battle al zowat was afgelopen voor ik bij de eerste vlag was :')
Ik ga gewoon heen als m'n fire mage. Combustion met impact, boem. 14k dps, houden zelfs healers niet bij. Mooi 250hks per potje. ^^
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:19:51 #77
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_93804158
Zo. Inmiddels level 81 behaald met mijn warlock. De overgang van 79 naar 80 qua dps is echt bizar. Ga je van een wapen met 350 spellpower naar 900 en een sloot crit + hit.

:o
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:39:49 #78
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_93804393
Heel veel crit% zal je niet halen want alle stats zijn belachelijk hoog op cata gear ;)
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:29:29 #79
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_93810299
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 08:19 schreef Bootje84 het volgende:
Zo. Inmiddels level 81 behaald met mijn warlock. De overgang van 79 naar 80 qua dps is echt bizar. Ga je van een wapen met 350 spellpower naar 900 en een sloot crit + hit.

:o
en met elk lvl dat je hoger wordt dan 80 zie je je crit en hitchance neerstorten als de hindenberg.

Op mijn warrior had ik 34% crit op lvl 80. op lvl 85, zonder te reforgen/gemmen enz. 6%
Je krijgt wel ontzettend meer stats, maar je hebt ook debiele hoeveelheden nodig om een paar %-tjes ophoog te gaan met je crit bijv.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_93814059
Dat gaat echt snel inderdaad. Had op m'n hunter op 35 5,75% hit, nu op 39 nog steeds 5,4%.

Terwijl als je van 80 naar 81 gaat alles bijna halveert.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:29:40 #81
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_93816631
Iemand trouwens enig idee waarom ik op level 81 niet de cataclysm instances in kan? Herioc Lich king wel, maar daarna niet meer. Heeft dat met gear-vereisten te maken?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_93817300
Ja er zit wel een bepaalde ilvl restrictie, maarja ik geloof niet dat dit bij de eerste twee (Throne of the Tides & Blackrock Caverns) het geval is.

Dat ontdekken van de entrance is volgens mij ook al afgeschaft.

Wat staat er als je in dat dropdown lijstje voor specific dungeons kiest en dan bijvoorbeeld voor Throne specific in de queue gaat?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:26:36 #83
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_93818865
Verder nog een vraagje.. Heeft iemand een goede DPS-guide voor een demonoloy warlock?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:34:45 #84
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_93821858
Terug van weggeweest! *O* Lekker wezen snowboarden gister! *O*

Zo te zien proberen we vanavond weer chimmy en/of halfus op heroic, als er genoeg mensen zijn!
pi_93827660
Is The Bastion of Twilight een moeilijke raid instance?
Waar kan ik trouwens de find a upgrade-mogelijkheid terugvinden in de nieuwe Armory?
:s) Dank.
pi_93828555
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:44 schreef ScarFace- het volgende:
Is The Bastion of Twilight een moeilijke raid instance?
Waar kan ik trouwens de find a upgrade-mogelijkheid terugvinden in de nieuwe Armory?
:s) Dank.
BoT is de makkelijkste samen met Throne of the four winds.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:07:44 #87
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_93829253
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:26 schreef Bootje84 het volgende:
Verder nog een vraagje.. Heeft iemand een goede DPS-guide voor een demonoloy warlock?
ja ik heb die, ff zoeken hoor.

http://warcraftic.com/4-0(...)otation-cheat-sheet/
en: deze link staat ook op bovenstaand als FAQ
http://www.wowhead.com/forums&topic=172837&p=2369986#p2369982

[ Bericht 15% gewijzigd door pl4kkie op 08-03-2011 20:15:09 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_93837636
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:34 schreef Bienelientjee het volgende:
*O* Lekker wezen snowboarden gister! *O*
Jaloers.
Snowboarden <3
pi_93850627
Ik ben enige tijd geleden begonnen met WOW en heb per ongeluk iemand zijn guild invitation geaccepteerd. Alleen is deze guild niet erg actief. Hoe kun je jezelf ontguilden?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93851847
/gquit .
pi_93852132
of rechter muisknop op jezelf in de guildmembers lijst. Alleen is /gquit een stuk sneller :P
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:55:02 #92
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_93852322
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef Migwi het volgende:
Jaloers.
Snowboarden <3
*) Yeeeeeeeeeaaaahhhh! *) Heb alleen behoorlijk wat spierpijn nu! :@ Mijn hele onderrug, buikspieren, schouders. Irritant als je wilt draaien van slaaphouding 's nachts. Misschien iets teveel mijn 180's op de piste geoefend?!?!! :P Maar ze gaan steeds beturrrr! :D Wil de volgende keer ook eens gaan oefenen met een klein sprongetje van zo'n laag heuveltje! :o

Gisteravond is het ons niet gelukt Chimmy op heroic te downen. Ja, we kwamen tot 2 keer toe op 4% en 5%! ;( Net niet! Dat is frustrerend!
pi_93853808
Ow ja, en hoe vis je eigenlijk? IK heb het verschillende keren geprobeerd en vang alleen de spreekwoordelijke bot?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93854417
Ja je skill moet hoog genoeg zijn, anders vang je alleen grijze troep.

Gewoon hengel met zo hoog mogelijke +fishing equippen, lure erop (shiny bauble dat soort dingen, van fishing vendor) en dan de ability "fishing" gebruiken :P . Als je beet hebt op de dobber klikken en dan vang je een vis, mits je skill hoog genoeg is voor het water waar je in vist.

Hier staat een overzichtje wanneer je 100% vissen vangt en geen grijze troep meer:

http://www.wowwiki.com/Fishing_locations
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:47:45 #95
194233 Friday12
Originele kloon
pi_93858030
Fish in pools
pi_93858682
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ja je skill moet hoog genoeg zijn, anders vang je alleen grijze troep.

Gewoon hengel met zo hoog mogelijke +fishing equippen, lure erop (shiny bauble dat soort dingen, van fishing vendor) en dan de ability "fishing" gebruiken :P . Als je beet hebt op de dobber klikken en dan vang je een vis, mits je skill hoog genoeg is voor het water waar je in vist.

Hier staat een overzichtje wanneer je 100% vissen vangt en geen grijze troep meer:

http://www.wowwiki.com/Fishing_locations
Bedankt, ik ga het eens proberen.

En nog 1 vraagje.
Wat zijn de beste stats en gear voor een Retribution Paladin. Hoe komt dit type paladin het beste tot zijn recht. Ik dacht dat ik die punten zou kunnen spreiden, maar na de eerste punt dat je vast zit aan een klasse totdat je er meer dan genoeg besteed hebt.

(Ik weet het, ik ben niet zo iemand die zich helemaal gaat inlezen. Ik ben gewoon gaan spelen en nu loop ik tegen verschillende dingen aan)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93861067
Als ik nu dus wil beginnen met World of Warcraft kost dat me dus gewoon ¤90-. :') ?

¤30-, voor die battlechest
¤30-, voor de Lich king
¤30-, voor Cataclysm

Of kan dat veel en veel goedkoper ?!
pi_93861432
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:06 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Bedankt, ik ga het eens proberen.

En nog 1 vraagje.
Wat zijn de beste stats en gear voor een Retribution Paladin. Hoe komt dit type paladin het beste tot zijn recht. Ik dacht dat ik die punten zou kunnen spreiden, maar na de eerste punt dat je vast zit aan een klasse totdat je er meer dan genoeg besteed hebt.

(Ik weet het, ik ben niet zo iemand die zich helemaal gaat inlezen. Ik ben gewoon gaan spelen en nu loop ik tegen verschillende dingen aan)
Voor retribution neem je op low lvl mail gear met strength en stamina, vanaf level 40 kun je plate dragen, waarbij ook str belangrijk is. Een strength geeft je 2 attack power. Verder is mastery de beste secondary stat, alleen kom je die voor level 80 nergens tegen.

Als je aan het levellen bent is critical strike rating een goede stat. Verder zijn hit en expertise ook erg goed. Hit zorgt ervoor dat je niks meer mist en expertise zorgt ervoor dat vijanden je aanvallen niet kunnen dodgen of parryen. Maarja dat kom je op questrewards ook niet enorm veel tegen, is belangrijker op hogere levels.
pi_93861595
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:26 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Voor retribution neem je op low lvl mail gear met strength en stamina, vanaf level 40 kun je plate dragen, waarbij ook str belangrijk is. Een strength geeft je 2 attack power. Verder is mastery de beste secondary stat, alleen kom je die voor level 80 nergens tegen.

Als je aan het levellen bent is critical strike rating een goede stat. Verder zijn hit en expertise ook erg goed. Hit zorgt ervoor dat je niks meer mist en expertise zorgt ervoor dat vijanden je aanvallen niet kunnen dodgen of parryen. Maarja dat kom je op questrewards ook niet enorm veel tegen, is belangrijker op hogere levels.
Hoe kan ik in dungeons dan het beste spelen, DPS of Tank? Ik doe steeds maar dps en laat anderen de tank zijn. 1 keer tank geprobeerd en dat was niet echt een succes om het zwak uit te drukken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93862011
Bij Strand of the Ancients door vermoeidheid van de boot afvallen en de hele battle missen :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')