Mogguhquote:
meer komt er niet uit, politiekspreekuur andere keerquote:
In zn velletje denk ikquote:
quote:
Heeft ze ook tatoeages?quote:
Liefde faalt.quote:
omdat ik lief benquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:04 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom kan jij wel liedjes aanvragen?
En dit.quote:
was in ruil voor dat trekker gedoe van jouquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:05 schreef Stokstaart het volgende:
Sadistisch ben je Knetter. Alle goede indrukken en positieve dingen die je gecreëerd hebt vannacht zijn bij deze weer ongedaan gemaakt.
Die vroeg ik voor jou aan omdat je boerin bent he.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was in ruil voor dat trekker gedoe van jou
Hadden op de middelbare een dame in de klas die met de trekker naar school gebracht werdquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die vroeg ik voor jou aan omdat je boerin bent he.
knetter tel tot tien.. toe maar.. tel...quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die vroeg ik voor jou aan omdat je boerin bent he.
Dacht echt dat je ergens in een dorpje rond Zwolle woonde en zulke muziek mooi vond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
knetter tel tot tien.. toe maar.. tel...
zucht..
1 ik ben geen boerin.. woon niet op een boerderij
2 nee die muziek vind ik niks
3 sorry.. dacht echt dat je die aangevraagd had om mij te pesten![]()
dit gaat niet meer goedkomen he?.
CDAquote:
dat is boterhamzakjequote:Op woensdag 2 maart 2011 07:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dacht echt dat je ergens in een dorpje rond Zwolle woonde en zulke muziek mooi vond.
Is dat zo??quote:
Goedemorgen schoonheidquote:
Lachen man!quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de grap de stemwijzer gedaan,.kwam vvd uit
Kijk gewoon landelijk:quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom is er geen stemwijzer van groningen?
ohquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:32 schreef trolololo het volgende:
[..]
Kijk gewoon landelijk:
http://www.stemwijzer.nl/EersteKamer
Post hier jouw stemwijzer advies
quote:Echt geniaal, als je bij Twitter (op de computer) op de F13 knop drukt worden je Tweets voorgelezen!
Wat hebben jullie veel cijfers, wij hebben 3 per vak per periode ofzo bij de meeste vakken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mavo, en nog steeds dit soort cijfers
[ afbeelding ]__!
Dit is anderhalf jaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat hebben jullie veel cijfers, wij hebben 3 per vak per periode ofzo bij de meeste vakken.
Ik stond op het VMBO TL 8'en en 9's op mijn rapport na mijn eindexamens, terwijl ik nog nooit een boek had opengeslagen die 4 jaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]__!
Lekkere cijfers manquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Periode 2 staat er niet op omdat we een nieuw systeem hebben ofzo.
Welk niveau doe je dan ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik sta nog maar 1 onvoldoende nu hoor.
Oja ik zou je bijles economie gevenquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]__!
Heb gister een 2.2 gehaald dus is wel nodig jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:05 schreef trolololo het volgende:
[..]
Oja ik zou je bijles economie geven
Wanneer kan je?quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb gister een 2.2 gehaald dus is wel nodig ja
Mogguh.quote:
Hey buufquote:
Antwoorden 2 mensenquote:Echt geniaal, als je bij Twitter (op de computer) op de F13 knop drukt worden je Tweets voorgelezen!
quote:serieus? Dat is wel bruut :p
quote:Coooll, ga t straks meteen uittesten:-)
Te kortquote:
Ja te kort inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Te kort
Maar morgen werk ik in Zaandam ipv Utrecht, en vrijdag lekker thuis.
Dus eigenlijk heb ik al bijna weekend
buurmanquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hey buuf
Moest jij ook krabben?
Ik moest er om 05:00 uit, maar het deed pijn toen ik mijn ogen open deed, dus ging er 'pas' 6:15 uit
Poppesnoetjequote:
Mja hier ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga beginnen met een cappuccino denk ik
Kon ik dat maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:47 schreef Popje-popje het volgende:
Nogal, ik denk dat de meeste lekker uitslapen
Naar school jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
moet je ook zo naar school/werk?
Haha doe je goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Naar school ja![]()
5 over 9 begint de les, dus ik moest binnen nu en 3 minuten weg
Maar ik heb informatica dan, dus kan ik weer lekker fokken
Lekker dan, doet ie dat wel vaker?quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt hoor, zo'n collega van me![]()
Hij is applicatiebeheerder maar is nooit bereikbaar.
Waardoor ik altijd zijn werk op kan knappen, terwijl het totaal mijn vak niet is.
Ja helaas wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:51 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Lekker dan, doet ie dat wel vaker?
En hij is nergens te bereiken, gaat lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja helaas wel.
Ik werk als systeembeheerder, dat is totaal iets anders als applicatiebeheer.
Het meeste kan ik wel, maar nu heb ik iets wat ik niet op kan lossen.
De hele sonic koppeling ligt er uit
Hoiquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:54 schreef Snuf. het volgende:
Mijn geniale grap op Twitter
Kwaliteitsgrap van onze boy SSB. Hallon ballon btw
Maar dat kan je je jezelf toch niet kwalijk nemen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm deze track was samen met die Sultans of swing op de crematie van mijn peetvader een paar maanden terug
Echt, ik hoor deze nummers zo vaak, maar moet serieus altijd janken.
Gewoon om het feit dat hij zelfmoord heeft gepleegd, de dag nadat hij bij mij thuis is geweest en we met hem uit eten zijn geweest
Ik neem het mezelf nog steeds kwalijk dat ik niks gemerkt heb.
Hoe vaak ik die dag wel niet herbeleefd heb in mijn gedachten, puur om na te gaan of er iets is wat ik had moeten opmerken
quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry voor die emotionele bende hoormaar voel me er gewoon nog steeds kut over
Ik weet dat ik dat niet hoor te doen, maar het lijkt vanzelf te gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar dat kan je je jezelf toch niet kwalijk nemen?
Ja waarschijnlijk welquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dat niet hoor te doen, maar het lijkt vanzelf te gaan.
Aan de andere kant weet ik ook wel dat het onzin is hoor.
Hij was die zaterdag dat hij bij ons was juist heel vrolijk en opgewekt.
Hij had zijn besluit toen al genomen, en dit was zijn afscheid naar ons toe denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sharr is lekkerquote:Top 10 Topic-openers
1 PiRANiA - 83
2 sharr - 83
Als je er zo uit ziet welquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Sharr, wil je met me trouwen?
[ afbeelding ]
Draakjequote:Op woensdag 2 maart 2011 09:41 schreef djkoelkast het volgende:
Nog wutter!
Er is sinds vannacht 1:00u geen enkel "bliepjesmuziekje" gedraaid! Draakje doet nu juist heel goed random
OMDAT JE ALTIJD OP HET GOEDE MOMENT KOMTquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi![]()
HOE? IK STA OFFLINE! DOE EENS NIET ZO ENG!!!
That's wh...quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
OMDAT JE ALTIJD OP HET GOEDE MOMENT KOMT![]()
![]()
Klinkt wel een beetje fout, maar het is wel zo
Dat was Dhaha toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:42 schreef djkoelkast het volgende:
Die jingle mag ook wel eens vervangen worden
Ja ik ook, maar het was een lastig antwoordquote:
Maar maar maar ik ben geen getekend mannetjequote:Op woensdag 2 maart 2011 09:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Alleen als je er in het echt ook zo uit ziet
Goed ideequote:Op woensdag 2 maart 2011 09:45 schreef djkoelkast het volgende:
Even nu koffie zetten ipv in de uitzending
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Precies Toon.. Dit staat me een beetje tegen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:46 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb wel epische gitaren gedraaid he, gisteravond
Jij bent ros. Niks kastanjebruin, donkerros.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kastanjebruin is veul mooier dan zwart
Het is toch rood?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kastanjebruin is veul mooier dan zwart
Nee, dat concludeer jij uit wat foto's.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent ros. Niks kastanjebruin, donkerros.
1) Foto's liegen nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, dat concludeer jij uit wat foto's.
Ohquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze er hier van gemaakt
Dat overtref ik zelfsquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:49 schreef sharr het volgende:
[..]
OhIk wil alleen met je trouwen als je net zo goed als Rick Astley kunt zingen
Ohjeequote:Op woensdag 2 maart 2011 09:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In jouw volgende show ga jij zingen, ik heb de instrumentale mp3 voor je
Dit dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In jouw volgende show ga jij zingen, ik heb de instrumentale mp3 voor je
Neem die laptop/computer gewoon mee naar de volgende lesquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ohjee![]()
Mijn les duurt helaas nog 5 minuten, ik moet zo weg
Dat is wel een goed plan ja, even de computer en desktop meeslepen naar bio, brbquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Neem die laptop/computer gewoon mee naar de volgende les
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan ja, even de computer en desktop meeslepen naar bio, brb
quote:
Maar dan moet je wel luisterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Dit. Volgende week maandag zingt Toon never gonna give you up.
Komt goed, ik ben 14:00 uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Maar dan moet je wel luisteren
Skrillex iets met Beautiful monsters en nice sprites ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Dit. Hoe heet dat ook alweer? Skrillex? Ofzo?
ja niet draaien natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah het zingen, duurde even voor ik hem door had
Doe hem gewoon door de klas heen afspelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:15 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja, want ik wou een klasgenoot mee laten luisteren.
www.waarkanikdriversvooreenlexmarkoptrae312vinden.bequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm is er iemand die een driver voor een Lexmark Optra E312 kan vinden?
Heb het nodig voor mijn werk
Deed ik toen ook bij jou geloof ik maar toen luisterde niemand meer terwijl ik stiekem kutopmerkingen aan het maken wasquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Doe hem gewoon door de klas heen afspelen
Waarom klikte ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
www.waarkanikdriversvooreenlexmarkoptrae312vinden.be
Wat zei je dan? Ja de leraar zat voor me en die keek me best vernietigend aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deed ik toen ook bij jou geloof ik maar toen luisterde niemand meer terwijl ik stiekem kutopmerkingen aan het maken was
Met google kom ik alleen op van die driver update programma's uit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
www.waarkanikdriversvooreenlexmarkoptrae312vinden.be
Ik weet t niet meer precies maar het was best leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat zei je dan? Ja de leraar zat voor me en die keek me best vernietigend aan
Die leraar eet mij opquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Doe hem gewoon door de klas heen afspelen
Gezien ik niet naar voetbal kijk of luister en ook geen buurjochies heb die om 6:30 uur in de badkamer op hun vuvuzela gaan blazen heb ik er geen moeite meequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanaf het moment dat mn buurjochie elke ochtend om 6:30 uur in de badkamer op zn vuvuzela ging blazen vorige zomer heb ik zo'n hekel aan die dingen
Een maat van me sloeg voor de grap een keer tijdens het WK zo'n sletje op haar hoofd met zo'n ding, maar het kwam harder aan dan hij dachtquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanaf het moment dat mn buurjochie elke ochtend om 6:30 uur in de badkamer op zn vuvuzela ging blazen vorige zomer heb ik zo'n hekel aan die dingen
Zet maar afquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:19 schreef mc-Piel het volgende:
Awo broederss!
Wie wil mijn daggoe uitlaten tussen nu en 30min dangz?
Dan kan ik terug m'n bedje in!
Dit vroeg vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:19 schreef mc-Piel het volgende:
Awo broederss!
Wie wil mijn daggoe uitlaten tussen nu en 30min dangz?
Dan kan ik terug m'n bedje in!
Hij typt leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:17 schreef djkoelkast het volgende:
Check die spuisels: Fotoboek van User
't is d'r wel een met een gebruiksaanwijzing.quote:
quote:
quote:
ligt het aan mij of klinkt dit gewoon een beetje....quote:
Ik krijg stiekem ook andere speeltjes, maar opdat ze niet worden gejat heb ik BUTTPLUGGEN - VOORZICHTIG op de doos laten zettenquote:
Yess! Ik heb d'rvoor moeten vechten, maar er is nog een beetje!quote:
Wat? IK HOOR DAAR NIET BIJquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
[..]
ligt het aan mij of klinkt dit gewoon een beetje....
Ligt aan jou. Dit nummer is "die ene"quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
[..]
ligt het aan mij of klinkt dit gewoon een beetje....
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik krijg stiekem ook andere speeltjes, maar opdat ze niet worden gejat heb ik BUTTPLUGGEN - VOORZICHTIG op de doos laten zetten
Ah, ja ik ben radio-loos atm. Dus ik kon de link niet leggen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ligt aan jou. Dit nummer is "die ene"
wat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Tot zover je imitatie van gebruikersnaamhier?
Wat is 'ie toch multicultureelquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ah, ja ik ben radio-loos atm. Dus ik kon de link niet leggen!
Tut mir leid!
Maar dat past er toch nooit in?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
Nog maar een keer spammen:
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Komt een dezer dagen binnen
I wanna know your namequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Wat kan je daar mee ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
quote:
Sowieso dure dingen via TNT versturenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn nieuwe speeltje ligt nog steeds op het sorteer centrum en nog niet op het distributiecentrum
Alhoewel de postbode hier altijd pas om 4 uur langs komt, denk ik toch dat het pas morgen wordt dat het bezorgd wordt.
Terwijl ik 16 februari besteld en betaald heb
Serieus, nooit meer daar iets bestellen t.w.v. zoveel geld...
Waarom zou jequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:26 schreef mc-Piel het volgende:
Zo terug,
Pieloes gaat even een broek aantrekken!
Bovenste is om te mixen, dan werkt het zeg maar als 2 platenspelers, zo moet je het zien. En dan met knopjes om te bedienen ipv een muis.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat kan je daar mee ?
En is het voor in de studio ?
Of voor thuis?
Ok, omdat je erop staat laat ik hem dan wel uitquote:
Tja, staat dit er bij hehquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sowieso dure dingen via TNT versturen
Dan heeft de verzender een probleemquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tja, staat dit er bij heh:
Product: Verhoogd Aansprakelijk Zending
Verzekerd: 1000.00
Terwijl het een stuk meer dan ¤1.000,- is
Wat als het dan kapot gaat of kwijt raakt ?
Moet ik het dan betalen of de winkel die het verstuurd heeft ?
Awo broeder, moet jij nog die rambo nivvi kopen?quote:
Starry Eyed is wel leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:29 schreef sharr het volgende:
Ellie Goulding is ongelooflijk rustige muziek
watwat? ellie goulding nu?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:29 schreef sharr het volgende:
Ellie Goulding is ongelooflijk rustige muziek
Nee, dan staat er: chauffeur is onderwegquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
aan de andere kant, het ligt nu in het sorteercentrum, maar is al sinds gisteravond gesorteerd.
Dus grote kans dat het nu al onderweg is naar het distributiecentrum in Hoorn en het vanmiddag geleverd wordt
Net geweest, voor jou.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
watwat? ellie goulding nu?
Met lights?
Ja. Net danquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
watwat? ellie goulding nu?
Met lights?
Die stap heb ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dan staat er: chauffeur is onderweg
Ik heb ook de timing van een aardbei hè..quote:
TNT isquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die stap heb ik niet
Ik heb maar 4 opties:
Bij TNT ontvangen Bij TNT gesorteerd Bij TNT distributie Aflevering
achjaquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb ook de timing van een aardbei hè..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |