omdat ik lief benquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:04 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom kan jij wel liedjes aanvragen?
En dit.quote:
was in ruil voor dat trekker gedoe van jouquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:05 schreef Stokstaart het volgende:
Sadistisch ben je Knetter. Alle goede indrukken en positieve dingen die je gecreëerd hebt vannacht zijn bij deze weer ongedaan gemaakt.
Die vroeg ik voor jou aan omdat je boerin bent he.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was in ruil voor dat trekker gedoe van jou
Hadden op de middelbare een dame in de klas die met de trekker naar school gebracht werdquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die vroeg ik voor jou aan omdat je boerin bent he.
knetter tel tot tien.. toe maar.. tel...quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die vroeg ik voor jou aan omdat je boerin bent he.
Dacht echt dat je ergens in een dorpje rond Zwolle woonde en zulke muziek mooi vond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
knetter tel tot tien.. toe maar.. tel...
zucht..
1 ik ben geen boerin.. woon niet op een boerderij
2 nee die muziek vind ik niks
3 sorry.. dacht echt dat je die aangevraagd had om mij te pesten![]()
dit gaat niet meer goedkomen he?.
CDAquote:
dat is boterhamzakjequote:Op woensdag 2 maart 2011 07:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dacht echt dat je ergens in een dorpje rond Zwolle woonde en zulke muziek mooi vond.
Is dat zo??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |