Dit is anderhalf jaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat hebben jullie veel cijfers, wij hebben 3 per vak per periode ofzo bij de meeste vakken.
Ik stond op het VMBO TL 8'en en 9's op mijn rapport na mijn eindexamens, terwijl ik nog nooit een boek had opengeslagen die 4 jaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mavo, en nog steeds dit soort cijfers
[ afbeelding ]__!
Lekkere cijfers manquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Periode 2 staat er niet op omdat we een nieuw systeem hebben ofzo.
Welk niveau doe je dan ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik sta nog maar 1 onvoldoende nu hoor.
Oja ik zou je bijles economie gevenquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mavo, en nog steeds dit soort cijfers
[ afbeelding ]__!
Heb gister een 2.2 gehaald dus is wel nodig jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:05 schreef trolololo het volgende:
[..]
Oja ik zou je bijles economie geven
Wanneer kan je?quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb gister een 2.2 gehaald dus is wel nodig ja
Mogguh.quote:
Hey buufquote:
Antwoorden 2 mensenquote:Echt geniaal, als je bij Twitter (op de computer) op de F13 knop drukt worden je Tweets voorgelezen!
quote:serieus? Dat is wel bruut :p
quote:Coooll, ga t straks meteen uittesten:-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |