Het zijn ook een stel achterlijke dakduiven, en inderdaad het had erger gekundquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef Maitje het volgende:
Iedereen zit te zeiken over dat kabinet..
Ah, Flash Forward gaan we dus niet aan beginnen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef Maitje het volgende:
Iedereen zit te zeiken over dat kabinet.. wtf! Weet je niet hoe lelijk de serie Flash Forward eindigt???
--->
zijn vanavond de uitslagen dan?quote:
ah ok, nou voorschoten is toch pas aan het eind ofzoquote:
En bedanktquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef Maitje het volgende:
Iedereen zit te zeiken over dat kabinet.. wtf! Weet je niet hoe lelijk de serie Flash Forward eindigt???
--->
Doorberekening van de eerste prognose geeft een minderheid voor het kabinet. Half 10 weten we meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:09 schreef Clan het volgende:
En dan zijn alle uitslagen vanavond binnen en dan weten we nog niets, want de Provinciale Staten moet de Eerste Kamer nog kiezen.
Speelt wel een lekkerding inquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, Flash Forward gaan we dus niet aan beginnen.
Sorryquote:
ik weet dan genoeg, je hebt ook gemeentelijke projecten en standpunten die uitmaken hequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:09 schreef Clan het volgende:
En dan zijn alle uitslagen vanavond binnen en dan weten we nog niets, want de Provinciale Staten moet de Eerste Kamer nog kiezen.
Nog even afwachten, Limburg gaat massaal op de PVV stemmen, ik heb vernomen dat die in Zeeland en Noor Holland tweede partij worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Doorberekening van de eerste prognose geeft een minderheid voor het kabinet. Half 10 weten we meer.
Ik snap niet waarom mensen op de pvv kunnen stemmen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Nog even afwachten, Limburg gaat massaal op de PVV stemmen, ik heb vernomen dat die in Zeeland en Noor Holland tweede partij worden.
Omdat de PVV heel veel voor ouderenzorg over heeft en zorg in het algemeen, die hebben best wel een links program.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen op de pvv kunnen stemmen...
Over een kwartier is er meer duidelijkheidquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Nog even afwachten, Limburg gaat massaal op de PVV stemmen, ik heb vernomen dat die in Zeeland en Noor Holland tweede partij worden.
Ja, maar ook te veel dingen waar ik het zo niet mee eens ben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Clan het volgende:
[..]
Omdat de PVV heel veel voor ouderenzorg over heeft en zorg in het algemeen, die hebben best wel een links program.
Ja, daar heb ik niet zoveel aan...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Uuhm... ik weet niet waar jij opvalt. Maar mannelijk wel
Maar dit gaat over de provincie, niet landelijk, en de provincie gaat niet over moskeeen en hoofdoekjes, daar gaat de gemeente over.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, maar ook te veel dingen waar ik het zo niet mee eens ben.
Hou je mond...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef AchJa het volgende:
Puma,
Maken de tankers zich druk om de bezuinigingsplannen? Ik heb zo het idee dat jullie niet echt in een gunstige positie zitten.
...En dat is dus de reden waarom stemmen belangrijk is, zodat JIJ je steentje kan bijdragen dat de partij die je niet erin wilt niet de grootste word.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, maar ook te veel dingen waar ik het zo niet mee eens ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |