Die heb ik van mn oma gekregen, die staan nu in Holland Housequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:40 schreef AchJa het volgende:
De klompen van mij en mijn zoons hebben ze ook. Wees gvd ergens trots op stelletje lamstralen.
[ afbeelding ]
Hm.. te vaak dezelfde handeling verricht met je rechterarm...?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:39 schreef m.k het volgende:
de bloed doorstroom in mijn rechter arm is minder dan mijn linkeris daar een simpele verklaring voor te bedenken?
niet in extremenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:47 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hm.. te vaak dezelfde handeling verricht met je rechterarm...?
Na mn solicitatie is er idd een wachttijd van een jaar ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:37 schreef Vinz0r het volgende:
En nu maar hopen dat er plek is!
mogguh trouwens
Ik denk dat ik voor D66 ga.. komt het minst erge over eerlijk gezegd, of een part lult uit z'n nek (VVD, CDA, PVDA), of komt te radicaal over (GL, SP, PVV, SGP etc..)quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:27 schreef Maitje het volgende:
Bouke, kun jij daar nu ook stemmen?
Ik moet btw van mijn vader....
Ik de stemwijzer doen.. wat een gezeik. Komt er partij voor de dieren uit. WTF!als de helft van de vragen over dieren gaat...
![]()
Ik weet het nog steeds niet.
Owh das wel netjes.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:32 schreef Bouke-p het volgende:
Nee ik kan hier niet stemmen, we hebben weken geleden een machting naar huis kunnen sturen.
Heb net nog een keer met moedersquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:33 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor D66 ga.. komt het minst erge over eerlijk gezegd, of een part lult uit z'n nek (VVD, CDA, PVDA), of komt te radicaal over (GL, SP, PVV, SGP etc..)
Wat vertellen?quote:
Als je het niet voor de provincie doet, dan moet je je bedenken hoe je wilt dat de Eerste Kamer eruit gaat zien. Zo doe ik het tenminste.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Owh das wel netjes.
[..]
Heb net nog een keer met moedersde stemwijzer gedaan, kwam nu totaal iets anderse uit.. ik denk dat dat het dan wordt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:02 schreef hoogvlieger het volgende:
net ook maar eens ff die stemwijzert gedaan. VVD stond bovenaan, GL helemaal onderaan met echt maar een miniem balkje. Maar kijk wel of ik ga. Het is eigenlijk best wel lekker warm hierbinnen en buiten is het koud. Maar het is ook wel 2 minuten fietsen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef AchJa het volgende:
18 maart gehaktdag... Dan gaat onze minister de bezuinigingsplannen uit de doeken doen...![]()
Ik hoorde alweer dat hij eerst persoonlijk bij de eenheden langs gaat die het zwaarst getroffen gaan worden.
Boequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef AchJa het volgende:
18 maart gehaktdag... Dan gaat onze minister de bezuinigingsplannen uit de doeken doen...![]()
Ik hoorde alweer dat hij eerst persoonlijk bij de eenheden langs gaat die het zwaarst getroffen gaan worden.
VVd stem gemaakt vandaag...quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef AchJa het volgende:
Nu niet VVD gestemd ditmaal. Omdat ik nog student ben en niet wil dat de nieuwe wet op langstuderen (met terugwerkende kracht) wordt ingevoerd. D66 gestemd dus.quote:
Ja ja.. 500 Mariniers eruit trappen en toch nog maar even vertellen dat er van ze word verwacht dat ze beveiliger gaan spelen op koopvaardijschepen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
Boehttp://www.defensie.nl/ac(...)oekt_mariniers_Doorn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |